Sari la conținut

Aprilia Naked 750


E.Z.rider
 Share

Postări Recomandate

dupa cum ziceam ceva mai devreme:

 

Aprilia SL 750 Shiver

 

750 cmc, V2 la 90 de grade, 95 CP

 

Cadru mixt: cr-mo si aluminiu

 

furca inversata, etriere radiale

 

 

prin 1997 Aprilia a prezentat o motociclta cu numele Shiver... un fel de power-cruiser, adr asta nu a fost fabricat niciodata. Sper ca SL 750 sa ajunga prin showroomuri

post-999-1163599065_thumb.jpg

post-999-1163599190_thumb.jpg

post-999-1163599198_thumb.jpg

post-999-1163599205_thumb.jpg

post-999-1163599394_thumb.jpg

post-999-1163599400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hauăleu... Nasol momentu. O innebunit lupu. Ce jaf (si la propriu si la figutat) or facut astia. Cadru de Ducati, far de feizăr sau Hornelu ala nou, jenibil si tobe de B King, suspernsie din aia psycho de Er6-F. De ce? De ceee? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hauăleu... Nasol momentu. O innebunit lupu. Ce jaf (si la propriu si la figutat) or facut astia. Cadru de Ducati, far de feizăr sau Hornelu ala nou, jenibil si tobe de B King, suspernsie din aia psycho de Er6-F. De ce? De ceee? :lol:

Pai, treaba vine cam asa: chinezii au superoferta la faruri (cumperi trei primesti unul gratuit), la tobe treaba e cam la fel, iar Ducati au inchis robinetul la oferta lor mid-range si au inceput sa vanda din piesele ramase; cat despre forma generala, unele firme-si dau proiectantii din mana-n mana cam asa cum se face la petrecerile de swingers.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hauăleu... Nasol momentu. O innebunit lupu. Ce jaf (si la propriu si la figutat) or facut astia. Cadru de Ducati, far de feizăr sau Hornelu ala nou, jenibil si tobe de B King, suspernsie din aia psycho de Er6-F. De ce? De ceee? :lol:

prietene esti limitat

 

cadru de ducati?

ia mai priveste odata... cadrul e din doua parti: partea frontala din otel si partea din spate din aluminiu ca idee aprilia a mai folosit acest tip de cadru pe SXV/RXV

daca tii sa spui ca e copiat de la cineva poti spune ca e copiat de la benelli tornado sau Voxan insa sunt diferente constructive majore.

comparativ cu ducati... seama ca doua picaturi... una de vodca si una de sprite

 

farul te contrazic... e de la mobra... am vazut io ca e pe mijloc si are bec

 

tobele... :banana:) de la bimota DB6 ...

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene esti limitat

 

cadru de ducati?

ia mai priveste odata... cadrul e din doua parti: partea frontala din otel si partea din spate din aluminiu ca idee aprilia a mai folosit acest tip de cadru pe SXV/RXV

daca tii sa spui ca e copiat de la cineva poti spune ca e copiat de la benelli tornado sau Voxan insa sunt diferente constructive majore.

comparativ cu ducati... seama ca doua picaturi... una de vodca si una de sprite

 

farul te contrazic... e de la mobra... am vazut io ca e pe mijloc si are bec

 

tobele... ;)) de la bimota DB6 ...

 

:lol:

 

Mda... ce sa zic. Nu m-ai convins cu nimic. Bineinteles ca nu au copiat 1 la 1 elementele mai sus mentionate de mine. Au reusit insa sa faca o ciorba de motorete cu idei preluate si reambalate de ici de colo in cel mai latin si macaronar stil si sa scoata un produs care ma lasa rece ca sa nu zic ca ma deranjeaza la pupila. Parerea mea. Din fericire insa pot sa ma uit in in alte parti.

Numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mi se pare foarte frumoasa.Pacat ca e facuta de europeni, nu mai am incredere in ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mi se pare foarte frumoasa.Pacat ca e facuta de europeni, nu mai am incredere in ei.

 

poate ca nu fac cele mai fiabile motociclete dar macar au curajul sa foloseasca cele mai noi si inovatoare sisteme... daca nu erau europenii... nu vedeam noi suspensii telescopice, frane radiale, motoare racite cu lichid, sisteme de injectie electronica, ... japonezii au stiut intotdeauna sa faca motoare fiabile dar nu au stiut niciodata sa faca ceva cu adevarat indraznet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi de asta suntem asa multi.Tu vrei indraznet , eu vreau fiabil.De cand am ars garnitura de chiulasa la Pegaso si la demontare am gasit si axele cu came ciupite la 18000 , am ramas dezamagit de europeni.Se presupunea ca motorul Rotax este un garant al calitatii, dar de unde.Totusi sa nu vorbesc cu pacat, de fapt doar chiulasa si axele cu came erau problema motorului; in rest numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam daltuita....indrazneata in forma. As zice ca designeri joaca totul pe o carte..ori place si te indragostesti subit ori ...o uiti.

 

EDI

''Sincer mi se pare foarte frumoasa.Pacat ca e facuta de europeni, nu mai am incredere in ei.''

 

Da BMW -eu ce are bre? :banana: Da Triumphul? :banana:. Pretentiosu-le ;)

Dupa ce i-ai dat la oase incontinu 3 zile din Germanica .....acum are puncte slabe motoru de Aprilia :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Vezi de asta suntem asa multi.Tu vrei indraznet , eu vreau fiabil.De cand am ars garnitura de chiulasa la Pegaso si la demontare am gasit si axele cu came ciupite la 18000 , am ramas dezamagit de europeni.Se presupunea ca motorul Rotax este un garant al calitatii, dar de unde.Totusi sa nu vorbesc cu pacat, de fapt doar chiulasa si axele cu came erau problema motorului; in rest numai de bine.

 

Off topic

Te contrazic!

Daca la 18.000 de km ai gasit axele cu came uzate inseamna ca ai luat teapa! Acei "18.000" nu au fost km reali sau a mers cu ulei de cacao sau a mers prea mult cu ulei uzat, dar probabil ai mers prea mult cu garnitura fisurata si apa a intrat in ulei de unde nici ungere nu putea sa aiba loc.

Nu stiu... sunt multe de discutat vis-a-vis de axele cu pricina, dar s-o lasam pe alta data sa nu-i stricam topicul omului.

Chiar saptamana trecuta am patit acelasi lucru... garnitura de chiulasa fisurata... Norocul meu ca mi-am dat seama repede. Am desfacut motorul, dar nici vorba de axe uzate, supape sau alte cele! Crede-ma sunt ca noi! Am cumparat motoreta la 16.000 km si acuma am 23000 km. I-am dat doar ce scrie in carte 5w-40 cu toate ca merge foarte bine si cu alt tip de ulei. Am pozele acasa cu motorul desfacut (in momentul asta sunt la serviciu) cand ajung acasa o sa postez daca vrei.

Totusi... stau si ma intreb cum de se ard aceste garnituri asa de repede! E de cacao sa stiu ca o garnitura rezista doar ~20.000 :hug: ! Sper sa ma insel si vreau sa cred ca suntem doar cateva cazuri nefericite!

 

On topic

Cu toate ca e un amestec "Cadru de Ducati, far de feizăr sau Hornelu ala nou, jenibil si tobe de B King, suspernsie din aia psycho de Er6-F" , mi se pare un model foarte reusit! Pana la urma e o chestiune de gusturi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...