O_Stefan Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) myry99, on 29 Mar 2013 - 22:04, said:nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza..Performance Solutionsasta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!! Editat Martie 30, 2013 de O_Stefan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 numai destepti pe forumurile astea...nu stiu cum arata o cheie de 10 si vorbesc de mecanica...pff.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) numai destepti pe forumurile astea...nu stiu cum arata o cheie de 10 si vorbesc de mecanica...pff.. Tu gandesti inainte sa scrii si sa apesi "post" ? Intre ultimul tau post si postul de mai sus mai sunt inca 2-3 si niciunul din ele nu e jignitor poate doar glumet, sa ii zic asa. Te iei aiurea de la nimic. Stie lumea ce e aia mecanica, multi ca tine, multi mai mult ca tine si altii mult mai mult ca tine asa ca stai linistit, daca mai vrei vre-o parere de aici ti-as recomanda sa incerci sa te comporti omeneste. DACA NU ITI FACE PLACERE NU MAI INTRA, NU TE OBLIGA NIMENI Editat Martie 30, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 sunt cativa care intr-adevar vorbesc frumos, si la obiect..dar sunt si "licheniile" care trebuie sa faca si misto..si altele! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) asta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!! The best ever, asta e de pus pe wall of fame!!! Cea mai mare tampenie ever! Ca sa nu zic ca ce-a zis si Thunderbyte, cu trecut din 4 in 3 si dat drumul la ambreiaj brusc - soc pentru distributie, lol. Nu ai cum in nici un fel sa "fortezi" distributia unui motor decat daca blochezi supapele sau axele cu came, in rest nu exista asa ceva! O decelerare brusca nu afecteaza cu nimic distributia! Ar insemna ca de fiecare data cand opresti un motor sa-i sara supapele pe pereti. De la 1500 de ture la 0, brusc! Waw, ai fortat distributia! Gizas! De unde le scoateti? sunt cativa care intr-adevar vorbesc frumos, si la obiect..dar sunt si "licheniile" care trebuie sa faca si misto..si altele! Taci mai copchil si tu ca esti complet paralel cu absolut tot ce tine de mecanica. Editat Martie 30, 2013 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 sunt cativa care intr-adevar vorbesc frumos, si la obiect..dar sunt si "licheniile" care trebuie sa faca si misto..si altele! ))) prietenash ai avut bani de r6 si nu ai bani sa il duci la un mecanic bun ? este motocicleta de viteza!! crezi ca isi poate baga nasul un neica nimeni prin el gen " eu " ? poate iti bagi nasul in el si ti-l prinzi pe la vreo 200 km/h si da cu tine de afish de face ... BAFTA LA REPARAT !! si .. du-l la service nu il pune pe tatal tau sa ti-l repare .. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) The best ever, asta e de pus pe wall of fame!!! Cea mai mare tampenie ever! Ca sa nu zic ca ce-a zis si Thunderbyte, cu trecut din 4 in 3 si dat drumul la ambreiaj brusc - soc pentru distributie, lol. Nu ai cum in nici un fel sa "fortezi" distributia unui motor decat daca blochezi supapele sau axele cu came, in rest nu exista asa ceva! O decelerare brusca nu afecteaza cu nimic distributia! Ar insemna ca de fiecare data cand opresti un motor sa-i sara supapele pe pereti. De la 1500 de ture la 0, brusc! Waw, ai fortat distributia! Gizas! De unde le scoateti? Taci mai copchil si tu ca esti complet paralel cu absolut tot ce tine de mecanica. Una e sa blochezi si alta e sa fortezi, ai folosit la motoare frana de motor gen 4-3 sau 3-2 o perioada indelungata sa vezi ce se intampla ? mie in decurs de cateva luni a inceput sa mi se auda distributia, si mai stiu cazuri de genul asta. De ce la motoarele cu care se merge normal distributia incepe sa zornaie mai tarziu fata de cele care sunt fojate? daca ar fi cum spui tu ar trebui sa tina toate la fel, corect? Editat Martie 30, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 prietene....iti spune lumea ai supape strambe nu ca s-ar putea sa scape . Da ce ai motor de CIELO ? acum ti se spune sa schimbi intinzatorul ...tu nu ca e de la frana de motor ! Ce draq...dute spala-te cu el pe cap si nu ne mai cere parerea ...ca tot cum stii tu faci!!!PAi nu meriti sa fii luat in serios Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 100% a cedat be.si.na aia de intinzator, ca nu ar avea de la ce asa cu tranc si poc.Ai dreptate! Intinzatorul are toata vina Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Una e sa blochezi si alta e sa fortezi, ai folosit la motoare frana de motor gen 4-3 sau 3-2 o perioada indelungata sa vezi ce se intampla ? mie in decurs de cateva luni a inceput sa mi se auda distributia, si mai stiu cazuri de genul asta. De ce la motoarele cu care se merge normal distributia incepe sa zornaie mai tarziu fata de cele care sunt fojate? daca ar fi cum spui tu ar trebui sa tina toate la fel, corect? Nu stiu cum conduci tu motociclete dar eu folosesc frana de motor intotdeauna. Te rog sa-mi explici cum anume se forteaza distributia in frana de motor. Concret, ce se intampla acolo? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Sigur acel motor are ceva inventii facute pe la distributie,ori lantul,patinele si intinzatorul nu au fost schimbate niciodata.Distributia nu o poti forta numai daca ceva acolo nu merge bine sau da semne de gripare,ea este angrenata de arbore asa ca nu o tine nimeni in loc.Iar ca exemplu,la motoarele care am montat intinzator manual si merg in regim de circuit ca sa zic asa,au peste 30k si nu au nici pe dracu.Dar na de ce sa schimbi astea cand asa scrie prin manuale. Iar ca fapt divers vineri am facut operatia asta la un r6-2009 cu 35k reali,lantul si intinzatorul erau muci. Parerea mea ca baietasul ar trebui pe langa supape sa schimbe si ghidurile supapelor si semeringurile daca vrea sa faca ceva OK. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Si nu uita de rodajul supapelor pe scaune...sa inchida bine !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 o sa schimb si intinzatorul...dar cum il verific pe asta sa vad cat de terminat este? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 o sa schimb si intinzatorul...dar cum il verific pe asta sa vad cat de terminat este? schimba-l neaparat Nu-l mai verifica pt k o sa ti se para k e bun si o sa-l pui inapoi si sa dai buleala Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 astazi mi-au ajuns supapele si intinzatorul...cel mai probabil in weekend v-a fi gata! multumesc mult pentru raspunsuri....o sa va tin la curent ! stima Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Si cutia!? Cu cutia ce faci!? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 T-ul, T-ul!! Ai inteles cu cine se aliniaza T-ul?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 Si cutia!? Cu cutia ce faci!? pai rezolv si cutia...astazi am demontat aproape tot...mai este un pic ( nu am mai avut chei acasa ) si nu am vrut sa ma bag...mai sunt cateva suruburi si se da motorul in 2 pentru a da cutia jos..si o rezolv si pe aia ! T-ul, T-ul!! Ai inteles cu cine se aliniaza T-ul?? da! am gasit tot pe manual cum trebuie! mi-a dat un coleg de forum un manual mai complex si am gasit tot! multumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Grija mare cu relantiul sa nu cada in baia de ulei, ca a mai fost un baiat aici pe forum care a patit-o si pe urma a trebuit sa bage un betigas de urechi dupa el sa-l scoata de acolo. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Baiatului aluia nu I-o cazut in baia de ulei,motoru era in 2 timpi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pai n-auzi ca si baiatul asta voia sa faca din R6 monocilindru? Zicea mexycaku... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 E mai bn asa,no sa aiba nevoie decat,doar,de un singur betigas Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Pai n-auzi ca si baiatul asta voia sa faca din R6 monocilindru? Zicea mexycaku... deviezi... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Sa nu uiti de pasta de rodaj (la supape). Sa pui distributia corect pe puncte. Tensioneaza bine intinzatorul si monteaza-l corect. De restul...tine-ne la curent... Succes! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate