TimeStreamer Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) De ce imi merge intrerupt motorul de la 5000rpm in sus ? Am curatat carburatoarele si am verificat alimentarea, totul este ok..insa motorul nu merge deloc bine. Pe liber se tureaza perfect din prima insa cand e in viteza si incerc sa trec de 5000rpm merge intrerupt si motorul are un sunet ciudat chiar si cand sunt in frana de motor se aude diferit fata de cum se auzea inainte de a se strica, mentionez ca porneste mereu la prima si sta bine la relanti. Problema apare doar cand motorul este cald, la rece se tureaza bine. Am curatat si filtru de aer, contactele, fisele, bujiile dar problema persista. Am mai observat ca bujiile de la cilindrii 1 si 4 sunt cam negre fata de cele de la cilindrii 2 si 3 care sunt caramizii. Editat Aprilie 29, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Schimba bujiile, macar de proba, si fa gap-ul dupa manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 verifica incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) Care mai de care. Carburatia trebuie facuta, degeaba sunt curate daca amestecul e prea sarac. Editat Aprilie 29, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) si cum sa fac amestecul corect? am vazut ca are suruburi de modificare amestec insa nu le-am atins niciodata... nu imi dau seama de ce s-a dereglat in halul asta... Inainte de a imi face figuri motocicleta am schimbat uleiul, filtrul si am curatat bujiile iar dupa asta mi-a mers bine o zi intreaga pana cand am ramas fara benzina, apoi de atunci au aparut problemele mentionate. Am curatat sitele de la carburatoare si de la robinetul de pe rezervor...erau pline de mizerie, si carburatoarele le`am curatat bine de tot... insa problema persista ! Editat Aprilie 29, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 sunt probleme de electronica, gen CDI care se manifesta doar cand componenta electronica incepe sa se incalzeasca.... am patit-o si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladdin Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 la f2-ul meu am o problema asemanatoare la peste 5000 rotatii parca se infunda ceva si mi se oprea motorul am dus-o la mecanic si nu i-a dat de buba mi-am imaginat eu ca e problema cu alimentarea si am desfacut robinetul de la rezervor, iar acolo are si o membrana care prin vacum face pe post de pompa de benzina. la mine am curatat bine membrana si am intins putin arcul iar acum merge cel mai probabil ar trebui sa o schimb dar pana nu face iar figuri... fiecare cu problema lui dar sper sa-ti fie de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) da stiu despre ce vorbesti, F2 are benzina prin cadere cu vaccum, la F1 este cu pompa de benzina... am curatat sita de la robinetu de pe rezervor ca dabea imi mai picura benzina din el,. acuma curge calumea si pompa baga bine ca am verificat si asta.... chiar nu imi dau seama ce l-a apucat. Editat Aprilie 29, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 si cum sa fac amestecul corect? am vazut ca are suruburi de modificare amestec insa nu le-am atins niciodata... nu imi dau seama de ce s-a dereglat in halul asta... Inainte de a imi face figuri motocicleta am schimbat uleiul, filtrul si am curatat bujiile iar dupa asta mi-a mers bine o zi intreaga pana cand am ramas fara benzina, apoi de atunci au aparut problemele mentionate. Am curatat sitele de la carburatoare si de la robinetul de pe rezervor...erau pline de mizerie, si carburatoarele le`am curatat bine de tot... insa problema persista ! cand ai curatat ai dat jos flotoarele( ca DP in tundra)? trebuie sa reglezi sau macar verifici nivelu dupa ce faci treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) cred ca te referi la plutitoare, da , le-am dat jos si am verificat si cuiul pontou la fiecare, toate sunt intacte, am curatat si valva in care culiseaza cuiul pontou, apoi le-am reasamblat si verificat asa cum zice in manualul service honda...nu sunt primele carburatoare pe care le`am curatat.... am mai curatat multe tipuri de carburatoare si nam avut probleme...... am verificat inclusiv si vacumurile.. totul functioneaza in parametrii ok acolo... deasemenea am verificat si gumele de pe admisie ca sa nu traga aer fals... sunt ok toate... chiar nu imi dau seama ce are........... Editat Aprilie 30, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 nu sunt primele carburatoare pe care le`am curatat.... am mai curatat multe tipuri de carburatoare si nam avut probleme...... vezi, noi nu avem de unde sa stim lucrurile astea, pe aici sunt multi care desfac pentru prima data un carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 Am remediat problema, acuma motocicleta functioneaza bine !!! Aveam un jiglor desfacut la un carburator , nu stiu cum de s-a desfacut singur ori posibil sa il fi lasat eu nestrans dupa ce am curatat carburatoarele. -La 2500rpm are tendinta sa se inece putin de tot dar dupa ce trece de turatia asta isi revine repede in forta.... ce poate fi ?. Va multumesc pt sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Si eu tot f1 am, am avut si eu acelasi problema dar la mine avea mizerie in carburatoare dupa ce le-am curata merge perfect dar eu am suflat fiecare carburator cu aer comprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 nah, aceeasi problema o am si eu. Am un F3 din 96'. In primavara am schimbat bujii, filtru aer (am avut K&N, apoi am pus stock), s-au curatat si sincronizat carburile. Imediat dupa am observat ca in treptele 5-6, imediat ce trece de 5000 rpm il pune-n bot. Trece cu greu de 6000 rpm, (trebuie sa accelerez foarte usor), insa nu trece de nici o culoare de 180 km/h (in conditiile in care inainte, cu carburile jegoase, trecea de 240-250 ) si merge-n "hopuri",ar parea ca nu se alimenteaza. Acum, dupa aprox 2 luni, s-a facut din nou carburatia, dupa manual. Am verificat bujiile, erau negre,am pus alte bujii, nici o schimbare. In treptele 1-2-3-4 trage, nu are nici o ezitare, pot sa-l duc pana-n 11-12k ture. Insa in treptele 5-6 face acelasi lucru, se simte lipsa de putere si merge sacadat. Poate cineva sa-mi dea o idee, la ce sa ma mai uit, ce sa mai fac? Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Daca zici ca ai verificat foarte atent carburatoarele si ai reglat corect amestecul pt fiecare atunci probabil a venit momentul sa verifici uzura segmentilor si/sau a supapelor daca zici ca inegreste bujiile Edit: Mai poti verifica cu un multimetru rezistenta fiselor care merg la bujii... sa nu fie mai mare de 25Kohm intre cele 2 fise comune. Deasemenea verifica cu mare atentie robinetul care e prins pe rezervor deoarece acolo exista o sita mica care se infunda mereu si nu mai are debit bun... verifica defapt tot traseul benzinei... Editat Mai 30, 2013 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 urmeaza sa verific azi alimentarea cu benzina, schimb filtrul de benzina de sub rezervor si incerc apoi sa vad ce face. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am remediat problema, acuma motocicleta functioneaza bine !!! Aveam un jiglor desfacut la un carburator , nu stiu cum de s-a desfacut singur ori posibil sa il fi lasat eu nestrans dupa ce am curatat carburatoarele. -La 2500rpm are tendinta sa se inece putin de tot dar dupa ce trece de turatia asta isi revine repede in forta.... ce poate fi ?. Va multumesc pt sfaturi ! ti-s uzate acele de dozaj... ori au tuburi emulsoare ovalizate...coboara acele o linie..sau scade nivelul cu 1mm...daca nu mai se gatuie in respectiva plaja de turatie atunci..asta era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) nah, aceeasi problema o am si eu. Am un F3 din 96'. In primavara am schimbat bujii, filtru aer (am avut K&N, apoi am pus stock), s-au curatat si sincronizat carburile. Imediat dupa am observat ca in treptele 5-6, imediat ce trece de 5000 rpm il pune-n bot. Trece cu greu de 6000 rpm, (trebuie sa accelerez foarte usor), insa nu trece de nici o culoare de 180 km/h (in conditiile in care inainte, cu carburile jegoase, trecea de 240-250 ) si merge-n "hopuri",ar parea ca nu se alimenteaza. Acum, dupa aprox 2 luni, s-a facut din nou carburatia, dupa manual. Am verificat bujiile, erau negre,am pus alte bujii, nici o schimbare. In treptele 1-2-3-4 trage, nu are nici o ezitare, pot sa-l duc pana-n 11-12k ture. Insa in treptele 5-6 face acelasi lucru, se simte lipsa de putere si merge sacadat. Poate cineva sa-mi dea o idee, la ce sa ma mai uit, ce sa mai fac? Multam anticipat! Incearca sa pui filtru K&N la loc si vezi cum merge. Si de ce ai facut 'downgrade'? Editat Mai 31, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Incearca sa pui filtru K&N la loc si vezi cum merge. Si de ce ai facut 'downgrade'? mergea prea tare...:-P De prost am facut, si ca m-am zgarcit in momentul respectiv la 100 de lei, cat era diferenta intre ele, plus ca trebuia sa astept o zi dupa filtrul K&N, nu era pe stoc in ziua respectiva iar eu eram nevoit sa plec din oras pt cateva zile cu moto si-atunci am luat normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Filtre K&N se spala in mod normal, sunt lifetime, nu trebuie aruncate / inlocuite. S-ar putea sa fie adaptat jetting la carburatoare la filtru K&N, si acuma cu filtru stock nu mai merge cum trebuie. Fara filtru cum merge (asa de proba scurta!)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Filtre K&N se spala in mod normal, sunt lifetime, nu trebuie aruncate / inlocuite. S-ar putea sa fie adaptat jetting la carburatoare la filtru K&N, si acuma cu filtru stock nu mai merge cum trebuie. Fara filtru cum merge (asa de proba scurta!)? Trag pamant pe el filtru stock! Azi am scos filtrul si-am mers fara el. Am urcat-o pana-n 250 si mai aveam gaz. Luni pun filtru K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 nu e filtrul stock de vina, a fost reglata carburatia pentru K&N. cumva ai si toba sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Da, exact, filtru stock mai putin permisiv iti da peste cap amestec la sarcina mare. Asta inseamna ca upgrade la K&N in trecut a fost facut ca parte de un tuning care a inclus si jetting la carburatoarele. Si cu filtru stock poate se merge binem dar ai de ajustat si carburatoarele spre stock. Alegerea e a ta Daca pui K&N, ai grija sa fie pregatit cum treubuie, probabil treubie dat cu ulei de filtru pe el, altfel nu filtreaza cum trebuie. Si din cand in cand trebuie spalata si uns din nou. Sa nu mergi fara filtru de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 n-am toba sport, e originala. Si o sa ma intorc la k&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 rezolvat. Pus K&N, merge fara probleme. Vand filtru stock, cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.