TheSaint Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Plecand de la discutia de aici in care un coleg de forum ma ruga sa ma ocup putin de intinerirea motocicletei lui, a plecat totul. Aceasta "batranica" a ajuns la mine pe picioarele ei si fara sa se ajute de baston. S-a nascut in 1988 => 25 de ani de viata, nu foarte intensa pt ca se pare ca foarte multi din acesti ani au fost petrecuti intr-un Showroom, ea avand 34.700 km la bord cand a venit/plecat de la mine. Ca si aspect general arata destul de bine, vopseaua in schimb era foarte agresata, partile vopsite aveau amprenta timpului, ciobituri, matuiala, depuneri de mizerie. Ajunsa la mine in curte se prezenta cam asa: Destul de bine, nu? Daca ne apropiem de ea si o bagam sub lupa... dezastru... Vopseaua prezenta foarte multa matuiala, zgarieturi adanci, panza de paianjen si destul de multe urme de benzina scursa care a atacat vopseaua. Mai departe Capetele jambelor Piesa centrala de pe ghidon, mata in totalitate Roata fata mizeria aceea alba este pur si simplu cimentata acolo Buza jantelor este efectiv mata, probabil de la spuma activa din spalatorii Depuneri de mizerie Protectia de plastic a radiatorului, alba si patata de la nu stiu ce solutii Etrierul prezenta depuneri de mizerie si inceput de rugina Depuneri de pilitura de fier de la placutele de frana Mai gasim: Aluminiu matuit si oxidat rugina, depuneri Rog un coleg sa-mi dea un scurt reply sa pot continua, platforma forumului nu ma lasa sa adaug mai mult de 25 de poze intr-un singur post si nici sa fac posturi succesive. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Arata destul de bine pentru varsta ei. Nimic nereparabil. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 aluminiu MAT Nu are nici un pic de reflexie, nimica nimicuta... 25 de ani... Roata spate oxidare Aluminiu de la cadrul seii matuit, plasticul de la cutia de scule albit roata spate... Partea stanga aluminiu se prezenta ...la fel, MAT inca un reply va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Urmele unei cazaturi... Am scos de pe batrana tot ce se putea scoate pentru a-mi facilita accesul peste tot. sub rezervor Am izolat partile electrice si electronice ca sa nu am probleme la spalare Inarmat cu degresant, Wolf's Chemicals Deironizer, apc Meguiar`s si setul de perii cumparat de la Louis. Dupa aplicarea lui Wolf's Chemicals Deironizer in cateva secunde pilitura de fier de la placute a inceput sa se dizolve multa mizerie se desprinde de pe jante agitat biiine prin toate locurile in care se afla multa mizerie cimentata Am clatit cu jet de apa cu presiune am degresat, "pensulat si periat" toata motoreta cu Spermatrasol, am folosit mai toate pensulele pe care le am in arsenal ca sa pot patrunde in toate locasurile acestui motor. A urmat spalarea rotii spate, cauciucul a fost spalat cu APC Meguiar`s si peria dedicata Rugina de la suportul de la toba Inca un reply va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 ce rabdare poti avea o.O Reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Prima spalare cu Magifoam Am lustruit partile de luminiu cu ajutorul lui Optimum Metal Polish si Wire Wool. Dupa multe ore de munca aratau cam asa Dupa o degresare cu IPA motorul este pregatit pt un strat de 1Z Motor Lack Un produs excelent,destul de pretentios la aplicare dar care lasa un aspect de nou, putin cam lucios pentru gustul meu, dar rezistent la temperatura motorului si in timp. Prima zi de lucru se incheie destul de tarziu in noapte A doua zi am continuat cu lustruirea cadrului seii care era tot din aluminiu 50/50 partea stanga lustruita vazuta de sus Decontaminarea vopselei s-a facut cu argila Sonus Polishul a inceput cu examinaea defectelor: Panza de paianjen Ureme ale scurgerilor de benzina pe vopsea, acestea au fost foarte adanci Zgarieturi adanci inca unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaktm Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Grosimea vopselei deasupra zgarieturii de mai sus ne arata ca vopseaua are 127 de microni, deci mai mult ca sigur vopsea originala de fabrica Pe lateralul rezervorului Deasupra "steagului" Polishul s-a facut cu Masina de polish EP 800 si DAS6 Pro Pastele folosite Menzerna 500, Menzerna 2.500 si GTechniq P2 50/50 partea de jos nepolishata Toate imaginile sunt inainte de finish Un filmulet: youtu.be Nu stiu cum se face sa se vada direct in topic, daca ma poate ajuta un moderator.. Dupa ce am polishat se vede inca santul facut de banzina scursa si care a sapat adanc in vopsea, au mai urmat pasi de polish pana sa dispara Pe laterala stansa a ezervorului 50/50 stanga nepolistata (tot inainte de finish) Zgarieturi adanci Aripa spate a fost demontata de pe motocicleta si polishata in intregime, inclusiv partea care sta sub sa Inainte inca unul...va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Inainte de finish Stopul inainte Dupa Pentru a indeparta praful de polish am mai aplicat o spaare cu Magifoam Toate partile din aluminiu si cele cromate au fost protejate cu Sonus Aluminium sealant Toate partile vopsite au fost protejate cu Sonax Polymer Netshield, un produs care imprsioneaza extraordinar de tare la viteza cu care fuge apa de pe vopsea In final vreau sa va prezint cateva poze inainte - dupa Enjoy :-) Inca un reply si gata, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 (editat) am gresit, mai am nevoie de inca doua Editat Mai 2, 2013 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 secs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 (editat) inca un reply, ultimul Editat Mai 2, 2013 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumygumy Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Foarte tare,munca de chinez!Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Pozele de final Punem punctul pe "i" de la Kawask… si o luam de la capat Cel putin inca 25 de ani sa o stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ea "fratilor" Au mai ramas si pentru voi cateva lucruri de facut la motoreta. Au mai fost multe facute la motocicleta dar nu-mi mai aduc aminte acum, in una din zile nu am avut aparatul la mine si de aceea sunt asa putine poze :-P Aaa… Cauciucurile au fost si ele tratate cu Opti Bond Tire gel Daca sunt intrebari/reprosuri/injuraturi.. raspund prezent :-) Multumesc pt rabdare si comentarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) bestial! keep up the good work! intrebare: ce solutie sa folosesc pe jantele vopsite mat? sau pe vopseaua mata fiind f pretentioasa? multumesc! Editat Mai 2, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Da, intrebare: Orientativ, cat a costat reconditionarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 bestial! keep up the good work! intrebare: ce solutie sa folosesc pe jantele vopsite mat? sau pe vopseaua mata fiind f pretentioasa? multumesc! Multumesc frumos, Pt curatare foloseste solutii cu PH neutru, de lustruit nu se pune problema, dar poti aplica protectie gen ceara sau sealant. Nu stiu sa-ti indic exact o solutie speciala pt vopsea mata, nu am mai lucrat pe mate pana acum. Da, intrebare: Orientativ, cat a costat reconditionarea ? Pana intr-o 100 de euro Clientul nu se grabea si a stat motoreta la mine vreo 5 zile, am lucrat la ea "pe apucate" in mod normal in doua zile este gata iar costurile unei astfel de reconditionari costa in jur de 100 euro, mai mult sau mai putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Pasiune pentru detailing intr-adevar! La mai multe! O intrebare am: cam dupa cat timp de utilizare normala si spalare normala(in conditii optime) tratamentul trebuie refacut? In speta cat tin sealanturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.