Taz Asg Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 De ce ai avea 150 la ora? Viteza asta e interzisa in Romania... ce inclut . daca ai motor cu care prinde 199 sau 250 de ce sa mergi cu viteza legala? pai de ce mi-am luat vitezana. sa merge cu ea bine si cu viteza nenee. nu stie nervu tau ce senzactie e la 220 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Mda... iertare... maine iau bicla... foaia 2 cu pinionu 4... sa nu umplem sectiunea de accidente... da' sa nu ne "blameze" vitezanii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Mda... iertare... maine iau bicla... foaia 2 cu pinionu 4... sa nu umplem sectiunea de accidente... da' sa nu ne "blameze" vitezanii... ce accidente vere? aia se intapla la icepatori de are moto de o saptamana doo.. eu miam luat miar si ma dau cu el de rup. trage de rupe. cred ca am fost cam brutal cu el ca nujtiu ce zornaie pe spate. creca vreun surub. ai foaie modificata?? e de stunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 ma incompetentilor s-a prapadit un amic terminati cu postarile voastre de 2 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 ACEL SOFER INCONSTIENT AR TREBUI SA PLATEASCA SI EL CU MOARTEA. MOARTE PENTRU MOARTE DAR TARA NOASTRA DE ............FACI CE VREI AI BANI SI SCAPI. DUMNEZEU SA IL IERTE am mai vazut minuni de astea razboinice . la ora 5. cu indivizi care sa isi face ei dreptate ma incompetentilor s-a prapadit un amic terminati cu postarile voastre de 2 lei cu parere de rau pentru amic. dar este forum public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 De ce ai avea 150 la ora? Viteza asta e interzisa in Romania... Nu si pe circuit, locul unde chiar poti sa inveti sa mergi bine cu motorul. Cam SF, nu-i asa? Cine are nevoie de circuit? Franarea si virajele le inveti la perfectie in orele de poligon de la scoala moto.. eu am terminat cu offtopicul..rip riderului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 asa e, o guma buna pe fata poate sa te ajute, dar nu poti sa te bazezi doar pe ea - cand lasi urma de frana de 40 de metri si se intampla ce s-a intamplat, ce diferenta mai facea cea mai soft guma fata? Din pacate se pare ca toate threadurile de pe forumu asta n-ajuta la nimic Atata timp cat motocicleta nu este inclinata, nu poti face o guma buna sa piarda aderenta pe fata. Te dai peste cap (stoppie), insa nu va aluneca. Iar pt domnul care invata franarea de pe youtube, folosirea franelor concomitent ineinteles ca ajuta, insa nu atunci cand blochezi roata spate si mergi cu ea taras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Era 1 ianuarie si destul de ok vremea pe un motor. La un moment dat s-a gandit un bosorog sa intoarca o dacie (era neterminata si putea). nu era dacie dar nu are importanta..a vrut sa intoarca printr-o zona lasata libera, fara parapeti, special pt lucrari de intretinere Motocicleta nu avea viteza dar a franat aiurea a culcat motorul si s-a oprit cu capul in roata. motocicleta nu a franat aiurea..motocicleta a pierdut aderanta in timpul franarii-asfalt rece+ cauciucuri uzate, motociclistul a lovit portiera masinii cu capul Dezinformezi lumea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Atata timp cat motocicleta nu este inclinata, nu poti face o guma buna sa piarda aderenta pe fata. Te dai peste cap (stoppie), insa nu va aluneca... Nu poti generaliza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Trotinel are dreptate. Daca esti drept, ai GUMA BUNA pe fata si nu franezi pe pietris, motocicleta se va duce in stoppie, roata fata nu va pierde aderenta. Mi s-a intamplat asta la 160-170 km/h, cu pasager in spate, in momentul in care a aparut o vaca pe carosabil. Ontopic: Sa-i fie tarana usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Daca ai un cauciuc fatza aderent astfel incit sa nuj alunece oricit ai stringe frina(evident ca asta ar duce la basculare pe roata fatza), la 100km/h poti opri de tot in 45m. Daca la o frinare maxima incerci sa apesi frina spate, vei lungi mult distantza de frinare. Cine nu crede, sa mearga sa testeze, dar sa aibe niste repere clare cu distantele parcurse. Vorbesc de motoretele supersport aici. Cine e cu touringul,enduro, Harley poate sa experimenteze si dupa aceea sa ne impartaseasca ce distantze obtine. Exact,asta am explicat si eu in mai multe situatii,franarea spate iti distrage concentrarea (pt ca in mod sigur o vei bloca dak esti panicat) si nu vei mai frana bine nici cu fata,rezulta perioada mai mare de franare. Sa se abtina colegii (chiar daca sunt "motociclisti din 1968",cunoscatorii stie ) care arata "argumente" cu franari practicate pe youtube in poligoane si "iata,franarea cea mai buna se face apasand usor spatele pt a muta greutatea si dupa aia asa si asa,etc. Alea sunt conditii de laborator ca sa zic asa,nu le comparati cu viata reala.In viata reala iti intoarce unu in fata si iti intra adrenalina in tine si mai calca tu frana spate ca sa nu o blochezi.Lasati prostiile astea. Dupa cum zice si Jagi,un cauciuc bun pe fata,si putin exercitiu in franari de urgenta si poate nu mai cadem dupa 3m de franare si franam cu cwru sau lasam "frana de 47m de spate"(ma intreb oare de ce a cazut?). Exemplu de franare de urgenta facuta ca la carte (viteza care se practica acolo nu e recomandabila,dar se vede si se arata potentialul de franare al unei moto sport atunci cand se face franarea cum trebuie) : http://www.tare.ro/personasama/5697850-franare-de-urgena-de-la-240-kmh-cu-o-motocicleta . Numai bine si la cat mai putine incidente. Editat Mai 17, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Exact, tot ce trebuie sa faci e sa franezi progresiv la inceput, pana se muta greutatea pe fata, dupa care se poate frana foarte tare pana la limita scartaitului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Exemplu de franare de urgenta facuta ca la carte (viteza care se practica acolo nu e recomandabila,dar se vede si se arata potentialul de franare al unei moto sport atunci cand se face franarea cum trebuie) : http://www.tare.ro/personasama/5697850-franare-de-urgena-de-la-240-kmh-cu-o-motocicleta . Numai bine si la cat mai putine incidente. Aia e o franare violenta, dar pe ce distanta? La sec. 18 incepe franarea, ia pune pauza pe clip si uita-te ce distanta are pana la podul din fata...pana acolo abia a redus 100km/h, ca sub pod, cand era in c.uru' masinii, avea 130 km/h dupa care accelereaza iar. Eu nu zic ca nu a fost meseriasa franarea, dar nu are legatura cu ce se discuta aici...ala e trafic de autostrada, aici se discuta de trafic urban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Dumnezeu sa-l odiheasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.