Jump to content

Accident in Pipera soldat cu decesul motociclistului


route`66
 Share

Recommended Posts

Un mars pt modificarea legii impotriva asasinilor atat la volan cat si la ghidon : 10 ani parnaie cand omori un semen. Astfel am putea constientiza mai bine cand intram in trafic cu arme ce ucid fie cu ghidon sau volan. Si.... fara clementa pt jmecheri Postul asta oricum ramane la stadiul de "film" in capul meu, noi fiind prin excelenta o populatie vegetala sutem incapabili de a face ceva. Dimpotriva !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

. Si.... fara clementa pt jmecheri

 

parca au fost pagini intregi de posturi ca nu e normal sa-ti confiste autoritatile motocicletul pentru viteza 50+ fata de limita.

sau tu vrei parnaie numai pentru conservisti?

 

romanul vrea pedepse cat mai mici pentru ca el este obisnuit din educatie sa incalce legea. normal ca in cazul unui accident celalalt este vinovat, daca ar putea fi condamnat la moarte, daca se constata invers, ca tu ai vinovat (vezi clipul de mai sus), atunci sa nu se mai aplice legea aia fara clementa.

 

avem tara pe care ne-o dorim.

 

si trebuie sa ne adaptam sa traim in ea, adica sa fim mai atenti pe 2 roti decat pe 4, sa putem feri noi greselile colegilor de trafic. cam asta e.

cu ajutorul unei scoli proaste, legilor blande, tinerii pana-n 30 de ani fara experienta traficului sunt cei mai expusi.

Link to comment
Share on other sites

Exact.

In cazul meu (un jaf de dacia nu a oprit la STOP si am lovit-o in roata / aripa dreapta fata, motor dauna totala, eu muuulte luni fracturi si operatii), a durat exact 4 ani pana s-a terminat procesul. Atata birocratie, smecherii, expertize si contraexpertize ca iti vine rau! Deci eu traiesc, si a durat 4 ani. D'apoi in cazul de fata, nici nu vreau sa ma gandesc. Tipic romanesc, "expertiza,expertiza zice ca da,in prima faza culpa comuna,iar dupa ceva timp vinovat mortul!". Naspa rau de tot...

Sa se odihneasca in pace!

 

Scuze de off topic: Acu un an un prieten de-al meu a avut un accident care s-a soldat cu moartea pasagerei. Acu 2 sapt s-au intalnit la politie pentru confirmarea expertizelor sau ceva in gen. Au fost facut 4 expertize. Una de catre conducatorul motorului (prietenul meu) una de cel care l-a lovit una de politie si una de catre sotul decedatei. Primele 3 expertize au iesit aproape la fel. Mici diferente de vietza intre 10-15km/h. Insa expertiza comandata de sotul victimei a iesit ca motorul avea o viteza de 360km/h fara far aprins, iar viteza masinii de 190km/h.

 

Trageti voi concluziile. Vitezele scoase de celelalte 3 expertize sunt. Masina 45-50km/h , motorul 80-95km/h. Si este vorba de DN1 pe o zona unde limita este de 100 km/h.

 

On: Sincere condoleante familiei , daca putem ajuta intr-un fel sau altul rog prietenii sa posteze pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor la 50-60 la ora se opreste instant in 2-3 metri, sunt motociclist si stiu. Doar daca a iesit masina in fata lui din scurt, eu cred totusi ca avea 80-1000

Asta e singura cale sa opresti in 2-3 metri de la 50-60 la ora, si nu oricare motocicleta.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa o zic, dar eu nu am vazut pana acum conducator de vitezana (cu carene, ca sa ma exprim altfel) care sa mearga cu o viteza decenta. Cunosc doar vreo 2-3, maxim. Chiar azi veneam de pe DN1 si a trecut unul pe langa mine, nu mi se parea ca are viteza, asa ca m-am luat dupa el. Cand a inceput sa imi faca motoru ca toti dracii am realizat ca aveam deja 130 si el tot se indeparta, deja la iesirea din pasajul de la Baneasa, unde veneau masini din dreapta. Si nu doar azi, si prin oras, pe oriunde se gasesc 2-3 sute de metri liberi.

Edited by Florinel1984
Link to comment
Share on other sites

Fratilor la 50-60 la ora se opreste instant in 2-3 metri, sunt motociclist si stiu. Doar daca a iesit masina in fata lui din scurt, eu cred totusi ca avea 80-1000

''Frate'' extrapolind ''un pic'' si folosindu-ne de proportii la 150-180 km/h te opresti un 6-9 metri? ce plm ai?

Am vazut la protv ca soferul este ''afectat'' rau dar ''venea cu 140 am si martori'', aveti toti radare in gaoz sa va luam radarele pe belite.Zdreanta nu va pati nimic .In rest RIP pt. baiat.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa o zic, dar eu nu am vazut pana acum conducator de vitezana (cu carene, ca sa ma exprim altfel) care sa mearga cu o viteza decenta. Cunosc doar vreo 2-3, maxim. Chiar azi veneam de pe DN1 si a trecut unul pe langa mine, nu mi se parea ca are viteza, asa ca m-am luat dupa el. Cand a inceput sa imi faca motoru ca toti dracii am realizat ca aveam deja 130 si el tot se indeparta, deja la iesirea din pasajul de la Baneasa, unde veneau masini din dreapta. Si nu doar azi, si prin oras, pe oriunde se gasesc 2-3 sute de metri liberi.

 

Stiu ca o sa atrag iar antipatii, da' imi asum riscul... nu, isi iau vitezane pentru ca le place forma si spectrul de culori... de fapt, o ard legal/ la limita evitarii oricarui pericol. Intamplator, (aproape) orice varianta de deplasare as alege, trec de 2 ori/zi pe BLVD Dimitrie Cantemir. Bucuresti. Nu vreti sa stiti ce imi vad ochii... Si sunt totusi catea stradute laterale... Si doua saormerii... Treaba voastra...

Link to comment
Share on other sites

Ce-mi plac mie tabelele cu viteza si metri parcursi si punctul de franare mai ales alea care nu arata si masa si coeficientul de frecare. Alea sunt irelevante pentru ei. Vad tabelele astea ca mesajul de pe pachetul de tigari. Inutile.

 

Daca ai cauciucuri uzate nici mama abs-ului nu te mai salveaza. Daca ai nisip, ulei pe jos, la fel. Si pe mine ma fura viteza dar deja nu ma mai uit la masina din fata ci la a doua, a treia. Ma uit mult mai departe cand merg prea tare pentru siguranta mea indiferent de cifrele de pe tabel pentru ca stiu ca voi opri greu daca este nevoie. Daca te uiti la 100km/h cum te uiti la 50 inseamna ca nu ai ce cauta pe motor sau la viteza aia.

 

Daca incalzeste cu ceva asta, nu numai vitezanele pot sa mearga tare, faptul ca doar pe ele le observati este din cauza numarului mai mare. Sunt mai accesibile si ca pret, tot din cauza numarului mare.

 

Ce a ajuns sa ma deranjeze nu sunt slapii sau fortarea unde nu e cazul ci numarul sub sa. Azi am vazut doi care nu puteau fi identificati dupa numar. Politia ce face cu astia? Circulau in plina zi asa, eram la stopul de pe Bd. Timisoara unde se intra in parcarea AFI si unul din ei a trecut pe rosu ca si cum semaforul nu era acolo, in conditiile in care toata lumea era oprita nu ca l-ar fi vazut prea tarziu.

 

Exista o vorba, cei din alte tari mai stiu si de frica nu ca-s ei miezul civilizatiei. Dupa doua-trei amenzi ce te costa cat un power commander si 2-3 luni de pauza in plin sezon te gandesti de doua ori cat de vizibil ti-e numarul si ce culoare are semaforul. Dar vorbesc din carti de povesti.

Link to comment
Share on other sites

.Daca incalzeste cu ceva asta, nu numai vitezanele pot sa mearga tare, faptul ca doar pe ele le observati este din cauza numarului mai mare. Sunt mai accesibile si ca pret, tot din cauza numarului mare.

 

 

. Dar vorbesc din carti de povesti.

Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Cand vine vorba de SH uri sunt in general mai ieftine decat alte categorii de motociclete ca de exemplu cruiserele . Piesele sunt scumpe la toate :)

 

 


Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Eu am invatat sa evit cartierele de fite , daca nu pot evita , merg incet , pentru ca acolo 'cica' traiesc oamenii nedezvoltati mintal.

Link to comment
Share on other sites

Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

 

serios?

ia compara un r1 cu un bmw 1600 sau chiar noul GS, cu un Goldwing sau cu un HD de top.

dar nu din cauza pretului se cumpara r1. da bine in haita sa ai unu, nu ca jumatate ar stii sa-l conduca sau 99% ar folosi ce stie sa faca. trebuie doar sa-l ai si sa faca zgomot si sa te dai cu 150 pentru 100m. pe kilometru e cea mai scumpa motocicleta. il cumperi si il folosesti 200km/an

Link to comment
Share on other sites

serios?

ia compara un r1 cu un bmw 1600 sau chiar noul GS, cu un Goldwing sau cu un HD de top.

dar nu din cauza pretului se cumpara r1. da bine in haita sa ai unu, nu ca jumatate ar stii sa-l conduca sau 99% ar folosi ce stie sa faca. trebuie doar sa-l ai si sa faca zgomot si sa te dai cu 150 pentru 100m. pe kilometru e cea mai scumpa motocicleta. il cumperi si il folosesti 200km/an

 

Jefe, nu cred ca e locul potrivit sa ne contrazicem pe tema asta. La o vitezana, mai adauga $$ si pentru carene :) Iti pun 3000 de epuroi in mana. Vrei vitezana cat de cat ok ? Mai "tanara" de 03-04 nu cred ca te atingi. Orienteaza-te spre naked si iti iei GSR 08. Zic si eu. Iar cu intretinerea, aud mult mai rar probleme la naked, touring, enfuro-touring decat la ss, asa ca ....

Link to comment
Share on other sites

La minutul 2:18-2:22 din reportajul de aici http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html se vede o camera de supraveghere.Sunt tare curios daca o sa vedem imaginile surprinse de acea camera.Martorii (anonimi) spun ca motociclistul avea viteza mare.Toti am vazut cum arata o motocicleta izbita la viteza mare.Tind sa cred ca viteza motociclistului a fost destul de mica,dar a avut ghinionul sa-i fuga fata si sa fie prins intre motocicleta si masina.Daunele la abmbele vehicule,sunt destul de mici.Roata motocicletie este umflata si se invirte,ghidonul se misca lejer,amortizoarele nu sunt strimbe,deci cit de mare putea sa fie viteza lui?

Dumnezeu sa-l odihneasca.Condoleante familiei.

 

Ori ai gresit, ori NU MAI EXISTA minutul 2:18 - 2:22 ... daca asta e situatia, inseamna ca cineva a tras o groaza de sfori ! Ahh ce imi vine sa stric borduri cu mutrele astora.

Rog colegul sa confirme daca ala era minutul, si daca a disparut o parte de film trebuie cautata inregistrearea aia video ! ! ! E inadmisibil

Link to comment
Share on other sites

Ori ai gresit, ori NU MAI EXISTA minutul 2:18 - 2:22 ... daca asta e situatia, inseamna ca cineva a tras o groaza de sfori ! Ahh ce imi vine sa stric borduri cu mutrele astora.

Rog colegul sa confirme daca ala era minutul, si daca a disparut o parte de film trebuie cautata inregistrearea aia video ! ! ! E inadmisibil

Nu am gresit.Tocmai am revazut acum reportajul,care arata total diferit.In reportajul initial,aparea in filmare timp de citeva secunde,camera de supraveghere,filmata intentionat si insistat asupra ei.In forma actuala a reportajului ,mult mai alb dpdv al calitatii imaginilor, la 0:53 se vede ca pe stilpul din dreapta intrarii in cartierul rezidential se afla o camera de supraveghere si semnul afereant.

Camera se vede perfect si pe google maps aici : http://goo.gl/maps/o8EFc

post-641-0-66950000-1373027679_thumb.jpg post-641-0-90865300-1373027685_thumb.jpg

Am inconjurat cu rosu camera si numarul de la intrare in ambele imagini, ca sa nu existe nici un fel de dubiu.

ASTEPTAM IMAGINILE DE PE CAMERA DE SUPRAVEGHERE.

Uitati-va si ce reactie are "domnul" politist la 1:37 , cind reporterul ProTV aduce in discutie camera de supraveghere de la intrarea in cartierul rezidential.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html

Reactia politistului : intoarce capul in parte opusa si spun cu jumatate de gura... SIGUR.

Edited by HUFFYY
Link to comment
Share on other sites

Uitati-va si ce reactie are "domnul" politist la 1:37 , cind reporterul ProTV aduce in discutie camera de supraveghere de la intrarea in cartierul rezidential.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html

Reactia politistului : intoarce capul in parte opusa si spun cu jumatate de gura... SIGUR.

lolll... vai ce ar merita dat cu capu' de camera pana-si aduce aminte de ea...

vai ce "pe fata" au ajuns sa se faca abuzurile...

Link to comment
Share on other sites

"Ce-mi plac mie tabelele cu viteza si metri parcursi si punctul de franare mai ales alea care nu arata si masa si coeficientul de frecare. Alea sunt irelevante pentru ei. Vad tabelele astea ca mesajul de pe pachetul de tigari. Inutile."

 

Masa chiar e irelevanta, coeficientul de frecare nu, insa sunt convins ca a fost luat in calcul unul corespunzator unor anvelope medii ca performant si uzura, la fel cum tot arbitrar au estimat un timp mediu de reactie, si asa mai departe. Daca esti bun si ai cauciucuri ultra-lipicioase si reflexe de pantera, mai scade cativa metri. Oricum ar fi, tabelele scot in evidenta ceva poate greu de intuit de unii dintre noi, si anume ca cresterea distantei de franare nu e liniara cu viteza.

Link to comment
Share on other sites

"Ce-mi plac mie tabelele cu viteza si metri parcursi si punctul de franare mai ales alea care nu arata si masa si coeficientul de frecare. Alea sunt irelevante pentru ei. Vad tabelele astea ca mesajul de pe pachetul de tigari. Inutile."

 

Masa chiar e irelevanta, coeficientul de frecare nu, insa sunt convins ca a fost luat in calcul unul corespunzator unor anvelope medii ca performant si uzura, la fel cum tot arbitrar au estimat un timp mediu de reactie, si asa mai departe. Daca esti bun si ai cauciucuri ultra-lipicioase si reflexe de pantera, mai scade cativa metri. Oricum ar fi, tabelele scot in evidenta ceva poate greu de intuit de unii dintre noi, si anume ca cresterea distantei de franare nu e liniara cu viteza.

Domnu', in ce univers paralel este relevant doar coeficientul de frecare, nu si masa? Iar distanta de franare este mai mare in cazurile in care forta de frecare este cu mult mai mica decat forta de inertie, iar cum inertia merge mana in mana cu viteza/acceleratia, asta inseamna ca la viteza mare->forta de inertie mare->forta de frecare constanta=>diferenta dintre ele iti va da intr-un final distanta.

Link to comment
Share on other sites

Ai o eroare... forta de frecare nu e constanta, e si ea direct proportionala cu masa... care dupa niste mici calcule se reduce cu masa din formula miscarii accelerate (franarea e un caz particular de acceleratie, in care acceleratia e negativa). La final in formula obtinuta pentru distanta de franare, observi ca nu mai apare masa, ci doar coeficientul de frecare si viteza initiala. Ta-daaaam :D

 

Daca doresti, pot produce si o demonstratie ca in clasa a IX-a, la mecanica (disciplina a fizicii), dar din felul mai putin academic in care ai argumentat mai sus deduc ca ar fi overkill...

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles prea bine in ce sens e constanta frecarea, dar totusi iti explic: pilotul+motocicleta vor avea intotdeauna aceeasi forta de frecare pe franare in cazul in care nu mananca ceva shaorma pe drum (nu luam in calcul variabile ca suspensia, presiunea in furtunele de frana si frana de motor) ceea inseamna ca singura variabila care duce spre o distanta mai mare a franarii este viteza (ma rog, si coeficientul de frecare al asfaltului, dar plecam de la ideea ca e acelasi asfalt in tot bucurestiul). Aici intervii tu si spui ca cresterea distantei de franare nu e liniara cu viteza si sincer sa fiu, nu inteleg de ce zici asta.

Putem sa mutam conversatia pe PM ca sa nu poluam topicul cu asa ceva, daca ma convingi revin aici si scriu asta.

Link to comment
Share on other sites

* am uitat sa fac o mentiune: ce am scris mai sus e in ipoteza ca se franeaza la limita blocarii rotilor in cazul ambelor vehicule. Evident ca daca sui 6 oameni pe o mobra, ca in India, sistemul de franare e incapabil sa mai blocheze rotile (din cauza apasarii normale, adica a greutatii, foarte mari), deci franarea va fi sub-optima. In aceste cazuri, evident ca vehiculul mai greu opreste dupa o distanta mai mare, dar in general franele vehiculelor sunt dimensionate sa poata bloca rotile la incarcare maxima omologata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...