Sari la conținut

Cea mai bună alegere !


Postări Recomandate

Salut , sunt nou pe forum si de ceva timp mi-a intrat in cap ca vreau sa-mi iau permisul pentru A1 si sa-mi cumpar motor . Am 17 ani si urmeaza sa ma apuc de scoala .

 

Am cateva dubii , nu stiu ce motor sa-mi aleg .. din ce am vazut pe net imi plac trei modele .. r125 , rs 125 si xt125 x/r .

Cat timp am stat sa mi se activeze contul aici am tot citit .. si am inteles ca rs-urile dau mai multa bataie de cap decat r125 , ca au un sunet de paraitoare si ca , consuma si mai mult decat r125-urile .

 

Despre r125-uri am inteles ca sunt fiabile , nu consuma mult , nu scot zgomotul pe care-l scoate rs-ul , si nu se " strica " la fel de repede .

 

Despre xt-uri nu am citit prea mult deci , posibil sa nu stiu atat de multe despre el .

Voi folosii motocicleta in bucuresti , deci nu la tara si in plimbari .

O statistica ar fi urmatoarea :)) r125 / rs125 / xt125r .. deci as " opta " pentru r125 .

Orice sfat si orice parere este bine venita ! > :D< !

Multumesc.

Editat de aherog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la drumurile ce le avem un xt 125 ii super, daca esti hotarat am eu una la vanzare:D

xt-ul este ultimul in " statistica " . lasa-mi in pm pretul si zi-mi de unde esti , cine stie .

 

 

 

Ia r125 daca ai bani, merita, nu te mai gandi la rs125, e in 2 timpi, consuma mult, sunet nasol + multa bataie de cap cu ea. 125-130 cat se duce maxim r125u' o sa-ti fie suficienti.

Nici nu-mi trebuie mai mult , si 90-100 daca prindea era ok .. nu o iau ca sa-mi arat talentele , o iau ca sa-mi pot face treaba mai usor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt e cea mai buna pentru romania,te bagi cam peste tot cu ea,nu iti faci probleme la gropi,denivelari,borduri,nu iti lua rs125,consuma mult,nu e fiabila,o sa te complici cu ea,iti spun ca fost posesor de rs,si r125 e o alegere buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei merge 90% in oras in primul rand ai nevoie de o pozitie relaxata care sa iti ofere control deplin, adica un ghidon drept si lat gen xt125.

Am avut xt 125 r cu mine (95kg) fugea 90 sigur - 100 mai greu, 118 la vale. Un 4t este fiabil, singura conditie care trebuie indeplinita este completarea uleiului, motorul este monociclindru si mai scuipa ulei, + ca e motor mic si tu il vei cam stresa deci tura , automat o sa iti consume putin ulei, ceea ce este firesc.

Eu aveam la Yamaha XT 125 R 2006(carburator) consum 3% indiferent de stilul de mers sau de conditiile de drum, Bucuresti - drum national, toamna, vara, nu conta 3% lua oricum.

Cred ca dupa ce vei merge 1h in oras pe o pozitie mai sportiva gen yzf r 125 o sa iti dai seama ca nu e asa de roza situatia, precum la ghidonul unui enduro/SM, unde ai pozitie mai de homosapiens , ca sa zic asa, ceea ce in oras te ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei merge 90% in oras in primul rand ai nevoie de o pozitie relaxata care sa iti ofere control deplin, adica un ghidon drept si lat gen xt125.

Am avut xt 125 r cu mine (95kg) fugea 90 sigur - 100 mai greu, 118 la vale. Un 4t este fiabil, singura conditie care trebuie indeplinita este completarea uleiului, motorul este monociclindru si mai scuipa ulei, + ca e motor mic si tu il vei cam stresa deci tura , automat o sa iti consume putin ulei, ceea ce este firesc.

Eu aveam la Yamaha XT 125 R 2006(carburator) consum 3% indiferent de stilul de mers sau de conditiile de drum, Bucuresti - drum national, toamna, vara, nu conta 3% lua oricum.

Cred ca dupa ce vei merge 1h in oras pe o pozitie mai sportiva gen yzf r 125 o sa iti dai seama ca nu e asa de roza situatia, precum la ghidonul unui enduro/SM, unde ai pozitie mai de homosapiens , ca sa zic asa, ceea ce in oras te ajuta.

Ce-i drept , m-am urcat pe un r125 .. si sincer sa fiu , mi se pare foarte incomod .. adica nu mi se pare incomoda pozitia .. nu stiu , parca nu-mi " inspira " siguranta in curbe .. pe cand xt-ul .. este bomboana ! dar ca si cum arata imi place r125-ul foarte tare .. xt-ul , asa si asa .. este frumos , nu zic nu .. dar ideea este ca in bucuresti ma voi plimba gen .. 5-10 minute cat dureaza pana ajung unde trebuie , n-o sa fie plimbari ca si cu bicicleta .. toata ziua . Si in plimbari gen care trec de 100km in sus .. nu stiu ce sa zic , am inteles ca xt-ul nu este " indicat " pentru aceste plimbari .. indicat , adica nu trage bine ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am luat R125-ul acum un an si sunt foarte incantat. Singurul dezavandaj in legatura cu pozitia este pentru pasagerul din spate...care, pe langa saua super inalta pe care trebuie sa stea, daca nu stie care e pozitia optima , iti omoara incheieturile. Nu stiu aproape nimic despre xt, deci iti pot spune ca R125 este o alegere buna.(un plus este ca arata foarte bine). Cand te hotarasti, lasa un mesaj cu ce decizie ai luat.

Editat de StormStalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am luat R125-ul acum un an si sunt foarte incantat. Singurul dezavandaj in legatura cu pozitia este pentru pasagerul din spate...care, pe langa saua super inalta pe care trebuie sa stea, daca nu stie care e pozitia optima , iti omoara incheieturile. Nu stiu aproape nimic despre xt, deci iti pot spune ca R125 este o alegere buna.(un plus este ca arata foarte bine). Cand te hotarasti, lasa un mesaj cu ce decizie ai luat.

Am taiat de pe lista rs125-ul .. cred ca a ramas decat r125 si xt-ul .. mai astept sa vad pareri / sugestii si voi ajunge la ' concluzia ' finala :)) .

 

 

XT sau WR125.

WR-ul nu-mi place ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma iti cumperi ce iti place tie, nu ce iti spun altii. Mergi la dealeri, chiar daca o vei cumpara sh sau nu si vezi cum stai pe fiecare din modelele enumerate de tine.

Eu am un rs125 din 2006 si nu consuma 10 l/100km, ci 6.5l/100km in Bucuresti mers si forja, mers si linistit. Cred ca daca mergi linistit scoti si mai putin de 6.5...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Nu am facut un topic nou deoarece sunt si eu in situatia celui care l-a creat.

Vreau sa imi iau A1 si sa imi iau o mobra de 125.

Insa eu am ajuns doar la 2 modele:

  1. Yamaha YZF R125.
  2. Aprilia RS4 125.

Ca si aspect si estetica, as putea spune ca imi place mai mult cum arata RS4, dar am inteles ca YZF-ul este un pic mai buna la performante(consum si cuplu)

Stiu destul de multe despre YZF, mai ales de la posesori.

In schimb nu am gasit pe nimeni in Romania care sa aiba RS4.

Voi ce ziceti? Astept niste pareri :D

Editat de LSC05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste-te foarte mult pentru ce vrei motocicleta !

Daca vrei doar sa te plimbi , sa te mobilizezi de colo colo si sa o arzi in figurine cu fetili ia-ti r125

 

Daca vrei sa inveti cu ce se mananca motociclismul . O motocicleta in 2 timpi e perfecta pentru inceput !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata am nevoie de ceva fiabil si accesibil cu care sa ma transport si sa imi rezolv mai usor treburile.

De aceea am ajuns la 2 modele in 4 timpi.

Motociclismil este unul dintre preferatele mele hobby-uri si vreau sa il invat cum trebuie, dar as vrea sa fac asta cu categoria A in portofel si pe o sportiva mai mare, dar ceva mai veche :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...