ahilepeleianul Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am mai cazut inainte, dar de pe loc. Nu se pune. Dar azi am cazut destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura Si totusi am cazut )) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna, adica treptat, nu brusc, folosind atat frana fata cat si spate. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada. Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza ciudata, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 cu nr de Arges era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...Nu stiu a cui o fi fost vina). Ce zi, frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Daca zici ca ai invatat motoreta, atunci e posibil sa fi fost asfaltul mult prea tocit unde ai franat tu. Per total, e bine ca esti bine si n-ai faramat motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Ce dot e cauciucul? Pe viitor ai grija cum franezi si pe unde, m-am ars de cateva ori la franari pe vopsea, trecand peste linia de tramvai cu frana pusa(f nasol sentiment, pe asfalt se invarte, pe sina e blocata si tinde sa fuga st/dr apoi revine iar cand ajungi pe asfalt), pietris si asa mai departe. Daca e asfaltul lucios clar nu fortezi pe acolo chiar daca e drept ca in palma. Cat despre pagube ... asta cu indoitul rezervorului de catre ghidon am urat-o intotdeauna la cb, desi nu am cazut decat o data si am patit asta. Editat Mai 18, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 baga un ochiu vigilentu aici /index.php?/topic/694683-teama-de-a-aplica-frana-fata/ Poate ca cineva te-a mintit in legatura cu franarea. Citeste tot si judeca cu capul lu' matale. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 Ce dot e cauciucul? Pe viitor ai grija cum franezi si pe unde, m-am ars de cateva ori la franari pe vopsea, trecand peste linia de tramvai cu frana pusa(f nasol sentiment, pe asfalt se invarte, pe sina e blocata si tinde sa fuga st/dr apoi revine iar cand ajungi pe asfalt), pietris si asa mai departe. Daca e asfaltul lucios clar nu fortezi pe acolo chiar daca e drept ca in palma. Cat despre pagube ... asta cu indoitul rezervorului de catre ghidon am urat-o intotdeauna la cb, desi nu am cazut decat o data si am patit asta. Da, asfaltul foarte lucios. Nu stiam ca asfaltul lucios inseamna aderenta scazuta. O sa retin pe viitor Merci. Cauciucul e Michelin cu dot 2012. Da, la linia de tramvai deja stiu cum s-o abordez, la fel cand vad nisip... dar sa cad pe asfalt curat in linie dreapta chiar nu ma gandeam ) Nu, rezervorul nu e indoit, doar zgariat. Ghidonul in sine s-a indoit pe partea pe care am cazut, in sensul ca acum e mai aproape de rezervor decat partea cealalta. baga un ochiu vigilentu aici /index.php?/topic/694683-teama-de-a-aplica-frana-fata/ Poate ca cineva te-a mintit in legatura cu franarea. Citeste tot si judeca cu capul lu' matale. Sanatate Nu ma ajuta deloc linkul tau unde unii isi dau cu parerea. Am citit si auzit multe despre tehnici de franare, am franat de multe ori in cazuri de urgenta fara sa blochez fata vreodata. De fapt, daca ma gandesc bine, n-am blocat niciodata fata. Si de ce tocmai acum? Multumesc pentru raspuns, oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Mai mult ca sigur sageata o fost de vina.era s-o bulesc si eu de cateva in conditii asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutz8619 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 un marcaj naravas e cel mai plauzibil dar sa iti verifici maneta de frana sa iti stranga uniform si nu in hopuri, iti spun asta pentru ca subsemnatul a luat exact asa o tranta pentru ca strangeam de maneta... frana usor cum ar trebui si dintr-o data un mic hop si frana brusc...pana am ajuns cu ea acasa deja luasem o tranta la un semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Mai mult ca sigur sageata o fost de vina.era s-o bulesc si eu de cateva in conditii asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OfficialBizkit Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Vopseaua aia nenorocita de pe carosabil,era sa ma duc si eu odata pe burta,dar am avut noroc,trebuie sa te uiti,daca sunt marcaje proaspete pe sosea. si sa le eviti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Nu neaparat vopseaua, pe unele strazi asfaltul are foarte mult liant (lipici, cum vrei sa ii zici), de obicei vara de la caldura si circulatie asfaltul se preseaza si mazga aia iese la suprafata creand o suprafata destul de alunecoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arminwad Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Grija mare, ca i-a luat pe astia pictura pe sosele! Arata frumos, unde nu vopsesc direct peste gropi, dar este foarte alunecoasa... mai ales pe udatura... feriti-va de marcaje ca scaraoschi de tamaie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OfficialBizkit Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Nu puteau sa le faca si ei iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 ,,udatura,,!? ))))))))) Nu puteau sa le faca si ei iarna... nu-i nevoie,ca iarna aluneci pe zapada(daca circuli)iar vara pa din astea.o fi oare o strategie!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Vopseaua aia poate sa iti creeze intr-adevar probleme doar cand e uda... atunci cand este uscata nu e cine stie ce . eu as paria totusi pe ceva ulei/grasime pe strada ... prea e dubioasa faza . Am si eu un prieten care anul trecut a cazut cu un cruiser in linie dreapta in momentul in care a franat roata fata pe un fel de terci de cereale cazut dintr-o masina din fara lui . Mai avea vreo 200 m pana la munca si a fost luat prin surprindere de porcaria aia aflata pe strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Sunt zone unde soseaua e de rahat si nu ai aderenta. De ce? Habar nu am. Eu din fericire am patit-o cu frana spate si am redresat-o dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Acuma nu prea are nimeni cum sa stie exact ce si cum a fost dar eu zic ca vopseaua e destul de "buclucasa". Eu m-am dus pe una ca pe gheata, noroc ca atunci cand a prins cauciucul aderenta pe asfalt normal m-am redresat instant. De atunci ma feresc ca de dracu de marcajele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 things will never be the same... am blocat si eu fata, 70 m pe asfalt... de acum o sa fii mai atent, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 things will never be the same... am blocat si eu fata, 70 m pe asfalt... de acum o sa fii mai atent, Bine Luci, multumim ca ne-ai impartasit experienta ta, cu totii am invatat ceva din asta ... Cine naiba nu a blocat fata vre-o data? Logic ca esti mai atent pe viitor, oricine e mai atent dupa ... Postul tau face parte din categoria posturilor scrise ca sa creasca numarul de postari si doar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Ce dot e cauciucul? Pe viitor ai grija cum franezi si pe unde, m-am ars de cateva ori la franari pe vopsea, trecand peste linia de tramvai cu frana pusa(f nasol sentiment, pe asfalt se invarte, pe sina e blocata si tinde sa fuga st/dr apoi revine iar cand ajungi pe asfalt), pietris si asa mai departe. Daca e asfaltul lucios clar nu fortezi pe acolo chiar daca e drept ca in palma. Cat despre pagube ... asta cu indoitul rezervorului de catre ghidon am urat-o intotdeauna la cb, desi nu am cazut decat o data si am patit asta. Si hexpertii recomanda naked urile, ca cica nu se bulesc carenele la cazaturi... Sunt zone unde soseaua e de rahat si nu ai aderenta. De ce? Habar nu am. Eu din fericire am patit-o cu frana spate si am redresat-o dupa. Sunt zone unde asfaltul este lustruit, in special in curbe, unde multe masini adopta aceeasi trasa. Acolo aderenta tinde spre 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Si hexpertii recomanda naked urile, ca cica nu se bulesc carenele la cazaturi... Sunt zone unde asfaltul este lustruit, in special in curbe, unde multe masini adopta aceeasi trasa. Acolo aderenta tinde spre 0. E mai usor sa pui crash bar-uri pe un naked si mai usor de reparat la o cazatura mai serioasa daca nu au carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.