JAGI Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi a-ti exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator YamahaR12008 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Din pacate, pina la urma, vorbim de un alt coleg care a plecat dintre noi. R.I.P. Editat Mai 13, 2013 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Dumnezeu sa-l odihneasca...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ma JAGI ma, tu chiar astepti fiecare topic cu mortaciuni sa repeti aceeasi poveste? Crezi ca aia care aveau destul glagore s-o inteleaga, n-au facut-o deja? Ailalti... dumnezeu cu mila. Nenorocita soarta sa te duci asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 RIP:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi ati exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti. Cititi si bagati la cap, 100-200 de lei in plus pt un cauciuc moale dot recent (nou/sh) pe fatza va poate salva motoreta si oasele (sau chiar viata) in situatii neasteptate de genul asta. rip bikerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mda....al nu ştiu câtelea accident în care vina este ...guma faţă .....neacordarea de prioritate ,neprevazutul când îţi întoarce cineva într-o clipă de nu apuci sa îţi dai seama ce se întâmplă ,astea sunt chesti minore ce puteau fi evitate cu uşurinţă cu o banală gumă faţă moale ,dot recent . Nu contest ca sunt useri care mg bine ,au skill ,ştiu sa franeze însă mai suntem si alţii care nu ştiu si o.gumă faţă moale chiar nu cred ca te salvează când e groasă . Dumnezeu să-l ierte pe băiat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Mda....al nu ştiu câtelea accident în care vina este ...guma faţă .....neacordarea de prioritate ,neprevazutul când îţi întoarce cineva într-o clipă de nu apuci sa îţi dai seama ce se întâmplă ,astea sunt chesti minore ce puteau fi evitate cu uşurinţă cu o banală gumă faţă moale ,dot recent . Nu contest ca sunt useri care mg bine ,au skill ,ştiu sa franeze însă mai suntem si alţii care nu ştiu si o.gumă faţă moale chiar nu cred ca te salvează când e groasă . Dumnezeu să-l ierte pe băiat ! Man, faptul ca NU ti se acorda prioritate, aproape deloc, ca sintem invizibili, foarte firavi, sper ca astea le stii?La ce-ti serveste sa mori cu dreptatea in bratze pt 200euro economie? Repet mereu povestea cu cauciucul fatza in momentul unei tragedii, daca vorbesc cind toate-s bune, ma iau toti la misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 a franat si a pus-o jos,au fost 47m de frana(cu spatele cred). impactul cu audi s-a facut cu capul fara casca. era sens unic,si verde la semafor pe sensul lui. era un motociclist vechi,doar ca a circulat mai mult prin oras. dumnezeu sa-l odihneasca. inmormantarea marti la cimitirul din recea. Din ce ai zis tu mai sus trebuie trase 2 invataminte: 1. Viteza mai mica prin oras! (dupa 47 m de frana si tot a fost impact nasol inseamna ca avea ceva viteza) 2. Legati-va castile ca altfel sunt doar de decor si anti-amenda! Protectie 0 daca nu e legata, ca sare din cap! Odihneasca-se in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Man, faptul ca NU ti se acorda prioritate, aproape deloc, ca sintem invizibili, foarte firavi, sper ca astea le stii?La ce-ti serveste sa mori cu dreptatea in bratze pt 200euro economie? Repet mereu povestea cu cauciucul fatza in momentul unei tragedii, daca vorbesc cind toate-s bune, ma iau toti la misto. Sunt de acord ca un cauciuc fata bun poate face diferenta , insa o face atunci cand ai experienta, skill pe franare , o motocicleta cu frane f bune ,cand esti atent si conectat la trafic ...si cel mai important ,cand ai o viteza care sa-ti permita oprirea in siguranta . Si chiar si asa ,nu cred ca te mai scapa nimic cand iti taie calea o masina din scurt imprevizibil . Poti fi inteles gresit si atunci cei care isi pun un cauciuc moale bun ..pot goni in siguranta fiindca au cu ce se opri .Poti opri tu si altii care au experienta de circuit...pt altii insa ,un cauciuc nu face diferenta . scuze de off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 a mai cazut unu la datorie ! .. zici ca suntem in razboi !... da, cu noi insine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Dar nah, e usor sa vorbesti de pe margine ce trebuie si ce nu trebuie facut. Nimeni nu stie cum reactioneaza intr-o situatie critica. exact. sau dupa ce ai reactionat corect 100% de n-spe mii de ori sa gafezi odata. este de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 De unde sa intelegem ca e o idee destul de proasta sa culci motorul inainte de impact ? Mai bine te ridici in scarite si sari peste conserva ? bine punctat ! Ati observat ca cei care dorm pe ei cand ies cu motoarele, admira peisajul, privesc melancolic au parte de astfel de moarte cam la primul lor accident ? Gen Frana -> jos -> headshot ! Anul trecut a mai murit un om de peste 45 - 50 ani pe un tronson de autostrada neterminata. Era 1 ianuarie si destul de ok vremea pe un motor. La un moment dat s-a gandit un bosorog sa intoarca o dacie (era neterminata si putea). Motocicleta nu avea viteza dar a franat aiurea a culcat motorul si s-a oprit cu capul in roata. Motocicleta avea cateva zgarieturi, fara sange, fara antigel,ulei pe asfalt... simplu. Nu stiu de ce dar cred ca atunci cand mergi incet si te astepti mai putin la accident... parca atunci esti cel mai predispus. Eu am patit pe autostrada bucuresti - sibiu sa gasesc o canapea...(da, canapea)... pe banda a doua. Aveam viteza maricica si pe langa concentratia 100% mai tineam si 2 degete pe levierul de frana preventiv... 15 km mai in fata era o dacie papuc care cara mobila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 a franat si a pus-o jos,au fost 47m de frana(cu spatele cred). impactul cu audi s-a facut cu capul fara casca. era sens unic,si verde la semafor pe sensul lui. era un motociclist vechi,doar ca a circulat mai mult prin oras. dumnezeu sa-l odihneasca. inmormantarea marti la cimitirul din recea. Circulati voi in continuare cu opinci care aluneca cind stringeti frina fatz amai tare, bazati-va pe frina spate, care mai rau va lungeste distantza de frinare. De ani de zile tot repet obsesiv: puneti-va cauciucuri soft pe fatza, exersati in poligon frinarea de urgentza, in 40-45m trebuie sa opriti motocicleta de la 100la 0km/h. Citi dintre voi a-ti exersat-o ? 1,2,3 macar? Restul, cum spunea si Over, cind va apare brusc un obstacol in fatza dati repede search pe google sa vedeti ce sanse aveti sa mai traiti. asa e, o guma buna pe fata poate sa te ajute, dar nu poti sa te bazezi doar pe ea - cand lasi urma de frana de 40 de metri si se intampla ce s-a intamplat, ce diferenta mai facea cea mai soft guma fata? Din pacate se pare ca toate threadurile de pe forumu asta n-ajuta la nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Ati observat ca cei care dorm pe ei cand ies cu motoarele, admira peisajul, privesc melancolic au parte de astfel de moarte cam la primul lor accident ? Gen Frana -> jos -> headshot ! puiut de Rossi ce esti tu. Skillosule. Ai observat ca cei care gandesc ca tine de regula nu constentizeaza cand termina socotelile? ca la viteza mare iti apare unu brusc in fata si te trezesti de vb cu sf Petre. Eu cred ca in majoritatea cazurilor in care skilosul a trecut dincolo au fost predominant viteze din 3 cifre. Ai gasit o exceptie cu mosulica vs ciopar la viteza mica, si te agati de ea ca innecatul de pai. Legat de ce zici tu , am observat ca cei care confunda strada cu circuitul au parte de floricele si rip cam la primul accident. Gen "era baiat bun se dadea de mult, ati vrea voi sa aveti tal3ntul lui" on topic: ma scuzati de oftopic Editat Mai 14, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Sapati topicuri mai vechi ca sa vedeti cine e "rylalex" asta si ce texte are pe el....Ca sa vedeti de la ce 'putzoi' primiti sfaturi: Editat Mai 14, 2013 de Ped O'Phile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Sapati topicuri mai vechi ca sa vedeti cine e "rylalex" asta si ce texte are pe el.... Ca sa vedeti de la ce 'putzoi' primiti sfaturi: Da, am facut un burnout cu cauciucul vechi cu 4 ani in urma. Sa-mi iei putzoiu daca tot esti ped o'phil puiut de Rossi ce esti tu. Skillosule. Ai observat ca cei care gandesc ca tine de regula nu constentizeaza cand termina socotelile? ca la viteza mare iti apare unu brusc in fata si te trezesti de vb cu sf Petre. Eu cred ca in majoritatea cazurilor in care skilosul a trecut dincolo au fost predominant viteze din 3 cifre. Ai gasit o exceptie cu mosulica vs ciopar la viteza mica, si te agati de ea ca innecatul de pai. Legat de ce zici tu , am observat ca cei care confunda strada cu circuitul au parte de floricele si rip cam la primul accident. Gen "era baiat bun se dadea de mult, ati vrea voi sa aveti tal3ntul lui" on topic: ma scuzati de oftopic Eu ma refeream strict la capul in roata, nu la totate cazurile. Cunosc un motociclist de peste 50 ani, in fiecare sezon da cate o masina peste el. Ba ii intoarce in fata, ba nu ii da prioritate si il loveste in lateral, ba se sperie de unu si culca motorul... Si mai lasa metaforele Editat Mai 14, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sunt de acord ca un cauciuc fata bun poate face diferenta , insa o face atunci cand ai experienta, skill pe franare , o motocicleta cu frane f bune ,cand esti atent si conectat la trafic ...si cel mai important ,cand ai o viteza care sa-ti permita oprirea in siguranta . Si chiar si asa ,nu cred ca te mai scapa nimic cand iti taie calea o masina din scurt imprevizibil . Poti fi inteles gresit si atunci cei care isi pun un cauciuc moale bun ..pot goni in siguranta fiindca au cu ce se opri .Poti opri tu si altii care au experienta de circuit...pt altii insa ,un cauciuc nu face diferenta . scuze de off Daca ai un cauciuc fatza aderent astfel incit sa nuj alunece oricit ai stringe frina(evident ca asta ar duce la basculare pe roata fatza), la 100km/h poti opri de tot in 45m. Daca la o frinare maxima incerci sa apesi frina spate, vei lungi mult distantza de frinare. Cine nu crede, sa mearga sa testeze, dar sa aibe niste repere clare cu distantele parcurse. Vorbesc de motoretele supersport aici. Cine e cu touringul,enduro, Harley poate sa experimenteze si dupa aceea sa ne impartaseasca ce distantze obtine. Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut. yep... Editat Mai 15, 2013 de cata84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 daca ai 150/h dar mergi constant, ai sanse mari s-o stapinesti la o aparitie brusca de obstacol, daca tocmai erai cu mina in gaz la maxim, treapta inferioara, sansele de a supravietui scad dramatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Daca ai un cauciuc fatza aderent astfel incit sa nuj alunece oricit ai stringe frina(evident ca asta ar duce la basculare pe roata fatza), la 100km/h poti opri de tot in 45m. Daca la o frinare maxima incerci sa apesi frina spate, vei lungi mult distantza de frinare. Cine nu crede, sa mearga sa testeze, dar sa aibe niste repere clare cu distantele parcurse. Vorbesc de motoretele supersport aici. Cine e cu touringul,enduro, Harley poate sa experimenteze si dupa aceea sa ne impartaseasca ce distantze obtine. Mai e un aspect important: motoretele SS accelereaza foarte violent, in timpul acceleratiei, cimpul vizual al riderului se ingusteaza destul de mult, vede destul de tirziu obstacolul brusc aparut. numa 45m? si daca o scot la 43 nu e bine? ...Doamneeee ce vorbiti ma omeni buni aici...Si faza cu apasatu franei spate duce la o distanta mai mare de franare, zau daca o inteleg. Poate manualul din care conduci u e mai nou ca al nostru ca eu stiam ca franarea cu amandoua e mai scurta ...ex: da na..fiecare conduce cum poate. Macar nu mai da sfaturi din astea pe forum ca poate te crede vreun incepator si face buf din cauza lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 47m de frana? Adica 47m de urme de cauciuc pe asfalt?... Imi pare rau ca s-a prapadit dar am senzatia ca nu avea ce cauta pe R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 numa 45m? si daca o scot la 43 nu e bine? ...Doamneeee ce vorbiti ma omeni buni aici...Si faza cu apasatu franei spate duce la o distanta mai mare de franare, zau daca o inteleg. Poate manualul din care conduci u e mai nou ca al nostru ca eu stiam ca franarea cu amandoua e mai scurta ...ex: da na..fiecare conduce cum poate. Macar nu mai da sfaturi din astea pe forum ca poate te crede vreun incepator si face buf din cauza lor. Exemplu? Ce ne arati tu aici? Cum opreste o "bicicleta" de la 30 la ora in poligon? Pe bune, tu ai iesit vreodata cu motorul din parcare? Stii ce inseamna o franare de urgenta de la 150 la ora? Daca nu ai CBS sau ABS nici nu are rost sa franezi cu spatele, pentru ca se muta toata greutatea pe roata fata si se blocheaza roata spate instant, incepe sa joace stanga-dreapta si creste distanta de franare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Exemplu? Ce ne arati tu aici? Cum opreste o "bicicleta" de la 30 la ora in poligon? Pe bune, tu ai iesit vreodata cu motorul din parcare? Stii ce inseamna o franare de urgenta de la 150 la ora? Daca nu ai CBS sau ABS nici nu are rost sa franezi cu spatele, pentru ca se muta toata greutatea pe roata fata si se blocheaza roata spate instant, incepe sa joace stanga-dreapta si creste distanta de franare!! De ce ai avea 150 la ora? Viteza asta e interzisa in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.