BikerXX Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 E inchis el, dar e uitata cheia in usa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 E inchis el, dar e uitata cheia in usa! Nu e uitata cheia, topicul s-a comasat cu cel vechi care l-a deschis anul trecut. Aceiasi Marie dar ani diferiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 (editat) Detin si eu un f4i de o luna si am facut cam 2000km cu el. Ce pot sa zic e ca eu sunt inalt si pozitia mi se pare putin incomoda la maini, are unghiul mai inchis la ghidon si imi obosesc incheieturile Pana la 6000-7000 domoala , dupa 8000 e destul de nervoasa. EU am facut greseala sa iau una cazuta si reparata/revopsita si la 5000 de ture imi vibreaza ceva in fata sub carena , destul de enervant. Mi se pare o motocicleta buna dar m-a atras mai mult suzuki gsxr , mi se pare peste honda. Nu am vrut SS si nici naked si am considerat ca f4i e o motocicleta buna, si chiar e, dar daca ar fi sa iau alta motocicleta, as merge pe un gsxr. P.S: Nush cum naiba cand am plecat spre casa in seara asta am ramas fara lumini , mi-a mers doar pozitia... Editat Mai 21, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Care sunt diferentele intre cbr f4i sport si cbr 600 RR? nu e nici o diferenta, doar facelift si colorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ion Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 pozitie mai incomoda ? la ce te referi ? amandoua sunt sport nu ? presupun ca asta este si ideea sa stai "pe ea" cum se zice .... pozitie mai incomoda ? la ce te referi ? amandoua sunt sport nu ? presupun ca asta este si ideea sa stai "pe ea" cum se zice .... Ambele sunt modele sport .. diferenta e ca una este Sport-touring (F4i) pozitie in sa ceva mai relaxata , ghidonul fiind pozitionat ceva mai sus , iar cealalta este Super-Sport (600rr - rr vine de la racing replica) unde pozitia in sa este mai agresiva fiind mai aplecat peste rezervor decat la Sport-touring... tot dilema asta o am si eu F4 sau RR , sfatul meu totusi ramai la Honda pentru ca e mai puturoasa in turatii mici (unde trebuie sa fi ca si incepator) si evita Suzuki si Yamaha ca-s turbate rau , trag mai liniar in ture joase si asta ar cam fi problema pentru un incepator ... eu unul tind inspre 600RR (nu sunt diferente asa mari intre ele in afara de pozitia in sa) pentru ca imi place evacuarea de sub codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saprodvl Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 F4i pentru ca am eu si nu m-am suit pe un rr pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LarisaCristiana Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 Vaai, și eu am aceeași problemă. Ca fată, ( nu știu cât de mult contează) inițial m am setat pe un f4i ca primul motor dar mi a fost recomandat 600rr și mai stau puțin pe gânduri. Chiar nu mi pot da seama ce mi s ar potrivi mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Varu' google e doar la cateva clickuri distanta! Enjoy! https://www.sportbikes.net/threads/honda-cbr600f4i-versus-cbr600rr.357353/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Nu stiu in ce conditii ti a fost recomandat un 600rr in detrimentul lui f4i.. adica nu vad motivele. F4i este destul de rapid, destul de confortabil, 600rr are pozitia mai inconfortabila, diferenta de putere nu mi se pare factor decizional. Daca doresti sa ti o achizitionezi strict dpdv al aspectului, asta e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 ia f4i linistita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 da, linistita ca o sa-ti faci multi mecanici prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Acum 7 minute, superbec a spus: da, linistita ca o sa-ti faci multi mecanici prieteni Daca stiu pe cineva cu ~80.000km pentru al lui f4i care a schimbat doar consumabile, ulei filtre placute, kit lant, service furca etc in mare parte, fara alte interventii majore, înseamnă ca e caz izolat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Acum 1 oră, Cristian C. a spus: Daca stiu pe cineva cu ~80.000km .... daca vecinul de la parter are 200k cu dacia 1310 inseamna ca dacia a fost fiabila? sau ca daca iti cumperi acum una din 2001 o sa mai mearga 20 de ani cu "consumabile" un incepator nu stie cum trebuie sa functioneze o motocicleta , sa se auda, sa franeze sa traga etc. da bine ca recomandati voi cazane de 20 de ani pe motiv de fiabilitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 18, 2020 Share Postat Martie 18, 2020 Acum 4 minute, superbec a spus: daca vecinul de la parter are 200k cu dacia 1310 inseamna ca dacia a fost fiabila? sau ca daca iti cumperi acum una din 2001 o sa mai mearga 20 de ani cu "consumabile" un incepator nu stie cum trebuie sa functioneze o motocicleta , sa se auda, sa franeze sa traga etc. da bine ca recomandati voi cazane de 20 de ani pe motiv de fiabilitate ... Aici este o treaba sensibila. Din pacate este posibil ca o Dacia 1310 din 2001 , desi nu bubuia de fiabilitate, sa mai prinda 20 de ani, in timp ce una din ziua de astazi putin probabil sa prinda 20 de ani .. La 17.03.2020 la 8:47, LarisaCristiana a spus: Vaai, și eu am aceeași problemă. Ca fată, ( nu știu cât de mult contează) inițial m am setat pe un f4i ca primul motor dar mi a fost recomandat 600rr și mai stau puțin pe gânduri. Chiar nu mi pot da seama ce mi s ar potrivi mai mult Pai depinde care sunt criteriile de potriveala ... Fiind prima mobra cu siguranta criteriul principal va fi sa iti placa. Asa ca iei ce iti place si sa aiba ABS. O sa afli mai incolo ce anume ti se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Acum 21 minute, einstein1984 a spus: ceva tinichigerie Canceru' vitamina Bellu, se tratează cu Remat! Nu că ar avea vreo legătură cu topicul. Deja la vechimea unui f4i nu se poate generaliza, contează doar cum a fost întreținut și exploatat exemplarul ales, cel mai fiabil fier poate ajunge bun de casat in mult mai scurt timp decât 16-19 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Bre, nasoala la mobrele astea mai vechi este ca au foarte multe piese pe care oamenii evita sa le serviseze. Majoritatea oamenilor fac in felul urmator. Au 3000 de euro, 2500 pentru motor, restul pentru echipament si mai raman cu ceva lei pentru un schimb de filtre, ulei si un plin de benzina. Buuun, acum hai sa prezentam unui incepator un schimb de garnituri de frana la toate etrierele + servisarea pompelor, piese + manopera. Ai idee cate persoane nu serviseaza franele? Iti zic eu, MULTE. O iei tipla si dupa cand te uiti la subansamble din astea te ia capul. Uite un exemplu din ce am gasit intr-un etrier. La fel era si pompa de frana. Stii cat mehlem am scos inclusiv de pe conducta? In mod normal lichidul de frana se schimba la fiecare 2 ani. Cati fac treaba asta? In rest toate mobrele sunt intretinute ''la zi'' sau ''maniacal'', dupa caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Stii prea bine ca prima mobra o iei pentru ca iti place. Nu exista alte criterii. Esti excitat/excitata la maximum pentru ca ti-ai luat carnetul, nu vrei sa mai pierzi nici o zi ca sa te sui pe doua roti, si in sfarsit poti sa te dai cu mobra din vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Acum 3 ore, GoodKat a spus: ...... cati ani m-am chinuit cu tine??? Acum 3 ore, Silver Arrow a spus: Stii prea bine ca prima mobra o iei pentru ca iti place. Nu exista alte criterii. iei teapa , asta iei cred ca pe la a 3-a motocicleta incepi sa intelegi ce iti place si unde faci compromisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anya Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 La 17.03.2020 la 8:47, LarisaCristiana a spus: Vaai, și eu am aceeași problemă. Ca fată, ( nu știu cât de mult contează) inițial m am setat pe un f4i ca primul motor dar mi a fost recomandat 600rr și mai stau puțin pe gânduri. Chiar nu mi pot da seama ce mi s ar potrivi mai mult Buna Cristiana, Nu sunt singura nehotarata. O sa urmaresc topicul acesta poate iau si eu una. Bine ai venit.Girl Power! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipRo Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Sunt de acord cu superbec. Pe mine m-a obsedat Hornetul si am luat-o. Dupa un an mi-am dat seama ca imi trebuia, ba ceva carenat, ba mai multa putere, ba ceva mai lunga (motocicleta).... Am prieteni care la a doua motocicleta au facut schimbari dramatice, gen: de la supersport la touring, de la cruiser la sport. Sfatul meu este ca la prima motocicleta sa alegeti cu inima, cu unele exceptii: sa fie o marca, model si vechime pt care se gasesc piese usor, sa atingi cu ambele picioare solul si sa fie in stare buna. Stare buna... depinde de experienta de evaluare a cumparatorului Buzunarul nu e intotdeauna plin, iar o cazatura face buba care doare rau. Părerea mea umilă...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Acum 2 ore, superbec a spus: cati ani m-am chinuit cu tine??? iei teapa , asta iei cred ca pe la a 3-a motocicleta incepi sa intelegi ce iti place si unde faci compromisuri Asta asa este. Dar la prima mobra e suportabil, ca deh, a fost cu sufletul alegerea. Treaba cu a 3-a este asa, de incurajare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 sint la a 11 si inca nu m am hotarit. am citeva preferate da parca as mai incerca. am dat un f4i anu trecut impecabil. daca platesti pe el cit trebuie si nu cauti ieftin e posibil sa gasesti ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.