bebeselea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 am schimbat bobina de inductie la o honda dominator 650 din 1993 cu una noua aftarmarket , de pornit porneste motocicleta dar turometrul imi indica turati mai marei decat sa-ar auzi motorul???? care ar fi problema? poate sa mi se strice ceva din aceasta cauza ? astep pareri va multumesc ,o zi buna tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 vezi cat incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 16, 2013 Autor Share Postat Martie 16, 2013 fara semnale luminoase incarca 14,5 iar cu semnale13,2 turometrul are oscilatie prea mare creste scade cu bobina asta noua iar cu cea veche stricata cum era ascila foarte putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 turatii la relanti?cat iti arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 deci . bobina care ai pus-o e aftermarket pt modelul tau sau universala ? Eu zic ca este de la rezistenta . poate tu ai nevoie de 3 ohmi si ai pus bobina de 5 ohmi . si de la aia sa citeasca gresit impulsurile . De mers va merge dar nu pt mult timp .( cu asa ceva m-am confruntat in vara la un atv , puneam bobina si o ardea . pana cineva mi-a zis ca e de la rezistenta din ea problema , am pus alta bobina si merge pana in ziua de azi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 16, 2013 Autor Share Postat Martie 16, 2013 larger image bobina inductie Honda NX 650 , LS 650, XV,XT, XVS,TDM 165LEI aceasta e bonina care am cumparat-o ,scrie cla r pentru ce modele ,am luato de la dillypoint.ro cred ca am luat teapaaaaaaaaaa daca o scad din surubul de aer pana la 1500-1300 ture aproape moare motorul ,turometrul nu mai indica bine mama ce ma enerveaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Poti sa pui si bobina de dacie si tot o sa mearga motorul. Problema ta nu este la bobina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Fisa de la bujie e cea veche sau alta noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 17, 2013 Autor Share Postat Martie 17, 2013 am pus fisa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 E posibil ca problema ta sa fie de la acea fisa, Daca ai posibilitatea incearca cu cea veche sau cu o alta fisa. Deasemenea problema poate fi generata si de turometru, probabil un condensator imbatranit, dar daca spui ca a aparut fix o data cu schimbarea bobine si a fisei....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Eu nu cred ca bobina are vreo legatura, impulsurile trimise la turometru vin din CDI si nu din bobina. Aceleasi impulsuri pe care le primeste bobina le primeste si turometrul. In plus, bobina nu e ceva specific... E posibil ca problema ta sa fie de la acea fisa, Daca ai posibilitatea incearca cu cea veche sau cu o alta fisa. Deasemenea problema poate fi generata si de turometru, probabil un condensator imbatranit, dar daca spui ca a aparut fix o data cu schimbarea bobine si a fisei....... Dar de ce s-o fi stricat bobina initiala? Cand s-a stricat aia nu-i posibil sa se fi stricat si turometrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Eu nu cred ca bobina are vreo legatura, impulsurile trimise la turometru vin din CDI si nu din bobina. Aceleasi impulsuri pe care le primeste bobina le primeste si turometrul. In plus, bobina nu e ceva specific... asta incerc si eu sa spun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 17, 2013 Autor Share Postat Martie 17, 2013 bobinana veche functioneza dar joaca foarte tare pe acea tija metalica , trebuia sa fie fixa pe mijloc, de cauza asta am schimbat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) bobinana veche functioneza dar joaca foarte tare pe acea tija metalica , trebuia sa fie fixa pe mijloc, de cauza asta am schimbat-o Daca joaca un pic lipeste-o cu ceva, chiar daca joaca nu conteaza, ideea e ca din cauza jocului sa nu iti "roada" izolatia bobinajului din interior, pana atunci numai bine; desi dupa cum zic si ceilalti, nu are nici o treaba bobina in sine cu faptul ca turometrul o ia pe ulei. Editat Martie 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Aparent nu are treaba dar daca ansamblul bobina-fisa creeaza paraziti electrici e posibil ca acestia sa afecteze turometrul. La un Ij vechi pe 6V nu reuseam sa masor deloc incarcarea din cauza asta, cum ma apropiam cu un multimetru electronic de el , acesta arata balarii si cu sondele in aer. Am incercat cu vreo 2-3 multimetre si toate faceau la fel. Pana la urma am masurat cu un voltmetru analogic. La alt IJ pe 12V cum porneam motorul vitezometrul de bicicleta pe care i-l montasem arata balarii, pe asta l-am rezolvat schimband vitezometrul. La un GS550 carea avea carcasa de la o bobina fisurata, in momentul in care se umezea imi afecta si indicatorul de treapta de viteza, pe langa faptul ca nu mai mergea in toti cilindri. Nu stiu sigur daca si in cazul asta e aceeasi problema , n-am inteles exact cand a aparut problema , dar daca a aparut fix o data cu schimbarea bobinei si a fisei e normal sa incepi de aici verificarile. Editat Martie 17, 2013 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 am montat bobina induxtie originala si merge ceas, scuze inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Aia veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 nu cu una noua originala honda , ce aftermarchet e praf ,am luat o teapa .....?!?!! nu am sa mai cumpar sifturiiiiiii acuma as ave nevoie de un capac de la tacheti , culbutori am unul fisurat pe filet eul l-am bulit din neatentie , ce sai faci patesti, daca ma poate ajuta cineva cu asa ceva , daca nu o sa incerc la un strungar sa imi faca altul. v-am salutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.