ax3008 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Salut , problema sta in felul urmator : Intru in garaj , pun contactul , se aude injectia , se aprind farurile ( le sting), pana aici totul ok. O scot din viteza , trag ambreiajul , si o pornesc. primele 10 secunde merge normal , dupa care da sa moara , incerc sa o ajut din acceleratie dar degeaba , tot moare . Apoi , nu mai porneste decat dupa cateva zile , dar la fel , porneste , sta 10 secunde si moare. Pe peretii tobei s-a depus un strat subtire de negreala(care miroase a ulei) , cred ca de la cat am incercat la automat. Bateria( a ramas montata pe motocicleta pe timpul iernii) sa zicem ca are putere ( lumineaza cat de cat ok faza lunga) , de umblat la motocicleta n-am umblat toata iarna ( doar o mai porneam asa din cand in cand pana la sfarsitul lui decembrie , dupa care nu m-am mai atins de ea) Ce ar putea avea ? Ps:si inca ceva , anul trecut , dupa ce i-am schimbat distributia , o porneam la rece si motorul dadea sa se opreasca asa ca trageam putin de acceleratie pana se incalzea. la cald pornea fara probleme Editat Februarie 13, 2013 de ax3008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 e honda, e normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 O ineci! Pe perioada rece eu dadeam relantiul pe la 2000 de ture... chiar mai mult. Daca tot mergea sa se incarce si bateria, la 1300 ii este greu... Ridica relantiul cel putin la 1500 ture si nu vad dece ar mai avea probleme. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvee87 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) l`ai lamurit performance...) Editat Februarie 13, 2013 de razvee87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talmazan Ady Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Verifica filtrul de benzina...sau daca nu sita de la pompa de benzina din rezervor....posibil sa se fi decantat mizerie...verifica si bujiile Editat Februarie 13, 2013 de Talmazan Ady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Verifica filtrul de benzina...sau daca nu sita de la pompa de benzina din rezervor....posibil sa se fi decantat mizerie...verifica si bujiile Daca avea problma asta nici nu mai pornea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_p2 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 ce aveti ma! nu vedeti ca este f4i injectie, nu umbla prietene pe acolo ca strici, dute cu ea la meserias cand o pornesti laso la relanti,no mai ambala, asta pana se incalzeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talmazan Ady Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Eu am vazut cu ochii mei sita infundata...facea presiune pornea si dupa aceea debitul de benzina nu era suficient sa se tureze...acelasi lucru se poate intampla si la filtru....nu vorbesc in necunostinta de cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burimarian Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Salut , problema sta in felul urmator : Intru in garaj , pun contactul , se aude injectia , se aprind farurile ( le sting), pana aici totul ok. O scot din viteza , trag ambreiajul , si o pornesc. primele 10 secunde merge normal , dupa care da sa moara , incerc sa o ajut din acceleratie dar degeaba , tot moare . Apoi , nu mai porneste decat dupa cateva zile , dar la fel , porneste , sta 10 secunde si moare. Pe peretii tobei s-a depus un strat subtire de negreala(care miroase a ulei) , cred ca de la cat am incercat la automat. Bateria( a ramas montata pe motocicleta pe timpul iernii) sa zicem ca are putere ( lumineaza cat de cat ok faza lunga) , de umblat la motocicleta n-am umblat toata iarna ( doar o mai porneam asa din cand in cand pana la sfarsitul lui decembrie , dupa care nu m-am mai atins de ea) Ce ar putea avea ? Ps:si inca ceva , anul trecut , dupa ce i-am schimbat distributia , o porneam la rece si motorul dadea sa se opreasca asa ca trageam putin de acceleratie pana se incalzea. la cald pornea fara probleme nu se alimenteaza, filtru sau jigloare infundate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 nu se alimenteaza, filtru sau jigloare infundate ei, daca-s jigloarele m-am linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_p2 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 nu se alimenteaza, filtru sau jigloare infundate esti praf! jigloare la injectie, nu mai comentezzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Spor la bibilit la ea... incearca sa iei sfaturile in ordinea simplitatii operatiunilor... Si DA >>> NU O AMBALA cand inca nu este calda (80grade)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ai schimbat vreodată bujiile la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Incearca pasii de mai sus cu busonul deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 /index.php?/topic/486372-se-opreste-motorul-honda-cbr-600-f4i/Uite cineva care a mai avut problema asta, pacat ca nu a dat un reply sa ne spuna ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ax3008 Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Salutare din nou , colegii mei motociclisti , Azi , dupa 3 saptamani in care a stat cuminte in garaj, am pornit-o fara probleme si am facut impreuna prima tura pe anul acesta. Mentionez ca nu i-am facut absolut nimic, doar am lasat-o in garaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 ai probleme cu socul automat! este numit 'wax unit' in manualul de reparatie! ridica rezervorul si verifica daca functioneaza! sa nu umbli la cele 4 suruburi pe care printr-o tija, 'wax unit' le controleaza! de acolo se sincronizeaza injectia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 eu am avut probleme cu scuterul cel mare, 4timpi. Dadeam la automai toata ziua si nimic! scanteia era slabuta,abia se vedea! Tot sasiul si componenetele toate erau pline de stropi-condens, desi statea in garaj. L-am scos la soare 5 mnute,l-a luat vantul si a pornit la sfert! Sa nu fie si asta un motiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) Am avut parte sa zic asa de f4i si stiu ca atunci cand totul este ok, porneste mereu indiferent de vreme, cat de frig este ,etc! are 'soc automat' care daca nu functioneaza cum trebuie se manifesta exact cum a descris cel care a deschis topicul! pe timp rece porneste, iar cand socul automat "wax unit" ar trebui sa mareasca turatia, se opreste pentru ca nu functioneaza! defectele exista, faptul ca le bate vantul sau nu, este ca si cum ai zice 'asa vrea D-zeu'! Editat Martie 3, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.