Sari la conținut

Problema ZX6R


Postări Recomandate

Salutare tuturor! De ceva vreme ma confrunt cu o problema la motocicleta.Este vorba despre un ZX6R din 1999 cu 39000km. Problema este urmatoarea. Indiferent ca e la rece sau cald are o ezitare la acceleratie la relanti si in treapta 1,totul se intampla sub 2500 turatii,diferenta e ca daca e relativ rece motorul (1-2 linii in bord) cand incerc sa o turez peste 2500 ori moare motorul ori face o ezitare mare si apoi se ridica. In mers de la 2500 in sus nu are nici o problema trage in draci.Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 2 zile.Compresia este 13 13 13 14.Bujiile sunt bune au 3000 km (NGK iridium).Ceea ce am observat este ca a3a galeria de evacuare ramane mai rece ca restul.Am dat cu apa pe ele iar in dreptul cilindrilor 1 si 4 apa se evapora instant la 3 ramane umed si se evapora foarte greu iar la 2 se evapora dar putin mai greu ca 1-4. Am incercat sa schimb bujiile intre ele si respectiv cu altele standard la fel si pipele si fisele dar fara nici un success. Scanteie au,nu stiu ce ar putea sa fie.

A intampinat cineva o problema ca asta sau asemanatoare ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bobinele de inductie, incearca sa probezi cu altele sau sa le schimbi intre ele.

Asta ma gandeam sa mai incerc.Deci pot schimba bobina de pe 2-3 cu cea de pe 1-4 ? iar daca pe 4 face aceeasi problema inseamna ca asta ar trebuie sa fie, multumesc pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel cilindru nu are ardere(merge in 3) si acea galerie se incalzeste de la celelalte.

chestia e ca la turatii de la 2500 in sus nu mai are ezitari trage foarte bine ca si cum ar merge normal si suna normal. In schimb la relanti si treapta 1 suna ca si cum ar merge in 3.iar la toba miroase putin a benzina nearsa dar nu prea evident ca si cum ar face ceva ardere dar nu completa. Am mai testat si cu o surubelnita pe cadru in pipa #3 si face scanteie destul de puternica

Editat de Spyked
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca nu gasesti altele, le poti schimba intre ele; per total, asta este ideea: daca problema se muta pe alt cilindru, e problema de bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai bobine independente sau ai 2 bobine care ies cate 2 fise din fiecare?

2 bobine am din care pleaca cate 2, am schimbat intre ele bobinele, la fel cilindrul 3 ramane in urma.Am sa incerc sa vad si la rezervor desi nu cred ca ar afecta cilindrul cu probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vreo 2 pastile care ticaie dar inainte nu aveam problema asta cu tot cu pastilele alea si la service mi s-a spus ca nu are legatura. Toate bujiile au culoarea negru spre gri. Tocmai ardere face dar nu destula pe cilindrul 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa imi face si mie , se accelereaza ca toti draci sub 2-3000 rpm. Imi da rateuri in carburatoare iar cateodata cand o pornesc imi da un mare rateu pe esapament. A mea este din 2000 dar la mine dupa 75 de grade dispare aceasta problema si motorul merge normal, oare ce o avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu rateul la pornire uneori e cel mai probabil vreun cui pontou care nu inchide bine. Verifica-le pe toate 4 si vezi si garnitura de la scaunul cuiului. De asemenea, asigura-te si ca nivelul in camere este corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si nu supureaza benzina nici un carburator, tind sa cred ca este bulita carburatia, sa fac rost de bani si sa o duc la doctor. Asta ma enerveaza ca face ca toti draci, trebuie sa o accelerez in gol dupa 3-4000 rpm si pe urma sa ii dau drumu la abreiaj ca daca plec cu ea la turatie joasa ma "balbaie" ca dreacu dar nu inteleg de ce duoa 75 de grade nu mai face asa, pana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut exact problema asta la un fz750...la relantii mergea in 3 pistoane...cilindru 3 ramanea racoros...daca ii dadeam shpan isi revenea mergea rotund...cand cum...dar cel mai mult la turatie isi dadea drumu...la testul de compresie cilindrul 3 scosese abea abea 8 bari...avea o supapa fisurata pe zona de contact cu scaunul...parerea mea este ca ar trebui sa-i faci un test de compresie pe cilindrul respectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu cred ca e daca vorbesti de reglajul la pastile alea.insa am zis ca am vreo 2 pastile care se aud dar le aveam si cand mergea ok motorul. Daca tin bine minte problema a aparut dupa ce i am pus bujii noi si i am curatat filtrul de aer care este standard. Cam la o saptamana am observat pentru ca am plecat cu ea mai rece de pe loc. Asta fiind in octombrie anul trecut,am mers 2 saptamani asa si am bagat-o la iernat. Acum cand am scos-o problema nu disparuse si am dus-o la sincronizat. Ce e drept anul trecut nu am facut testul cu apa sa vada daca tot asa nu arde bine in cilindrul 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatoare sunt mai bune bujiile normale decat cele iridium...sunt cazuri cand motorul nu merge bine din cauza asta...oricum...ca suna pastilele ca nu suna..inainte de sincronizare se verifica si jocul supapelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...