rylalex Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) nu se da jos chiuloasa deci nu trebuie garnitura. Ca sa schimbi lantul, trebuie sa dai jos capacul de culbutori, care are si el o garnitura groasa de cauciuc. O schimbi doar de placere si pentru a avea constiinta impacata. De cate ori am umblat acolo am pus capacul fara sa schimb garnitura si nu a avut nimeni probleme. Ideile cu schimbatul unor garnituri inutile ti le dau unele service-uri care au si magazin de piese... au motivele lor. Doar la motoarele cu distributie pe mijloc dai jos chiuloasa (si multe altele) pentru a schimba distributia... dar si acolo poti sa fentezi http://www.youtube.com/watch?v=XdFNuhaADJg Editat Mai 3, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Am schimbat lantul de distributie la o cbr 600rr si dupa 3000 de km zornaia din nou.Motiv pentru care am strans arcul intinzatorului si zgomotul a disparut.Inainte sa faceti schimbari majore de piese, incercati lucrurile simple si mai ieftine.Stiu ca intinzatoarele difera ca si model de la cbr rr la f4i dar principiul de functionare este acelasi.Nu vad motivul pentru care sa cumperi un intinzator nou si care sa cedeze la fel de repede ca cel pe care il schimbi acum.Din punctul meu de vedere cel mai bun este un intinzator mecanic,dar nu stiu cat costa si de unde poate fi cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Todo69 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Ma intreb oare de ce nu au proiectat japonezii un intinzator mecanic fix pentru intinderea lantului de la distributie... Dar asta e, fiecare are experienta si parerea lui cu si despre aceste intinzatoare. Sunt atatea variante.. #1 Altul NOU!!Daca vrei garantia ca nu sunt si patinele stricate de la vibratiile lantului care si el poate fi intins..Atunci se inlocuieste tot KIT-ul la fel ca distributiile masinilor.. nu auzi pe nimeni sa schimbe doar cureaua la masina ci TOT KIT-ul. #2 Se demonteza intinzatorul de pe moto,se prinde in menghina fixa de banc..se scoate siguranta,grija mare la toate piesele si la pozitia lor sa nu mai vb de ordinea lor..se curata se inspecteza de uzuri vizibile,se dau piesele in ulei curat si se monteaza in ordine inversa avand grija sa tensionezi arcul cu 2-3 ture mai mult. Se foloseste o surubelnita dreapta de 3 mm pentru comprimarea arcului inainte de montaj. se monteaza intinzatorul cu arcul comprimat dupa care se elibereza. Oare cat tine?? Mai apare zgomotul?? Parerile sunt impartite.. #3 Intinzator fix ,care inseamna ca tija care actioneza patina este la randul ei actionata de un surub reglabil din exterior.. La montare se strange pana la contact si se incep masuratorile empirice..cat de tare se intinde lantul?? Toti stim cat trebuie sa avem toleranta lantului de transmisie..dar distributia?? Turatia motorului conteaza?? Unii spun ca DA..altii ca NU.. In fond intrebarea e.. suntem dispusi sa investim ce trebuie unde trebuie pentru siguranta?? Oricine e pasionat de mecanica poate descarca de pe internet cartea de service a oricarei motociclete si sa inceapa sa mestereasca.. Conditia de baza e sa inteleaga ce face fiecare piesa de acolo si ce importanta are.. si nu in ultimul rand sa inteleaga cotele si parametri in care mobra merge BINE. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 nu se da jos chiuloasa deci nu trebuie garnitura. Ca sa schimbi lantul, trebuie sa dai jos capacul de culbutori, care are si el o garnitura groasa de cauciuc. O schimbi doar de placere si pentru a avea constiinta impacata. De cate ori am umblat acolo am pus capacul fara sa schimb garnitura si nu a avut nimeni probleme. Ideile cu schimbatul unor garnituri inutile ti le dau unele service-uri care au si magazin de piese... au motivele lor. Doar la motoarele cu distributie pe mijloc dai jos chiuloasa (si multe altele) pentru a schimba distributia... dar si acolo poti sa fentezi http://www.youtube.com/watch?v=XdFNuhaADJg Am schimbat lantul de distributie la o cbr 600rr si dupa 3000 de km zornaia din nou.Motiv pentru care am strans arcul intinzatorului si zgomotul a disparut.Inainte sa faceti schimbari majore de piese, incercati lucrurile simple si mai ieftine.Stiu ca intinzatoarele difera ca si model de la cbr rr la f4i dar principiul de functionare este acelasi.Nu vad motivul pentru care sa cumperi un intinzator nou si care sa cedeze la fel de repede ca cel pe care il schimbi acum.Din punctul meu de vedere cel mai bun este un intinzator mecanic,dar nu stiu cat costa si de unde poate fi cumparat. pai a inceput sa sune din nou pentru ca e o mizerie penala, adica honda, nu de altceva! ))) "honda-i honda" ))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 #1 Altul NOU!!Daca vrei garantia ca nu sunt si patinele stricate de la vibratiile lantului care si el poate fi intins..Atunci se inlocuieste tot KIT-ul la fel ca distributiile masinilor.. nu auzi pe nimeni sa schimbe doar cureaua la masina ci TOT KIT-ul. La masini ai de obicei niste role cu rulmenti in ele, alea e normal sa se uzeze, sunt piese in miscare. In plus sunt si foarte ieftine, e si pacat sa nu le schimbi. De obicei acel "mega KIT de distributie" contine o curea si 2 role si-un arc. Unii mai includ in kit si pompa de apa, dar aia se schimba de obicei pentru ca "tot esti acolo" - ca in caz de pompa stricata sa nu mai faci manopera de 2 ori. Dar nu e obligatoriu. Altii includ in kit si semeringurile de la axele cu came si de la vilbrochen. Iarasi - alea le schimbi din acelasi motiv pentru care schimbi pompa de apa si-s ieftine. Altii includ in kit si garnitura de la capacul chiulasei - idem. Teoretic - daca schimbi cureaua si rolele ai schimbat "distributia" - practic merita sa le schimbi pe toate pentru a avita extra manopera. Dar la motociclete ai doua mizerii de patine pe care poti sa le arunci din avion si tot nu au nimic. Daca nu sunt stricate vizibil/crapate a le schimba este complet inutil. Lantul schimbat si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 La masini ai de obicei niste role cu rulmenti in ele, alea e normal sa se uzeze, sunt piese in miscare. In plus sunt si foarte ieftine, e si pacat sa nu le schimbi. De obicei acel "mega KIT de distributie" contine o curea si 2 role si-un arc. Unii mai includ in kit si pompa de apa, dar aia se schimba de obicei pentru ca "tot esti acolo" - ca in caz de pompa stricata sa nu mai faci manopera de 2 ori. Dar nu e obligatoriu. Altii includ in kit si semeringurile de la axele cu came si de la vilbrochen. Iarasi - alea le schimbi din acelasi motiv pentru care schimbi pompa de apa si-s ieftine. Altii includ in kit si garnitura de la capacul chiulasei - idem. Teoretic - daca schimbi cureaua si rolele ai schimbat "distributia" - practic merita sa le schimbi pe toate pentru a avita extra manopera. Dar la motociclete ai doua mizerii de patine pe care poti sa le arunci din avion si tot nu au nimic. Daca nu sunt stricate vizibil/crapate a le schimba este complet inutil. Lantul schimbat si cu asta basta. Adevarat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu_tepos Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Cat de important este daca lantul de distributie este inchis sau deschis ? Detin un cbr f4i si trebuie sa schimb lantul dar nu stiu ce sa aleg inchis sau deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Ma confrunt cu aceeasi problema , sunt posesorul unui f4i de ceva vreme si la 5k rpm zdrangane ca dracu in partea dreapta-fata a motorului. Cateodata face mai tare , cateodata mai incet... m-am uitat pe tot google-ul si am vazut ca sunt multi de se plang de aceasta problema , chiar si cei cu moto noi de 5-6 mii de kilometri. Mi se pare cam de prost gust ca honda n-a venit cu o solutie in afara faptului de a schimba tensiometrui sau reglarea arcului la fiecare 3-4 mii de km. Nu zic ca honda n-ar fi fiabila ca am vazut ca e laudata, dar am ceva indoieli la unele capitole ca baietii aia de au proiectat motorul chiar erau baieti destepti. Daca n-ar fi fost pozitia asa de inconfortabila pe supersport probabil as vinde-o si mi-as lua un gixxer de 600, chiar daca sunt incepator. M-am urcat pe un 750 si mi s-a parut mult mai misto, sau poate e prea geoarsa f4i-ul meu. Suzuki mi s-a parut mult mai misto proiectata si mai ales nu zdrangane nimic pe ea. Prin oras dupa 5mii de ture imi zdrangane creierii de la intinzatoru ala, trebuie sa-l dau jos si sa-l strang. Si am inteles ca procesu asta trebuie repetat la 3-4 mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Inainte sa intrebi ai citit ce s-a scris pe topicul asta sau crezi ca al tau e mai special fata de restu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Cu mine vorbesti sau cu ariciul_tepos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De ce m-as adresa unui post din 2013? normal ca tie m-am adresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Ce intrebari penale am putut spune candva:)))) nah,asa invata omu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Pai eu nu am intrebat nimic , d-aia te-am intrebat cu cine vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 eu zic ca e uleiul de vina, adica sa pui full sintetic la un motor de 10 ani nu se merita, mai bine pui 5100 motul 10w40 si nu se mai aude nimic, asa am facut eu acum si merge de rupe, bine ca nu sar cu ea mai mult de 7000rpm, acum fiecare face ce vrea, mie unul a inceput s aimi zornaie de cand am pus 7100 si ii dadeam pe loc 7-8-9-mii de rpm, de atunci m-am invatat minte si stau cuminte in banca mea. Prefer sa ma bucur de mobra decat sa stau cu ea pe bara si sa nu am bani de piese ca, deh costa si astea bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Ti vb pe bune? Pai e motocicleta sau un diesel obosit de o turezi pana la 7? Hai sa bagam in motor ulei mineral la 4 lei litru si sa mergem cu ele la relantiu...ca deh, tot plimbare e,nu? » Post actualizat in 27 Jun 2016 14:15 )))))))))))) Ce intrebari penale am putut spune candva:)))) nah,asa invata omu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 fiecare merge cum doreste si mai ales cu cine doreste ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 M-am obisnuit cu sunetul pana la urma... daca ii montez si toba nici nu-l mai observ banuiesc. Eu unu merg in turatii full.. o duc si pana pe rosu cateodata cand uit sa schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 ai mare grija, pentru ca s-ar putea sa se strice si altele prin el si sa ramai fara cal.Eu zic sa il verifice totusi cineva inainte de a mai merge cu el asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Din cate stiu asta e boala lor. Si poti ori sa schimbi piesa si sa iti revina zdranganitu' iarasi , sau poti sa o lasi asa si sa mergi linistit, singura problema fiind zdranganitul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Si cu toba stok si cu toba "racing" si oricum o arzi, tot o sa auzi zdranganitul ala de suruburi intr o galeata de tabla ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Deja o dam pe calea Honda-i Honda )))) Mare atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 N auzi ca e o gioarsa? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Marianv unde esti? Hai ca ai de lucru cheama-l si pe alex-en sa gatati mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Prin oras dupa 5mii de ture imi zdrangane creierii de la intinzatoru ala, trebuie sa-l dau jos si sa-l strang. Si am inteles ca procesu asta trebuie repetat la 3-4 mii de km Ai inteles gresit mai baiete.Eu am doua f4 care sunt identice cu f4i ,cu exceptia injectiei .Singurul motiv pentru care zornaitul poate persista ,dupa schimbarea intinzatorului ,este ca a venit timpul si pentru schimbarea lantului de distribuitie.Este cca 600 lei intinzatorul si cca 600 lei lantul. Pe unul din ele am pus peste 30000 km si inca nu zornaie .Celalalt e folosit si la circuit si tot nu are nici pe dracu. Vrei sa mearga perfect trebuie sa bagi ceva bani il el sa-l aduci intai in stare buna ,restul sunt povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Ai inteles gresit mai baiete.Eu am doua f4 care sunt identice cu f4i ,cu exceptia injectiei .Singurul motiv pentru care zornaitul poate persista ,dupa schimbarea intinzatorului ,este ca a venit timpul si pentru schimbarea lantului de distribuitie.Este cca 600 lei intinzatorul si cca 600 lei lantul. Pe unul din ele am pus peste 30000 km si inca nu zornaie .Celalalt e folosit si la circuit si tot nu are nici pe dracu. Vrei sa mearga perfect trebuie sa bagi ceva bani il el sa-l aduci intai in stare buna ,restul sunt povesti. Am inteles batrane , mersi frumos pentru sfat, e bine primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.