Sari la conținut

Kawasaki Ninja ZX6R 2000 !


Postări Recomandate

Salutari. Am o problema cu a mea mobra, azi a inceput sa mearga foarte prost adica: porneste perfect, merge la relantiu foarte bine (pe la 1000 rpm),am schimbat bujiile sunt noi, filtru benzina nou, pompa de benzina curatata, rezervorul este curat. Problema sta in felul urmator: nu trage deloc, in trepta 1 trage pana la 6-7 mii rpm dupa care motorul nu se mai accelereaza si merge foarte urat, in "suturi". In treapta a 2 a, a 3 a, a 4 a, nu trage deloc, cum accelerez (indiferent de mod usor sa agrasiv) incepe si da in nas iar daca apas ambreiajul motorul moare. Deci merge incredibil de infect, totul a inceput de azi cand am plecat la o tura. A verificat daca trage aer fals pe undeva dar totul este etans, am desfacut si curatat, uns toate mufele, am verificat incarcarea (14,35-36 v cu luminile aprinse) am verificat bujiile iar electrodul este curat (caramiziu), dau toate scanteie deci nu imi dau seama ce este. Nu inteleg de ce merge asa. Acum 2 zile am mers cu ea si tragea de rupea, azi este prastie, nu pot depasii 60 km/h, nu pot merge la o turatie fixa, imediat incepe sa scada turatiile si nu se mai aud exploziile, exact ca si cum ar merge in frana de motor.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Am o problema cu a mea mobra, azi a inceput sa mearga foarte prost adica: porneste perfect, merge la relantiu foarte bine (pe la 1000 rpm),am schimbat bujiile sunt noi, filtru benzina nou, pompa de benzina curatata, rezervorul este curat. Problema sta in felul urmator: nu trage deloc, in trepta 1 trage pana la 6-7 mii rpm dupa care motorul nu se mai accelereaza si merge foarte urat, in "suturi". In treapta a 2 a, a 3 a, a 4 a, nu trage deloc, cum accelerez (indiferent de mod usor sa agrasiv) incepe si da in nas iar daca apas ambreiajul motorul moare. Deci merge incredibil de infect, totul a inceput de azi cand am plecat la o tura. A verificat daca trage aer fals pe undeva dar totul este etans, am desfacut si curatat, uns toate mufele, am verificat incarcarea (14,35-36 v cu luminile aprinse) am verificat bujiile iar electrodul este curat (caramiziu), dau toate scanteie deci nu imi dau seama ce este. Nu inteleg de ce merge asa. Acum 2 zile am mers cu ea si tragea de rupea, azi este prastie, nu pot depasii 60 km/h, nu pot merge la o turatie fixa, imediat incepe sa scada turatiile si nu se mai aud exploziile, exact ca si cum ar merge in frana de motor.

ai bagat motorina din greseala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am bagat. Am logan pe motorina si mereu cand ma duc la benzinarie ma uit de ori ce bag in functie de ce conduc :)

Am verificat cam tot ce se putea si tot nu merge. Cert este ca sunt 2 posibile cauza (cred eu) : 1> Aprinderea. 2> Alimentarea. Dar nu imi dau seama ce este :(

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca este bagat bine furtunul de egalizare presiune in fata la ram-air, iar daca ai posibilitatea probeaza cu alte pipe si CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca s-a intamplat din senin sa mearga prost, nu cred ca e mare scofala, ... masoara pipele bujiilor cu un multimetru, ar trebui sa aiba 1kohm.... chiar daca e arsa rezistenta din pipa, bujia da scanteie, dar in sarcina nu da cu destula putere si nici la relanti nu sta.... de aceea motorul nu merge, desi tu ai vazut ca este scanteie la bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoare infundate ?

Le-am curatat acum o luna dar nu bag mana in foc ca nu s-ar infunda asa de repede.

 

@X-eL Bravo, stai ca mi-am adus aminte ca nu am bagat furtunu care vine din carburatoare in "supapa" sau ce este aia. Acum ma duc sa il pun la loc si ma duc sa dau o tura sa vad daca este de la ala!

 

@X-eL raman dator cu una la 2 litri, de la furtunul ala era, acum merge brici! Am dat farul si masca jos sa schimb becul de pozitie si am uitat sa pun furtunu la loc :).

post-69298-0-47928600-1368550673_thumb.jpg

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Si eu m am lovit de problema asta cu furtunul ala sarit de acolo; e bine sa inlocuiti colierul ala cu unul cu surub.

Motocicleta mergea in suturi,ca si cum nu i venea suficienta benzina.plus rateuri in toba rezultate din cauza carburantului nears/

Ideea acestui post a fost aceea de a multumi lui Xel pt sfat.

 

 

ZX9 c1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sal am un zx6r din 2001,si am impresia ca se incinge cam tare motoru(sunt incepator) si se mai aprinde din cand in cand ledul rosu la temp la apa,e normal sa ajunga temp la 100 si cv "C?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...