Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 se polizeaza si se sudeaza (daca e nevoie) pe exterior. nu te intrebam de lungimea lui, ci de grosime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) nu pot sa iti zic exact cat e de groasa, chiar eu am mai frecat la ea cu smirghelu...ideea e ca omu a incarcat acolo unde a fost fisura deci sa inteleg daca atinge capacu pe interior e bai? Editat Februarie 27, 2013 de zune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 pai asta ti-a spus tng inca de pe prima pagina! da, e bai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 nu pot sa iti zic exact cat e de groasa, chiar eu am mai frecat la ea cu smirghelu...ideea e ca omu a incarcat acolo unde a fost fisura deci sa inteleg daca atinge capacu pe interior e bai? mergi la cineva care are o freza "manuala"(aia care nu e pe stativ) si curata stratul de sudura care este in plus in interiorul capacului cam aste e scula despre care aberam mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 ""PROFESOARELE GESTANTE DE LIMBA ROMANA SA ABTINA.aici dam sfaturi nu lectii gramaticale. '" tare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Mi-am pornit si eu azi CBR-ul si a luat-o din prima fara sa-i pun bateria pe redresor, nimic O mica problema ce pare a avea, cand dau semnal se actioneaza doar cand tin degetul pe el, cand ii dau drumul nu mai semnalizeaza. Sa aiba vreo problema la contact ? A-ti mai intampinat careva asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Da,ai o problema de contacte demonteaza acolo si curata cu spray contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Merci frumos TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 ""PROFESOARELE GESTANTE DE LIMBA ROMANA SA SE ABTINA.aAici dam sfaturi, nu lectii gramaticale. '" tare ! Foarte tare! Numa' ca si mamele dă jmecheri d astia analfabeti tot gestante se numeau inainte sa-i evacueze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 eu am avut crashuri, insa nu si-au facut indeajuns treaba! preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului. ~motociclismult pentru bugetari e un lux la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 preventia spargerii capacului de alternator se face montind un cpac aditional de kevlar carbon, de vreo 4-6mm grosime, si cu mult siliconpe interior, ultimul avind si rol de amortizor cind se loveste capacul de asfalt. Costa peste 50 euro, si cei mai multi ajung sa cheltuie si 100euro pt aducerea motoretei de la sute de km , plus inca 50 euro-costul uleiului. Sau mai sunt ori capace intarite ce se inlocuiesc cu cele originale sau unele gen "placuta" ce se adauga peste capac, il acopera doar partial. Woodcraft e o marca destul de consacrata in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Dar dece nu demontezi capacul ii faci 2 poze sa vedem si noi si tu care e problema ca daca noi tot scriem aici tu sigur nu rezolvi nimic fara sa demontezi capacul sa vezi ce nu sta bine acolo. Daca mai pui poze aici pe forum e si mai bine ca macar asa vedem si noi ce si cum e acolo, probabil din poze ne dam seama care e cauza problemei si o sa iti spunem Editat Martie 2, 2013 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Martie 3, 2013 Autor Share Postat Martie 3, 2013 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=434750729939713&set=a.434345136646939.1073741825.100002143680634&type=1&theater uite aici o poza cu capacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Nu merge acel linck "Acest conţinut este indisponibil momentan" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Da,nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Martie 3, 2013 Autor Share Postat Martie 3, 2013 deci asta ii buba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Eu cred ca sudura ti-a "tras" de camasa axului si acum tine axul in presiune cat sa il blocheze. Fa cum ti-a zis tng, slabeste suruburile cat sa nu stea in presiune si vezi daca invarte. Vezi sa ai bateria incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimu2005 Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Salut am și eu o problema la honda cbr f4 cand pun contactu se aude un click dar pornește fără nici o problemă,doar se aude click când pun contactu,dacă poate să-mi răspundă cineva i multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.