yusuf Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Bun detin o Yamaha Yzf R6 2004 , i-am schimbatu bujiile astazi dupa ce una din ele cedase , toate 4 schimbate , dupa ce le-am schimbat am abservat ca relantiul nu mai sta la 1500T , si da suturi in crestere , am incercat sa o reglez de la surubu din dreapta si tot nimica , deja ma seaca foarte rau treaba asta si chiar nu stiu ce sa ii fac ? un sfat ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ai verificat deschizatura de la electrozii bujiilor sa fie 0,7 0,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 da la cat sta? ce bujii ai pus? cine a schimbat bujiile? sigur ai pus fisele in ordinea corespunzatoare? merge intrerupt sau..? moto e injectie sau carburatie? daca e carburatie nu ai intepenit socul pe deschis? .. .. pune si tu mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Bun detin o Yamaha Yzf R6 2004 , i-am schimbatu bujiile astazi dupa ce una din ele cedase , toate 4 schimbate , dupa ce le-am schimbat am abservat ca relantiul nu mai sta la 1500T , si da suturi in crestere , am incercat sa o reglez de la surubu din dreapta si tot nimica , deja ma seaca foarte rau treaba asta si chiar nu stiu ce sa ii fac ? un sfat ceva ? cauta in baia de ulei, acolo a cazut relantiul. da suturi in sus ca vrea sa iasa la suprafata uleiului! ai DECAT cateva suruburi de desfacut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 of: sa fi cazut in baie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 of: sa fi cazut in baie? evident! credeai altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Performance Solutions e istet totdeauna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 da la cat sta? ce bujii ai pus? cine a schimbat bujiile? sigur ai pus fisele in ordinea corespunzatoare? merge intrerupt sau..? moto e injectie sau carburatie? daca e carburatie nu ai intepenit socul pe deschis? .. .. pune si tu mai multe detalii Bujii - CR10EIX irridium Bujiile au fost schimbate de un tovaras care se pricepe la motociclete sau cel putin pentru o operatiune de genu Motocicleta este pe injectie Nu merge intrerupt , nu se opreste la semafor sau neutru , doar da suturi cand sta la relantiu , el de obicei statea la 1500 perfect acuma oscileaza la de la 1500 la 1700 - 2000 uneori !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) evident! credeai altceva? in capul pistonului? era un amic pe aici de a incercat sa il scoata cu betisorul de urechi Bujii - CR10EIX irridium Bujiile au fost schimbate de un tovaras care se pricepe la motociclete sau cel putin pentru o operatiune de genu Motocicleta este pe injectie Nu merge intrerupt , nu se opreste la semafor sau neutru , doar da suturi cand sta la relantiu , el de obicei statea la 1500 perfect acuma oscileaza la de la 1500 la 1700 - 2000 uneori !!! inainte ai avut cr10ek? ati pus toate furtunele care is conectate la airbox la locul lor? ca si prima incercare as pune bujii clasice 10ek si as vedea daca face la fel. cu toate ca... Editat Mai 10, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 da inainte am avut cr10 ek , dupa parerea mea eu cred ca sunt puse toate , acuma nu stiu ce are o sa mai o desfac maine sa arunc o privire mai amunantita , daca nu la un service sa imi zica ei ce are , speram sa primesc si eu niste sfaturi mai folositoare decat cauta in baia de ulei , dar in fine , nu am spiritu necesar sa ma razboiesc cu totii carcotasii si nici cu nervii nu stau bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Performance Solutions e istet totdeauna... normal, doar nu am honda! in capul pistonului? era un amic pe aici de a incercat sa il scoata cu betisorul de urechi posibil dar foarte improbabil. oricum daca e sa cada in capul pistonului solutia este un aspirator, nicidecum un betisor care poate afecta rata de comprimare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 da inainte am avut cr10 ek , dupa parerea mea eu cred ca sunt puse toate , acuma nu stiu ce are o sa mai o desfac maine sa arunc o privire mai amunantita , daca nu la un service sa imi zica ei ce are , speram sa primesc si eu niste sfaturi mai folositoare decat cauta in baia de ulei , dar in fine , nu am spiritu necesar sa ma razboiesc cu totii carcotasii si nici cu nervii nu stau bine !!! pai incearca varianta propusa de mine. sa pui bujii normale. la carburatie fluctuatia ralanti-ului e semn de desincronizare.la injectie nu stiu un betisor care poate afecta rata de comprimare! depinde ori winzip ori winrar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 pai incearca varianta propusa de mine. sa pui bujii normale. la carburatie fluctuatia ralanti-ului e semn de desincronizare.la injectie nu stiu depinde ori winzip ori winrar.. winace! p.s. fluctuatia inseamna desincronizare si la injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 normal, doar nu am honda! ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ? adica numai un dereglat isi poate cumpara cu buna-stiinta honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 verifica daca ai toate furtunele conectate corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 adica numai un dereglat isi poate cumpara cu buna-stiinta honda! Salut, mereu iti vad posturile si ma intreb: ai peste 35 de ani si liceul la seral, este? Adica glumele sunt destul de triste (recunosc, unele chiar bunicele dar putine), le stii pe toate dar nu zici, ii spargi pe toti la capitolul mecanica si orice altceva doresti matale, in general glume de atelier. Este destul de enervant pentru ca unii oameni chiar nu au bani sa isi repare motoarele luate cu strans din c si fac si ei ce pot, nu e nici o bucurie sa iei necesarul de 50 de milioane la service, normal ca toti sunt panicati. Mai vii si tu cu aceleasi replici expirate cu nu va luati Honda ca eu proiectez motociclete de 50 de ani si eu stiu cel mai bine. Nu conteaza ca aia sunt pe piata de vreo 60 de ani si e plina lumea de Honda, ca sa nu mai zic de motoare de Honda in alte motociclete. Stiu eu altfel. Asta in cazul in care nu faci geniala gluma cu "Eu am Honda, nu va luati ca E proaste, HA HA HA". Dar tu ce motor ai mare mester? Scrie acolo enigmatic "3". Poate integ fraierii ca ai trei motociclete intregi si functionale. Frate trei motoare, esti nu doar foarte inteligent si spiritual, dar mai ai si bani sa intretii trei motoare. Nu degeaba stii atatea. Iar, ma adresez cu tot respectul, dar chiar sunt curios. Cateodata vreau sa stiu cu ce se ocupa unii oameni, care o rup in pareri si misto-uri pe motociclism.ro. Zeii astia din camera lor, cu tastatura in brate. O seara buna va urez domnule. On topic: Du-o naibii in service, cat poate sa iti ia pentru verificat bujiile. Da-l dracu de forum. Nu te mai zgarci la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salut, mereu iti vad posturile si ma intreb: ai peste 35 de ani si liceul la seral, este? Adica glumele sunt destul de triste (recunosc, unele chiar bunicele dar putine), le stii pe toate dar nu zici, ii spargi pe toti la capitolul mecanica si orice altceva doresti matale, in general glume de atelier. Este destul de enervant pentru ca unii oameni chiar nu au bani sa isi repare motoarele luate cu strans din c si fac si ei ce pot, nu e nici o bucurie sa iei necesarul de 50 de milioane la service, normal ca toti sunt panicati. Mai vii si tu cu aceleasi replici expirate cu nu va luati Honda ca eu proiectez motociclete de 50 de ani si eu stiu cel mai bine. Nu conteaza ca aia sunt pe piata de vreo 60 de ani si e plina lumea de Honda, ca sa nu mai zic de motoare de Honda in alte motociclete. Stiu eu altfel. Asta in cazul in care nu faci geniala gluma cu "Eu am Honda, nu va luati ca E proaste, HA HA HA". Dar tu ce motor ai mare mester? Scrie acolo enigmatic "3". Poate integ fraierii ca ai trei motociclete intregi si functionale. Frate trei motoare, esti nu doar foarte inteligent si spiritual, dar mai ai si bani sa intretii trei motoare. Nu degeaba stii atatea. Iar, ma adresez cu tot respectul, dar chiar sunt curios. Cateodata vreau sa stiu cu ce se ocupa unii oameni, care o rup in pareri si misto-uri pe motociclism.ro. Zeii astia din camera lor, cu tastatura in brate. O seara buna va urez domnule. On topic: Du-o naibii in service, cat poate sa iti ia pentru verificat bujiile. Da-l dracu de forum. Nu te mai zgarci la asa ceva. vroiam sa te iau la pwla la inceput dar pentru ca ai vorbit frumos iti voi raspunde: n-am peste 35, am 28. nici liceu la seral, ci doua facultati. ma rog, una terminata, a doua in curs. moto? suzuki rf 6, aprilia rsv mille, kawasaki zx10. nu-i sparg pe toti la capitolul mecanica dar stiu multe. ca hobby chiar am un atelier moto. mai mult pentru mine si pentru prieteni dar mai "aterizeaza" si cate un pierdut pe acolo. dar NU repar honde de orice fel. si nu glumesc. uita-te si tu la subforumul asta, o sa vezi ca-i plin de honde. piese scumpe, ciclistica mediocra, motoare penibile, cei mai putini cai, cel mai mic cuplu (ma refer fata de competitia din aceeasi ani, evident), cu probleme din fabrica de genul "asa face ele", cu hibe de proiectare si tot asa. si nu sa zici ca s-au mai intamplat din cand in cand treburile astea la vreun model, ca se intampla si la altii. dar serii intregi de motoare care se fac sau s-au facut de 20+ ani in diferite variante cu aceleasi bube deja e nesimtire. daca as avea service as scrie MARE: nu reparam motcicletele marca HONDA, suzuki intruder 600-1400 (cine a facut o sincronizare la modelul asta stie ce spun, ca sa nu vorbesc de ciclistica vai de mama ei) si yamaha r125 (o gluma mai proasta chiar si decat cbr 125). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Acelasi lucru mi s.a intamplat si mie si am fost la colegul tng si m.a rezolvat dar mie imi sarea relantiul mai mult si se auzea infundat ca un ducati de aveai impresia ca merge in 3. La fel e si la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Acelasi lucru mi s.a intamplat si mie si am fost la colegul tng si m.a rezolvat dar mie imi sarea relantiul mai mult si se auzea infundat ca un ducati de aveai impresia ca merge in 3. La fel e si la tine? asa sa auzit inainte cand a cedat o bujie si mergeam tot pe 3 , dar le-am schimbat pe toate 4 , acuma nu se mai aude sunetul accela infundat cum se auzea si la tine, motoru merge perfect doar relantiul care da suturi in sus , ideea este sa nu fi ratat un furtun de aer sau sau nu fi pus bine clemele o voi desface astazi sa arunc o privire mai amanuntita , alte problema ar fi desincronizarea injectoarelor. la tine pana la urma care a fost problema ? PS: am yamaha nu honda Editat Mai 11, 2013 de yusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Bujii - CR10EIX irridium Bujiile au fost schimbate de un tovaras care se pricepe la motociclete sau cel putin pentru o operatiune de genu Motocicleta este pe injectie Nu merge intrerupt , nu se opreste la semafor sau neutru , doar da suturi cand sta la relantiu , el de obicei statea la 1500 perfect acuma oscileaza la de la 1500 la 1700 - 2000 uneori !!! verifica cu o lera deschizatura electrodului de la bujii sa fi dupa cat zice in specificatiile motocicletei. din cate vad eu, e prea mica deschizatura iar aprinderea in piston are loc ptin prea repede, de acolo si turatia ridicata, si probabil doar unele bujii sunt dereglate, de aceea e variatia de turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzee Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 salutare. pun si eu o intrebare unui baiat destept. ce se intampla daca dau catalizatorul afara la un FZ1 CU 6000KM. SUNT EFECTE ADVERSE? SUNT TUTORIALE PE YOUTUBE, care iti explica ce si cum sa faci dar parca ceva ma retine(motorul este nou luna trecuta a iesit din garantie) este posibil sa fac RAU? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 nu, da-l jos cu incredere, daca pui si filtru sport si toba aftermarket trebuie sa-i faci o remapare sau power commander V oricum nu castigi nimic fara cat si toba stock da-i jos si Ais sa stii o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Ridica rezervorul ... Scoate capacul airbox ului ... si verifica toate furtunelele care intra in cutie ... Sunt 3 daca imi aduc bine aminte. Vezi sa fie in ordine corespunzatoare. Apoi mai ai o sonda. Aia sa fie fixata bine cu varful in cutia airbox ului. Apoi .. daca toate sunt in regula ... incearca sa vezi poate ai gresit fisele(bobinele de inductie) ... nu le-ai pus in ordinea care trebuia. E multa munca ... dar .. asta e. Apoi .,.. in functie de regimul tau de mers ... ar fi mers mai bine bujii mai calde .. CR9EK ... in loc de CR10EIX .. si apoi Irridium la injectie ... daca mergi pe sosea si nu circuit (ma refer la stilul de pilotaj) ... dont mix. Daca ajungi la bobine ... scoate bujiile si masoara-le cu lera. Daca poti sa cumperi CR10EK cum aveai inainte .. sau mai calde CR9EK ... e perfect. Editat Mai 17, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) verifica si tu jocul la supape......ca posesor de honda , am patit chestia cu oscilatul tare pe relanti, pornire greoaie la rece si lipsa de putere, am refacut jocul cu pastile noi si e foarte ok acum....am motorul trecut de 55 mii de km, spre surpriza unora care nu agreeaza marca, era cazul. am dus-o la mecanicosi...care mi-au dat peste nas ca ei au 15 ani de experienta, in afara de sincronizat carburatoarele timp de 3 zile nu au fost in stare sa dea un verdict......mai ramaneau sa imi zica ca vor sa regleze uleiul in baie .......asa ca am pus mana pe manual, am luat ce-mi trebuie si am zis ori crapa ori merge....si merge jocurile pe admisie erau 0.0 Editat Mai 19, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.