Sari la conținut

nu mai porneste cbr-ul


zune
 Share

Postări Recomandate

nu pot sa iti zic exact cat e de groasa, chiar eu am mai frecat la ea cu smirghelu...ideea e ca omu a incarcat acolo unde a fost fisura :(



deci sa inteleg daca atinge capacu pe interior e bai?

Editat de zune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa iti zic exact cat e de groasa, chiar eu am mai frecat la ea cu smirghelu...ideea e ca omu a incarcat acolo unde a fost fisura :(

 

deci sa inteleg daca atinge capacu pe interior e bai?

mergi la cineva care are o freza "manuala"(aia care nu e pe stativ) si curata stratul de sudura care este in plus in interiorul capacului

post-29454-0-50615300-1361975008_thumb.jpg

cam aste e scula despre care aberam mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pornit si eu azi CBR-ul :D si a luat-o din prima fara sa-i pun bateria pe redresor, nimic :D
O mica problema ce pare a avea, cand dau semnal se actioneaza doar cand tin degetul pe el, cand ii dau drumul nu mai semnalizeaza. Sa aiba vreo problema la contact ? A-ti mai intampinat careva asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut crashuri, insa nu si-au facut indeajuns treaba!



preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului.

~motociclismult pentru bugetari e un lux la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului.

Sau mai sunt ori capace intarite ce se inlocuiesc cu cele originale sau unele gen "placuta" ce se adauga peste capac, il acopera doar partial. Woodcraft e o marca destul de consacrata in domeniu.

600335rb350hon06-600.jpg60-0500LB_lg.jpgwoodcraft_suzuki_gsxr600-750_LH_Cover_pr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dece nu demontezi capacul ii faci 2 poze sa vedem si noi si tu care e problema ca daca noi tot scriem aici tu sigur nu rezolvi nimic fara sa demontezi capacul sa vezi ce nu sta bine acolo. Daca mai pui poze aici pe forum e si mai bine ca macar asa vedem si noi ce si cum e acolo, probabil din poze ne dam seama care e cauza problemei si o sa iti spunem

Editat de Coste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca sudura ti-a "tras" de camasa axului si acum tine axul in presiune cat sa il blocheze. Fa cum ti-a zis tng, slabeste suruburile cat sa nu stea in presiune si vezi daca invarte. Vezi sa ai bateria incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...