Sari la conținut

targu secuiesc - 20-21 iulie


neutrino
 Share

Postări Recomandate

 

Deh, daca Adrian nu s-ar fi lovit asa de tare acum doar faceam toti bascalie pe aici,numai ca eu sper sa traga invataminte toti din noua generatie de baieti care cocheteaza cu circuitul,myself included!

 

Daca nu s-ar intimpla asta ar insemna ca ne pierdem timpul, tocim tastaturile degeaba si consumam bitzii serverului aiurea ... ceea ce nu cred ca este cazul, toti invatam una alta.

 

In alta ordine de idei, sportul asta este unul scump, chiar la nivel amatorial ca al nostru, iar cu cit creste performanta ( scad timpii pe tur ) cu atit chelutielile sunt mai mari. Nu exista scurtatura sau moduri de a fenta procesul asta, pentru a merge tare si safe trebuiesc cheltuiti bani seriosi.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 205
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

recuperare usoara!

 

sunt unele back protectors care merg pana jos, gen aproape pana la coccis - merita cautat si purtat pentru ca nu stii niciodata ce se intampla

 

mersi, nu mai ies nici pana la colt fara sa port unul de acum inainte...

 

 

Denis, cam ce viteza crezi ca aveam in curba aia cand am facut highside-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://imagnet.ro/images/aqhbp.jpg

http://imagnet.ro/images/my9Yb.jpg

 

de ce s-a facut pe partea stanga asa?de la suspensii nu?

 

este exacta pe compoundul de mijloc,sau am fortat putin la rece?

 

 

 

de ce s-a facut pe partea stanga asa?de la suspensii nu?

 

Si de la trasul prea tare de gaz la rece si de la asta :)

post-10481-0-67265600-1375199985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par carcotas si nici expert in circuite asa ca precizez din start ca n-am calcat pe circuit in viata mea, insa pana la a da vina pe echipament hai sa nu omitem greselile evidente de pilotaj...Pe clip se vede clar ca in virajul in care s-a prdus buba ai accelerat cam in valuri cand erai aplecat. Nu mi se pare deloc ok ce faceti voi...ma refer la cei care au iesit de 4-5 ori pe un circuit si alearga dupa timpi. Cel mai bun lucru daca vreti sa progresati e sa uitati de orice mijloc de inregistrare a timpilor si sa va concentrati pe un stil cat mai fluent de parcurgere a circuitului. Diferenta clara intre cum pilotai tu si cum mergea ala pe care incercai sa-l ajungi era chiar asta...tu te-ai chinuit sa-l ajungi din forje si frane violente in timp ce omul mergea foarte relaxat. Din ce-am observat eu tu ai abordat virajul cam larg, si ca sa strangi trasa ai apelcat motorul mai tare luand mana din gaz dupa care ai accelerat si....

Am intervenit pentru ca tot vad cum toti va bateti pe timpi desi muti ati intrat pe circuit de 4-5 ori si la fiecare tranta dati vina pe echipament.

Imi pare rau de ce-ai patit si sper ca accdeintul tau sa le deschida ochii si celorlati colegi de-ai tai debutanti pe circuit care alearga dupa sutimi de secunda. Cei care parcurg Amckart in 1.05 n-au ajuns la timpii astia din 5 iesiri pe pista....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://imagnet.ro/images/aqhbp.jpg

http://imagnet.ro/images/my9Yb.jpg

 

de ce s-a facut pe partea stanga asa?de la suspensii nu?

 

este exacta pe compoundul de mijloc,sau am fortat putin la rece?

 

Pe dreapta uzura este relativ buna, nu ar fi mari probleme.

Pe stanga insa cauciucul nu s-a incalzit suficient si ai tras tare de gaz pe drept ca sa compensezi faptul ca nu tragi liniar de gaz de jos.

 

Tg Secuiesc nu are inca un asfalt pretentios pt cauciucuri. Cand am fost am schimbat mai multe reglaje la amortizorul spate si la arc si urmele de uzura au fost mereu aceleasi. Deocamdata concentreaza-te pe mers si uita de suspensii. Deocamdata tu ai compresia prea moale, revenirea prea rapida( si arcul spate nu are sag-ul corect). Cam atat din poza.

Cand gumele sunt noi, compenseaza destul de mult o suspensie ne-reglata. Pe masura ce se tocesc, ai nevoie sa iti lucreze bine amortizoarele ca sa te poti da bine.

Ai invatat motoreta?

Manometru ai avut la tine ca sa stii ce presiune sa-i faci?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cauciuc de pista second mai merge 2000km pe strada, ce vad in poza de mai sus e un anuntz despre dezastrul ce va urma. Trebuia demult schimbat. Mai era baiatul din Iasi care mergea ca inconstientul cu un spate uzat cu mult sub limita, Manu VVu.

Sa zicem ca am avut noroc ca nu am picat...am realizat asta si nu contest ca era prea uzat cauciucul.

Motiv ptr care nu am ajuns la iesirea de week-end-ul trecut...nu am vrut sa risc si a 2-a oara (am pornit, am parcurs o bucata de drum si m-am intors).

Dupa ce am aflat ca a si plouat...sunt convins 95% as fi cazut daca as fi intrat pe pista, mai ales ca as fi mers si destul de increzator pentru cum arata spatele...

 

Recuperare rapida si grabnica!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis, cam ce viteza crezi ca aveam in curba aia cand am facut highside-ul?

 

la 1:09, eu am in punctul in care ai cazut tu 62km/h. insanatosire grabnica si daca te consoleaza cu ceva, nu exista protectii pentru cazatura pe care ai luat-o tu, a fost accidentare prin tasare. chiar daca aveai platosa de fier la noada curului, socul era acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea am facut.o dim la rece.1.4 spate si 1.9 fata.in cursul zilei nu am mai verificat.presiune in ambele zile.am simtit de 2-3ori cum tinde sa plece de sub mine cand am fortat oleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate discutiile si comentariile sunt de prisos odata ce faptul e consumat. Omu e accidentat si cu siguranta e si necajit din cauza asta.

Eu merg de la inceputul anului pe un set de gume dunlop sportsmart despre care nu stiam mare lucru doar ca era din gama sportmax si ca era dedicat si pentru cateva abordari mai zdravene pe circuit. Spatele este n-tec, compoItia mesium, pretul entry level, deci toate erau de bine. Dupa 2 lowside-uri pe amckart si un set de semighidoane si unul de scarite am ajuns la punctul in care imi bagam ceva in ele de gume de c***t! Apoi m-a luat nemes de urechi am facut cateva setari si o preaiune corecta si diferenta a fost colosala. Pe skatkart nu am avut nicio grija ai am progresat incet si sigur, conatient fiind ca ma apropii de martori si ca suspensiile le-am reglat la medium peate tot. Inca nu am ajuns la stadiul in care sa fortez prea tare suspensii sau gume. Mai mult decat atat o tura lucrez un viraj, urmatoarea alt viraj. Inca nu am experienta si curajul necesar sa fortez toata pista si pana la urma merg acolo pentru relaxare nu alerg dupa timpi. Am momente in care incep sa ma acidulez un pic dar ma iau imediat de urechi si fac o tura pauza de odihna, mergand usor si respirand adanc sau daca e cazul ies se pe pista pentru o tigare canceroasa ai o sticla cu apa rece (atentie, nu foarte rece ca e jale).

Adi era la fel de obosit ca mine dar cand a vazut ca eu am iesit ai a ramas el cu tipu din apatele meu, pentru el a fost ca o usa deschisa, pacat ca l-a dus in beci...

Vina este in totalitate a ta, domnu adi, pentru ca ti-ai suprasolicitat organismul in timp ce el cerea odihna. Daca aateptai o tura in care sa iti tragi sufletu si te agatai dinou de tipul cu honda era altceva. Puteai sa furi o trasa doua de la el lejer.

Cazaturile astea se petrec in mare parte din lipsa de concentrare. Orice problema cauzata de suspensii sau gume se transmit intr-un fel sau altul la creier sau sunt constientizate de la bun inceput. Chiar tu ai zis la penultima intrare ca nu intelegi ce are guma spate ca aluneca, ceea ce inseamna ca fiind relaxat si concentrat ai simtit asta si creierul a reactionat rapid si te-a ferit de tranta. Tu ai fost mai capos, i-ai neglijat deficitul de odihna si concentrare in ultima intrare si uite unde ai ajuns. Eu cred ca acum intelegi ce anume trebuie sa bagi la cap. Succes cu recuperarea!

 

Scuze pentru greselile gramaticale dar telefonul nu ma ajuta prea mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automat am stiut de ce ai cazut cand mi-ai zis ce presiune ai avut pe anvelopa spate.

Daaar... asta nu e nimic : Acum o saptamana, un motociclist pe un gixxer de 600 a facut un high side cu clavicula rupta bonus, in rond la Alba Iulia, la 40 la ora. De ce oare, de ce oare? Am masurat presiunea in anvelopa spate (D212 GP Pro NTEC): 2.5 bari!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz particular, la Dunlop nu se aplica regula uzurii prin ciclurile incalzire racire.

 

Am studiat un pic cazul si ei spun in felul urmator:

 

http://dunlopracing.com/technical-info/#HC

 

 

How many Heat Cycles can I get out of a tire?

Heat Cycles is not an issue with Dunlop racing tires as it would be with other brands. The more important factor is how much tread is left on the tire. Stable fact: thicker rubber has more grip and develops more heat, thinner rubber has less grip and runs cooler. After each session you have less grip. As the tire wears out, you have less and less grip. It could be slight or it could be large.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<How many Heat Cycles can I get out of a tire?

Heat Cycles is not an issue with Dunlop racing tires as it would be with other brands. The more important factor is how much tread is left on the tire. Stable fact: thicker rubber has more grip and develops more heat, thinner rubber has less grip and runs cooler. After each session you have less grip. As the tire wears out, you have less and less grip. It could be slight or it could be large.>

bine de stiut pe viitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cesar, asta e mai periculos pentru un D212 decat faptul ca probabil nu era incalzit cum trebuie?

 

Cred ca e un cumul de factori.

Pata de contact mica de la presiune prea mare combinat cu faptul ca guma era probabil rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi principiu e si la celelalte marci de anvelope. Pirelli, Metz, marci rulate intens in ROSBK prin 2007 2008, la slick-ri, cind mai raminea max 1/3 din adincimea martorilor, trebuiau musai schimbate, practic, durata de viatza a concurentilor Dunlop era mai mica. Un neajuns e ca daca pui o compozitie Dunlop neadecvata temperaturii asfaltului, acesta se va rupe daca e prea frig si va aluneca daca e prea cald. Asta e valabil pt mers pe pistele de viteza mare. Per total, Dunlop e cea mai buna alegere.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cesar, asta e mai periculos pentru un D212 decat faptul ca probabil nu era incalzit cum trebuie?

gp racerul are aderenta si rece, pui genunchiul jos fara probleme din primul viraj. tot ce ai de facut e sa nu il bruschezi pana cand se incalzeste.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...