campers Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 suzuki xf650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 am incercat la impins ... am facut febra musculara si atat... a, si inca ceva am inecat o din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 e monocilindru ma, tre sa impingi la ea sanatos, ai mai multe sanse sa o ineci decat sa o pornest prin metoda impins asta merge, cunosc motoreta de prin 2008 ) am incercat la impins ... am facut febra musculara si atat... a, si inca ceva am inecat o din nou sa zic... sa nu zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 sa zic... sa nu zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 deci e normal... sa descarc bateria... complet azi dim incercand sa pornesc mobra.. iar acum cand o verific sa fie iar ful ? sau doar a obosit azi dim si acum dupa ce sa odihnit este iar in putere ) bateria nu e in putere. aia ce constati de pe o zi pe alta e amageala ( cam ca a tri-a erectie, se scoala dar....) bune bateria pe redresor. ia o bujie buna (sau noua) cu bateria in stare incarcata, scoti bujiuca din motor si o pui in fisha, dai la automat ( cu benzina oprita) vezi daca ai scanteie la bujie ( tre sa pui bujia in contact cu blocul motor ) daca nu ai scanteie verifica spre "amonte" fisa, bobina, legaturi/contacte/borne/papuci, firul de masa catre motor, si cdi-ul. daca ai scanteie, aeriseste cilindrul ( dai la automat fara bujie si benzina oprita) pui bujia . cu cabluri aduci curent de la masina ( daca ai ) daca nu cauti . si.. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 sa zic... sa nu zic... apoi zi, nu ne tine in suspans! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Problema vine de la baterie, incearca cu alta Daca n-ai prieteni cu mobre sau masini, comanda un taxi si roaga-l sa-ti dea niste curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 verifica releul de incarcare...la mine asa a fost...se tura pana in 4000 si murea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 verifica releul de incarcare...la mine asa a fost...se tura pana in 4000 si murea... se tura fara sa porneasca.. marfa mobra ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 se tura fara sa porneasca.. marfa mobra ai stii la ce m-am referit daca poti ajuta omul,fa-o daca nu, abtine-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) verifica releul de incarcare...la mine asa a fost...se tura pana in 4000 si murea... mie la fosta moto mi-au furat in parcare releul de incarcare... pornea mergea ceva (pana isi dadea duhul bateria) si apoi se oprea... o porneam impinsa (cu greu) si apoi ca sa nu mai moara o tineam foarte turata nu stiu care este legatura intre turatie si faptul ca asa nu mai murea... dar in cazul meu am reusit sa ajung pana acasa Editat Februarie 28, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) releul nu este sigur .... stiu cum face cu releul defect...am verificat scanteia la bujie .. este ok... se vede in plina zi o scanteie alba.... am incercat azi cu fire .. nu vrea ... m am apucat de strans bani sa o duc la servis sa i curete carburatoarele ... sunt convins ca a tras numai ulei in loc de aer prima data cand am pus filtrul de aer imbibat puternic in ulei ... sau mai am o suspiciune la electromotor.. am impresia ca invarte greu.. dar nu sunt sigur daca e doar o impresie sau chiar invarte greu Editat Februarie 28, 2013 de ix.paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 cu ce fire ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 cu ce fire ai incercat? 400 amp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 de alea din comert?? dupa ce ai incercat sa pornesti firele erau calde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 de alea din comert?? dupa ce ai incercat sa pornesti firele erau calde?? china de la 38 .... am dat 12 ron pe ele.. cat mi a permis bugetul ... nu am fost atent daca erau calde ... nu mi amintesc ... nu cred ca erau calde... oricum diferenta n am sesizat intre cum invartea electro motorul cu fire si fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 china de la 38 .... am dat 12 ron pe ele.. cat mi a permis bugetul ... nu am fost atent daca erau calde ... nu mi amintesc ... nu cred ca erau calde... oricum diferenta n am sesizat intre cum invartea electro motorul cu fire si fara... nu mai da banii pe prostii, alea-s niste mizerii, normal sa nu simti mai nimic! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 cu acelasi tip de cablu , luat din acelasi loc , a pornit un amic logan diesel .. m-as mira sincer sa nu fie suficient pt un electromotor moto ,dar sa porneasca dita' motorul diesel .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 nu-i asa ca a lasat ceva timp cablurile puse pe baterie, cu motorul pornit inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 nu chiar... am pus firele pe bateria de la dacie.. apoi pe bateria de la mobra.. am pornit dacia... si imediat incercam sa pornesc si eu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 trebuia sa le lasi un pic, macar 5 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O soluţie băbbească: Pus o seringă de benzină în capul pistonului printr-una din găurile bujiei. Ailaltă e la locul ei. Apoi pus repejor bujia la loc şi încercare de pornire. Ar trebui să tuşească măcar... iar că a tras mult ulei în carburatoare - nop, s-ar fi spălat cu benzina. Dar încearcă cu altă baterie, alea first creap îs mai de căcat decît ar putea cineva presupune. Tablă goală. Elemenţi doar cu numele. Nu da banii pe prostii, ia bomboane la copii, nu te bucura la ieftin că la urmă ieşi mai scump. Ia o baterie moto serioasă, la Ah scris la manual (probabil în jur de 15 la froivind). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.