Danysenda Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Yamaha 3AJ Problema ma depaseste de asta apelez la forum.Peste 5000 ture apare sunetul asta..si dispare sub 2000 de ture ,si in mers si chiar si cu motorul incalzit.Poate careva dinte voi a mai intampinat problema.Multumesc anticipat. Video aici: http://youtu.be/NtnUsKE1Ssw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Intradevar este cel mai ciudat sunet auzit vreodata de mine la o motocicleta ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 se aude ca o curea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Suna a ceva care incepe sa se invarta repede insa nu pot sa-mi inchipui ce. Editat Martie 9, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 doamne dumnezeule , cred ca ai lovit un miel si a ramas infipt in toba ! ) pare a fi o curea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nu reusesti sa iti dai seama exact de unde vine,din ce parte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Nu pare sa fie din motor, pare sa fie de undeva de la ambreiaj poate chiar cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 doamne dumnezeule , cred ca ai lovit un miel si a ramas infipt in toba ! ) pare a fi o curea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Cu ambreiajul tras se mai aude ? Pare ca freaca ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Yamaha 3AJ Problema ma depaseste de asta apelez la forum.Peste 5000 ture apare sunetul asta..si dispare sub 2000 de ture ,si in mers si chiar si cu motorul incalzit.Poate careva dinte voi a mai intampinat problema.Multumesc anticipat. Video aici: http://youtu.be/NtnUsKE1Ssw Salut. Dupa sunet,cred ca este un cuzinet sau un rulment praf, care se aude doar in ture mari. Acelasi sunet aveam la o Dacie(vremuri demult apuse), cand o fortam la cate un demaraj, si mecanicul imi spusese ca e cuzinetul de palier de la vibrochen. In prima instanta, ii faci o verificare a uleiului din motor. Ii dai uleiul jos intr-un bidon de apa plata taiat, si te uiti sa nu ai spanuri. Daca are spanuri, e musai sa desfaci motorul, sa vezi ce are. Daca nu, verifica patina lantului de distributie si intinzatoarele, sau sa verifici rulmentii de la vibrochen si de la cutia de viteze, exact in ordinea data de mine, sa nu desfaci motorul din prima. Tind totusi sa cred ca ai intinzatorul de la lantul distributie prea slab, si freaca lantul in patine. Stiu sigur ca la CBR 900RR se regleaza intinzatorul...dar se poate ajunge pana la inlocuirea kit-ului de distributie (lant+patine+intinzator)... Nu am avut modelul tau de motocicleta, dar principiul mecanic e acelasi. Ai aici si un manual de service pentru documentare: http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-XTZ-750-Super-Tenere.html Sper ca ti-am fost de ajutor, cu rugamintea sa imi dai un PM dupa ce afli adevarata defectiune, pentru propria-mi curiozitate. Succes! Editat Martie 9, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Suna fain tare ... zici ca ai un caine in motor ... las-o asa ... Fugi la userul tng ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Tin sa va zic ca sunetul nu provine de la motor sau cutie sau alta parte mecanica,desi suna aiurea,vine de undeva de sub bord.Ma gandeam ca poate fi ceva sistem se siguranta,sa te anunte cand e motorul este inca rece ,sau ceva... Dupa autentificare ma voi duce neaparat la un mecanic,nu gasesc alta alternativa,nu imi pot da seama de unde vine,de la motor nu vine si pe sub plastice am verificat cam tot.Cum are racitor de ulei...ma gandesc ca are si pompa si poate de aici si problema,asta nu am verificat. doamne dumnezeule , cred ca ai lovit un miel si a ramas infipt in toba ! ) pare a fi o curea sau ceva animal de turma normal Salut. Dupa sunet,cred ca este un cuzinet sau un rulment praf, care se aude doar in ture mari. Acelasi sunet aveam la o Dacie(vremuri demult apuse), cand o fortam la cate un demaraj, si mecanicul imi spusese ca e cuzinetul de palier de la vibrochen. In prima instanta, ii faci o verificare a uleiului din motor. Ii dai uleiul jos intr-un bidon de apa plata taiat, si te uiti sa nu ai spanuri. Daca are spanuri, e musai sa desfaci motorul, sa vezi ce are. Daca nu, verifica patina lantului de distributie si intinzatoarele, sau sa verifici rulmentii de la vibrochen si de la cutia de viteze, exact in ordinea data de mine, sa nu desfaci motorul din prima. Tind totusi sa cred ca ai intinzatorul de la lantul distributie prea slab, si freaca lantul in patine. Stiu sigur ca la CBR 900RR se regleaza intinzatorul...dar se poate ajunge pana la inlocuirea kit-ului de distributie (lant+patine+intinzator)... Nu am avut modelul tau de motocicleta, dar principiul mecanic e acelasi. Ai aici si un manual de service pentru documentare: http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-XTZ-750-Super-Tenere.html Sper ca ti-am fost de ajutor, cu rugamintea sa imi dai un PM dupa ce afli adevarata defectiune, pentru propria-mi curiozitate. Succes! Ms de interes,o sa verific si varianta ta sunetul provine din bord,mai exact de la turometru,cred ca sunt uzati acei dinti de pe cablu si in ture mari scapa pe caneluri,de aici si galagia de miel sacrificat.O sa incerc sa canelez pe acolo,sa carpesc,si daca nu tine, asta e ,voi cauta un bord sh. http://youtu.be/UNfz0dtX3pI Editat Martie 9, 2013 de Danysenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Turometrul este pe cablu sau electronic?! am patit asta cu vitezometrul la o comunista, cum treceam de 70km/h facea cam acelasi zgomot..... Editat Martie 9, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) asa sunet aveam la aeroterma de la dacia 1310. din cand in cand chiuia identic. daca ai turometru mecanic de acolo e buba. nu e nici un dinte rupt sau tocit doar ceva lagare gripate in zona variatorului/element culisant. desfacut, wd40 apoi vaselina grafitata daca e electronic.... nu stiu Editat Martie 9, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) E o rotita din turometru. Cred ca e electromecanic si are un fel de angrenaj mecanic ca la ceasuri. Daca poti sa-l desfaci - uita-te inauntru si unge rotiele alea. Editat Martie 9, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) E o rotita din turometru. Cred ca e electromecanic si are un fel de angrenaj mecanic ca la ceasuri. Daca poti sa-l desfaci - uita-te inauntru si unge rotiele alea. e mult mai complicat de facut un hibrid electromecanic daca tot ai traductor care citeste valori de la bobina de inductie e mult mai simplu sa trimiti semnalul la un indicator bazat pe variatie de camp magnetic sau indicator optic decat sa il convertesti in lucru mecanic. care lucru mecanic ( motoras) ar tine loc de transmisie mecanica ( cablu) Editat Martie 9, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Atunci o fi cu cablu. Da, e cu cablu, am mai gugalit un pic. Atunci e simplu, un pic de "unguent" in fundul turometrului si problema dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/xtz_660_tenere/96-98/picture/tacho_cable/ Page 1 of 99 - Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660 - posted in ... cablu turometru (al meu a pocnit la demontare – era copt) = 9,5 euro (si ... e mecanic Atunci o fi cu cablu. Da, e cu cablu, am mai gugalit un pic. Atunci e simplu, un pic de "unguent" in fundul turometrului si problema dispare. pai da, scos din carcasa , spalata mizeria din angrenaje apoi uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) ieeeeeeeeeeeeeee desfacute 4 suruburi si ai "ad labam" turometrul, mai departe curatat si uns cred ca se desface "geamul" si cand vrei sa schimbi un becuri. Editat Martie 9, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Eu m-am gandit la vreo dracie in bord de cand a postat initial.. insa daca el care era langa motoreta si n-a mentionat nimic ca s-ar auzi de-acolo.. n-am zis nimic. Imi place totusi explicatia lui eugen_77, , mai avea putin si-i spunea sa inlocuiasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Eu m-am gandit la vreo dracie in bord de cand a postat initial.. insa daca el care era langa motoreta si n-a mentionat nimic ca s-ar auzi de-acolo.. n-am zis nimic. Imi place totusi explicatia lui eugen_77, , mai avea putin si-i spunea sa inlocuiasca motorul. "e de la intinzator", "asa face toate", "honda-i honda" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 Perfect,ms fain tiranspider.Maine ma apuc de surubarit si postez ce a iesit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Imi place totusi explicatia lui eugen_77, , mai avea putin si-i spunea sa inlocuiasca motorul. De apreciat este implicarea de care o dat dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 Bun ,dupa spusele lui tiranspider,turometrul a fost de vina,este mecanic.l'am desfacut uns...merge ceas Dar,in ciuda faptului ca tractoarele astea is fiabile,mi-a trebuit 4 ore sa ung un cablu,is f inghesuite toate suruburile si mecanismele si am observat chestia asta si pe la motor... ms inca o data niste poze-> si aici se pare ca a mai fost carpit... tija era mai scurta de cat trebuia si nu ajungea in bord,cred ca asta era factoru principal al mielului...(reparat) diferenta de lungime intre tije kilometraj/turometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.