AlinP Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Pentru a da de categoria A va trebui ca o scoala moto sa instruiasca elevul de la 50 pana la 600 cm, altfel nu pot sa imi imaginez cum vine o persoana cu varsta peste 24 de ani care nu are nici o tangenta cu 2 roti si se urca direct pe un motor de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 eu astept sa dau examenul pentru redobandire carnet....asa ca pot spune ca pentru un incepator, un motor de 600, poate fi bomba curata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) eu astept sa dau examenul pentru redobandire carnet....asa ca pot spune ca pentru un incepator, un motor de 600, poate fi bomba curata! "americanii-s de vina domle, niste porci americanii astia" (am voie sa zi asa) e un citat dintr-un film romanesc Editat Martie 26, 2013 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Total de acord, moto de 600 sunt bombe cu ceas! (Nu va lasati inselati de clasa..nu conteaza ca e ciopar sau enduro, sunt niste bombe care asteapta sa explodeze!!!) Am auzit ca au acceleratia ON/OFF, foarte nervoase! Am facut greseala si mi-am luat una...mare greseala..avand in vedere ca scoala am facut-o pe o moto de 175.. Ce sa zic, primii 2000 de km i-am facut pe forum, urmatorii 5000 i-am facut la pas, usurel, impingand-o.. Foarte greu... Poate acum, dupa 2 ani si 7000km(vezi mai sus) imi fac curaj si o pornesc... Editat Martie 26, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Total de acord, moto de 600 sunt bombe cu ceas! (Nu va lasati inselati de clasa..nu conteaza ca e ciopar sau enduro, sunt niste bombe care asteapta sa explodeze!!!) Am auzit ca au acceleratia ON/OFF, foarte nervoase! Am facut greseala si mi-am luat una...mare greseala..avand in vedere ca scoala am facut-o pe o moto de 175.. Ce sa zic, primii 2000 de km i-am facut pe forum, urmatorii 5000 i-am facut la pas, usurel, impingand-o.. Foarte greu... Poate acum, dupa 2 ani si 7000km(vezi mai sus) imi fac curaj si o pornesc... Bun de tot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 nu toata lumea facea belele, am dat pe 125 o motocicleta manevrabila usoara pentru toata lumea, la 1.68m si 55kg nu reuseam niciodata sa mi iau permisul pe un 600cm avand in vedere greutatea acesteia dupa 5 ani de jawa 350 m am urcat pe un 600 fara probleme si chiar nu am avut nici un fel de eveniment in11 ani daca esti nebun , inconstient poti sa ti rupi capu` si cu un 250 legea veche era buna, problema scuterelor trebuia rezolvata dar la noi trebuie complicat tot incepand cu gradinita si terminand cu scoala de soferi, politicieni idioti propun legi fara a fi specialisti Totusi legea (daca se va aproba) are si cateva lucruri bune.Inainte lumea dadea pe 125cc, iar dupa aia se urca pe 600cc si facea belele...Se spune: "cum voi merge pe 600cc si 180 kg, daca eu am 65 kg"...Pai nu te obliga nimeni sa dai de categoria A direct, alternativa sunt subcat, iar cand te simti pregatit dai A.Si eu sunt intr-o situatie proasta, nevastamea vroia sa dea de A, acum daca trebuie sa mearga cu pasager la examen, s-au dus sperantele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius2610 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sunt perfect de acord cu toata lumea.... intradevar.. varsta propice pt categoria A sa fie 24.. ca firul teribilitatii sa fie mai redus...ok... cu motocicleta de 600 sunt de acord.. este o categorie ce-ti permite sa ai si responsabilitati.... La cei cu scutere sunt cel mai de acord.. sunt sofer si stiu ce le poate capul... cu totii ia-m intalnit in trafic... dar daca un elev a inceput scoala in august 2012.. si formalitatile scolare plus examinare ca si timp sunt atat de incete de nu a reusit sa sustina decat un examen la poligon prin noiembrie ca doar e Romania , care prin urmare la picat datorita emotivitatii e un exemplu .. lasa-l frate sa termine pe ceea ce a inceput fara sa fie nevoit sa refaca scoala..ce implica din nou instructor... poligon si traseu de data asta .. implica mult timp si costuri.. ca doar instructorul acela care are o motocicleta nu vine si sta pe ochi frumosi cu tine in vant. lasa-ma sa dau examenul. pt care m-am pregatit odata cu normele pe care mi le-ai impus la inscrierea pt cursurile teoretice... va dati seama .. cati instructori vor sa iasa cu un dorel in strada la orele de conducere cand el abia merge pe bicicleta si abia face poligonul... isi risca unul pielea. iti spun eu ce fac. baietii.. renuntza si raman pe alte categorii cum ar fi B... simplu nu ? si tu ramai cu o scoala platita si cu ochii in soare.... Bani ,timp si vise spulberate pt ca legislatia... nu este aplicabila si ma blocheaza si pe mine acesta sa dau acest amarat de examen.....expirand la urma urmei si unele acte ce au termen de valabilitate din dosar. deci ...... ei se scarpina la oua.. si noi astia stam si imbatranim...ca ............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Multe scoli de soferi si multi instructori luau doar banii si (evident cu acordul cursantilor) invatau "elevul" sa faca poligonul in ziua examinarii practice in poligon. A fost neplacut sa vad cum elevi care nu facusera o ora de curs si mergeau numai pe scuter invatau dimineata poligonul si la pranz aveau examinare cu politia pentru cat. A. Tocmai pentru ca am avut noroc de un instructor responsabil, care imi este acum si prieten, MA BUCUR de noua lege a examinarii. Ma bucur pentru ca instructorii care isi fac treaba nu vor mai fi "scosi" de pe piata de diletantii din scolile care dadeau atestatul la juma' de pret, iar cei care luau permisul :"...treaba lor, eu instructorul i-am ajutat sa faca economie ca i-am luat la jumate taxa de scolarizare. Las ca invata singuri dupa ce-si iau permis !!!". Acei instructori sa mearga acum in spate pe motor cu cursantul pe care l-au atestat. Este perfect logic si responsabilizeaza pe cel care ar trebui sa fie responsabil: instructorul. Si DA, m-as fi bucurat si daca era implementata inainte sa-mi iau eu permis. Ar fi trebuit sa muncesc mai mult pentru "plastic", dar asa e mai bine. Cei care vor sa-si ia permisul si plang ca nu se va mai lua usor, sa se bucure ca vor avea mai multe sanse de a evita acidente intr-un context rutier care nu este deloc favorabil mersului pe doua roti. Mor de ras cand citesc "Am avut emotii la examen si de aceea am picat...nu-i drept..." Pai si daca ai emotii la primul, al doilea sau al treilea drum dupa ce ti-ai luat permisul si intri sub un tir cu 90 la ora ca trebuia sa te tii de grup e mai bine ? Nu sunt partizan pentru ceea ce se intampla la nivel macro in politica si legislativul din Romania, dar faptul ca dreptul de a avea 100 CP sub pumn pe doua roti e mai greu de obtinut este OK pentru toti ceilalti care sunt pe aceeasi strada si care nu au nici o vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 pe mine ma sperie mai degraba pretul decat metoda de evaluare oricum de acord cu Marius ca sunt in aceeasi situatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Ai idee de preturile la zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 inca nu, inca sper sa pot da dupa legea pe care m-am inscris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Total de acord, moto de 600 sunt bombe cu ceas! (Nu va lasati inselati de clasa..nu conteaza ca e ciopar sau enduro, sunt niste bombe care asteapta sa explodeze!!!) Chiar asa e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Chiar asa e! eu glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Ce s-a intamplat cu proiectul asta? ca au trecut 10 zile si nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius2610 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 cine stie cate or mai trece... pana se scarpina in ..r astia din guvern sa hotarasca ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Nu inteleg de ce se face atata caz ca se da examenul pe o motocicleta de 600cc!!! Pentru ca se poate sa nu mai ia toti examenul practic? Pentru ca te obliga sa mergi pentru inceput cu motoare mai mici, din categoria A1, de exemplu? Daca mergi pe motoare mai mici pentru inceput, nu va fi chiar asa de greu sa dai examen pe un motor de 600, pentru ca se presupune ca ai deja experienta. Si inainte era bine, cand se dadea examen pe o mobra de 125cc si dupa ce se vedea tugulanul cu permisul in mana isi scotea motorul de 600 din garaj si se avanta cu capul inaintepe strazile patriei? In cazul asta nu e greu de mers pe un motor de 600? Intr-adevar, examenul moto in Romania a fost si este o gluma proasta. Poate se va schimba ceva de acum incolo, dar ma indoiesc de asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 degeaba ziceti, oricat de dur ar fi un examen nu te pregateste suficient pentru ceea ce va urma, de aceea se poarta si renumitele lamai/mamaligi in primul an obligatoriu iar apoi cine simte nevoie, desi probabil nu multi soferi le iau in considerare si nu inteleg de ce credeti ca toti tinerii sunt teribilisti, multi de la 19 ani(dupa terminarea liceului) isi iau viata in propriile maini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 asa ca idee : ... /index.php?%2Ftopic%2F692981-accident-ciolpani%2F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Nu am stat sa citesc 11 pagini, insa in primele 4 sau 5 am vazut ca multa lume zice sa se urce politaiul cu tine pe motor la examen: GRESIT!!! Politaiul nu stie cine esti, ce abilitati ai etc. cum draci sa isi riste omul ala viata? Mult mai normal e sa se urce instructorul, daca el nu are incredere in elevul sau eleva lui, sa stea deoparte si sa nu permita accesul in examen, e simplu, intructorul trebuie sa isi asume o responsabilitate mai mare pentru activitatea pe care o desfasoara. Rolul politistului la examen e doar sa se asigure ca tu respecti regulile de circulatie, nu ca ai abilitatile necesare conducerii unei motociclete. Cat despre >600cmc si minim 180 kg.. e dificil, insa ar terbui specificat daca la plin sau la gol si chiar si atunci se poate fura putin din branza. Ideea e ca regula asta nu cred ca a fost gandita pentru motoare enduro sau chopper care dezvolta putini cai. Exista loc de perfectionare. Editat Martie 31, 2013 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 licinius, accidente se intampla tot timpul... totusi ce s-a mai intamplat cu metodologia noua? ca au trecut aproape 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 deea e ca regula asta nu cred ca a fost gandita pentru motoare enduro sau chopper care dezvolta putini cai. Exista loc de perfectionare. Propunerea legislativa e publica, de ce nu propuneti ceva in sensul dorit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius2610 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 nimic andrei in k nu se stie ce si cum o sa fie..... is cu capul oamenii astia... nu au ink metodologie dar tin incurcati o groaza de oameni... asteptand sa iasa bucurosi pe strada cu motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 eu tot nu pot sa inteleg cum au inghetat legea veche cand cea noua inca se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 eu tot nu pot sa inteleg cum au inghetat legea veche cand cea noua inca se discuta Scoate buletinul si vezi ce scrie acolo sus. E si un steag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Fie ce-o fi, mie la scoala mi-a zis sa revin pe 10 aprilie pt detalii, daca nu stiu ce urmeaza, ma bag sa fac poligonul. Ma prezint pe 20 mai cand sunt programat in poligon si merg inchis. Daca ma ia dupa legea veche, super. Daca ma scoate la strada, asta e, o sa imi dau silinta. Desi pana in Mai ma indoiesc sa se puna in aplicare legea. Pana la urma, oricum asta e ultima mea sansa de a da examenul, fie cum a vrea cel de sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.