Sari la conținut

Campania "Prețul Corect"


Vizitator VULPOIU
 Share

Postări Recomandate

Vizitator VULPOIU

Aşadar, asistăm de curînd la o umflare nejustificată a preţurilor pieselor şi subansamblelor , de regulă folosite, care se vînd pe această secţiune. Trebuie avut în vedere principalul fapt că ceea ce se vinde, e curat fier vechi. Nu are nici o valoare practică, decît dacă cineva are nevoie. Şi în nici un caz nu este corect să ceri un preţ nesimţit pe ceva care e departe de a se prezenta măcar într-o condiţie acceptabilă.

 

Oricum, are loc autoeliminarea. Preţurile nesimţite descurajează, iar marele vînzător ajunge să viziteze rematul, cu banii luaţi abia scoţîndu-şi benzina pînă acolo...

Însă ceea ce este mai grav, mai apare cîte un cetăţean care, din varii motive, ba că îi place mirosul de doi-timpi, ba că vrea să-şi aducă aminte de tinereţe, ar vrea să se reapuce de aşa ceva. Însă, cînd vede cam ce preţuri se învîrt... de multe ori comparabile cu elemente noi... îi trece, ori, de nevoie, chiar se apucă, cheltuie nişte monştri de bani, iar satisfacţiile obţinute nu sunt pe măsură, rămîne dezamăgit şi îngroapă definitiv şi obiectul şi ideea. Şi cine iese cîştigat?

 

Şi extrapolînd, iaca aşa s-a ajuns să coste nejustficat, motocicletele mai mult ca în statele din vest, clar mai mult ca în Spania sau Austria. Mi s-a spus de către germani "la voi este inexplicabil - plătiţi prea mult pentru nimic". Mai mult, la nişte mizerii de venituri.

Nu este normal!

Aşa că ajung la ideea expusă de altcineva nu cu mult timp în urmă: aici s-au adunat ori numai şulfari ori numai neguţători de fier vechi. Şi eu nu vreau să intru la nici una din aceste categorii. Eu vreau să intru aici pentru a afla şi transmite informaţii şi experienţe, a dobîndi o piesă la preţul corect, pentru a revitaliza motociclete "socialiste" din pură plăcere, de a avea satisfacţia folosirii lucrului reînviat, la care marea majoritate de romîneţi superficiali ar fi renunţat iute şi demult.

Însă acest colţ îţi aduce în minte imaginea unor personaje bronzate, înţoliţi în boarfe rupte, murdare şi-n dos de ulei, care baroseşte o motocicletă veche precum leii o zebră.

Ruşinos...

 

Eu nu vreau să mă includ.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vulpoiule, abia astept sa rezolv motorul ca tare planuiesc de o vizita cu Daniel cu Busa sa trec sa mai ciocnim un pahar, poate te mai indulcesti si mai uiti de certurile pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Vino amice, că berbecuţ găsim!

 

km453, înseamnă că e om prost. Nipra aia are doar culoarea verde, tobe goale şi o puşcă de plastic pe ataş. Cu tot respectul.

 

Cu 3500 de euro, în America, s-ar cumpăra un avion.

 

punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Si are si diferential blocabil . Incearca sa-ti imaginezi cat trebuie sa muncesti si sa investesti pana reusesti doar sa faci o nipra sa nu curga nicaieri.

 

...o lună, şi aprox. 250 euro? la care îmi mai dă şi o sticlă de bere Chişinău (care e execrabilă, dar nu asta-i ideea).

 

gedc0438.th.jpg gedc0439s.th.jpg

 

Dar oricum, suntem offtopic.

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna pret corect? Nu exista pret corect. Exista pret de productie si pret de vanzare. Pretul de vanzare il stabileste piata.

 

Daca eu sunt singurul care vinde moțuri de basca de tractorist, d-alea sfoiegite si exista foarte multi tractoristi fara moțuri de basca care isi doresc un moț de basca atunci eu cer pe moțurile de basca cat vreau eu.

 

Daca mai vine unul ca mine, vanzator de moțuri de basca sa zicem din Chisinau si le da mai ieftin ala-i pretul. Nu corect. Pretul pietei.

 

Asta-i piata libera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulpoiule, te-am lasat in pace, dar trebuie intervenit, ca debitezi numai tampenii. Iti dau eu 250 de euro si o luna termen si vino cu Nipra la Bucuresti fara sa iti curga nimic, cu mt16 cu diferential blocabil. Nu mai poza mortaciunile de langa vama pe care le postezi aici, alea sunt fiare moarte. Daca nu te apuci de munca serios la ele, le ai degeaba in curte.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor va bateti capul de pomana ...nu va intelege in veci Paul ce incercati voi sa-i explicati nu ca ar fi prost dar pur si simplu nu vrea si va vede inainte doar din prizma lui ca un cal . Sa-i zica prietenul lui Festina cat a bagat intr-un " amarat de IJ " si sa-i zica daca ar cere el acu banii investiti cum i-ar zice ca este cei cu mentalitatea lui . Punct si de la capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa dezbatem idei nu sa atacam persoana pentru idei.

Legea cererii si ofertei coexista cu lema: "oferta creaza cerere"- mai ales ca nu vorbim de lucruri cotidiene de stricta necesitate (la baza piramidei lui Maslow) ci de capricii si pasiune. Diferenta dintre pusti si barbat e pretul jucariilor. DA! "nu au nicio valoare practica", dar prezentate intr-o forma atragatoare devin nazuinte.
Vreau masina de politie intergalactica cu telecomanda, vreau roata de M72 militar.
M-am analizat cum reactionez cand apare ceva nou la bursa si daca nu suiera vantul in buzunar am tentatia sa cumpar desi lucrul 90% nu imi va folosi.
Deci este o problema la nivelul cumparatorului, o megalomanie - pe care vanzatorii abili stiu sa o exploateze.
Colectionarul a fost intotdeauna vaca de muls pentru vanzatori.

Marea amploare a fenomenului retro (incluzand retro moto) este destul de recenta. Avand la indemana tone de fier vechi, facilitati de productie pt replici au plamadit si crescut o piata a oldtimerelor, clasicelor si a replicilor retro-comuniste cu oferta indestulatoare de piese. Mai ales in ceea ce priveste retromoto cererea a crescut si pretul creste continuu pana la caderea pietei.
Chiar daca sunt n insi care vand acelasi lucru toti tin la pret. Aici se cade sa facem un lucru: sa distingem afaceristii/vanzatorii exclusivi de motociclistii part-time vanzatori!
Ofensiva afacerista a pornit din Occident si se raspandeste incet spre est.

Preturile din Vest influenteaza motociclistii part-time vanzatori de la noi. Pe de o parte vazand preturile mari din Vest li se pare ca pierd cerand mai putin, pe de alta trebuie sa-si acopere cheltuieli cu achizitii din Vest.
Cat timp motociclistii acestia part time vanzatori mai dau o pedala la retro/comunista va fi un echilibru...
Cu vanzatori/afaceristii full-time nemotociclisti e problema, dar nici fara ei nu se poate, multumita lor avem mai la indemana piese (scumpe) si dupa inchiderea fabricilor.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate VULPOIU! (parerea mea) e realist si stie ce spune.

Traim in Romania unde predomina saracia si lipsa banilor in portofel.

Am stat si am citit ce spune.Intradevar omu asta.Preturile pieselor de pe acest forum sant aberante.

Eu personal am renuntat la achizitionarea unora tocmai din cauza pretului asa cum si altii, sant convins ca o vor mai face si intr-un final majoritatea fierataniilor ajung la fier batran.Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Vulpoiul ar zice ca din cauza preturilor umflate ale pieselor bagate in Ij ajunge "amaratul" la o asemenea valoare.

 

Vulpe, daca tot ai facut tu campania asta de ce nu pui mai bine niste contacte ale unor oameni care vand ieftin si bun? Si termini cu vanzatorii de fer vechi care nu fac cinste breslei.

 

Facem si un mars?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Asistăm la o umflare nejustificată a preţurilor pieselor şi subansamblelor , de regulă folosite, care se vînd pe această secţiune. Trebuie avut în vedere principalul fapt că ceea ce se vinde, e curat fier vechi.

 

Şi în nici un caz nu este corect să ceri un preţ nesimţit pe ceva care e departe de a se prezenta măcar într-o condiţie acceptabilă.

 

Însă ceea ce este mai grav, mai apare cîte un cetăţean care, din varii motive, ba că îi place mirosul de doi-timpi, ba că vrea să-şi aducă aminte de tinereţe, ar vrea să se reapuce de aşa ceva. Însă, cînd vede cam ce preţuri se învîrt... de multe ori comparabile cu elemente noi... îi trece, ori, de nevoie, chiar se apucă, cheltuie nişte monştri de bani, iar satisfacţiile obţinute nu sunt pe măsură, rămîne dezamăgit şi îngroapă definitiv şi obiectul şi ideea. Şi cine iese cîştigat?

 

Nu este normal!

 

Eu vreau să intru aici pentru a afla şi transmite informaţii şi experienţe, a dobîndi o piesă la preţul corect, pentru a revitaliza motociclete "socialiste" din pură plăcere, de a avea satisfacţia folosirii lucrului reînviat.

 

Eu sunt de acord cu opinia Vulpoiului, mai exact cu partea de opinie citata. Omul are dreptate. Este in masura noastra sa hotaram ce facem: aceasta zona, "coltul comunistelor", sa fie un talcioc de fiare vechi ? (In care ne pacalim unii pe altii?) Sau o comunitate ? (A celor interesati/pasionati de motocicletele comuniste?)

 

Cum mai cred si ca certurile nesfarsite nu aduc nimic bun, ma gandesc eu ca pot fi de ajutor publicand o lista de preturi ce poate fi folosita ca reper. Poate ca daca si altii vor publica liste asemanatoare, pentru alte marci de comuniste sau din partea altor furnizori, acest topic poate deveni un instrument folositor noilor veniti sau si celor mai vechi in zona comunistelor, in sensul evaluarii corecte a costurilor legate de: reconditionarea unei motociclete comuniste sau a preturilor solicitate pe-aici pentru piese uzate.

 

Preturile sunt asociate unor piese noi, pentru IJ Planeta 5, furnizate de Gaspar in anul 2012. Asadar:

 

- ROBINET BENZINA REZERVOR ------------------------- - 20 lei

- CARBURATOR K68 PEKAR ------------------------------- - 150

- SET COMPLET CU TOATE GARNITURILE MOTOR - 10

- SEGMENTI (pret pe bucata) -------------------------------- - 5

- AMBIELAJ COMPLET (include rulmentii) - -------------- 250

- BUCSA DE BRONZ BIELA - -------------------------------- 5

- PINIONUL DE ATAC ------------------------------------------ - 20

- FOAIA DE SPATE ---------- ------------------------------------ 50

- LANTUL DE TRACTIUNE ------------------------------------- 50

- LANTUL PRIMAR (DE DISTRIBUTIE) --------------------- 40

- SET BURDUFURI CAUCIUC PT. PROTECTIE LANT - 20

- SET SURUBURI INTINZATOR LANTZ ------ ------------- 5

- SET PLACI DE AMBREIAJ - ------------------------------- 30

- AXUL DE LA MELCUL DE PORNIRE ---- ------ --------- 30

- PEDALA DE PORNIRE ---- - ---- - ---------------------- 40

- SETUL COMPLET DE SEMERINGURI MOTOR -- ----- 15

- PEDALA SCHIMBATOR VITEZE "cu calcai" ------------- 30

- FILTRU AER complet - ---------------------- ---------------- 45

- SET CAPACE MOTOR CE ACOPERA CARB+FILTRU AER - 80 (folosite)

- PLATINA -------------- -------------------------------------------- 10

- SET CARBUNI ALTERNATOR - --- ----------------- - 5

- CABLURI DE COMANDA (pret/ buc) - --------------------- - 5

- MANETA DECOMPRESOR / MANETA SOC (pret/buc) 15

- BORD COMPLET PLANETA 5 - -------------------------- - 150

- CONTACT CU CHEIE - -------------- ------------------------ - 15

- TOBA ESAPAMENT COMPLETA (include:toba+cot) - 200

- SET SABOTI DE FRANA --------------------------------------- 30

- SET BUCSE BASCULA CU AX CU TOT - --------------- - 60

- SET CUTII+CAPACE LATERALE - STG-DR, CU CHEIE, CUTIE+CAPAC+ORNAMENTE - 140

- SEMNALIZATOR pret/buc (include carcasa, fasung, sticla galbena) - --------- -- - 10

- STOP SPATE COMPLET, CU RAMA, OGLINDA SI CARCASA - ----------------- -- 20

- ARIPA FATA PENTRU FURCA CLASICA (include sistemul de prindere stg/dr) - 90

- HUSA IJ din vinilin, PENTRU SHEA - ------ ----------------------------------------------- - 25

- SET "PRESURI" CAUCIUC fata/spate - ---- ---------------------------------------------- - 15

 

Ce mai am de spus: stiu ca vor fi comentarii legate de calitatea acestor piese si in parte sunt adevarate, e posibil ca si aceste preturi sa fie mari (Gaspar la randul sau le cumpara de la alti furnizori) dar consider ca pot fi o baza de plecare, in caz ca si alti membri ai comunitatii vor proceda similar si vor publica preturile pieselor ce le-au cumparat, astfel construind impreuna o baza de date la care sa ne raportam.

 

Desigur, asta daca exista o comunitate... Toate bune tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Sa-i zica prietenul lui Festina cat a bagat intr-un " amarat de IJ " si sa-i zica daca ar cere el acu banii investiti cum i-ar zice ca este cei cu mentalitatea lui . Punct si de la capat.

 

Intr-adevar, la acest moment am depasit 1.900 de euro (inclusiv cumpararea motocicletei, acte, piese diverse si manopera), consider ca pretul de vanzare pentru o asemenea motocicleta ca a mea nu poate depasi 1.000 de euro.

 

Comunismul nu a fost niciodata ieftin. Iar nostalgia comunismului e si mai scumpa :)

 

:10: Absolut corect spus, simplu si concis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, la acest moment am depasit 1.900 de euro (inclusiv cumpararea motocicletei, acte, piese diverse si manopera), consider ca pretul de vanzare pentru o asemenea motocicleta ca a mea nu poate depasi 1.000 de euro.

 

 

:10: Absolut corect spus, simplu si concis!

Si ai fi de acord acu sa o vinzi la pretul corect de 200 - 400 euro cum considera unii ca ar valora . Asta-i intrebarea la care ar trebui sa-si raspunda multi carora li se pare cas pacaliti . Sa faca ei ce ai facut tu si sa vorbeasca dupa aceea sa vedem daca atunci ar vinde la "pretul corect " asa cum il numesc ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tot topicul asta, cel mai grav lucru este ca audienta e maxima !!!

32 useri se zgaiesc pe acilea ...

De fapt ... e ca la TV !!! Circul si barfele au audienta maxima. Trist !

Siviule,o sti p-aia?Unu arunca o piatra in balta si zece se caznesc sa o scoata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Si ai fi de acord acu sa o vinzi la pretul corect de 200 - 400 euro cum considera unii ca ar valora .

 

GREŞIT

Omul a luat-o şi a făcut-o pentru el , nu în şulfărism comercianism, o ia cu trei parale, munceşte minim la ea şi o vine cu o traistă de parale.

 

Ştiu pe alţii care fac asta......................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Festina:

"Este in masura noastra sa hotaram ce facem: aceasta zona, "coltul comunistelor", sa fie un talcioc de fiare vechi ? (In care ne pacalim unii pe altii?) Sau o comunitate ? (A celor interesati/pasionati de motocicletele comuniste?)

 

Cum mai cred si ca certurile nesfarsite nu aduc nimic bun, ma gandesc eu ca pot fi de ajutor publicand o lista de preturi ce poate fi folosita ca reper."



Asa cum e acum mi se pare un echilibru bunicel intre informatie (majoritara) si vanzari/licitatii/schimburi.

Intr-adevar fata de cum era acum mai multi ani latura comerciala a sporit in importanta. Avem topicul de licitatii, topicul de feedback si permisiunea clara de a posta anunturi de vanzare-cumparare. Poate e mai putin estetic dar ai informatia, piesa si posibilitatea de a te plange pentru tranzactie - la botul calului. Nu vad cum ne pacalim.

Posteaza lista lui Gaspar la Bursa Comunistelor, acum hat ani a existat lista pieselor aduse de un Cristi Tunaru. Poate obtinem preturi si pt alte marci si facem un topic de orientare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret coret la fiarele comuniste nu exista ca nu se mai fabrica nimic ca sa aiba si un pret.Fiecare are dreptul sa ceara pe fierul lui cit doreste,ca vinde sau nu, e treaba lui..

Pretul in face vinzatorul in functie de cerere,sau dau dupa posibilitatile de desfacere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Şi iarăşi extrapolînd, forţînd "economia asta de piaţă", trăgînd-o de urechi la modul nesimţit, s-a ajuns la rateuri fatale, gen criză economică şi alte lucruri care ar fi chiar de neconceput,atunci cînd omul e om, nu se întinde mai mult decît e pătura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Si ai fi de acord acu sa o vinzi la pretul corect de 200 - 400 euro cum considera unii ca ar valora . Asta-i intrebarea la care ar trebui sa-si raspunda multi carora li se pare cas pacaliti .

 

Normal ca n-as vinde-o cu 200-400, tinand cont ca am dat pe ea 400 la cumparare. Bine, nici nu mi-am pus problema sa o vand si nici nu am cheltuit cu ea in vederea vanzarii, nu am cumparat-o pentru o afacere ci pentru o dambla - si atunci banii conteaza ceva mai putin in ecuatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza pentru ce sau cine ai facut ce ai facut ci conteaza ca trebuie sa ai posibilitatea sa-ti recuperezi investitia si daca se poate sa ai si ceva profit ca nimeni nu-ti da de pomana . Uite eu de exemplu am cumparat un Nipru cu 200 euro si deja am depasit 300 pana acu si nu am facut decat sa il aduc acasa sa-i curat carburatoarele si sa il pornesc . Acu daca ar vrea cineva sa il cumpere de la mine sa zic asa ....care ar fi pretul corect .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

1. Asa cum e acum mi se pare un echilibru bunicel intre informatie (majoritara) si vanzari/licitatii/schimburi.

 

2. Poate obtinem preturi si pt alte marci si facem un topic de orientare.

 

 

(scuze ca am numerotat - fiind doua idei distincte ma ajuta sa raspund mai eficient)

 

1. Nu sunt de acord cu tine aici. Mie nu mi se pare ca exista acest echilibru, opinia mea este contrara si de aceea-i dau dreptate Vulpoiului. Aici are dreptate.

Eu acum vad din contra, pe aceasta sectiune, o predominanta materiala, materialista mai exact, concretizata in vanzari desantzate de fiare vechi. Dupa gustul meu, as prefera o comunitate intre oamenii ce impartasesc aceeasi pasiune sau interes, fireste si cu sectiunea de schimburi/vanzari activa dar nu predominanta. Din pacate, acest lucru nu poate fi stavilit, insa merita incercat...

 

Apropo: rasfoieste topicul de donatii sau cel de schimburi - sunt topice saracacioase, anemice. Cel de vanzari straluceste insa - in frumoasa culoare ruginie a fierului vechi...

 

2. exact, asta sunt sigur ca ajuta spre bine. poate ar fi bun un topic special, pinned, in care orice alt reply care nu contine preturi sa fie sters de catre moderator, ce zici?

 

conteaza ca trebuie sa ai posibilitatea sa-ti recuperezi investitia si daca se poate sa ai si ceva profit ca nimeni nu-ti da de pomana .

 

....care ar fi pretul corect .

 

 

da, acesta ar fi cazul ideal insa nu intotdeauna este posibil. cum trebuie insa facut profitul? aici io zic: da, este o intrebare. se spune ca banii n-au miros insa in cazul nostru as spune ca au si revin la chestiunea pacalelilor reciproce, tema majora a topicului.

 

daca admitem ca suntem (sau incercam sa fim) o comunitate, atunci este imoral sa ne vindem unii altora fiare vechi, uzate si uneori de nefolosit la preturi umflate - umflate: adica la preturi apropiate pieselor similare noi sau chiar mai mari. acesta e genul de pacaleala intre noi despre care vorbeam adineauri.

 

inca o chestie: sunt trei categorii mari de oameni care intra pe-aici, pe la comuniste:

 

1. cei experimentati: acestia au cel putin o comunista, stiu de regula sa le intretina/repare, ei au sau nu si o alta motocicleta de zi cu zi si care cu regularitate sau mai rar -nu conteaza frecventa- vand si piese de schimb sau alte obiecte din aria de interes sau chiar motociclete, restaurate cu mai multa sau mai putina grija, nu conteaza. acestia uneori merg cu comunista, altii nu merg deloc cu ea, sau foarte rar - iar nu conteaza. conteaza sa aiba o moto comunista.

 

2. incepatorii sau nou-venitii (aici ma includ si pe mine): acestia au si ei o comunista (de regula functionala, merge mai bine sau mai schiop sau este in curs de reconditionare) si de obicei intra in comunitate cumparandu-si o asemenea mobra, asa cum a spus Vulpoiul, din drag de comuniste sau din nostalgie sau din curiozitate, sau vrand sa incerce si senzatia data de o asemenea motocicleta. in general acestia nu se pricep prea bine sau deloc la reparatii/piese/toata bucatareala unei comuniste (de obicei au doar notiuni de baza, daca le au si p-alea). nu conteaza motivatia acestor oameni, ei sunt "comunisti" cu drepturi depline ai comunitatii din momentul in care au o comunista.

 

3. samsarii. s-a mai discutat. ce inteleg eu printr-un samsar? pai unul care nu are motocicleta comunista (poate a avut candva, in tinerete) si in general nici un alt fel de motocicleta, si nici nu cumpara una decat in scopul de a o revinde cu profit, dupa o spoiala sumara si o carpaceala cat sa-i mearga cumparatorului mobra pana`n poarta. sau pentru a o dezmembra si a o vinde pe bucati. de asemenea, sunt samsari de piese de schimb care nu urmaresc aici decat sa-si vanda fiarele cu profit cat mai mare. Pe acestia NU ii consider membri ai comunitatii si nu este normal ca activitatea acestora "sa dea tonul" pe-aici, chiar daca aduc trafic forumului. Insa nu trebuie exclusi ci tolerati. Iata cum zic:

 

Cred ca cei din Categoria 1 au DATORIA de a-i tine in frau pe cei din Categoria 3. De asemenea, cei din Categoria 2 trebuie tratati ca membri "plini" ai comunitatii si nu jumuliti de catre cei din Categoria 1 sau 3. Samsarii trebuie doar TOLERATI aici si mai mult, obligati sa respecte regulile comunitatii noastre. Cum ar fi posibil asta? Cred ca listele de preturi despre care vorbeam este singura solutie civilizata, pentru toti, inclusiv samsari. Daca cei din Categ. 1 si 2 vor publica cu onestitate acest gen de liste, cei de la 3 nu vor mai prospera pe spinarea celor de la 2 ci vor avea castiguri corecte. (iata ca am lamurit si ce inseamna pretul corect). Varianta dura este si ca cei din categoria 3 sa fie pur si simplu izgoniti cu tot cu fiarele lor ruginite, defecte si scumpe insa nu sunt adeptul acestei solutii radicale si nici nu este in interesul comunitatii, cata vreme samsarii pot fi struniti cu usurinta. De asemenea, acestia trebuie identificati si marcati ca atare (de exemplu, obligati ca in semnatura, bunaoara, sa poarte un text de genul: "activitatea mea pe acest forum are un scop strict comercial" - nu este nici un motiv de suparare si nici nu contine vreo expresie insultatoare).

 

Asa vad eu lucrurile, nu cred ca e greu de pus in practica si am avea cu totii de castigat. Bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla e tipic societatii romanesti contemporane: distruge/da pe nimic tot ce-i bun si apoi cere averi pe harburi si gunoaie. Imi amintesc anii cand stateau Ij-urile si Jawele cu stivele la fier vechi pentru ca batraneii reumatici si senili n-aveau cu ce sa-si ia o pita. Motociclete care uneori aratau[cel putin] impecabil. Acuma sunt cel mai probabil Logan-uri cu tabla din Turcia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e tipic societatii romanesti!
Va rog observati nesimtirea, incorectitudinea, neviabilitatea sistemului http://www.ebay.de/itm/Packtasche-BMW-R12-/281104129390?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item41731c9d6e#ht_768wt_1172&autorefresh=true

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia aia o sa fie repostata la expirarea termenului pentru ca n-o sa dea nimeni 1500 de Euro pe ea... si o sa fie pusa la 1000 etc. pana cand in cele din urma se va da... avantajul sistemului expus de tine e ca mecanismul de reglare al pretului functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...