eclipsaus Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Salut! Am si eu un gsxr 750 din 98, pe injectie. In toamna motoreta a suferit un accident, in urma caruia i-a fost inlocuit cadrul. Cand a fost scoasa de la iernat, am observat ca motoreta a inceput sa consume suspect de mult(peste 15l/100km). A fost dusa la sincronizat, inlocuit filtru aer, bujii, verificat regulator presiune, senzor temp, furtune, rezervor. Printre altele motoreta intrerupe pana in 4000 rpm, nu rau dar suficient cat sa mearga ca o caprioara la o viteza constanta. Peste 4000rpm se comporta perfect si trage f bn. Pe esapament se cunoaste funinginea specifica amestecului bogat. Precizez ca motoreta nu da nici o eroare in dealer-mode. Daca are cineva vreo idee sau teorie... ca mie mi-a scos peri albi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Esti din Ploiesti ,userul TNG-u e aproape de tine ... Apeleaza la el cu incredere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 26, 2013 Autor Share Postat Mai 26, 2013 (editat) la el am fost si am facut sincronizarea, dar observ ca nu s-a schimbat problema consumului in urma ei, asa ca am luat la mana ce am spus mai sus. sincer, nu dispun de finante pt o servisare amanuntita pot fi de vina bobinele in asa fel incat sa influenteze consumul, dar totusi sa functioneze bine in turatie? Editat Mai 26, 2013 de eclipsaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Dupa cum am vorbit si la "fata locului" problema ta nu este doar sincronizarea injectiei! Ai probleme interne de motor,modificarile facute in instalatia electrica ,etc etc.. Ti-am spus si atunci,prima data trebuie sa ai baza solida si in conditie buna asta inseamna sa ai compresie buna ,supape care inchid bine,instalatia electrica etc. Legat de sincronizare eu mi-am facut treaba.si mai mult de atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 26, 2013 Autor Share Postat Mai 26, 2013 nu am obiectat nimic , ba chiar am fost f multumit de lucrare, mai ales ca am vazut ca ai mai si curatat unele contacte si etc. dar totusi si daca sunt pb cu compresie si/sau valve e normal sa manance in halul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 da, daca ai acele probleme e normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 2 poze cu bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Cu nivelul de ulei intre doua schimburi cum sta? Cat ulei consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 sezonul trecut cand a intrat la hibernat nu mancase deloc. la sincronizare s-a constatat uleiul la min, desi nu cred ca s-a mers 100km intre timp. s-a completat pana la max, iar acum dupa aprox 300km uleiul este tot la max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Banuiesc ca TNG ti-a facut si presiunea in pneuri? Daca nu, si asta se poate adauga la consum. Dupa cum arata bujiile tale nu cred ca e doar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) parerea mea este ca iti si consuma ulei. geo ti-a zis corect, chiulasa nu mai e in parametri si cred eu ca nici segmentii.... adevarat ca servisatul complet si corect al unui motor de varsta lui e costisitor dar.... fiecare stie cel mai bine pt el. Stai putin, acum vad e pe injectie Editat Mai 28, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 si e normal ca asta sa se intample peste noapte? adica la sfarsitul sezonului trecut sa consume 7, iar cand a fost scoasa de la iernat sa consume `18 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) si e normal ca asta sa se intample peste noapte? adica la sfarsitul sezonului trecut sa consume 7, iar cand a fost scoasa de la iernat sa consume `18 ? Daca ar fi stat doar la iernat era una dar din ce am inteles i s-a schimbat sasiul, adica motor, injectie, instalatie, senzori desfacuti ... Mergi la ala care ti-a schimbat sasiul si roaga-l sa il puna pe ala vechi, de la asta i se trage ) Ia zi mai "preformance" cum era aia cu Honda? Editat Mai 28, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 motocicleta a functionat ok si dupa transplantul de cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Sobolanii sa nu fi ros vreun fir ... Alta explicatie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Daca ar fi stat doar la iernat era una dar din ce am inteles i s-a schimbat sasiul, adica motor, injectie, instalatie, senzori desfacuti ... Mergi la ala care ti-a schimbat sasiul si roaga-l sa il puna pe ala vechi, de la asta i se trage ) Ia zi mai "preformance" cum era aia cu Honda? honda? e o MIZERIE de firma de motociclete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 se pare ca dupa cum banuiam, nu din cauza ca ar fi motorul uzat era consumul exagerat si etc probleme dupa o consultare cu manualul de service, am descoperit ca mufa senzorului AP era inversata cu mufa senzorului IAP, pam-pam... restul e cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 deci pana la urma de la schimbul de cadru i se trage ... told ya! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Practic mufele sunt la fel pentru ambi senzori.Ideea este ca,daca nu ar fi fost modificari pe instalatia electrica,matisajul firelor nu ti-ar fi dat voie sa inversezi mufele,lungimea firelor este stabilita sa nu se intample asta. Editat Iunie 4, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Corect... modificari tampite (pot spune) in instalatia electrica ... totusi ma mir ca nu ai avut eroare in bord... Editat Iunie 4, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 Practic mufele sunt la fel pentru ambi senzori.Ideea este ca,daca nu ar fi fost modificari pe instalatia electrica,matisajul firelor nu ti-ar fi dat voie sa inversezi mufele,lungimea firelor este stabilita sa nu se intample asta. tocmai asta este problema, ca instalatia avand modificari taraniste, firele de la ambele mufe au aceeasi lungime. Corect... modificari tampite (pot spune) in instalatia electrica ... nu dadea nici o eroare. din cate am obs, senzorii sunt identici, doar ca,bineinteles, IAP are conectat furtunasul de vacuum, iar celalalt masoara direct pres atmosferica, deci nu ar fi avut de ce sa dea eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 E bine că ai rezolvat-o dupa incidentul urât. Ne vedem în poligon să mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Se poate face cu o simpla agrafa in mufa de sub saua spate... Editat Iunie 4, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Se poate face cu o simpla agrafa in mufa de sub saua spate... 7suzuki.jpg mersi de informatie, dar stiam de treaba cu agrafa de hartie. asa am verificat si eu daca da eroare sau daca este TPS dereglat. E bine că ai rezolvat-o dupa incidentul urât. Ne vedem în poligon să mai vorbim. bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.