cr1s71 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Salut, eu prin august am schimbat uleiul, iar pana la inceputul lui decembrie cand am bagat motocicleta la iernat am facut cam 2000km maxim.Acum cand o scot e recomandat sa-i schimb iar uleiul ? In cele ~ 2 luni cat a stat e posibil sa-si fi pierdut din proprietati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Uleiul se schimba dupa ce faci 20000 de km, asa ca poti sa stai linistit , nu are niciun rost sa-l schimbi din nou. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 nu are nimic...mai mergi 3000 de km cu el si abia dupa,fa.i schimbul Uleiul se schimba dupa ce faci 20000 de km, asa ca poti sa stai linistit , nu are niciun rost sa-l schimbi din nou. Toate cele bune! 20.000 de km sa faci schimbul de ulei?ce.ai ma nene ai inebunit??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 NU ARE ROST POTI MERGE LINISTIT ASA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Parerea mea ca mai merge cel putin 2000km(nu ai precizat ce ulei ai pus). Uleiurile sunt din ce in ce mai avansate ca tehnologie si numar de km. Ai putea sa iei in calcul schimbul daca motorul are rulaj mare de km, automat un grad mai mare de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Depinde de motor acum. In cartea motocicletei scrie ca la 12.000 parca.Eu sincer imi propun sa-l schimb pe la 7-8000, mai ales ca nu merg cu ea foarte turata, o menajez cat pot de mult.Va multumesc frumos pentru sfat, mi se pare cam exagerat sa schimb uleiul dupa asa putini km, mai ales ca motocicleta a stat la caldura, in conditii acceptabile. Am pus Yacco 10w40. Motocicleta (teoretic) are 32000. Acum reali, nereali, Dumnezeu stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Depinde de motor acum. In cartea motocicletei scrie ca la 12.000 parca. Eu sincer imi propun sa-l schimb pe la 7-8000, mai ales ca nu merg cu ea foarte turata, o menajez cat pot de mult. Va multumesc frumos pentru sfat, mi se pare cam exagerat sa schimb uleiul dupa asa putini km, mai ales ca motocicleta a stat la caldura, in conditii acceptabile. presupun ca ai f4i..daca zici k il menajezi e normal sa il schimbi la 7,8mii de km..daca tragi mai tare de el eu cred ca normal e undeva la 6000 de km...dar in nici un caz la 20.000 de km cum ti.a recomandat o persoana mai sus ca in loc sa schimbi uleiul,o sa schimbi motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 20k km nu merge nici la masina... unde nu este la fel de solicitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Mergi cu uleiul pe care il ai, e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Uleiul se schimba dupa ce faci 20000 de km, asa ca poti sa stai linistit , nu are niciun rost sa-l schimbi din nou. Toate cele bune! Mi-am notat - sa nu cumpar vreodata motor de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 mie mi-a recomandat vanzatorul sa il schimb la 5000 km, are motul 300v 15w 50 in el motorul.sa il schimb si eu la 8000 km? mentionez ca nu trec de 7-8000 ture, foarte rar in depasiri mai trec.chiar daca uleiul trece prin iarna pt sa il tin pana ajung la 8000 km parcursi? a fost schimbat cu vreo 3000 km in urma si acum e la iernat in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Va multumesc inca o data prieteni ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Greseala mea, la 10.000 de km, informatie data din manualul de la mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeriderjohn Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 LA MASINILE DIESEL SCHIMBI ULEIUL LA 20.000 KM PRIETENE,))) LA MOTOARELE SPORT AVAND IN VEDERE CA SUNT DOTATE CU MOTOARE CARE FUNCTIONEAZA LA TURATII DESTUL DE RIDICATE 6000...OFFF MAI DOAMNE OFFF SI MAI DAM SI SFATURI..6000,HAI 7,NA,FIE 10.000 IN GENERAL LA MASINI PE BENZINA,OFF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Daca ai bani...de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Tovarase John am rectificat, ce am scris este ceea ce scrie in manualul de la motocicleta mea, care fiind V2 probabil merge la 10.000 de km, motorul nu se tureaza asa de tare. Ai dreptate dumneata dar mai usor cu ambalarea! O seara placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Manualul de service al multor modele Honda precizeaza ca intervalul de schimb de ulei este de 8.000 de mile. Asta inseamna peste 12.000 km. Doar o motoreta tinuta in regim de curse (la curse), aproape numai in zona rosie are nevoie de schimb de ulei foarte des pe motiv de turatie si uzura potentiala prematura. Cu cat capacitatea baii de ulei a unui motor e mai mare, intervalul de schimb de ulei este la mai multi kilometri. verificati lucrul asta de curiozitate (si faceti si corelatia cu capacitatea cilindrica). Nu mai schimbati uleiuri full sintetice de inalta performanta la 2,3-4000 km (daca nu sunteti bogati) pt ca aruncati banii pe fereastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 in cartea mea tehnica spune ca sa folosesc ulei 10w 40 si in ea este 15w 50, ce imi recomandati, sa pun tot ce aveam pana acum sau sa trec la loc la uleiul stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Daca conduci in conditii normale poti sa mergi cu un ulei minim 6000 indiferent cat timp sta sau unde,racing e alta poveste Editat Februarie 4, 2013 de Danysenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 In cartea de service este data o diagrama de vascozitati de uleiuri. 10W 40 nu este singura vascozitate recomandata. Nu exista ulei stoc. 15W 50 e mult mai potrivit pentru temperaturile din timpul verii de pe la noi. 10W 50 e chiar si mai bun avand in vedere ca e putin mai subtire la cald decat 15W 50 (cel putin teoretic). mergi in continuare cu 15W 50 sau 10W 50. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) in cartea mea tehnica spune ca sa folosesc ulei 10w 40 si in ea este 15w 50, ce imi recomandati, sa pun tot ce aveam pana acum sau sa trec la loc la uleiul stoc? daca zici ca mergi doar cu 7,8mii de turatii cel mult..poti sa flolosesti lejer 10w40 ester.dar la un 636 ceva mai "chinuit" 300w e ideal! Editat Februarie 4, 2013 de bratulucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 in cartea mea tehnica spune ca sa folosesc ulei 10w 40 si in ea este 15w 50, ce imi recomandati, sa pun tot ce aveam pana acum sau sa trec la loc la uleiul stoc? depinde de km..daca ai peste 50 k,e ok sa bagi un ulei umpic mai gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 daca zici ca mergi doar cu 7,8mii de turatii cel mult..poti sa flolosesti lejer 10w40 ester.dar la un 636 ceva mai "chinui" 300w e ideal! Ma faci curios sa stiu pe ce te bazezi cand spui lucrurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) are 31k acum in bord ms Cezar, o sa merg tot pe ce mi-a zis baiatul, facea reviziile la United Motors si asta i-au recomandat si ei, Motul 3100 15w 50 Editat Februarie 4, 2013 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ma faci curios sa stiu pe ce te bazezi cand spui lucrurile astea stat mult pe langa baieti cu experienta..dar consider ca am facut o greseala cand am zis de 10w40:)) am facut schimbul la un z750 cu acest ulei si a doua zi l.am dat jos...(intra nasol in viteze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.