Sari la conținut

Probleme relanti Dominator


Postări Recomandate

am schimbat bobina de inductie la o honda dominator 650 din 1993 cu una noua aftarmarket , de pornit porneste motocicleta dar turometrul imi indica turati mai marei decat sa-ar auzi motorul???? care ar fi problema? poate sa mi se strice ceva din aceasta cauza ? astep pareri va multumesc ,o zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci . bobina care ai pus-o e aftermarket pt modelul tau sau universala ?

Eu zic ca este de la rezistenta . poate tu ai nevoie de 3 ohmi si ai pus bobina de 5 ohmi . si de la aia sa citeasca gresit impulsurile .

De mers va merge dar nu pt mult timp .( cu asa ceva m-am confruntat in vara la un atv , puneam bobina si o ardea . pana cineva mi-a zis ca e de la rezistenta din ea problema , am pus alta bobina si merge pana in ziua de azi )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

button_prev.gif
button_return_to_product_list.gif
button_next.gif
bobina inductie Honda NX 650 , LS 650, XV,XT, XVS,TDM 165LEI

 

aceasta e bonina care am cumparat-o ,scrie cla r pentru ce modele ,am luato de la dillypoint.ro



cred ca am luat teapaaaaaaaaaa

daca o scad din surubul de aer pana la 1500-1300 ture aproape moare motorul ,turometrul nu mai indica bine

mama ce ma enerveaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca problema ta sa fie de la acea fisa, Daca ai posibilitatea incearca cu cea veche sau cu o alta fisa.

Deasemenea problema poate fi generata si de turometru, probabil un condensator imbatranit, dar daca spui ca a aparut fix o data cu schimbarea bobine si a fisei.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca bobina are vreo legatura, impulsurile trimise la turometru vin din CDI si nu din bobina.

Aceleasi impulsuri pe care le primeste bobina le primeste si turometrul.

In plus, bobina nu e ceva specific...



E posibil ca problema ta sa fie de la acea fisa, Daca ai posibilitatea incearca cu cea veche sau cu o alta fisa.

Deasemenea problema poate fi generata si de turometru, probabil un condensator imbatranit, dar daca spui ca a aparut fix o data cu schimbarea bobine si a fisei.......

 

Dar de ce s-o fi stricat bobina initiala? Cand s-a stricat aia nu-i posibil sa se fi stricat si turometrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca bobina are vreo legatura, impulsurile trimise la turometru vin din CDI si nu din bobina.

Aceleasi impulsuri pe care le primeste bobina le primeste si turometrul.

In plus, bobina nu e ceva specific...

:peace: asta incerc si eu sa spun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobinana veche functioneza dar joaca foarte tare pe acea tija metalica , trebuia sa fie fixa pe mijloc, de cauza asta am schimbat-o

Daca joaca un pic lipeste-o cu ceva, chiar daca joaca nu conteaza, ideea e ca din cauza jocului sa nu iti "roada" izolatia bobinajului din interior, pana atunci numai bine; desi dupa cum zic si ceilalti, nu are nici o treaba bobina in sine cu faptul ca turometrul o ia pe ulei.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent nu are treaba dar daca ansamblul bobina-fisa creeaza paraziti electrici e posibil ca acestia sa afecteze turometrul.

La un Ij vechi pe 6V nu reuseam sa masor deloc incarcarea din cauza asta, cum ma apropiam cu un multimetru electronic de el , acesta arata balarii si cu sondele in aer. Am incercat cu vreo 2-3 multimetre si toate faceau la fel. Pana la urma am masurat cu un voltmetru analogic.

La alt IJ pe 12V cum porneam motorul vitezometrul de bicicleta pe care i-l montasem arata balarii, pe asta l-am rezolvat schimband vitezometrul.

La un GS550 carea avea carcasa de la o bobina fisurata, in momentul in care se umezea imi afecta si indicatorul de treapta de viteza, pe langa faptul ca nu mai mergea in toti cilindri.

 

Nu stiu sigur daca si in cazul asta e aceeasi problema , n-am inteles exact cand a aparut problema , dar daca a aparut fix o data cu schimbarea bobinei si a fisei e normal sa incepi de aici verificarile.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cu una noua originala honda , ce aftermarchet e praf ,am luat o teapa .....?!?!! nu am sa mai cumpar sifturiiiiiii



acuma as ave nevoie de un capac de la tacheti , culbutori am unul fisurat pe filet eul l-am bulit din neatentie , ce sai faci patesti, daca ma poate ajuta cineva cu asa ceva , daca nu o sa incerc la un strungar sa imi faca altul. v-am salutat

post-70944-0-40487200-1363730992_thumb.jpg

post-70944-0-48784000-1363730997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...