fumarel Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare, Sunt nou pe forum si incepator pe 2 roti, amcumparat anul trecut un Suzuki Bandit 400 cc din 1997 modelul japonez, Am o problema cu el la ambreaj, cand merg cu el nu mai revine in Neutral, daca opresc motorul merge pus. Am observat ca uleiul este 15w40 in loc de 10w40 la recomandarea mecanicului ca ar fi mai bun... ceva sfaturi .. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Incearca sa reglezi cablul la 2/3mm la maneta free play si sa misti putin moto cand vrei sa scoti pe neutru. Daca nu reusesti ai o problema la ambreiaj..nu debraeaza complet.Si acolo sunt mai multe cauze. Uleiul mai vascos poate produce acest fenomen dar doar cand este rece motorul, dupa ce se incalzeste el devine fluid si nu mai antreneaza placile. Editat Aprilie 21, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 21, 2013 Autor Share Postat Aprilie 21, 2013 Da, am mai umblat la meneta si i am mai dat drumul.. nicio diferenta, intra ok in viteze .. schima ok... doar ca nu vrea in N cand stau pe loc, doar daca opresc motorul.. am dat un pic inainte.. am incercat de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 In general suzuki mai are un reglaj suplimentare pe partea stanga la pinionul de atac, nu stiu la bandit 400 cum e ... Are, ai in manual mura in gura cum se face totul Capitolul 2pag10-pag11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Da, am mai umblat la meneta si i am mai dat drumul.. nicio diferenta, intra ok in viteze .. schima ok... doar ca nu vrea in N cand stau pe loc, doar daca opresc motorul.. am dat un pic inainte.. am incercat de toate De obicei, trebuie sa mai intinzi cablul din reglajul de la maneta. Verifica si piulitele de reglaj al cablului de langa parghia din carterul motorului. In mod normal, ambreiajul trebuie sa cupleze motorul dupa jumatatea cursei de la maneta ambreiajului. Uleiul este ok, doar ca, fiind putin mai vascos, se comporta diferit pana se incalzeste. Verifica si jocul de la pedala schimbatorului de viteze. La final, ramane verificarea arcurilor si discurilor de ambreiaj. Editat Aprilie 22, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 problema a aparut dupa schimbul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor De cele mai multe ori internetul te ajuta dar nu iti si repara ... de aici inainte nu pot decat sa iti urez spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor Posibil ca uleiul sa fie prea vascos pt ambreiajul tau, iar daca este mineral, atunci ai problema asta. Dar din ceea ce spui, ca iti smuceste cand il mai strangi, posibil ca si arcurile de la ambreiaj sa fie prea moi. Noi, ar trebui sa fie in jur de 50-60 ron. Uite aici un exemplu: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20168 Uite aici un manual de service download-abil: http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gsf-400-bandit-1991-1997-manual-de-reparatie.html Spor la treaba. Editat Aprilie 22, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Uleiul nu are nici o treaba, acolo sunt alte cauze, mecanice, reglaj maneta, reglaj excentric, discuri incinse si lipite , etc, trebuie luate pe rand, la un mecanic . In timpul functionarii motorului , poti schimba vitezele datorita sincroanelor , care egalizeaza turatiile pinioanelor si permite cuplarea . Bafta ! Editat Aprilie 22, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 are cutia de viteze la motoare sincroane??!!!!eu stiu ca nu dar poate ma insel.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Uleiul nu are nici o treaba, acolo sunt alte cauze, mecanice, reglaj maneta, reglaj excentric, discuri incinse si lipite , etc, trebuie luate pe rand, la un mecanic . In timpul functionarii motorului , poti schimba vitezele datorita sincroanelor , care egalizeaza turatiile pinioanelor si permite cuplarea . Bafta ! ce o tot dai cu sincroanele alea cand ele nici nu exista? zau daca te-nteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 salutare, da am gasit si manualul si reglajul in sine cum trebuie facut, o sa incerc prima data asa... voi schimba totusi si uleiul cu 10w40 .. va tin la curent si vreau sa va multumesc pentru suport poate imi iese ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 ce o tot dai cu sincroanele alea cand ele nici nu exista? zau daca te-nteleg... Sorry , ai dreptate , m-am blocat ca sincronul , cu cele de auto, , insa problema intradevar la pinion vit.2-a este . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) posibil o combinatie "nefasta": ulei prea vascos si arcuri prea tari nu prea moi, plus reglaj insuficient al cablului de ambreiaj Editat Aprilie 22, 2013 de free runner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Azi am scos Banditul sa vad ce schimba si cum dupa reglarea ambreajului... intra mai greu in viteze, smuceste, si nu vrea neam pe N, daca o opresc merge instant in N dar nu mai intra in viteze decat foarte greu ... o sa i schimb si uleiul dar .. cred ca o paste un mecanic cat de curand .. voi ce ziceti ? Am tot reglat ambreajul, dar am observat o chestie foarte ciudata, este ulei prea mult ( nu stiu de ce, sau ce ), poate fi o cauza si asta, sau ma gandesc poate scapa ceva lichid pe undeva in motor ... )) era cam verzui poate e naibii antigel in motor .... Dar a fost la mecanic la reglat curatat lantul pregatirea de vara... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Daca ai antigel in ulei, amestecul este ca o emulsie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Mda, nu stiu ce si cum, dar clar este mai mult fata de ce am avut eu in el ) .. maine il dau jos si o sa pun ulei nou 10w40 .. am sa incerc si cu motorex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) daca ar fi antigel in ulei s-ar face opac si ar spuma.nu s-a pus din greseala ulei de transmisie? cablul de ambreiaj nu "se intinde" si nu debreiaza complet? Editat Aprilie 24, 2013 de free runner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) off Editat Aprilie 24, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Daaa, offf mare dreptate, maine scot uleiul si pun altul ... a crescut nivelul, nu stiu cu ce, de ce, dar numai este la jumatate cum era inainte, acum e full, intrebarea mea catre cei mai experimentati era daca ai mai mult ulei in motor poate afecta cutia? multumesc Daaa, offf mare dreptate, maine scot uleiul si pun altul ... a crescut nivelul, nu stiu cu ce, de ce, dar numai este la jumatate cum era inainte, acum e full, ...intrebarea mea catre cei mai experimentati era daca ai mai mult ulei in motor poate afecta cutia? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 =)))))))))))))))))) da, se strica de la prea mult ulei si cad dintii pinioanelor =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) vaaaiii! io-s curios CUM ai masurat nivelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Bandit-ul de 400 din ce imi amintesc e racit cu apa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Tot ce e probabil, eu am luat informatia de aici: http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF400-Bandit.shtml GSF 400 V Bandit 1997 Overall Length: 2 050 mm (80.7 in) Overall Width: 720 mm (28.3 in) Overall Height: 1 060 mm (41.7 in) Wheelbase: 1 410 mm (55.5 in) Dry Weight: 168 kg (370 lbs) Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 53 hp/ 11.000 rpm, 3,8 kg-m/ 9.500 rpm. scriu aia prostii pe site-ul vietii. daca te uiti si la poze vezi ca toate au radiator de apa... Editat Aprilie 25, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 25, 2013 Autor Share Postat Aprilie 25, 2013 Este racit cu apa.. acum asta fac .. schimb uleiul .. va tin la curent daca am rezolvat problema ( nu cred dar .. ) incercam pe etape Salutare, se pare ca merge mult mai bine.. intra in N acum si in trafic .. trebuie dat scurt si se duce in N ... o invat eu .. evrntual ma mai joc un pic cu reglajele la ambreaj .. o vad cum se manifesta in urmatoarele zile .. multumesc tuturor pentru sfaturi .. Revin dupa ce m-am dat cu ea cam 2 ore... nicio problema .. merge perfect, poate mai trebuie sa i fac un mic reglaj la ambreaj... ulei prea vascos, a avut 5100 de la Motul cu 15W40.. acum am pus 10W40 de la motorex si merge perfect.. deja vb pe ebay de un kit de ambreaj ) .. am scapat de o cheltuiala. Numai bine va doresc si asfat uscat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.