Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

pai nu ma... grup de 3-4 mobre. facem plimbarea la MAN de dragul plimbarii si mai socializam si noi pe acolo, mai bem o bere, mai mancam un mic... oricum, mai vedem pana atunci, e timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum sa nu fii invitat mosulica?! Cu geo ne-am mai intalnit, nemotociclisti si cu iubitelele dupa noi, dar trebuie sa ne vedem si noi la moaca sa tragem de ghidon nitel pe niste curbe.

 

@geo: mie nu prea imi plac chestiile astea de grup, ma sufoca. Oi avea vreo fobie ceva...

 

pai tu stai in Bucale? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma, o sa-ti fac cu mana cand te depasesc :))



Ieri am intrat in posesia unei perechi de semnalizari noi pt spate, mai deosebite zic eu, multumita lui ivan pedala :) Acum observ ca cele originale, de pe fata, nu se potrivesc deloc cu astea, sunt mult prea mari...

N-am apucat sa le montez, o sa mai mesteresc in weekend la ea, poate ajung si carbunii maine sa pot pune electromotorul la loc.



m-am apucat de electrica, am dibuit 99% din fire... am pus si capacele ornamentale de la motor, bobinele, cutia bateriei, am vopsit si ultimile piese ramase nevopsite (capacul de la pinionul fata si suportii scaritelor pasager, toate in negru).

pe langa astea, am intampinat si o problema: cablul de ambreiaj e prea scurt :| am reglat in toate felurile cablul si tot e prea scurt, tine ambreiajul tras pe jumatate. l-am masurat, are 130 cm, nu stiu cat ar trebui sa aiba cel original, dar asta nu imi dau seama cum a functionat, e fff intins. m-am tot uitat la poze pe net, la tot ce am vazut cablul sta lejer.

ori sunt eu prost... ori cablul e prea scurt. totusi nu-mi dau seama cum as putea sa-l reglez in asa fel incat sa nu tina ambreiajul tras mereu.

ma gandesc sa comand un cablu universal de ambreiaj, am gasit la 35 lei (+transport) si are 162cm cu camasa de 140cm.

post-69984-0-39169100-1382601417_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma, o sa-ti fac cu mana cand te depasesc :))

 

Ieri am intrat in posesia unei perechi de semnalizari noi pt spate, mai deosebite zic eu, multumita lui ivan pedala :) Acum observ ca cele originale, de pe fata, nu se potrivesc deloc cu astea, sunt mult prea mari...

N-am apucat sa le montez, o sa mai mesteresc in weekend la ea, poate ajung si carbunii maine sa pot pune electromotorul la loc.

 

m-am apucat de electrica, am dibuit 99% din fire... am pus si capacele ornamentale de la motor, bobinele, cutia bateriei, am vopsit si ultimile piese ramase nevopsite (capacul de la pinionul fata si suportii scaritelor pasager, toate in negru).

pe langa astea, am intampinat si o problema: cablul de ambreiaj e prea scurt :| am reglat in toate felurile cablul si tot e prea scurt, tine ambreiajul tras pe jumatate. l-am masurat, are 130 cm, nu stiu cat ar trebui sa aiba cel original, dar asta nu imi dau seama cum a functionat, e fff intins. m-am tot uitat la poze pe net, la tot ce am vazut cablul sta lejer.

ori sunt eu prost... ori cablul e prea scurt. totusi nu-mi dau seama cum as putea sa-l reglez in asa fel incat sa nu tina ambreiajul tras mereu.

ma gandesc sa comand un cablu universal de ambreiaj, am gasit la 35 lei (+transport) si are 162cm cu camasa de 140cm.

 

cablul universal de ambreiaj te va tine pana in 500 de km ( cel muuuuuult ). crede-ma, stiu ce spun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta varianta nu am. am nevoie de un cablu cu vreo 10 cm mai lung (minim), inclusiv camasa mai lunga. nu stiu, o sa vad maine daca aflu mai multe informatii despre lungimea celui oem, poate difera la route 66 de restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta, am mai multe modele de cabluri de ambreiaj low cost si non low cost :) Gata sertizate, camasi de calitate, etc., ca sa nu iti faca probleme pe viitor.

Poti veni cu cablul tau, le comparam ca lungime, iei cu tine doua trei bucati si probezi cum vin pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru munca depusa! pasiunea se observa de la distanta! astept filmuletul!!!

 

Merci :) O sa vina, sper eu sa reusesc s-o pornesc pana da frigul.

 

Nu cumva e tras anapoda si din cauza asta sta intins? Uita-te in manual ca arata acolo exact cum trebuie.

 

M-am chinuit cu el in toate variantele... si pe sub ghidon, si printre juguri, si pe sub juguri... poate sunt eu prost. Acum mi-am dat seama ca mai aveam o varianta, dar na, aseara eram deja obosit si nervos... chiar pe deasupra cilindrului din fata, pe sub cadru. O sa ma uit azi la mobra lui MIB cum vine tras, ca vreau sa ma orientez si cu electrica.

 

Daca te ajuta, am mai multe modele de cabluri de ambreiaj low cost si non low cost :) Gata sertizate, camasi de calitate, etc., ca sa nu iti faca probleme pe viitor.

Poti veni cu cablul tau, le comparam ca lungime, iei cu tine doua trei bucati si probezi cum vin pe motocicleta.

 

Daca nu ii dau de cap, da, ma ajuta :) Pai al meu are 130cm total (110cm camasa), 10cm in plus sunt suficienti, deci unul de 140cm total cu camasa de 120cm.

Zi-mi ca idee cam cat e unul. Sertizat doar la un capat, pt ca trebuie sa-l trec prin cotul de pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat unul vineri la Virago 535. Costa 80 de lei cel low cost. Ala mai scump e 140.

Nu-mi dau seama exact ce vrei sa spui cu "cotul de pe motor". La 535 am montat fara probleme cablul sertizat la ambele capete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cotul ala se prinde cu un surub pe motor, ca sa tina cablul indoit la ~90 grade.

Cotul acela de metal iti ramane, tu schimbi doar camasa si cablul. Dar eu nu inteleg cum nu itiimai ajunge. Cand ai adus-o nu era prins cablul?

Apropo, vezi ca acel fir de la pinion cred ca este senzorul de neutru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, posibil... nu m-am mai uitat si la ala. Nici eu nu inteleg... repet, ori sunt eu prost (f posibil :P ), ori asa a fost de cand am adus-o si la momentul ala nu m-am uitat. Nici nu stiu, pt ca nu am punct de reper, cum trebuie sa stea parghia aia de la ambreiaj. Faza e ca, montandu-l asa cum zice manualul, adica tras prin urechea de pe cadru si printre juguri, e scurt. Tine ambreiajul tras jumate, mai ales cand iau ghidon stanga. L-am slabit/intins din ambele reglaje si tot degeaba. Intins la maxim tine ambreiajul tras complet.

Vedem mai tarziu la tine :) Da-mi tu un semn cand ai timp liber si vin pana la tine.



M-am lamurit cu ambreiajul, si cu cablul de - de la baterie... multumiri lui M.I.B., eram eu bou :D Fara cablu, parghia de la ambreiaj, de pe cutie, are o cursa lunga... dar cursa functionala e scurta, are chiar si un semn pe cutie, semn care mie mi-a scapat. Deci "ambreiajul tras pe jumatate" e asa cum trebuie, la semn.



cam asa arata acum... cablul de ambreiaj tot intins e, mai bine de atat nu-l pot pune, dar e functional.

am pus si releul de semnalizare si cel de pornire, am mai reglat ghidonul si comenzile... si cam atat.



carburatorul curatat... maine ma duc cu el sa-l suflu si dupa aceea montat la loc.



de bine ce faceam planuri ca sambata sa o pornesc, s-a intamplat intamplarea... montand carburatorul la loc, adica jiglere, plutitor etc, la prima atingere cu cheia s-a rupt un surubel gol pe interior, denumit "plug" in manual. am scos ramasita de filet ramasa in carb fara alte distrugeri si, initial, nu mi-am dat seama de ce e gaurit... am aflat dupa ce am pus un surub obisnuit: in el intra needle jet, acul de la membrana. deci planurile mele au fost date peste cap, acum caut surubul cu pricina. astept oferte, donatii, cadouri, idei etc etc etc



am si dat comanda la mexykanu, intr-o saptamana ajunge... cica e comun sa se rupa. deci pornirea se amana...

post-69984-0-31104100-1382991322_thumb.jpg

post-69984-0-20697800-1383499529_thumb.jpg

post-69984-0-05834300-1383592202_thumb.jpg

post-69984-0-76485800-1383592203_thumb.jpg

post-69984-0-44855500-1383592205_thumb.jpg

post-69984-0-88463000-1383592206_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci :) eu m-am cam saturat... exceptand faptul ca totul costa si cheltuielile la ea se tot aduna (inca n-am depasit cei 300 euro estimati - am 1020 lei cheltuiti pana acum, ca nota personala), e iritant ca tot ce desfaci sa fie defect. am pornit de la "doar electrica si aripa spate" si am ajuns sa schimb piese si la bascula spate, si la furca fata, si la pompa de frana (da, am nevoie de o garnitura, curge lichid de frana pe langa capac), si la etrier, si la saboti (arcurile), si la electromotor...unele nimicuri nici nu le-am mai postat aici, gen sarma pusa in loc de saiba sau poxipol in loc de surub... plus vopsit integral, tot.

si mai astept inca niste simeringuri la bascula si roata spate.

singurul la care n-am umblat a fost motorul. sper sa nu am ghinionul sa aiba probleme si asta.

acum mai astept o saptamana pana ajunge surubelul asta de la carburator... intre timp o sa termin cu electrica, sa o dau iar afara si sa o trag prin copex negru. mai aspectuos si mai maleabil decat banda izolatoare.

ma amuz cat de optimist eram in februarie-martie, cand credeam ca o termin intr-o luna :))))

n-am inteles "cred ca ma apuc de bikeshop, poate iese vreo bijuterie la primavara...Sper sa nu se supere proprietarul." la ce si cine te referi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, am inteles acum :)

pai nici eu n-am avut habar si la unele chestii inca nu am :)) daca te descurci la surubareala si iti place... go for it. depinde si cata rabdare ai si ce ai de gand sa faci. eu am luat cam fiecare surub, saiba, piulita, piesa in parte si le-am curatat, revopsit etc. asta mananca timp si nervi... mai ales nervi. si cand zic ca am rezolvat o problema, apare alta...

motocicleta asta a avut 2 mari probleme: un fost proprietar care nu a intretinut-o deloc si 2 ani in care a stat parasita intr-o curte, de unde am luat-o eu. deci ce nu stricase el, s-a stricat de la "natura"... suruburi blocate, ruginite, fara cap, retezate... rugina peste tot... cel putin 1-2 ani nu ma mai apuc de un proiect ca asta :)) e frustrant si greu sa vii de la munca la 7-8 si sa muncesti pana la 10-11 si sa vezi ca tot nu se mai termina problemele. daca si motorul are bube, imi mai da de lucru inca vreo luna, doua...

oricum, daca ai de gand sa o faci, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Star: Daca ai bani de bagat, da. Daca ai timp de bagat, da. Daca ai nervi care vrei sa ii freci, da. Eu am intins-o la 2 ani, proiect care se voia de o iarna. Bani bagati cu gramada, nervi fututi o grama, timp pierdut...nici nu mai stiu cat. Improvizatii ale unor tembeli, de credeam la un momentdat ca am cadrul rupt, s-a gandit unul ca nu ii placea linia si sa il incarce cu chit, surburi bulite, filete bulite, etc Depinde de rabdare in primul rand. Si eu sunt pornit tot din sfera asta 'lucruri vii' si am ajuns printre fieratanii, dar parca uneori regret timpul pierdut, nu banii care i-am bagat. Am ajuns la TDM la peste 1000 cocozauri europeni roz bagati, iar la VF, ma cam apropii si acolo de suma asta daca ma apuc sa imi cumpar si vopsea sa ii trag o spoiala ca la carte.

 

@Geo: iti garantez ca o sa pipi pe tine de fericire la primul drum pe ea :) Asta in cazul in care merge totul ok. Dar eu unul nu ma indoiesc, te stiu muncitor si responsabil...nu ca derbedeul ala cu VeFeu' de la Constanta :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Starscream: daca faci totul singur sau cu prieteni care sa te ajute, economisesti manopera. si oricum nu cred ca se baga nimeni sa refaca o motocicleta asa cum am facut-o eu... nu renteaza pt un mecanic sa-si piarda timpul asa. el o face ca meserie, eu ca hobby. sunt sigur ca gasesc si eu pe ce sa arunc 1000 euro, dar cand nu-i ai, inventezi/cauti solutii mai ieftine. jantele, ca exemplu, merg si asa, cu mici puncte sarite de pe crom... optiunea era sa le sablez si sa le vopsesc electrostatic, ceea ce costa. merg si asa. sau un surub "original Yamaha" costa 10-20 lei... unul din propria "colectie" sau, in cel mai rau caz, cumparat din magazin, costa maxim 1 leu. am si modificat suruburi, scurtand filetul la nevoie. 2 minute de dat la bomfaier au scutit 10-20 lei. si se aduna...

mai depinde si de starea mobrei... eu am cam refacut/revopsit/reparat totul, cu exceptia motorului si a evacuarii. si nu a fost o avere pana acum. dar daca am probleme si la motor, deja costurile cresc, poate chiar pana la achizitionarea unui motor sh... depinde si ce probleme ar aparea. depinde de multe... sunt multe variabile si necunoscute cand iei un cazan. si eu am pornit optimist cu Mary, cu o electrica de refacut si o aripa de sudat, in 1-2 luni o vedeam pe strada... si uite unde am ajuns :)))))

 

@DaSchmutz: sunt sigur ca voi fi in extaz :D dar ma irita ca nu se mai termina problemele. zilele astea o sa-i scot busonul de golire al uleiului, sunt fooooaaarte curios daca curge ulei sau e marmelada. daca e marmelada, e cam grav... trebuie sa desfac motorul, cel putin capacele laterale si baia de ulei (nici n-am idee cum se desface, dar aflu eu) si sa curat "ad labam". sa pun motorina si sa-i dau la cheie mi-e cam frica, nu de altceva, dar sa nu desprinda ceva "bucati" si sa strice altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic... "pare" original, adica de calitate. Faza e ca si camasa e scurta, nu doar cablul. Total are 130cm... nu stiu cat are cel original. Problema e ca nu am termen de comparatie... nici la cablu, nici la ghidon... motocicleta fantoma, Route 66 din 1991 (pe net apar unele date cum ca nu s-ar fi fabricat in anul ala :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de bine ce faceam planuri ca sambata sa o pornesc, s-a intamplat intamplarea... montand carburatorul la loc, adica jiglere, plutitor etc, la prima atingere cu cheia s-a rupt un surubel gol pe interior, denumit "plug" in manual. am scos ramasita de filet ramasa in carb fara alte distrugeri si, initial, nu mi-am dat seama de ce e gaurit... am aflat dupa ce am pus un surub obisnuit: in el intra needle jet, acul de la membrana. deci planurile mele au fost date peste cap, acum caut surubul cu pricina. astept oferte, donatii, cadouri, idei etc etc etc

 

am si dat comanda la mexykanu, intr-o saptamana ajunge... cica e comun sa se rupa. deci pornirea se amana...

 

Foarte inteligent ala care a zis ca "e comun sa se rupa" :)))

Piesa e din bronz si se strange ... aproape deloc. Tu nu ti-ai dat seama cum e treaba cu ele pentru ca nu ai experienta. Acum ai. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu am apucat sa strang... am insurubat la mana cam jumatate din filet, dupa care nu am mai putut sa-l apuc cu degetele, fiind mic... si am luat cheia (de 8 parca?). Doar l-am atins, n-am apucat sa-l mai strang si s-a dus.

E posibil sa fii fost strans "cu simtul raspunderii" inainte si sa se fii fisurat... la demontare nu mi-am dat seama daca e ceva in neregula cu el sau nu. Daca il strangeam eu ca nebunul recunosteam, ca nu mi-e rusine :)

Asta e. Da, vorba ta... acum stiu :)

Banuiesc ca s-a referit la faptul ca multi il strang f tare si se rupe. Bine, la motocicleta asta nu ma mai mira nimic... poxipol, sarme, suruburi stranse prea tare sau deloc... am rupt si o cheie (nu de calitate, intr-adevar) la un momentdat, am reusit cu mopsul de tevi sa desfac surubul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...