Danysenda Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 are 31k acum in bord ms Cezar, o sa merg tot pe ce mi-a zis baiatul, facea reviziile la United Motors si asta i-au recomandat si ei, Motul 3100 15w 50 ,e super ,dar si daca motorul ii in mintile lui si e ingrijit poti baga linistit si 10w,la km astia nu o sa observi vreo diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Eram curios referitor doar la regimul de turatie si care a fost rationamentul. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 motorul este stoc, baiatul nu i-a facut modificari deloc, a bagat de la inceput numai consumabile bune.cred ca o sa merg pe 10w 50 cum zice cezar, e diferenta de 8 lei la bidonul de 4 L, nu ma calicesc la 8 lei, daca el zice ca e si mai bun.totul merge pefect pe ea si vreau sa ramana asa.ms de pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 stat mult pe langa baieti cu experienta..dar consider ca am facut o greseala cand am zis de 10w40:)) am facut schimbul la un z750 cu acest ulei si a doua zi l.am dat jos...(intra nasol in viteze ) normal ! depinde de motor,capacitate si uzura,si eu am bagat in tenere 10w ca am zis e toamna si sa fie mai subtire,asta se intampla in august,si am revenit la un 20w tocmai din cauza ca la cald nu iesea calumea din viteze in neutral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 are 31k acum in bord ms Cezar, o sa merg tot pe ce mi-a zis baiatul, facea reviziile la United Motors si asta i-au recomandat si ei, Motul 3100 15w 50 Nu cred ca 3100 e tocmai ce-ti trebuie tie. poate 7100 (dar nu se face 15W 50), 5100 (semi) sau 300V (full racing) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 baiatul mi-a scris 300v dar daca e diferenta mare la pret, si tinand cont ca eu nu merg racing, pot sa ii bag si 5100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 normal ! depinde de motor,capacitate si uzura,si eu am bagat in tenere 10w ca am zis e toamna si sa fie mai subtire,asta se intampla in august,si am revenit la un 20w tocmai din cauza ca la cald nu iesea calumea din viteze in neutral la f4 pe care il detin primul schimb i l.am facut cu 5100 si am fost multumit,asta tinand cont ca mergeam destul de incet...urmatoarele doua schimburi i le.am facut cu 300w si sunt super multumit..e o diferenta destul de mare.iar schimbul il fac la 5000 de km. baiatul mi-a scris 300v dar daca e diferenta mare la pret, si tinand cont ca eu nu merg racing, pot sa ii bag si 5100? foloseste 7100 pentru 636,e cu 30 de lei mai scump decat 5100.cred ca si cesar e de acord in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 ms de opinii. acum in primavara imi schimb si uleiul, m-am decis, ca sa nu ma trezesc ca trebuie sa fie schimbat in vara cand sa plec la mare sau ceva.seara buna tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 baiatul mi-a scris 300v dar daca e diferenta mare la pret, si tinand cont ca eu nu merg racing, pot sa ii bag si 5100? 300 v este un ulei utilizat pentru conditii racing, ...5100 se preteaza mai mult la motoare care nu urca foarte mult in turatii...deci, daca ramai la Motul (ulei premium) alege intre 7100 si 300 V, pretul nu difera prea mult intre ele ! De la o anumita vechime a motorului (nr. km) se recomanda a se folosi un ulei mai gros, gen 15-50 ! numai ca 7100 nu se gaseste in aceasta vascozitate, ramane doar 300V 15W50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 De la o anumita vechime a motorului (nr. km) se recomanda a se folosi un ulei mai gros, gen 15-50 ! numai ca 7100 nu se gaseste in aceasta vascozitate, ramane doar 300V 15W50 ! Sunt curios pe ce te bazezi cans spui asta pentru ca nu e singura data cand aud astfel de legende. Ca sa fim mai exacti. De la cati km in sus? So este sau nu este un argument solid? Dar daca afara sunt sub 20 de grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 mie mi-au placut la fel de mult bel-ray si liqui-moly. cu 300v nu prea m-am inteles... nu imi placea cum intra in viteze. m-am mai inteles bine si cu silkolene! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Sunt curios pe ce te bazezi cans spui asta pentru ca nu e singura data cand aud astfel de legende. Ca sa fim mai exacti. De la cati km in sus? So este sau nu este un argument solid? Dar daca afara sunt sub 20 de grade? Este o recomandare bazata pe experienta mai multor oameni avizati, si inclusiv persoanala, sigur...aici sunt loc de multe interpretari, discutii, pe marginea subiectului dar de luat in considerare ar fi nr. de km (peste 40000) modul de exploatare si temperaturile in care se circula (se poate merge fara probleme si pana la 10 gr. cu 15W50), un ulei mai gros asigurand o pelicula mai buna in conditii de temperaturi ridicate precum si in cazul uzurii pronuntate, reducand in acelasi timp si din sunetul metalic... fiind o recoamndare, nu trebuie neaparat urmata....poate sa foloseasca fiecare ce ulei doreste, nu are nici un rost sa intram in discutii polemice ! Editat Februarie 4, 2013 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Deci daca intr-un an fac 40.000 de km cu o motoreta, trebuie neaparat sa trec la un ulei mai gros pe motiv de uzuri periculoase Iti zic ce cred tot din experienta mea de doi lei: in 40.000 de km, un motor e aproape perfect. Nu e cazul sa se treaca la ulei mai gros decat daca se merge in forja grava sau se sta cu el prin oras din stop in stop, unde 10W 40 devine apa. Experienta unor priceputi zice sa se puna ulei mai gros in motorete cu kilometrajele date peste cap ca sa fie mai putin zgomotoase si sa fie vandute "tzipla" si iNpecabile Sa admitem ca la 40.000 se pune ulei mai gros pe motiv ca s-a uzat motorul. in cazul asta ce se face la 80.000, pui ulei de transmisie? Dar la 120.000, pui vaselina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 "Sa admitem ca la 40.000 se pune ulei mai gros pe motiv ca s-a uzat motorul. in cazul asta ce se face la 80.000, pui ulei de transmisie? Dar la 120.000, pui vaselina? "" pe la 80 de mii la fiecare plin ii mai bagi si jumate de kg de ulei in rezervor pentru o ungere mai buna ) iar la 120 e piesa de muzeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Nu va mai prostiti cu uleiuri "groase" la ns cati km sau chiar si asa in mod "normal", mai ales la motoarele de turatie. Un full syn 10W40 / 10W50 e f bun si tine destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Intreb si eu, ca sa nu deschid un alt topic... pt Virago xv250, in jur de 40.000 km, ce ulei sa pun? In carte ar fi 20w40, raman pe asta sau merg pe alte vascozitati? De la Motul nu am vazut 20w40... doar 10w40, 15w40, 20w40 sau 20w50. Ultimul mi se pare cam vascos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 20W 50. E bun, nu e pre vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Ok, atunci asta voi comanda cand va fi cazul Multumesc pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 Eu sa merg in continuare pe 10w40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.