NaeL Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Datele problemei: BMW F650GS 2008 Am montat bacteria dupa 1 luna de stat pe margine (cu bacteria in casa), am dat la cheie si a facut doar un carait. Am montat fire de la masina(cu si fara bacteria motocicletei) si face la fel. Claxon, far, alte electrice merg fara pb. Cand dau la cheie, caraie putin si se stinge totul (aproape si farurile de la masina). Unde sa fie problema? la electromotor? la fire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 incearca sa pui alta baterie. probabil cea pe care o ai e in scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Climber Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Daca pui alta baterie si tot asa face, incearca diagnoza cu gs911 inainte de a te apuca sa faci altceva la moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 incearca sa pui alta baterie. probabil cea pe care o ai e in scurt. Am legat direct la bacteria masinii si face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 cu ce corocdili ? poate nu face amperaju destul . eu am patit cu un R1200 GS . dat curent de la masina si nimic . ce iti caraie tie este releul de pornire (e chiar langa locul bateriei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Datele problemei: Am montat fire de la masina(fara bacteria motocicletei) si face la fel. Claxon, far, alte electrice merg fara pb. Cand dau la cheie, caraie putin si se stinge totul (si farurile de la masina). cu ce corocdili ? poate nu face amperaju destul . eu am patit cu un R1200 GS . dat curent de la masina si nimic . ce iti caraie tie este releul de pornire (e chiar langa locul bateriei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Contacte imperfecte, la bornele bateriei, crocodili si alte animale de le folosesti tu pe acolo, incarca bateria de la moto, curata atat bornele bateriei cat si cele ale motoretei si sa vezi ce va mai merge, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Da, bacteria e de vina, e o bacterie fara amperaj.Pune bacteria aia pe un redresor si apoi incearca sa pornesti iarasi motorul. Daca tot nu vrea sa porneasca, bacteria e moarta si vorba aia, daca o bacterie e moarta, ramane moarta, adica trebuie sa-ti iei o alta bacterie, poti incerca la Institutul Cantacuzino, am auzit ca au bacterii bune. Daca ai scris din greseala bacterie in loc de baterie, imi cer scuze ca am folosit cuvantul "bacterie" in text, daca nu a fost o greseala, da-mi voie sa ma amuz. Pare o greseala repetata.....si ma face sa cred ca a fost voita. Editat Februarie 4, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 este de la autocorrect+lene Eu scriu baterie si el pune bacterie. Si ontopic: bateria nu este de vina! Asa cum am spus, am incercat si cu bateria de la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Daca ai folosit cabluri de pornire ieftine exista riscul sa fie prea subtiri si sa te pacaleasca. Nu trece curentul prin ele. In alta ordine de idei, mare grija cu pornitul la fire si bateriile descarcate. Am auzit ca modulul de abs e foarte pretentios la problemele astea, mai ales lipsa de tensiune. Pune bateria pe redresor si incearca din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) La GS-ul meu facea la fel. Este de la releul electromotorului. Vezi unde este si alimenteaza direct electromotorul vezi daca merge. Te iei dupa unde se aude caraitul si vei da de el.Este posibil sa se fi oxidat vreun contact in el cat a stat . A si mai e varianta sa o pornesti impinsa . Daca porneste este clar ce am spus eu. Face scurt in momentul in care apesi pe butonul de pornire. Editat Februarie 4, 2013 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Daca ar fi bacteria motocicletei sau firele de curent, cum explicati ca in momentul in care leg la bacteria masinii, imi stinge farurile de la masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Daca ar fi bacteria motocicletei sau firele de curent, cum explicati ca in momentul in care leg la bacteria masinii, imi stinge farurile de la masina? FACE SCURT!!! daia se sting toate. Daca mai incerci mult chestia asta este posibil sa ia foc undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Sper sa vorbesc prostii dar e de la cabluri. Prea subtiri. "fura curent". S-au incalzit cablurile simtitor cand ai incercat? Tot nu inteleg de ce nu vrei sa o pui pe redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 daca se sting si farurile masinii si masina a mai fost in stare sa porneasca mie mi se pare evident ca trece destul curent . E motocicleta nu e caminon , diferenta de amperaj este destul de mare intr-o baterie de masina si una de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cand pui cablurile de la masina fa urmatoarele lucruri:1. porneste masina2. lasa cel putin 5-10 min masina sa mearga cu cablurile conectate la motoreta si apoi incearca sa dai la buton la motoretaDaca n-ai facut ce-am zis mai sus, n-o sa mearga in veci.Degeaba zici ca ai incercat cu bateria de la masina, n-ai incercat. Tu doar ai cuplat bateria de la masina la cea moto, lucru care nu e suficient. Trebuie sa lasi bateria moto sa se incarce putin, altfel la inceput iti suge tot curentul care vine de la masina. Poti sa mai incerci un lucru, verifica daca nu cumva e motorul blocat, baga motreta in viteza si impinge-o inainte sa vezi daca poti invarti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Cand pui cablurile de la masina fa urmatoarele lucruri: 1. porneste masina 2. lasa cel putin 5-10 min masina sa mearga cu cablurile conectate la motoreta si apoi incearca sa dai la buton la motoreta Daca n-ai facut ce-am zis mai sus, n-o sa mearga in veci. Degeaba zici ca ai incercat cu bateria de la masina, n-ai incercat. Tu doar ai cuplat bateria de la masina la cea moto, lucru care nu e suficient. Trebuie sa lasi bateria moto sa se incarce putin, altfel la inceput iti suge tot curentul care vine de la masina. Poti sa mai incerci un lucru, verifica daca nu cumva e motorul blocat, baga motreta in viteza si impinge-o inainte sa vezi daca poti invarti motorul. Am incercat prima data chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ai incercat sa vezi daca se invarte motorul impingand motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Se invarte putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Atunci cauta releul de pornire si vezi care-i faza cu el. De obicei e pe langa baterie, dar la BMW nu m-as mira daca ar fi prin bord sau in codita undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Parerea mea e ca acele cabluri or fi ori de aluminiu si nu trasmit destul amperaj ori sunt de cupru si sunt subtiri si au aceasi problema,am patit personal cu astfel de cabluri si nu stiam de ce tot caraie'' releul.O varianta ar mai fi releul care ar trebui sa il verifici,nu se stie niciodata.Succes Editat Februarie 4, 2013 de Danysenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 la bmw bateriile sunt cat alea de camion. daca e in scurt reuseste cu succes sa iti fure tot curentul furnizat de masina. incearca totusi cu alta baterie. dupa care verifici releul de pornire, dupa care electromotorul. simplu. am 2 baterii de bmw in scurt in garaj. si au numai 2 ani de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 12A nu mi se pare atat de mare. Este de 5 ori mai mica decat aia de la masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ah nu A - sunt 2 mancaruri de peste complet diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Da, greseala mea 12V 12Ah 100A vs. 12V 60Ah 540A Editat Februarie 4, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.