Sari la conținut

Piston..chiuloasa


Vince Black
 Share

Postări Recomandate

am si eu un moped ..

am dat jos chiuloasa..deoarece lasa ulei si benzina pe la imbinare pe acolo..

daca tot e desfacut..am zis

ca o sa curat capul pistonului si chiuloasa pe dinauntru.

 

intrebarea este cu ce dau jos de pe piston depunerile alea??

 

dar pe pe interiorul chiuloasei?

 

 

 

alta intrebare cum ma pot uita daca e bun pistonul?adica aproximativ cat e de uzat?

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Capul pistonului il poti curata cu un smirghel de apa foarte fin , la fel si cilindrul ... Cat despre uzura , vezi ce spatiu ramane intre cilindru si piston , ar trebui sa fie foarte mic jocul (asta cu segmentul/segmentii scos/scosi) . Insa e bine de stiut ca segmentii sunt primi care se uzeaza.la segment iti dai seama de uzura lui de spatiul care ramane la cele 2 capete cand acesta este comprimat , daca spatiul este foarte mic segmentul nu este uzat ..... nu stiu daca ai inteles exact , mai bine te duci la un mecanic , bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu da cu nimic abraziv.

le lasi in motorina o zi sau 2 si apoi le cureti ff usor.

pistonul nu tre sa alunece f usor pana jos.

segmentii ii bagi pe camasa in partea de sus si vezi ce spatiu au intre capete. apoi te uiti in manualul de reparatie sa vezi cat e maximum admisibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu decalaminam capetele de piston cu o moneda de aluminiu. Atentie sa nu-ti sara in ochi calamina, e dura si si sare mai ceva ca sticla.

 

 

 

Absolut nici un solvent nu m-a ajutat la problema asta, calamina aia rezista cam la orice... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu decalaminam capetele de piston cu o moneda de aluminiu. Atentie sa nu-ti sara in ochi calamina, e dura si si sare mai ceva ca sticla.

Absolut nici un solvent nu m-a ajutat la problema asta, calamina aia rezista cam la orice... ;)

 

nu si la scandura de brad :wink: am desfacut motoarele in 2 t sa le mai curat de calamina de m-am sautrat si scandura de brad e buna :kick: cand ma gand ca tre sa curat iar :banana: nu de alta da bag ceva mai multicel ulei in benzina sa traga la drum lung in blana si fara sa se supere pe mine :crack: ...ca doar o fol pe post de mijloc de transport...

 

la tine, problema vad ca e garnitura de zici ca lasa amestec in exterior...foloseste 2+2 :banana: eu l-am folosit cu brio la minimobra, la minsk, la citoren :blbl: s-a descurcat super bine...

 

ps:daca tot cureti calamina, scoate si tevusca de esapament si curat-o...nu cont cu ce, iar segmentii ii verifici cum zice <-BlacK_Killer-> ....sa ramana un spatiu mai mic de 1mm :crack: ai grije cum jonglezi cu segmentii sa nu iti pocneasca

 

multa bafta :lol: si spor

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu si la scandura de brad :banana:

 

 

Da, asa e , parul e cel mai bun solvent ;)

 

 

 

PS Pentru chiulase mai puteti folosi drept spatula o jumatate de carlig de rufe, nu zgarie si e lemnul destul de dur. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a dizolva calamina se poate folosi un amestec de camfor (sau canfor :lol:) + benzina. Cca 30 g camfor/l de benzina, daca nu ma insel. Se lasa 'cocktail-ul' in cilindru o zi-doua.

 

Daca folosesti obiecte contodente (pari, scinduri din gard ;) ), ai grija sa nu ajunga calamina la ambielaj. Pune o cirpa moale pe linga biela pe post de garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am curatat si cu surubelnita si peria de sarma odata si nu am damageuit pistonu....pt unii care nu stiu, pistonul d eex e foarte rezistent, deoarece se construieste nu prin turnare ca majorit pieselor, ci prin presare :banana: oricum...nici eu nu suport calamina ;) dar, e mai mare satisfactia sa pui parul pe ea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ce am facut pana acuma ;)

 

am curatat calamina de pe piston cu un cutit !

de pe chiuloasa iara cu surubelnita + benzina !

 

am pus silicon la imbinare acolo. inca nu am probat motorul

ca nu am avut timp.

 

la segmenti nu m am bagat..ca mi a fost frica..

am observat ca vine in sus si bloc motorul sau cum i se zice.. cilindrul

dar nu l am scos, ca nu stiu cum se pun inapoi segmentii :lol:

Editat de Vince Black
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator TazzY

deci ce am facut pana acuma ;)

 

am curatat calamina de pe piston cu un cutit !

de pe chiuloasa iara cu surubelnita + benzina !

 

am pus silicon la imbinare acolo. inca nu am probat motorul

ca nu am avut timp.

 

la segmenti nu m am bagat..ca mi a fost frica..

am observat ca vine in sus si bloc motorul sau cum i se zice.. cilindrul

dar nu l am scos, ca nu stiu cum se pun inapoi segmentii :lol:

 

 

Nu ai facut bine... Trebuia sa chemi pe cineva care le are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai facut bine... Trebuia sa chemi pe cineva care le are...

;)

 

ok...deci....siliconu ala nu sta bine acolo....vezi ca gasesti pe la dastea de auto-moto tubuletu ala parca rosu de 2+2(asa si intrebi)...e bun...cureti frumos siliconu, decapezi cu alcool tehnic(si benzina e buna pt decapare daca nu ai altceva...eu am vr sa incerc cu palinca, da era pacat :kick: ) absolut tot:piston, cilindru, chiuloasa(in interior, logic), marginile pe care vine garnitura...apoi dai cu 2+2, poti pune si garnitura, si imbini frumos chiuloasa de cilindru :banana: stai putin si stergi 2+2 care iese in exterior...in caz ca vrei sa iti schimbi segmentii ca a obosit mobra, dai jos cilindrul, il cureti si pe el frumos, si te duci cu el sa iti cumperi segmenti, nu de alta da tre bagati in cap sa vezi daca sunt buni, cum se explica mai sus :banana: pistonu e prins cu 2 sigurante pe care le dai jos usor cu surubelnita...te prinzi tu :crack: ...asa ca, fugi si cumpara-ti alcool tehnic si 2+2 ca sunt bune...nu baga silicon :crack: sa ne anunti ce ai facut :lol:

 

grija mare la bagatul pistonului in cilindru, ca segmentii au o catare, daca nu ii nimeresti, iti razuie camera de ardere si papa motor :wink:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut foarte bine. Poti curata cu ce vrei atata timp cat nu zgarii cilindrul. La capacul cilindrului (la motoare in 2 timpi nu exista CHIULASA) poti sa-i faci ce vrei, numai nu strica filetul bujiei. Pistonul iar n-are nici pe dracu, atata timp cat nu umbli la santurile segmentilor. Daca vrei sa le cureti si pe alea (daca vrei sa eviti cocsarea(blocarea segmentilor pe canal) lucru de nedorit, foarte naspa), foloseste un capat de segment rupt de aceeasi marime. Segmentii se scot si se pun cu grija fara a-i forta ca se rup f. usor, si daca nu gasesti altii e nasol.

 

Bravo. Asa curatam si eu la minsk. problema este ca atunci cand zgarii capul pistonului, calamina se aduna imediat in zonele mai abrazive, zgariate... Netezesti bine capul pist. cu smirghel fin. OK?

 

Nu te mai lua dupa incepatori care nu au desfacut un motor in viata lor. Sunt lucruri banale, dar pe care e bine sa le stii. Bafta.

 

MR_ORL, nu mai da sfaturi ca nu prea te pricepi. Fara suparare, esti baiat simpatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut foarte bine. Poti curata cu ce vrei atata timp cat nu zgarii cilindrul. La capacul cilindrului (la motoare in 2 timpi nu exista CHIULASA) poti sa-i faci ce vrei, numai nu strica filetul bujiei. Pistonul iar n-are nici pe dracu, atata timp cat nu umbli la santurile segmentilor. Daca vrei sa le cureti si pe alea (daca vrei sa eviti cocsarea(blocarea segmentilor pe canal) lucru de nedorit, foarte naspa), foloseste un capat de segment rupt de aceeasi marime. Segmentii se scot si se pun cu grija fara a-i forta ca se rup f. usor, si daca nu gasesti altii e nasol.

 

Bravo. Asa curatam si eu la minsk. problema este ca atunci cand zgarii capul pistonului, calamina se aduna imediat in zonele mai abrazive, zgariate... Netezesti bine capul pist. cu smirghel fin. OK?

 

Nu te mai lua dupa incepatori care nu au desfacut un motor in viata lor. Sunt lucruri banale, dar pe care e bine sa le stii. Bafta.

 

MR_ORL, nu mai da sfaturi ca nu prea te pricepi. Fara suparare, esti baiat simpatic.

 

ombre...eu am procedat asa cu minsk, cu a mea....si nu numia odata si nu singur...cu oameni care stiu ce fac...am gresit cu ceva zicand mai sus ca am curatat calamina cu scandura de brad si ca pistonul nu il prea poti strica usor pt ca este material dur, construit prin presare...iar siliconul ala e mai bine inlocuit cu 2+2...parerea mea :banana: eu cred ca nu...si cand mi-am luat segmentii am fost cu cilindru la mine sa ii probez, cum zicea un user mai sus...asa stiu ca se face...si de decapare cu alcool tehnic iar nu cred ca e o greseala...oricum...pustiu a procedat bine, dar siliconu ala imi creeaza nedumeriri...nu am incercat, deci nu stiu...dar, nu am incredere in functionalitatea lui....

si iar , la faza cu sigurantele, cred ca nu am gresit, si in leg cu intorucerea pistonului stiu ca tre avut grija ca segmentii sa intre la locul lor...am i right? :banana:

 

eu nu m-am dat mare cunoscator niciodata, dar am procedat asa, si nu cred ca e ceva rau in a da un sfat legat de asta; si sa postez felul in care am operat eu si nu numai eu... :crack:

 

si tu mi-esti simatic :crack: , da de cand am auzit ca vrei sa dai minsku, nu mai te plac..esti urat ;) raule :lol:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ombre...eu am procedat asa cu minsk, cu a mea....si nu numia odata si nu singur...cu oameni care stiu ce fac...am gresit cu ceva zicand mai sus ca am curatat calamina cu scandura de brad si ca pistonul nu il prea poti strica usor pt ca este material dur, construit prin presare...iar siliconul ala e mai bine inlocuit cu 2+2...parerea mea :banana: eu cred ca nu...si cand mi-am luat segmentii am fost cu cilindru la mine sa ii probez, cum zicea un user mai sus...asa stiu ca se face...si de decapare cu alcool tehnic iar nu cred ca e o greseala...oricum...pustiu a procedat bine, dar siliconu ala imi creeaza nedumeriri...nu am incercat, deci nu stiu...dar, nu am incredere in functionalitatea lui....

si iar , la faza cu sigurantele, cred ca nu am gresit, si in leg cu intorucerea pistonului stiu ca tre avut grija ca segmentii sa intre la locul lor...am i right? :banana:

 

eu nu m-am dat mare cunoscator niciodata, dar am procedat asa, si nu cred ca e ceva rau in a da un sfat legat de asta; si sa postez felul in care am operat eu si nu numai eu... :crack:

 

si tu mi-esti simatic :crack: , da de cand am auzit ca vrei sa dai minsku, nu mai te plac..esti urat ;) raule :lol:

 

vezi greseala ? pistonul NU este construit din material dur. Este din aluminiu, poti da gaura in el si cu cuiul daca te straduiesti! Poti sa-l strici foarte usor daca largesti canalele segmentilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi greseala ? pistonul NU este construit din material dur. Este din aluminiu, poti da gaura in el si cu cuiul daca te straduiesti! Poti sa-l strici foarte usor daca largesti canalele segmentilor!

 

am zis undeva mai sus...aluminiu presat...dur-aluminiu, blablabla...da..poti sa il strigi in zona segmentilor...tocmai de aceea i-am zis baiatului sa aibe grija cum introd segmentii si pistonu pe cilindru, ca risca sa il (cuvant urat) ;) in rest, sus, nu e asa grav...oricum, ma bucur pt pusti ca are curaj sa umble singur si face si treaba...bv lui... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i did it.

cum v am spus : am curatat pistonul cu un cutit, iar capacul ca sa i zic asa

cu o surubelnita si benzina. a iesit curat frumos.

 

la imbinare am folosit silicon rosu (gasket) si tine :banana: ;)

 

nu mai lasa ulei pe nicaieri si capacul(chiuloasa )in partea din fata si acuma este

curata:) :banana:

 

motorul trage si merge mai bine :crack:

 

multumesc tuturor pt raspunsuri.

 

sa ne auzim de bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
MECANIC e raspunsul meu.........priceput si modest la preturi:0723446040

 

dar daca poti face si singur cate ceva de ce sa o duci la mecanic? Sa-i dai 500 de mii ca a demondat 4 suruburi si a curatat un piston?

Abia mai inveti cate ceva mesterind. Cand te lasa motoreta in drum nu ai mecanicul cu tine. Si nici nu lucreaza la Dacia-Asistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incet incet o sa inveti. Mai desfa-l de vreo 4-5 ori si dupa ce strici vreo 2-3 seturi motor te inveti !! Eu unu nu cred ca exista vreunu pe forum sa nu fi patit asa ceva vreodata (dar acum sunt maestrii) !! Bafta si sa-ti mearga motorul !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...