Sari la conținut

accident tg mures mortal


kill4speed
 Share

Postări Recomandate

Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi a-ti exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Player1

Ma JAGI ma, tu chiar astepti fiecare topic cu mortaciuni sa repeti aceeasi poveste? Crezi ca aia care aveau destul glagore s-o inteleaga, n-au facut-o deja? Ailalti... dumnezeu cu mila.

 

Nenorocita soarta sa te duci asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi ati exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti.

:goodposting:

 

Cititi si bagati la cap, 100-200 de lei in plus pt un cauciuc moale dot recent (nou/sh) pe fatza va poate salva motoreta si oasele (sau chiar viata) in situatii neasteptate de genul asta.

 

 

rip bikerului :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda....al nu ştiu câtelea accident în care vina este ...guma faţă .....neacordarea de prioritate ,neprevazutul când îţi întoarce cineva într-o clipă de nu apuci sa îţi dai seama ce se întâmplă ,astea sunt chesti minore ce puteau fi evitate cu uşurinţă cu o banală gumă faţă moale ,dot recent . Nu contest ca sunt useri care mg bine ,au skill ,ştiu sa franeze însă mai suntem si alţii care nu ştiu si o.gumă faţă moale chiar nu cred ca te salvează când e groasă .

 

Dumnezeu să-l ierte pe băiat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda....al nu ştiu câtelea accident în care vina este ...guma faţă .....neacordarea de prioritate ,neprevazutul când îţi întoarce cineva într-o clipă de nu apuci sa îţi dai seama ce se întâmplă ,astea sunt chesti minore ce puteau fi evitate cu uşurinţă cu o banală gumă faţă moale ,dot recent . Nu contest ca sunt useri care mg bine ,au skill ,ştiu sa franeze însă mai suntem si alţii care nu ştiu si o.gumă faţă moale chiar nu cred ca te salvează când e groasă .

 

Dumnezeu să-l ierte pe băiat !

Man, faptul ca NU ti se acorda prioritate, aproape deloc, ca sintem invizibili, foarte firavi, sper ca astea le stii?La ce-ti serveste sa mori cu dreptatea in bratze pt 200euro economie? Repet mereu povestea cu cauciucul fatza in momentul unei tragedii, daca vorbesc cind toate-s bune, ma iau toti la misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a franat si a pus-o jos,au fost 47m de frana(cu spatele cred).

impactul cu audi s-a facut cu capul fara casca.

era sens unic,si verde la semafor pe sensul lui.

era un motociclist vechi,doar ca a circulat mai mult prin oras.

dumnezeu sa-l odihneasca.

inmormantarea marti la cimitirul din recea.

 

Din ce ai zis tu mai sus trebuie trase 2 invataminte:

1. Viteza mai mica prin oras! (dupa 47 m de frana si tot a fost impact nasol inseamna ca avea ceva viteza)

2. Legati-va castile ca altfel sunt doar de decor si anti-amenda! Protectie 0 daca nu e legata, ca sare din cap!

 

Odihneasca-se in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, faptul ca NU ti se acorda prioritate, aproape deloc, ca sintem invizibili, foarte firavi, sper ca astea le stii?La ce-ti serveste sa mori cu dreptatea in bratze pt 200euro economie? Repet mereu povestea cu cauciucul fatza in momentul unei tragedii, daca vorbesc cind toate-s bune, ma iau toti la misto.

 

Sunt de acord ca un cauciuc fata bun poate face diferenta , insa o face atunci cand ai experienta, skill pe franare , o motocicleta cu frane f bune ,cand esti atent si conectat la trafic ...si cel mai important ,cand ai o viteza care sa-ti permita oprirea in siguranta . Si chiar si asa ,nu cred ca te mai scapa nimic cand iti taie calea o masina din scurt imprevizibil .

Poti fi inteles gresit si atunci cei care isi pun un cauciuc moale bun ..pot goni in siguranta fiindca au cu ce se opri .Poti opri tu si altii care au experienta de circuit...pt altii insa ,un cauciuc nu face diferenta .

 

scuze de off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nah, e usor sa vorbesti de pe margine ce trebuie si ce nu trebuie facut. Nimeni nu stie cum reactioneaza intr-o situatie critica.

exact.

 

sau dupa ce ai reactionat corect 100% de n-spe mii de ori sa gafezi odata. este de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde sa intelegem ca e o idee destul de proasta sa culci motorul inainte de impact ? Mai bine te ridici in scarite si sari peste conserva ?

bine punctat !

Ati observat ca cei care dorm pe ei cand ies cu motoarele, admira peisajul, privesc melancolic au parte de astfel de moarte cam la primul lor accident ? Gen Frana -> jos -> headshot !

 

Anul trecut a mai murit un om de peste 45 - 50 ani pe un tronson de autostrada neterminata. Era 1 ianuarie si destul de ok vremea pe un motor. La un moment dat s-a gandit un bosorog sa intoarca o dacie (era neterminata si putea). Motocicleta nu avea viteza dar a franat aiurea a culcat motorul si s-a oprit cu capul in roata. Motocicleta avea cateva zgarieturi, fara sange, fara antigel,ulei pe asfalt... simplu. Nu stiu de ce dar cred ca atunci cand mergi incet si te astepti mai putin la accident... parca atunci esti cel mai predispus.

Eu am patit pe autostrada bucuresti - sibiu sa gasesc o canapea...(da, canapea)... pe banda a doua. Aveam viteza maricica si pe langa concentratia 100% mai tineam si 2 degete pe levierul de frana preventiv... 15 km mai in fata era o dacie papuc care cara mobila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a franat si a pus-o jos,au fost 47m de frana(cu spatele cred).

impactul cu audi s-a facut cu capul fara casca.

era sens unic,si verde la semafor pe sensul lui.

era un motociclist vechi,doar ca a circulat mai mult prin oras.

dumnezeu sa-l odihneasca.

inmormantarea marti la cimitirul din recea.

 

 

Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi a-ti exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti.

 

asa e, o guma buna pe fata poate sa te ajute, dar nu poti sa te bazezi doar pe ea - cand lasi urma de frana de 40 de metri si se intampla ce s-a intamplat, ce diferenta mai facea cea mai soft guma fata? Din pacate se pare ca toate threadurile de pe forumu asta n-ajuta la nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati observat ca cei care dorm pe ei cand ies cu motoarele, admira peisajul, privesc melancolic au parte de astfel de moarte cam la primul lor accident ? Gen Frana -> jos -> headshot !

puiut de Rossi ce esti tu. Skillosule. Ai observat ca cei care gandesc ca tine de regula nu constentizeaza cand termina socotelile? ca la viteza mare iti apare unu brusc in fata si te trezesti de vb cu sf Petre.

 

Eu cred ca in majoritatea cazurilor in care skilosul a trecut dincolo au fost predominant viteze din 3 cifre. Ai gasit o exceptie cu mosulica vs ciopar la viteza mica, si te agati de ea ca innecatul de pai.

Legat de ce zici tu , am observat ca cei care confunda strada cu circuitul au parte de floricele si rip cam la primul accident. Gen "era baiat bun se dadea de mult, ati vrea voi sa aveti tal3ntul lui"

 

 

 

 

on topic: ma scuzati de oftopic

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Sapati topicuri mai vechi ca sa vedeti cine e "rylalex" asta si ce texte are pe el....


Ca sa vedeti de la ce 'putzoi' primiti sfaturi:

Editat de Ped O'Phile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapati topicuri mai vechi ca sa vedeti cine e "rylalex" asta si ce texte are pe el....

 

 

Ca sa vedeti de la ce 'putzoi' primiti sfaturi:

Da, am facut un burnout cu cauciucul vechi cu 4 ani in urma. Sa-mi iei putzoiu daca tot esti ped o'phil

 

puiut de Rossi ce esti tu. Skillosule. Ai observat ca cei care gandesc ca tine de regula nu constentizeaza cand termina socotelile? ca la viteza mare iti apare unu brusc in fata si te trezesti de vb cu sf Petre.

 

Eu cred ca in majoritatea cazurilor in care skilosul a trecut dincolo au fost predominant viteze din 3 cifre. Ai gasit o exceptie cu mosulica vs ciopar la viteza mica, si te agati de ea ca innecatul de pai.

Legat de ce zici tu , am observat ca cei care confunda strada cu circuitul au parte de floricele si rip cam la primul accident. Gen "era baiat bun se dadea de mult, ati vrea voi sa aveti tal3ntul lui"

 

 

 

 

on topic: ma scuzati de oftopic

Eu ma refeream strict la capul in roata, nu la totate cazurile.

Cunosc un motociclist de peste 50 ani, in fiecare sezon da cate o masina peste el. Ba ii intoarce in fata, ba nu ii da prioritate si il loveste in lateral, ba se sperie de unu si culca motorul...

 

Si mai lasa metaforele

 

 

 

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca un cauciuc fata bun poate face diferenta , insa o face atunci cand ai experienta, skill pe franare , o motocicleta cu frane f bune ,cand esti atent si conectat la trafic ...si cel mai important ,cand ai o viteza care sa-ti permita oprirea in siguranta . Si chiar si asa ,nu cred ca te mai scapa nimic cand iti taie calea o masina din scurt imprevizibil .

Poti fi inteles gresit si atunci cei care isi pun un cauciuc moale bun ..pot goni in siguranta fiindca au cu ce se opri .Poti opri tu si altii care au experienta de circuit...pt altii insa ,un cauciuc nu face diferenta .

 

scuze de off

Daca ai un cauciuc fatza aderent astfel incit sa nuj alunece oricit ai stringe frina(evident ca asta ar duce la basculare pe roata fatza), la 100km/h poti opri de tot in 45m. Daca la o frinare maxima incerci sa apesi frina spate, vei lungi mult distantza de frinare. Cine nu crede, sa mearga sa testeze, dar sa aibe niste repere clare cu distantele parcurse. Vorbesc de motoretele supersport aici. Cine e cu touringul,enduro, Harley poate sa experimenteze si dupa aceea sa ne impartaseasca ce distantze obtine.

 

Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut.

:agree: yep...

Editat de cata84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai 150/h dar mergi constant, ai sanse mari s-o stapinesti la o aparitie brusca de obstacol, daca tocmai erai cu mina in gaz la maxim, treapta inferioara, sansele de a supravietui scad dramatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un cauciuc fatza aderent astfel incit sa nuj alunece oricit ai stringe frina(evident ca asta ar duce la basculare pe roata fatza), la 100km/h poti opri de tot in 45m. Daca la o frinare maxima incerci sa apesi frina spate, vei lungi mult distantza de frinare. Cine nu crede, sa mearga sa testeze, dar sa aibe niste repere clare cu distantele parcurse. Vorbesc de motoretele supersport aici. Cine e cu touringul,enduro, Harley poate sa experimenteze si dupa aceea sa ne impartaseasca ce distantze obtine.

 

Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut.

numa 45m? si daca o scot la 43 nu e bine? ...Doamneeee ce vorbiti ma omeni buni aici...Si faza cu apasatu franei spate duce la o distanta mai mare de franare, zau daca o inteleg. Poate manualul din care conduci u e mai nou ca al nostru ca eu stiam ca franarea cu amandoua e mai scurta ...ex:

da na..fiecare conduce cum poate. Macar nu mai da sfaturi din astea pe forum ca poate te crede vreun incepator si face buf din cauza lor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa 45m? si daca o scot la 43 nu e bine? ...Doamneeee ce vorbiti ma omeni buni aici...Si faza cu apasatu franei spate duce la o distanta mai mare de franare, zau daca o inteleg. Poate manualul din care conduci u e mai nou ca al nostru ca eu stiam ca franarea cu amandoua e mai scurta ...ex:

da na..fiecare conduce cum poate. Macar nu mai da sfaturi din astea pe forum ca poate te crede vreun incepator si face buf din cauza lor.

 

Exemplu? :blink: Ce ne arati tu aici? Cum opreste o "bicicleta" de la 30 la ora in poligon?

 

Pe bune, tu ai iesit vreodata cu motorul din parcare? Stii ce inseamna o franare de urgenta de la 150 la ora?

 

Daca nu ai CBS sau ABS nici nu are rost sa franezi cu spatele, pentru ca se muta toata greutatea pe roata fata si se blocheaza roata spate instant, incepe sa joace stanga-dreapta si creste distanta de franare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu? :blink: Ce ne arati tu aici? Cum opreste o "bicicleta" de la 30 la ora in poligon?

 

Pe bune, tu ai iesit vreodata cu motorul din parcare? Stii ce inseamna o franare de urgenta de la 150 la ora?

 

Daca nu ai CBS sau ABS nici nu are rost sa franezi cu spatele, pentru ca se muta toata greutatea pe roata fata si se blocheaza roata spate instant, incepe sa joace stanga-dreapta si creste distanta de franare!!

 

De ce ai avea 150 la ora? Viteza asta e interzisa in Romania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...