Jump to content
Sign in to follow this  
tibosee

Burgman VS Kymco

Recommended Posts

Care sunt plusurile/minusurile fiecaruia? Ce probleme ati avut cu ele?

De ce Kymco nu se strica si in Burgman bagi bani? Pentru ca merita investit sau pentru ca se strica in permanenta?

 

Sa vedem pareri de la cei care le au.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cine te-a mintit pe tine ca in burgman bagi bani,asta daca nu cumperi o cazatura de burgman care este pe butuci,eu am avut burgman si nu am bagat in el decat consumabile,in rest am fost foarte multumit de el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy


Eu scriu din partea Burgman; Kymco nu am, nu am avut, dar am cunoscut, si cunosc persoane care au, am testat vreo 4, nu mi-a placut confortul oferit, totusi m-am documentat un pic, dar nu pot oferi o parere de utilizator. Din ce stiu, Kymco e destul de ok pt. pretul platit.In rest sa spuna altii care au.

Despre Burgman pot sa spun ca, asa cum a scris si userul Ovidiu4141, ca in burgman NU bagi bani decat consumabile(benzina, ulei, baterie, curea, placute franare, becuri...) si nici alea des. De exemplu:

-benzina: la fiecare 100 km bag in medie 3,3 L (la cerere pot sa pun foto doveditoare)
-ulei: la fiecare 6.000 km schimb uleiul 1,2L si nu lipseste nimic
-bateria:cea originala Yuatsa are 4 ani si nu da semne de oboseala(vedem la iarna)
-cureaua: inspectata, originala, la 24.000 km neschimbata, urmeaza o noua inspectie
-placute franare:fata originale, bune, spatele inlocuite la 30.000km
-becuri:inlocuit bec faza scurta pe la 27.000 km

De cand am burgul, 4 ani si 38.000 km, nu mi s-a stricat niciodata nimic la el, nu am cheltuit nimic neprevazut in afara de acel bec ars. Nu am bagat niciun ban in el, dar am pregatita cureaua de transmisie si placutele pe fata, tot consumabile, sa fie acolo cand va fi nevoie.

Nu e corect spus ca "merita sa investesti in burgman", ca doar nu e ceva care "produce" ci doar consuma...cum ar spune un economist este un "pasiv" si nu un "activ". Merita sa investesti doar cu pasiune, daca-ti place sa-l tunezi, modifici, sa experimentezi. Si atunci merita sa-ti iei char si o gioarsa si sa faci ce vrei cu ea.

Un burg "se strica in permanenta" doar daca este terminat ca viata...si e frumos sa-l iei si sa-i dai o noua viata, bagand bani in el cu pasiune.

Eu mai mult nu am ce spune, ca sunt f.f.multumit. Viteza maxima testata de mine pt scurt timp 160km/h. Poate mai mergea un pic dar nu am fost interesat.

Aaaaaa...calul meu NU a vazut niciodata servicele, are intretionere la cel mai inalt nivel, pe unde am umblat pe la el, numai cu chei dinamometrice, si cu clipurile lui Michbergma. Costuri service zero. (Pe mana unui singur mecanic l-as da...e unul Georgica din Ciolpani; in rest nu am incredere nici la reprezentanta)
Ulei actual Motul 7100 10w-40 si daca e vara prea fierbinte ELF 10W-60.

In concluzie ma declar multumit si cred ca nici dupa 50.000 km nu voi baga decat consumabile. O sa vad, posibil sa-i fac la inchiderea sezonului.

P.S.La userul Pepyno daca am retinut bine am vazut un Kymco de 500, frumos, galben, mi-a placut...dar mai mult nu pot spune decat ca la consum parea ca sedea ceva mai rau decat burgmanul, raportat la capacitate sa de 500 cc.


P.P.S. Am uitat sa precizez la consumabile, ca am schimbat si bujia(33lei/buc), conf. manual, desi mergea perfect; o tin de rezerva.

Iar consum de oras intre 3,7-4,1, in functie de traficul zilei, dar neconcludent, ca merg f. rar




Oricum topicul deschis nu e potrivit; o marca japoneza contra una taiwaneza nu se potriveste; plus ca nu prea sunt multi posesori de Kymco de peste 400 cmc, care sa-si exprime experienta aici. Kymco exceleaza la categoria mica si mijlocie (cel putin la noi) la care concureaza cu succes produsele europene fiind competitive la pret.



Un Kymco frumos; cam cu asa ceva se poate face comparatie:


Ce pot observa din specificatia de mai jos, ca la acelasi an de fabricatie 2008, eu cu 400 cmc produc cei 35CP, in timp ce lui Kymko ii trebuie 500 cmc sa scoata tot atat; si e mai greu cu 16 kg; dar are mari avantaje de costuri de vanzare si intretinere:

http://www.bikez.com/motorcycles/kymco_xciting_r_afi_500_2008.php

post-70641-0-09344300-1366365563_thumb.jpg

Edited by Sir George Mihail Burghy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor.

Asa cum am spus si am alta parte, eu nici nu am vazut prea multe Kymco. Nici Burgman, sincer, nu dai peste ele in bucuresti nici cu lanterna.

 

Cateva intrebari simple pentru cei care au mai multa experienta : informatia imi trebuie pentru a lua o decizie ce voi cumpara.

- Un maxisscuter de 400 cum e Burgman, nu este mare pentru oras?

- Un maxisscuter e "vizibil" ca si o motocicleta sau ati fost considerati tot un fel de biciclisti si impinsi pe banda 1?

- Un maxisscuter , care are tot 170-190 kg se poate scapa si tranti la fel ca o motocicleta, sau, deoarece e alt centru de greutate + alta pozitie, se intampla mai rar?

 

Va multumesc,

A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi experienta mea in domeniu este (deocamdata) redusa, o sa incerc un raspuns bazat pe observatiile de pana acum.

 

Daca Burgman de 400 e mare pentru oras e o chestiune subiectiva, depinde cum percepe fiecare. Personal mi se pare mare, dar exista sigur asii ghidonului care se strecoara cu el ca si cu un 50 (aproape...). Nu as minimaliza IN NICI UN CAZ calitatille Burgmanului (in special cel de 400). e un super-scuter pe care mi l-am dorit dar nu mi l-am permis. Dar, de aici pana la a spune ca te poti strecura cu el, e cam cale lunga. Aceasta clasa se mai numeste si scuter touring (din cate am inteles) si touring in oras... nu prea cred.

 

Avand si un scuter chinezesc de 125 si un maxi, dupa cateva iesiri prin oras pot sa spun ca e mare diferenta intre comportamentul masinilor fata de cele 2. Intr-adevar cu chinezul te cam "imping" spre dreapta (sau te dai tu la o parte, din bun simt). Cu maxi-ul, NU. Dar vorbim de maxi adevarat, MARE. Cu asta stai bine merci in coloana, fara sa te claxoneze nimeni. Sigur ca exista si vor mai exista multa vreme cretini care vor sa isi valorifice herghelia de cai de la Logan-ul de 1,4, dar ce ar mai fi viata fara ei? In esenta, demarezi odata cu masinile (sau mult mai repede, depinde de temeperament) si tii pasul cu ele fara nici o problema. In plus, ce vede soferul de maisna in oglinda (am patit-o si eu, fiind la volan) este o carena imensa, cu 2 faruri (aprinse), asemanatoare cu acele BMW-uri albe pe care le stim toti (soferul de masina nu face deosebirile evidente pentru membrii acestei comunitati). Reactia? Se da el la o parte. Dar vorbim de "dihanii" gen SW, Burgman etc. nu de chestii dragute gen Piaggio Beverly (cu motor de 500).

 

In concluzie, din fata si din spate, ca si vizibilitate nu cred ca e vreo diferenta fata de motociuclete si, daca e, e in favoarea maxi-ului. Din lateral nu stiu, dar cred ca nu prea conteaza.

 

La intrebarea 3, cred ca e mai bine sa raspunda cei cu mai multa experienta

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cu Burgul în oraș ma descurc perfect. Te poți strecura, dar de obicei ma bag doar dacă am loc destul, dacă e nevoie să fac manevre stau pe loc. Burgman 400 are 222 kg. De scapat nu îl scapi decât dacă îl înclini prea mult, el e foarte stabil. Am mers cu Yamaha, Honda, dar Suzuki e cel mai confortabil, stai altfel pe el și are amortizorul central reglabil, pneumatic, câte face diferența.

În oraș ai super demaraj, pleci tot timpul primul, nu te fac decât alți motocicliști eventual, după ce schimbă a doua, pana la 60 mergi cam paralel cu ei. Daca vrei să depășești e super simplu, trage foarte bine motorul, inclusiv în urcare.

Acum partile negative: roti mici, deci simți gropi destul de rău, nu are ciclistica ca un motor, deci nu e la fel de stabil pe curbe, când te înclini mai mult atingi cu cricul, poți să îl scapi.

Consumul în oraș este 5-5.5 maxim.

In afara cam 3.5 mers la 90-100 sau 4 dacă mergi cu 110-120.

Edited by tibosee

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc petre, tibose.

Ieri am trecut sa vad Burgman-ul de 400 din showroom la Elf Workshop, nu am avut pana acum "contact" fata in fata cu el. si nici cu pretul unuia nou.

Suplimentar, azi am dat peste altul de 400 la Selgros .(111, curat ca bibeloul, putin julit..) ( eram curios cate cumparaturi vor intra in el dar nu puteam sta :-)

Pentru mine, avand experienta limitata , in acest moment cel putin, pare cam mare.

 

Toate bune, ramane in analiza problema .

 

A.

Edited by Choixalacreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am avut anul asta Kymco Downtown 350i ABS. Foarte multumit de el spatiu mare sub sa (adevarat ca e ceva mai mic comparativ cu Burgman 400 dar si mai usor - 190 kg)... consum in oras in jurul lei 4%. Motorizare Euro 4. Am fact cu el aproape 5000 km. De 3 spatamani l-am vindut (trebuie sa imi schimb masina si deci e prioritar). In primavera urmatoare imi cumpar alt motor din nou si pentru a fi la curent cu noutatiile am fost si anul asta la EICMA... Am vazut noul Bergman 400 ABS care e f frumos dar cred ca va avea un pret pe masura... asa ca in primavara probabil imi voi lua din nou Kymco Downtown 350i. Am fost cu el si pe autostrada (cu doua persoane) viteza craziera 110 km/h. la depasiri se duce in 140 dupa care tribuie sa Il astepti... dar e sufficient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...