Fix Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) un mult mai PRICEPUT decat mine...ma poate ajuta sa-i dau de cap?ca m-a albit...pun poze...nu stiu ce detalii sa dau..astept intrebari..multam n-am postat la scutere ca acolo e slaba miscare..multumesc pt intelegere am uitat sa spun ca nu porneste..invarte...si cam atat...supapele lucreaza...scanteieste benzineste.. Editat Februarie 21, 2013 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Ca si detalii poti incepe cu ce marca si model este vorba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) corect...piaggio vespa et4 50cc...istoria e cam asa.....am vrut sa-i schimb segmentii...n-am gasit originali si am luat un piston de la Meteor complet...dar pistonul meteor are scobiturile pt supape putin mai mici decat originalul....drept pt care cand l-am montat,mi-a indoit supapa de admisie(am inlocuit-o).....am scos segmentii de pe meteor...si i-am pus pe pistonul original...montat tot...am pus bateria invers am ars cdi-ul..am luat altul....acum am scanteie...am benzina..dar nu porneste...unde gresesc? Editat Februarie 21, 2013 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Greu de spus dupa ce ai facut tu acolo.... Un test compresie ai facut dupa ce ai schimbat supapa? Esti sigur ca doar una a fost stramba? Ai pus distributia la punct cum trebuie? Apropo, Nu vad semnul pe volanta,pistonul este la DTC? Editat Februarie 21, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) test de compresie ''cu degetu''//doar una am indoit se vedea si semnul pe piston....iar pe cealalta am impins-o la rece si e ok//intrebarea era legata de distributie nu sunt f sigur daca am pus-o bine.....semnul de pe pinion in drept cu punctul de pe cama...iar volanta(aici am dubii) cu bulbul(e ca un nit) in drept cu ciocul metalic de pe cititor.in pozitia asta pistonul e in compresie la punctul mort superior.. se poate vedea in poza 2 ca pe cititor e o crestatura dar daca pun bulbul(de pe volanta) acolo...deja pistonul coboara... Editat Februarie 21, 2013 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torq Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 E foarte simplu. totul e sa nu te pierzi... daca faci totul pas cu pas, o sa mearga sigur, ma poti contacta : dragon.rider40@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) verifica mai intai sa fie pistonul sus si apoi cauta sa vezi cum se aliniaza semnele.... Editat Februarie 21, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Demonteza ventilatorul ala de plastic si vezi daca pe volanta nu este un alt semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 f tare poza...multam...verific acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Poate gasesti aici ce ai nevoie: Nu este modelul tau dar cred ca se potriveste destul de mult la motor. Vespa LX50 4stroke Workshop Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 multumesc mult pt manual...semn pe volanta nu am...dar in poza de la tine vad ca in dreptul semnului de pe cititor e unul din cele 2 proeminente(nu stiu cum se numesc)ale volantei....asa e si la mine..iar asta corespunde cu bulbul de pe volanta in drept cu ciocul de la cititor....deci e ok distributia...ce sa mai verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pai daca esti sigur ca ai supapele ok ,ai benzina si scantee trebuie sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 maine mai desfac chiulasa odata..verific...schimb si benzina....si vedem....multumesc mult TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) am dat si chiulasa jos(n-am stare)pare in regula....la cilindru n-am umblat(maine pe lumina)...intrebare:ar putea fi cdi-ul?nu e original dar este pt modelul asta de scuter si da scanteie... Editat Februarie 21, 2013 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 am dat si chiulasa jos(n-am stare)pare in regula....la cilindru n-am umblat(maine pe lumina)...intrebare:ar putea fi cdi-ul?nu e original dar este pt modelul asta de scuter si da scanteie... esti sigur? ar fi o alta problema ... dak scuteru e in 4T sau 2T ? Poti pune la punct la 4T si dai cheie dak nu la 2T si vezi dak porneste dak tot nu porneste vezi sa nu fie de vina cdi-ul...posibil sa fie cdi-ul de vina dak e pt scuter in 2 sau 4 timpi. dak e pt 2T nu o sa porneasca pe 4T si invers.. Parerea mea! nuj mai multe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 2t nu are lant de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pune benzina pe supape unde e si calamina si laso acolo cateva minute mai bune timp in care mai te uiti sa vezi daca trece benzina de supape daca nu trece e in regula chiuloasa sau poti pune si pe rand o data pe admisie si o data pe gauara de evacoare. Dupa ce ai pus distributia invarti motorul cu mana cateva tura sa fi sigur ca nu atinge supapele in piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 bun sfat cu benzina..ms....nici cu pistonul meteor nu mi-a atins supapa cand invarteam cu mana...sau cel putin n-am simtit dar cand am dat la automat...a facut buf... am facut si testul cu benzina la supape...inchid perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 de bujie esti sigur!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 e buna bujia,dar am sa incerc si o alta..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 -pe la surubul de relanti ai umblat ? sau cablul e pozitionat bine ? daca ii vine prea mult aer( cu surubul insurubat mult peste relanti sau cu camasa cablului pozitionata incorect-pe acel intinzator) nu o sa porneasca, sau inceareca sa-i astupi filtrul de aer tot mai mult, se poate ineca dare o posibilitate. Chestie patita in situatie asemanatoare......relanti f.mare inainte de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 -pe la surubul de relanti ai umblat ? sau cablul e pozitionat bine ? daca ii vine prea mult aer( cu surubul insurubat mult peste relanti sau cu camasa cablului pozitionata incorect-pe acel intinzator) nu o sa porneasca, sau inceareca sa-i astupi filtrul de aer tot mai mult, se poate ineca dare o posibilitate. Chestie patita in situatie asemanatoare......relanti f.mare inainte de reparatie. +1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) am inchis motorul(corect)..montat pe cadru...schimbat benzina...si tot nu vrea..la cat de mult l-am iubit..de 2 ori mai mult il urasc acum.asta si pt ca a fost primul agregat(in 24 de ani de calarit) care m-a daramat de mi-am spart 3 coaste langa inima..clar ca a vrut sa ma omoare si pt ca n-a reusit acum nu mai porneste...acum ma razbun eu si il DISTRUG..dezmembrare scrie pe el.am sa postez anunt daca e careva interesat de piese...0766 879 702..multumesc tuturor pt ajutor si sfaturi!poza cu mortaciunea. Editat Februarie 22, 2013 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Nu te enerva si mai verifica odata cu bujia scoasa daca in momentul in care pistonul este in puctul mort superior cele 2 gauri de pe axa sunt aliniate cu chiulasa iar jocul supapelor este corect 0.15 respectiv 0.20 si mai verifica daca prin invartirea motorului scanteia este data corect cand pistonul este sus(cdi necorespunzator sau volanta rasucita pe ax)si mai poti verifica daca in momentul in care invarti motorul se realizeaza aspiratie pe admisie,nu monta initial galeria de evacuare si incearca sa-l pornesti asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.