Zvastic Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Salut , am si eu o problema cu un 600RR , an 2008 , pur si simplu , dintr-o data , nu mi se mai ridica turometrul. Cand ii pun contactul si isi face verificarea merge , insa dupa ce o pornesc si accelerez nu se ridica de la 0 . Daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare sau stie pe unde ar cam fii problema , sunt dispus sa ascult . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Cand ti-a aparut aceasta problema? Editat Aprilie 16, 2013 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 Am pornit-o , am mers cu ea , am oprit-o si cand am dat sa o pornesc iarasi , nu a mai mers.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Este o problema la ecu honda legat de turometru. Am intanlit la 600rr 2003/2005 genul asta de problema. Din cate imi amintesc este un fir galben cu verde care vine semnalul din ecu.Trebuie verificat daca exista semnal de la ecu..frecventa. Check-ul bordului este doar al bordului semnalul este dat de ECU. Verifica totusi legatura dintre bord si ecu vezi daca s ai continuitate. Editat Aprilie 16, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 Multumesc mult de raspuns , o sa le verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Celelalte aparate de bord functioneaza?? Unele tipuri primesc semnalul la turometru de la una dintre bobine, altele de la ECU. Editat Aprilie 16, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Aprilie 16, 2013 Autor Share Postat Aprilie 16, 2013 Da , functioneaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Celelalte aparate de bord functioneaza?? Unele tipuri primesc semnalul la turometru de la una dintre bobine, altele de la ECU. Vorbim de 600 RR 2007 deci semnalul vine din ECU. Am spus si culoarea firului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Salutare,Am achizitionat si eu o Honda CBR 600 RR 2003 si patesc acelasi lucru, Fostul proprietar mi-a spus ca turometrul a "incetat din viata" dupa ce si-a facut revizia la motor.Am verificat cablurile, nu este nici o mufa scoasa nimic, am sa verific si pentru continuitate sa vedem, in cazul in care este problema de la ECU, necesita sa il schimbam? Adica nu se poate repara ceva?Si daca schimb ECU, trebuie schimbat si chip-ul la cheie din cate am inteles nu?Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Pana la ECU ar trebui sa mai faci cateva verificari sumare ale circuitului. Rezolva verificarea circuitului la turometru in urmatoarea ordine: a) deconectezi mufa/conectorul din turometru; ai nevoie de un multimetru/voltmetru de curent continuu_ conectezi sondele aparatului in urmatoarea ordine in conector/mufa_ plus voltmetru la firul galben/verde sau roz/verde(am vazut diferente..in fine ..aceste culori) din conector si minus aparat/COM la un verde, este de masa(-) tot in conector. c) ridici motocicleta din spate, roata din spate libera, pe un stander moto; d) comuti contactul motocicletei pe pozitia ON, aprindere si rotesti roata din spate/ schimbatorul de viteze la punctul mort; e) urmaresti voltmetru daca ai pulsuri/cresteri de tensiune pana la 5 V. Postezi rezultatele si discutam. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Dedant,este vorba de turometru nu de vitezometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 George, ai dreptate ....este vorba de turometru/tahometru, metoda de mai sus este pentru vitezometru....neatentie Pentru turometru in aceeasi mufa de bord se verifica tensiunea intre galben/verde si masa, motor pornit dar cu tester sau o combinatie de adaptor cu un voltmetru, tensiunea trebuie sa fie peste 11 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Salut , am si eu o problema cu un 600RR , an 2008 , pur si simplu , dintr-o data , nu mi se mai ridica turometrul. Cand ii pun contactul si isi face verificarea merge , insa dupa ce o pornesc si accelerez nu se ridica de la 0 . Daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare sau stie pe unde ar cam fii problema , sunt dispus sa ascult . Multumesc . ECU este problema. Ca sa te convingi trebuie sa verifici cu alt ECU. Vei avea nevoie si de contactul cu HISS ca sa faci proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Nu exista pe undeva in Bucuresti un servis, unde pot sa duc mobra, sa nu ma bag eu pentru ca nu cred ca am cunostintele necesare si nu vreau sa stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Este, ia legatura cu TNG (ai userul mai sus), Cesar ... (vezi semnaturile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Scuze, acum am vazut ca am dat reply la o postare din 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Poti face si o verificare cu aparate de masura pentru a te convinge ca este ECU responsabil de defect, vorbim de semnalul care ajunge la tahometru. Forma semnalului care este trimis de ECU si se regaseste la tahometru este de forma treapta(img), il poti vizualiza cu un tester/osciloscop(semnalul din imagine nu este de la un tahometru !.) sau cu un adaptor/mode + un multimetru/voltmetru. Daca nu ai semnal la conductorul Galben/Verde care vine de la ECU, masoara continuitatea circuitului cu un ohmmetru, de aici pana la o conexiune/mufa ( o gasesti pe circuit) si in continuare la ECU, se pastreaza culoarea galben/verde. Posibil sa ai probleme cu continuitatea..si atunci este mai simplu, se reface circuitul. Daca totul este OK , atunci problema este din ECU circuitul integrator de semnal pentru taho este defect, ECU primeste semnale de la senzorii CKP(crankshaft) si CMP(camshaft) prelucreaza pentru aprindere, dar comanda pentru tahometru este lipsa. Sigur gasesti in Bucuresti un atelier moto sa-ti rezolve problema... Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Poti sa explici ce ai vrut sa spui cu asta: atunci problema este din ECU circuitul integrator de semnal pentru taho este defect, ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ma depaseste in totalitate, nu am experienta necesara.Am sa verific la servis dar cred ca luna viitoare, daca este vorba de ECU- atunci nu ma deranjeaza ca nu imi merge tach-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Mihai Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Salutare, Revin cu aceeasi problema. Un service sau cineva care ma poate ajuta in aceasta problema ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 ECU e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Mihai Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 O varianta de rezolvare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.