Sari la conținut

Probleme ambreaj


fumarel
 Share

Postări Recomandate

Salutare, Sunt nou pe forum si incepator pe 2 roti, amcumparat anul trecut un Suzuki Bandit 400 cc din 1997 modelul japonez, Am o problema cu el la ambreaj, cand merg cu el nu mai revine in Neutral, daca opresc motorul merge pus. Am observat ca uleiul este 15w40 in loc de 10w40 la recomandarea mecanicului ca ar fi mai bun... ceva sfaturi .. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa reglezi cablul la 2/3mm la maneta free play si sa misti putin moto cand vrei sa scoti pe neutru.

Daca nu reusesti ai o problema la ambreiaj..nu debraeaza complet.Si acolo sunt mai multe cauze.

Uleiul mai vascos poate produce acest fenomen dar doar cand este rece motorul, dupa ce se incalzeste el devine fluid si nu mai antreneaza placile.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am mai umblat la meneta si i am mai dat drumul.. nicio diferenta, intra ok in viteze .. schima ok... doar ca nu vrea in N cand stau pe loc, doar daca opresc motorul.. am dat un pic inainte.. am incercat de toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am mai umblat la meneta si i am mai dat drumul.. nicio diferenta, intra ok in viteze .. schima ok... doar ca nu vrea in N cand stau pe loc, doar daca opresc motorul.. am dat un pic inainte.. am incercat de toate

De obicei, trebuie sa mai intinzi cablul din reglajul de la maneta. Verifica si piulitele de reglaj al cablului de langa parghia din carterul motorului. In mod normal, ambreiajul trebuie sa cupleze motorul dupa jumatatea cursei de la maneta ambreiajului.

Uleiul este ok, doar ca, fiind putin mai vascos, se comporta diferit pana se incalzeste.

 

Verifica si jocul de la pedala schimbatorului de viteze.

 

La final, ramane verificarea arcurilor si discurilor de ambreiaj.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor

De cele mai multe ori internetul te ajuta dar nu iti si repara ... de aici inainte nu pot decat sa iti urez spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, problema era si inainte de schimbul ulei, dar parca nu asa de des, ( acum nu o mai pun deloc in N, inainte mai reuseam ),... am intins cablul si smucea rau cand schimbam in mers, acum l am pus cum era inainte si schimba bine vitezele... doar ca nu vrea sa intre in N la oprire doar daca opresc motorul ... o sa i schimb uleiul pt ca fabricantul cere 10w40, mecanicul a zis ca i mai ok un ulei mai vascos pt motoare uzate.... de reglaj la pinionul de atac nu stiu, nici manual de intretinere nu am, sa vad ce spun acolo, am sa incerc sa caut pe net . Multumesc de ajutor tuturor

Posibil ca uleiul sa fie prea vascos pt ambreiajul tau, iar daca este mineral, atunci ai problema asta.

Dar din ceea ce spui, ca iti smuceste cand il mai strangi, posibil ca si arcurile de la ambreiaj sa fie prea moi. Noi, ar trebui sa fie in jur de 50-60 ron.

Uite aici un exemplu:

http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20168

 

Uite aici un manual de service download-abil:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gsf-400-bandit-1991-1997-manual-de-reparatie.html

 

Spor la treaba.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul nu are nici o treaba, acolo sunt alte cauze, mecanice, reglaj maneta, reglaj excentric, discuri incinse si lipite , etc, trebuie luate pe rand, la un mecanic . In timpul functionarii motorului , poti schimba vitezele datorita sincroanelor , care egalizeaza turatiile pinioanelor si permite cuplarea . Bafta !

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul nu are nici o treaba, acolo sunt alte cauze, mecanice, reglaj maneta, reglaj excentric, discuri incinse si lipite , etc, trebuie luate pe rand, la un mecanic . In timpul functionarii motorului , poti schimba vitezele datorita sincroanelor , care egalizeaza turatiile pinioanelor si permite cuplarea . Bafta !

 

ce o tot dai cu sincroanele alea cand ele nici nu exista? zau daca te-nteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, da am gasit si manualul si reglajul in sine cum trebuie facut, o sa incerc prima data asa... voi schimba totusi si uleiul cu 10w40 .. va tin la curent si vreau sa va multumesc pentru suport poate imi iese ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce o tot dai cu sincroanele alea cand ele nici nu exista? zau daca te-nteleg...

Sorry , ai dreptate , m-am blocat ca sincronul , cu cele de auto, :lool: , insa problema intradevar la pinion vit.2-a este .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos Banditul sa vad ce schimba si cum dupa reglarea ambreajului... intra mai greu in viteze, smuceste, si nu vrea neam pe N, daca o opresc merge instant in N dar nu mai intra in viteze decat foarte greu ... o sa i schimb si uleiul dar .. cred ca o paste un mecanic cat de curand .. voi ce ziceti ?

 

Am tot reglat ambreajul, dar am observat o chestie foarte ciudata, este ulei prea mult ( nu stiu de ce, sau ce ), poate fi o cauza si asta, sau ma gandesc poate scapa ceva lichid pe undeva in motor ... :))) era cam verzui poate e naibii antigel in motor .... Dar a fost la mecanic la reglat curatat lantul pregatirea de vara... Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi antigel in ulei s-ar face opac si ar spuma.nu s-a pus din greseala ulei de transmisie? cablul de ambreiaj nu "se intinde" si nu debreiaza complet?

Editat de free runner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa, offf mare dreptate, maine scot uleiul si pun altul ... a crescut nivelul, nu stiu cu ce, de ce, dar numai este la jumatate cum era inainte, acum e full, intrebarea mea catre cei mai experimentati era daca ai mai mult ulei in motor poate afecta cutia? multumesc

 

Daaa, offf mare dreptate, maine scot uleiul si pun altul ... a crescut nivelul, nu stiu cu ce, de ce, dar numai este la jumatate cum era inainte, acum e full, ...intrebarea mea catre cei mai experimentati era daca ai mai mult ulei in motor poate afecta cutia? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce e probabil, eu am luat informatia de aici:

 

http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF400-Bandit.shtml

 

GSF 400 V Bandit 1997

Overall Length: 2 050 mm (80.7 in)

Overall Width: 720 mm (28.3 in)

Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)

Wheelbase: 1 410 mm (55.5 in)

Dry Weight: 168 kg (370 lbs)

Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 53 hp/ 11.000 rpm, 3,8 kg-m/ 9.500 rpm.

 

 

scriu aia prostii pe site-ul vietii. daca te uiti si la poze vezi ca toate au radiator de apa... :)

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este racit cu apa.. acum asta fac .. schimb uleiul .. va tin la curent daca am rezolvat problema ( nu cred dar .. ) incercam pe etape :)

 

Salutare, se pare ca merge mult mai bine.. intra in N acum si in trafic .. trebuie dat scurt si se duce in N ... o invat eu .. evrntual ma mai joc un pic cu reglajele la ambreaj .. o vad cum se manifesta in urmatoarele zile .. multumesc tuturor pentru sfaturi ..

 

Revin dupa ce m-am dat cu ea cam 2 ore... nicio problema .. merge perfect, poate mai trebuie sa i fac un mic reglaj la ambreaj... ulei prea vascos, a avut 5100 de la Motul cu 15W40.. acum am pus 10W40 de la motorex si merge perfect.. deja vb pe ebay de un kit de ambreaj :)) .. am scapat de o cheltuiala. Numai bine va doresc si asfat uscat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...