zune Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Salutare! Ce mastic gasket recomandați pentru etanșare ? @ am o garnitură athena pt un capac de alternator peste care vruiam să dau un strat subțire de gaschet pentru o mai bună lipire. Ce gasket folosiți voi la motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.pieseautoploiesti.ro/userfiles/1b9de816-e749-45dc-9cba-a2299b7558f7/products/28075_product.jpg&imgrefurl=http://www.pieseautoploiesti.ro/product/425_28075_silicon-etansare-negru-2-2.aspx&h=182&w=182&sz=9&tbnid=ixlPjXG4EQylIM:&tbnh=90&tbnw=90&zoom=1&usg=__NfkV7iD_FHeq08NSHwnluwwJbpg=&docid=e8kM0T4XmKLQrM&hl=ro&sa=X&ei=GpUHUaOrJM7MsganpYCQCA&ved=0CEAQ9QEwAg&dur=346 calitate pret e k.. sau https://www.google.ro/search?q=silicon+etansare+loctite&hl=ro&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aZUHUYrKG8jQtAaF44G4BQ&ved=0CAoQ_AUoAA&biw=1366&bih=635#imgrc=6d8Q4gUSXBmhNM%3A%3BicO47hhO8X7ZHM%3Bhttp%253A%252F%252Fhybris.cms.henkel.com%252Fmedias%252Fsys_master%252F8800159629342.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.loctite.ro%252Fcps%252Frde%252Fxchg%252Fhenkel_ror%252Fhs.xsl%252Ffull-product-list-loctite-4546.htm%253FcountryCode%253Dro%2526BU%253Dindustrial%2526parentredDotUID%253Dproductfinder%2526redDotUID%253D000001FH5V%3B124%3B171 Editat Ianuarie 29, 2013 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 negru 2+2.. http://www.pieseautoploiesti.ro/product/425_28075_silicon-etansare-negru-2-2.aspx \ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Salutare! Ce mastic gasket recomandați pentru etanșare ? @ am o garnitură athena pt un capac de alternator peste care vruiam să dau un strat subțire de gaschet pentru o mai bună lipire. Ce gasket folosiți voi la motoare? Daca ai garnitura nu ai nevoie de silicon. Daca nu ai garnitura, foloseste Victor Reinz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 http://www.pieseautotehnic.ro/silicon-etansare-victor-reinz.html asa ceva am folosit eu si la masina si la motocicleta.e foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Ianuarie 29, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2013 Oke! mulțam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 am folosit si la moto Victor Reinz.un silicon f bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 daca nu sunt indiscret, cum i-ati determinat "bunatatea" ? eu am folosit vreo 5-6 feluri de silicon de etansat si n-am putut niciodata sa aflu daca e bun sau rau, de fiecare data si-a facut treaba, adica am montat capacul respectiv si n-a mai curs pana la urmatoarea desfacere.. sau niciodata. nici nu m-am obosit vreoata sa retin cum se cheama. la silicon conteaza foarte mult cum e aplicat decat calitatea lui in sine. inainte de montatul piesei se lasa sa se usuce cam 5-10 min. @cesar - se foloseste uneori si garnitura si silicon, de ex la pompe de apa la auto. scrie in instructiunile de montare, nici eu nu credeam cand mi-a zis un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) daca nu sunt indiscret, cum i-ati determinat "bunatatea" ? Daca erai mecanic auto sau moto nu mai puneai intrebarea asta, acolo tot ce afli se face din experienta si practica. Confirm si eu, siliconul ala alb Victor Reinz este cel mai bun. Editat Ianuarie 29, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 si totusi nu ai raspuns la intrebare, cum determini daca un silicon e bun, dintr-o gama de produse care fac acelasi lucru, adica mastic pt garnituri da-mi un exemplu din vasta ta experienta de mecanic, unul mic mic mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 @cesar - se foloseste uneori si garnitura si silicon, de ex la pompe de apa la auto. scrie in instructiunile de montare, nici eu nu credeam cand mi-a zis un mecanic. Se recomanda sa se puna silicon pe garnitura cablurilor care ies din alternator. Am constatat ca nu e obligatoriu iar din fabrica, montajul respectiv e facut doar cu garnitura, fara silicon. Daca acel cauciuc e foarte imbatranit, rigid si (rar) deformat, se pune silicon ca sa nu se munceasca de doua ori. Mai exista un silicon Loctite, foarte bun si acela dar cam scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2013 si totusi nu ai raspuns la intrebare, cum determini daca un silicon e bun, dintr-o gama de produse care fac acelasi lucru, adica mastic pt garnituri da-mi un exemplu din vasta ta experienta de mecanic, unul mic mic mic Trebe sa si gusti din el ca sa-ti dai seama.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Trebe sa si gusti din el ca sa-ti dai seama.. Off-topic: Daca e in spatele unor tzatze, poate merita gustat On-topic: Da-i omului un raspuns daca il stii si esti asa experimentat. Pe multe scrie marea cu sarea dar sunt unele aspecte dupa care trebuie sa te uiti sa stii ca folosesti ceva de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 "Calitatea" celor doua solutii de etansare pe care le-am recomandat n-ai cum sa o evaluezi daca nu ai mai facut o garnitura. La siliconul obisnuit, consistenta este una "cauciucata", stratul pe care il aplici e relativ gros. Nu se lucreaza foarte usor cu el dar nici tocmai greu. Timpul de polimerizare e relativ rapid. La VR si Loctite consistenta e una "pastoasa", seamana cu pasta de dinti. Se lucreaza mai usor cu el, se poate aplica cu usurinta in straturi subtiri. Timpul de polimerizare e mai mare dar nu se recomanda timp de asteptare pana la lipirea capacelor pe carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Daca erai mecanic auto sau moto nu mai puneai intrebarea asta, acolo tot ce afli se face din experienta si practica. On-topic: Da-i omului un raspuns daca il stii si esti asa experimentat.Am scris mare..."din experienta si practica", ce nu se-ntelege? Traducerea este ca trebuie sa folosesti mai multe tipuri daca vrei sa faci o comparatie. Nu stiu cit de experimentat sunt, nu fac mecanica decit la masinile si motorul propriu, cert este ca eu de asta folosesc, de 2+2 nu am fost multumit, nu etanseaza ca lumea(dupa citeva luni a inceput sa-mi supureze pe unde dadusem), este mai grosier, lasa urme vizibile pe unde il aplici. Daca nu tii la aspect si durata poti folosi si 2+2. Detalii a dat colegul mai sus.. Am luat VR la sfatul unui amic mecanic auto si a avut dreptate. Editat Ianuarie 29, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Eu recomand Yamabond #4 . Un alt gasket interesant este Permatex care este sub forma de spray si inca unul super shmecher este Cooper Coat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Am scris mare..."din experienta si practica", ce nu se-ntelege? Traducerea este ca trebuie sa folosesti mai multe tipuri daca vrei sa faci o comparatie. Nu stiu cit de experimentat sunt, nu fac mecanica decit la masinile si motorul propriu, cert este ca eu de asta folosesc, de 2+2 nu am fost multumit, nu etanseaza ca lumea(dupa citeva luni a inceput sa-mi supureze pe unde dadusem), este mai grosier, lasa urme vizibile pe unde il aplici. Daca nu tii la aspect si durata poti folosi si 2+2. Detalii a dat colegul mai sus.. Am luat VR la sfatul unui amic mecanic auto si a avut dreptate. daca tu nu stii sa-l folosesti nu inseamna ca nu e bun. grosier poate fi doar daca aplici tu un strat mai gros. urmele vizibile LE LASI tu daca aplici mai mult decat trebuie si neuniform. etc etc. din ce povestesti tu reiese ca lu' victor reinz ala numa ce-i arati capacul si sare singur si se asaza unde trebuie. m-am uitat la ce silicon am folosit ultima oara si e loctite, dar stiu ca anul trecut am avut altceva si nu am facut nici o diferenta intre ele. conteaza cum il aplici foarte mult daca vrei rezultate de calitate. suprafetele sa fie curate, etc etc, dar cred ca stii astea Editat Ianuarie 30, 2013 de Mikulas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 daca nu sunt indiscret, cum i-ati determinat "bunatatea" ? . probabil "bun" este considerat ala care nu mai poti sa il dezlipesi nici cu dalta ... nici nu mai trebuiesc suruburi Traducerea este ca trebuie sa folosesti mai multe tipuri daca vrei sa faci o comparatie. . tu crezi ca medicul iti da pastile la plezneala , iar daca vede ca la anumite pastile esti mai vesel atunci le considera mai bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.