Sari la conținut

probleme r6


myry99
 Share

Postări Recomandate

myry99, on 29 Mar 2013 - 22:04, said:

nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza..

Performance Solutions

asta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!!

:10:

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

numai destepti pe forumurile astea...nu stiu cum arata o cheie de 10 si vorbesc de mecanica...pff..

Tu gandesti inainte sa scrii si sa apesi "post" ? Intre ultimul tau post si postul de mai sus mai sunt inca 2-3 si niciunul din ele nu e jignitor poate doar glumet, sa ii zic asa. Te iei aiurea de la nimic. Stie lumea ce e aia mecanica, multi ca tine, multi mai mult ca tine si altii mult mai mult ca tine asa ca stai linistit, daca mai vrei vre-o parere de aici ti-as recomanda sa incerci sa te comporti omeneste.

 

DACA NU ITI FACE PLACERE NU MAI INTRA, NU TE OBLIGA NIMENI ;)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!!

The best ever, asta e de pus pe wall of fame!!! Cea mai mare tampenie ever!

Ca sa nu zic ca ce-a zis si Thunderbyte, cu trecut din 4 in 3 si dat drumul la ambreiaj brusc - soc pentru distributie, lol.

 

Nu ai cum in nici un fel sa "fortezi" distributia unui motor decat daca blochezi supapele sau axele cu came, in rest nu exista asa ceva! O decelerare brusca nu afecteaza cu nimic distributia! Ar insemna ca de fiecare data cand opresti un motor sa-i sara supapele pe pereti. De la 1500 de ture la 0, brusc! Waw, ai fortat distributia! :crack:

Gizas! De unde le scoateti?

 

sunt cativa care intr-adevar vorbesc frumos, si la obiect..dar sunt si "licheniile" care trebuie sa faca si misto..si altele!

 

Taci mai copchil si tu ca esti complet paralel cu absolut tot ce tine de mecanica. :crack:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cativa care intr-adevar vorbesc frumos, si la obiect..dar sunt si "licheniile" care trebuie sa faca si misto..si altele!

:)))) prietenash ai avut bani de r6 si nu ai bani sa il duci la un mecanic bun ? este motocicleta de viteza!! crezi ca isi poate baga nasul un neica nimeni prin el gen " eu " ? poate iti bagi nasul in el si ti-l prinzi pe la vreo 200 km/h si da cu tine de afish de face ... BAFTA LA REPARAT !! si .. du-l la service nu il pune pe tatal tau sa ti-l repare ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The best ever, asta e de pus pe wall of fame!!! Cea mai mare tampenie ever!

Ca sa nu zic ca ce-a zis si Thunderbyte, cu trecut din 4 in 3 si dat drumul la ambreiaj brusc - soc pentru distributie, lol.

 

Nu ai cum in nici un fel sa "fortezi" distributia unui motor decat daca blochezi supapele sau axele cu came, in rest nu exista asa ceva! O decelerare brusca nu afecteaza cu nimic distributia! Ar insemna ca de fiecare data cand opresti un motor sa-i sara supapele pe pereti. De la 1500 de ture la 0, brusc! Waw, ai fortat distributia! :crack:

Gizas! De unde le scoateti?

 

 

Taci mai copchil si tu ca esti complet paralel cu absolut tot ce tine de mecanica. :crack:

Una e sa blochezi si alta e sa fortezi, ai folosit la motoare frana de motor gen 4-3 sau 3-2 o perioada indelungata sa vezi ce se intampla ? mie in decurs de cateva luni a inceput sa mi se auda distributia, si mai stiu cazuri de genul asta. De ce la motoarele cu care se merge normal distributia incepe sa zornaie mai tarziu fata de cele care sunt fojate? daca ar fi cum spui tu ar trebui sa tina toate la fel, corect?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene....iti spune lumea ai supape strambe nu ca s-ar putea sa scape . Da ce ai motor de CIELO ? acum ti se spune sa schimbi intinzatorul ...tu nu ca e de la frana de motor ! Ce draq...dute spala-te cu el pe cap si nu ne mai cere parerea ...ca tot cum stii tu faci!!!PAi nu meriti sa fii luat in serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e sa blochezi si alta e sa fortezi, ai folosit la motoare frana de motor gen 4-3 sau 3-2 o perioada indelungata sa vezi ce se intampla ? mie in decurs de cateva luni a inceput sa mi se auda distributia, si mai stiu cazuri de genul asta. De ce la motoarele cu care se merge normal distributia incepe sa zornaie mai tarziu fata de cele care sunt fojate? daca ar fi cum spui tu ar trebui sa tina toate la fel, corect?

 

Nu stiu cum conduci tu motociclete dar eu folosesc frana de motor intotdeauna.

Te rog sa-mi explici cum anume se forteaza distributia in frana de motor. Concret, ce se intampla acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur acel motor are ceva inventii facute pe la distributie,ori lantul,patinele si intinzatorul nu au fost schimbate niciodata.Distributia nu o poti forta numai daca ceva acolo nu merge bine sau da semne de gripare,ea este angrenata de arbore asa ca nu o tine nimeni in loc.Iar ca exemplu,la motoarele care am montat intinzator manual si merg in regim de circuit ca sa zic asa,au peste 30k si nu au nici pe dracu.Dar na de ce sa schimbi astea cand asa scrie prin manuale.

Iar ca fapt divers vineri am facut operatia asta la un r6-2009 cu 35k reali,lantul si intinzatorul erau muci.

Parerea mea ca baietasul ar trebui pe langa supape sa schimbe si ghidurile supapelor si semeringurile daca vrea sa faca ceva OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa schimb si intinzatorul...dar cum il verific pe asta sa vad cat de terminat este?

schimba-l neaparat

 

Nu-l mai verifica pt k o sa ti se para k e bun si o sa-l pui inapoi si sa dai buleala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cutia!? Cu cutia ce faci!?

 

pai rezolv si cutia...astazi am demontat aproape tot...mai este un pic ( nu am mai avut chei acasa ) si nu am vrut sa ma bag...mai sunt cateva suruburi si se da motorul in 2 pentru a da cutia jos..si o rezolv si pe aia !

T-ul, T-ul!! Ai inteles cu cine se aliniaza T-ul??

da! am gasit tot pe manual cum trebuie! mi-a dat un coleg de forum un manual mai complex si am gasit tot! multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Grija mare cu relantiul sa nu cada in baia de ulei, ca a mai fost un baiat aici pe forum care a patit-o si pe urma a trebuit sa bage un betigas de urechi dupa el sa-l scoata de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uiti de pasta de rodaj (la supape).

Sa pui distributia corect pe puncte.

Tensioneaza bine intinzatorul si monteaza-l corect.

De restul...tine-ne la curent...

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...