Geo_ZGA Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 explica ca la prosti ) pe partea de comanda insemnand firul subtire care iese separat de borne si se duce in cablajul principal? nu stiu daca a fost si vreo alta epava pe langa ea ) oricum ai o fixatie cu hondele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sunt 2 fire groase si 2 subtiri. alea subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) ok, am pus multimetrul pe firul respectiv si are tensiune pe el... p.s: e unul singur la mine. Editat Decembrie 3, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sa fie releul de pornire sau altceva pe traseu? Daca atunci cand ai dat jos instalatia si ai verificat-o, nu ai gasit nici un cablu topit, rupt sau deteriorat in vreun fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 am gasit un singur fir... la relay assembly (ca nu stiu cum se numeste in romana), vin vreo 6 fire... rosu, maro, bla,bla... 2 fire albastru/alb + albastru/galben. unul din cele 2 fire albastru/alb era ars, l-am innadit si nu am vazut altceva defect pe instalatie. faza e ca pe firele alea vine tensiune (12, ceva V), mai putin pe asta innadit. l-am desfacut cativa cm pana la innaditura si nici acolo nu ajunge tensiune... acum, nu stiu daca ar trebui sa ajunga si e intrerupt in alta parte, sau asa e normal sa fie. maine seara o sa desfac cablajul mai mult, sa il verific din loc in loc cu multimetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 trebuie sa ajunga tensiune numai cu butonul apasat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 trebuie sa ajunga tensiune numai cu butonul apasat! Performance promit ca de ziua ta iti voi cumpara o honda nou nouta si te leg cu lantu de ea ca de butoiu de varza sau calorifer...si te oblig frate sa torni macar 10k km. Ce alegi 600rr sau 1000rr? Da-o drq ma,daca si yamaha ia sida de la honda atunci chiar e o problema la tine in instalatie.Blue screen cumva? PS:Geo imi place avatarul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Performance promit ca de ziua ta iti voi cumpara o honda nou nouta si te leg cu lantu de ea ca de butoiu de varza sau calorifer...si te oblig frate sa torni macar 10k km. Ce alegi 600rr sau 1000rr? Da-o drq ma,daca si yamaha ia sida de la honda atunci chiar e o problema la tine in instalatie.Blue screen cumva? PS:Geo imi place avatarul tau m-am luat de tine sau de familia ta de vrei sa-mi dai o mizerie de genul? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 trebuie sa ajunga tensiune numai cu butonul apasat! la care fir/fire ne referim? la releul de pornire sau la relay assembly? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 comanda de pe releu. si uita-te atent, atent! e imposibil sa fie doar un fir... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 unul singur e...daca te uiti pe net, in toate pozele asa apare, cu un singur fir. din cablajul principal tot un singur fir iese, si se uneste cu papuc cu cel de la releu. din ce vad, releul nu are nici o conexiune la masa, cel putin nu direct pe el. din pacate nu am o alta mobra ca a mea, la care sa ma uit si sa compar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Ce alegi 600rr sau 1000rr? Da-mi mie un 1000rr. Il vand si imi iau un zakawaki. Geo, releul nu arata asa? Pune poze cu ala al tau, mufa si instalatia electrica din manual. Mie imi e greu sa cred ca are doar un fir de comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Salut Geo, daca te ajuta cu ceva uite trei scheme electrice de la xv250, nu stiu daca este de la rout66, dar este xv. ce puii mei acum am vazut ca sunt la fel.... asa erau in manual mai caut Geo vezi ca ti-am trimis pe email un manual de reparatii, este in spaniola, dar este mai detaliat. Editat Decembrie 4, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 @Schmutz: ba da, cu mentiunea ca in locul celor 2 fire cu mufa are unul singur cu papuc. @M.I.B ma uit cand ajung la munca, acum sunt pe tel. o sa caut si o poza pe net, cu un releu identic cu al meu si diseara ii fac poze clare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) @Schmutz: ba da, cu mentiunea ca in locul celor 2 fire cu mufa are unul singur cu papuc. E oarecum ilogic si dubios. Ala vine pe manson de cauciuc, deci nu are de unde sa ia masa. Iar pe firele groase e doar +. nu e semn ca s-a umblat, nu ti-a ramas vreo mufa scoasa, sa zicem ca firul al 2-lea s-o fi rupt de pe releu? @mib: pune o poza si cu legenda te rog. Editat Decembrie 4, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) stiu ca e ciudat, si eu m-am intrebat de ce are doar un fir pe care are mereu tensiune, de ce nu e si un fir care sa dea la masa... nu am vazut nimic suspect, cand l-am demontat asa era, doar cu firul asta. sa incerc sa-i trag un -? faza e ca, in spatele mansonului respectiv are 2 surubele mici cu piulita. unul iese pur si simplu din releu, unul are o tablita care il conecteaza la una din bornele releului. nu mai tin minte care, cum...la unul din suruburi e conectat firul asta subtire Editat Decembrie 4, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 @mib: pune o poza si cu legenda te rog. nu gasesc legenda... sa ma .... mai bine urc manualul undeva si atasez, revin in 5 min. gata este un manual in engleza si unul in spaniola mai detaliat https://d.transfer.ro/transfer_ro-04dec-b9010afeb06e1199.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Descarc acum si ma uit, merci Uite asa arata releul meu de pornire, exact ca in poza Cel in engleza e la fel ca al meu... cel in spaniola ma cam ameteste ) Si cum sunt eu "meserias" la electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Si pe firul ala de la el zici ca vine plus continuu? Cand dai la buton se schimba ceva? Mie tot mi se pare dubios, dar sa nu cumva sa isi ia + prin firul gros si pe ala sa vina minus la apasarea butonului. Dar eu nu am intalnit asa ceva pana acum. Eu ti-am zis odata...trebuia sa ne luam motoare, nu deastea. yamaha parca facea instrumente de cantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Bai, nu stiu ce-a fost mai intai... muzica sau mobra ) Eu ii stiam oameni seriosi pe japonezii astia... mici si cu ochii oblici, dar seriosi ) Da, vine tensiunea de la baterie mereu... la apasarea butonului nu se schimba nimic. Eu ma gandesc sa nu aiba cumva legatura cu acel relay assembly, cu firul ala buclucas ars. Pt ca la mobra lui MIB, cand am facut proba, am incercat initial sa pornim fara relay assembly si n-a schitat nimic, exact cum imi face mie acum. Eu nu mai retin daca se aprindea bordul sau nu fara el. Si releul ala al meu, relay assembly, e bun, a pornit mobra cu el. Pe firul gros de la baterie vine tensiune si nu mai iese mai departe, spre electromotor. Ceea ce e logic si normal, pt ca daca iesea, la apasarea butonului, nu stateam de vorba acum ) E ciudat... nu pare sa fi fost umblat la releul de pornire, nu pare sa fi fost vreun fir rupt sau lipsa din instalatie care sa faca masa. Cred ca am descoperit ceva... in diagrama sistemului de pornire, din manual (poza atasata), se vede piesa 6, care este releul de pornire. piesa 7 M este electromotorul. Eu am 2 fire albastru/alb (L/W) care vin la relay assembly asta, din care unul este cel parlit... care nu are tensiune pe el. Ori este de la butonul de Start... ori de la releul de pornire. Diseara desfac cablajul si urmaresc firul buclucas, sa vad unde duce si daca e intrerupt pe undeva... p.s: si in diagrama tot 3 fire apar: rosu-baterie, iesirea spre electromotor si albastru/alb care duce la relay assembly si are tensiune pe el. Tind sa cred ca cel parlit este de la butonul de start (piesa 9), pt ca este singurul fara tensiune pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 m-am luat de tine sau de familia ta de vrei sa-mi dai o mizerie de genul? :| nu am atins exact unde trebuie. Deci ideea era sa iti dau o honda sa torni km plangand in pumn ca dupa sa ai si dovezi la afirmatile tale...mi-am dat seama ca 98% ai dreptate. Desi sunt detinator de gunoi sinistru,pentru mine tot yamaha e no1. Cel putin la vitezane,honda mi se pare o mizerie,inca de la calitatea constructiei,feelingul materialelor e de rahat. Ca sa nu fiu in totalitate off topic. @geo Ce vopsea ai de gand sa pui pe motor? Rosu si ceva aerograf?sau doar blood red? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Intrebarea e oarecum ciudata... e vopsita deja ) Cel putin pt moment... la anu' nu stiu ce i-oi mai face, o sa vad la momentul ala, dar in mod sigur o sa fie la pistol. am verificat releul de pornire cum zice manualul, pus la masa cu un fir si invarte... deci releul de pornire e bun. i-am facut si o poza. am verificat continuitatea firului topit... nu e intrerupt. am verificat mufa care vine de la comenzile din dreapta... in ordinea dreapta sus, spre stanga, iar dreapta... am asa:rosu/alb x 2 - kill switch, inchide circuitul cand e pe on; albastru/alb - duce la relay assembly, e asta topit care nu are tensiune pe el + negru - masa (e bun firul) si inchide circuitul cu cel albastru/alb cand e pe on butonul de start. rosu/galben si albastru/negru inchid circuitul cand startul e pe off. si aici m-am blocat... daca cel negru e impreuna cu cel albastru/alb si ambele sunt fara tensiune pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Deci sa inteleg: ai pus ala albastru/alb de pe releul de pornire la masa si invartea? Fa alta chestie, sa nu cumva sa fi pus pe relay assembly la un pin gresit, mai ales ca nu aveai mufa. Si apasa butonul si vezi pe care pin da minusul care ai nevoie. Sper ca am citit totul ok si nu am zis tampenii, dar e un pic dificil sa ma concentrez de la distanta cand e vorba de detalii de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 in mod ciudat, desi cand am probat relay assembly, mobra lui MIB a pornit, acum, la mine, nu a mai vrut... am facut testul din manual pt relay assembly si, conform lui, releul respectiv e mort la sfatul lui DaSchmutz, am facut legatura intre cele 2 fire albastru/alb si invarte cand apas pe start. cand le montez la loc pe releu, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Bun, ca am stat si dormit si gandit problema. Ce am facut noi cu chestia aia, am demonstrat doar ca butonul merge. Dar ziceai ca nu ai scanteie? Tu ar trebui sa ai + permanent pe firul ala maron, plecand de la contact pana la claxon. Tu la senzorul de neutru zici ca ai, la siguranta aia e, la bord e, dar la frane si la claxon nu mai e... Faza scurta merge? Ca vad ca + tot din ala il ia. Fa un test de continuitate de la firul maron care pleaca de la contact, pana la claxon. Daca nu ai continuitate, ia-le din aproape in aproape. Desi mie unu mi se pare tare ciudata problema si mai masoara firele cu albastru alb de pe cdi si bobine, vezi ce zic. Editat Decembrie 5, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.