Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

explica ca la prosti :)) pe partea de comanda insemnand firul subtire care iese separat de borne si se duce in cablajul principal?

nu stiu daca a fost si vreo alta epava pe langa ea :)) oricum ai o fixatie cu hondele :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am gasit un singur fir... la relay assembly (ca nu stiu cum se numeste in romana), vin vreo 6 fire... rosu, maro, bla,bla... 2 fire albastru/alb + albastru/galben. unul din cele 2 fire albastru/alb era ars, l-am innadit si nu am vazut altceva defect pe instalatie. faza e ca pe firele alea vine tensiune (12, ceva V), mai putin pe asta innadit. l-am desfacut cativa cm pana la innaditura si nici acolo nu ajunge tensiune... acum, nu stiu daca ar trebui sa ajunga si e intrerupt in alta parte, sau asa e normal sa fie.

maine seara o sa desfac cablajul mai mult, sa il verific din loc in loc cu multimetrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ajunga tensiune numai cu butonul apasat! :)

Performance promit ca de ziua ta iti voi cumpara o honda nou nouta si te leg cu lantu de ea ca de butoiu de varza sau calorifer...si te oblig frate sa torni macar 10k km.

Ce alegi 600rr sau 1000rr?

 

Da-o drq ma,daca si yamaha ia sida de la honda atunci chiar e o problema la tine in instalatie.Blue screen cumva?

 

PS:Geo imi place avatarul tau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performance promit ca de ziua ta iti voi cumpara o honda nou nouta si te leg cu lantu de ea ca de butoiu de varza sau calorifer...si te oblig frate sa torni macar 10k km.

Ce alegi 600rr sau 1000rr?

 

Da-o drq ma,daca si yamaha ia sida de la honda atunci chiar e o problema la tine in instalatie.Blue screen cumva?

 

PS:Geo imi place avatarul tau :)

 

m-am luat de tine sau de familia ta de vrei sa-mi dai o mizerie de genul? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul singur e...daca te uiti pe net, in toate pozele asa apare, cu un singur fir. din cablajul principal tot un singur fir iese, si se uneste cu papuc cu cel de la releu. din ce vad, releul nu are nici o conexiune la masa, cel putin nu direct pe el. din pacate nu am o alta mobra ca a mea, la care sa ma uit si sa compar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce alegi 600rr sau 1000rr?

Da-mi mie un 1000rr. Il vand si imi iau un zakawaki. :crack:

 

Geo, releul nu arata asa? Pune poze cu ala al tau, mufa si instalatia electrica din manual. Mie imi e greu sa cred ca are doar un fir de comanda.

 

MBS178.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Geo, daca te ajuta cu ceva uite trei scheme electrice de la xv250, nu stiu daca este de la rout66, dar este xv.

ce puii mei acum am vazut ca sunt la fel.... asa erau in manual :) mai caut

Geo vezi ca ti-am trimis pe email un manual de reparatii, este in spaniola, dar este mai detaliat.

post-67438-0-88679600-1386142538_thumb.jpg

post-67438-0-76675300-1386142553_thumb.jpg

post-67438-0-28625500-1386142577_thumb.jpg

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Schmutz: ba da, cu mentiunea ca in locul celor 2 fire cu mufa are unul singur cu papuc.

@M.I.B ma uit cand ajung la munca, acum sunt pe tel. o sa caut si o poza pe net, cu un releu identic cu al meu si diseara ii fac poze clare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Schmutz: ba da, cu mentiunea ca in locul celor 2 fire cu mufa are unul singur cu papuc.

 

E oarecum ilogic si dubios. Ala vine pe manson de cauciuc, deci nu are de unde sa ia masa. Iar pe firele groase e doar +. nu e semn ca s-a umblat, nu ti-a ramas vreo mufa scoasa, sa zicem ca firul al 2-lea s-o fi rupt de pe releu?

 

@mib: pune o poza si cu legenda te rog.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e ciudat, si eu m-am intrebat de ce are doar un fir pe care are mereu tensiune, de ce nu e si un fir care sa dea la masa...

nu am vazut nimic suspect, cand l-am demontat asa era, doar cu firul asta.

sa incerc sa-i trag un -? faza e ca, in spatele mansonului respectiv are 2 surubele mici cu piulita. unul iese pur si simplu din releu, unul are o tablita care il conecteaza la una din bornele releului. nu mai tin minte care, cum...la unul din suruburi e conectat firul asta subtire

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descarc acum si ma uit, merci :)

Uite asa arata releul meu de pornire, exact ca in poza



Cel in engleza e la fel ca al meu... cel in spaniola ma cam ameteste :)) Si cum sunt eu "meserias" la electrica...

post-69984-0-00181900-1386146134_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe firul ala de la el zici ca vine plus continuu? Cand dai la buton se schimba ceva? Mie tot mi se pare dubios, dar sa nu cumva sa isi ia + prin firul gros si pe ala sa vina minus la apasarea butonului. Dar eu nu am intalnit asa ceva pana acum. Eu ti-am zis odata...trebuia sa ne luam motoare, nu deastea. yamaha parca facea instrumente de cantat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu stiu ce-a fost mai intai... muzica sau mobra :)) Eu ii stiam oameni seriosi pe japonezii astia... mici si cu ochii oblici, dar seriosi :))

Da, vine tensiunea de la baterie mereu... la apasarea butonului nu se schimba nimic. Eu ma gandesc sa nu aiba cumva legatura cu acel relay assembly, cu firul ala buclucas ars. Pt ca la mobra lui MIB, cand am facut proba, am incercat initial sa pornim fara relay assembly si n-a schitat nimic, exact cum imi face mie acum. Eu nu mai retin daca se aprindea bordul sau nu fara el. Si releul ala al meu, relay assembly, e bun, a pornit mobra cu el.

Pe firul gros de la baterie vine tensiune si nu mai iese mai departe, spre electromotor. Ceea ce e logic si normal, pt ca daca iesea, la apasarea butonului, nu stateam de vorba acum :))

E ciudat... nu pare sa fi fost umblat la releul de pornire, nu pare sa fi fost vreun fir rupt sau lipsa din instalatie care sa faca masa.



Cred ca am descoperit ceva... in diagrama sistemului de pornire, din manual (poza atasata), se vede piesa 6, care este releul de pornire. piesa 7 M este electromotorul.

Eu am 2 fire albastru/alb (L/W) care vin la relay assembly asta, din care unul este cel parlit... care nu are tensiune pe el. Ori este de la butonul de Start... ori de la releul de pornire.

Diseara desfac cablajul si urmaresc firul buclucas, sa vad unde duce si daca e intrerupt pe undeva...

p.s: si in diagrama tot 3 fire apar: rosu-baterie, iesirea spre electromotor si albastru/alb care duce la relay assembly si are tensiune pe el. Tind sa cred ca cel parlit este de la butonul de start (piesa 9), pt ca este singurul fara tensiune pe el.

post-69984-0-92179300-1386153894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am luat de tine sau de familia ta de vrei sa-mi dai o mizerie de genul? :|

nu am atins exact unde trebuie.

Deci ideea era sa iti dau o honda sa torni km plangand in pumn ca dupa sa ai si dovezi la afirmatile tale...mi-am dat seama ca 98% ai dreptate.

Desi sunt detinator de gunoi sinistru,pentru mine tot yamaha e no1.

Cel putin la vitezane,honda mi se pare o mizerie,inca de la calitatea constructiei,feelingul materialelor e de rahat.

 

Ca sa nu fiu in totalitate off topic.

@geo

Ce vopsea ai de gand sa pui pe motor?

Rosu si ceva aerograf?sau doar blood red?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e oarecum ciudata... e vopsita deja :)) Cel putin pt moment... la anu' nu stiu ce i-oi mai face, o sa vad la momentul ala, dar in mod sigur o sa fie la pistol.



am verificat releul de pornire cum zice manualul, pus la masa cu un fir si invarte... deci releul de pornire e bun. i-am facut si o poza.

am verificat continuitatea firului topit... nu e intrerupt.

am verificat mufa care vine de la comenzile din dreapta... in ordinea dreapta sus, spre stanga, iar dreapta... am asa:rosu/alb x 2 - kill switch, inchide circuitul cand e pe on; albastru/alb - duce la relay assembly, e asta topit care nu are tensiune pe el + negru - masa (e bun firul) si inchide circuitul cu cel albastru/alb cand e pe on butonul de start. rosu/galben si albastru/negru inchid circuitul cand startul e pe off.

si aici m-am blocat... daca cel negru e impreuna cu cel albastru/alb si ambele sunt fara tensiune pe ele...

post-69984-0-61055600-1386180524_thumb.jpg

post-69984-0-22745100-1386180525_thumb.jpg

post-69984-0-75690000-1386180525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg: ai pus ala albastru/alb de pe releul de pornire la masa si invartea? Fa alta chestie, sa nu cumva sa fi pus pe relay assembly la un pin gresit, mai ales ca nu aveai mufa. Si apasa butonul si vezi pe care pin da minusul care ai nevoie.

 

Sper ca am citit totul ok si nu am zis tampenii, dar e un pic dificil sa ma concentrez de la distanta cand e vorba de detalii de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod ciudat, desi cand am probat relay assembly, mobra lui MIB a pornit, acum, la mine, nu a mai vrut... am facut testul din manual pt relay assembly si, conform lui, releul respectiv e mort :( la sfatul lui DaSchmutz, am facut legatura intre cele 2 fire albastru/alb si invarte cand apas pe start. cand le montez la loc pe releu, nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ca am stat si dormit si gandit problema. Ce am facut noi cu chestia aia, am demonstrat doar ca butonul merge. Dar ziceai ca nu ai scanteie? Tu ar trebui sa ai + permanent pe firul ala maron, plecand de la contact pana la claxon. Tu la senzorul de neutru zici ca ai, la siguranta aia e, la bord e, dar la frane si la claxon nu mai e... Faza scurta merge? Ca vad ca + tot din ala il ia.

 

Fa un test de continuitate de la firul maron care pleaca de la contact, pana la claxon. Daca nu ai continuitate, ia-le din aproape in aproape. Desi mie unu mi se pare tare ciudata problema :) si mai masoara firele cu albastru alb de pe cdi si bobine, vezi ce zic.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...