nokian89 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Deschid un nou topic deoarece n-am gasit unul corespunzator in care sa postez. Este vorba de un Aprilia rs50/80cc. Ptoblema cu acest "motor" este ca nu mai trage lafel cum tragea odata. Ca sa fiu explicit si sa intelegeti mai bine de unde ar putea proveni problema o sa va scriu un mini film al celor intamplate. Sezonul trecut mergea destul de frumos (nu avram probleme), asta iarna a trebuit sa i schimb locul de hibernat din unele motive, afara erau cam vreo -3°c. Fara sa-mi dau seama am pornit o ca sa iy schimb locul (am rulat cam vreo 200 m si drept urmare mi-a crapat cilindrul avand apa inghetata in el. Evident dupa ce s a topit toata apa a curs prin crapaturi. L am lasat asa pana la sosirea primaverii, pana cand mi am luat un set complet nou (chinezesc). Dupa montarea setului nu a vrut sa porneasca neam. Am crezut k poate e vreo un jigler infundat. Am desfacut carbu, l am curatat, etc (se pare k il cam dereglasem aer/benzina). Aceiasi problema. Pana la urma s a dovedit a fi bateria. Am luat baterie noua de 8 ah (tip gel) si supet a pornit f bine. Dar problema e ca de atunci nush ce are de nu trage lafel k asta vara (prindeam si 120 km/h cu ea, acum abia ajung la 90 la vale). Am dus-o la cineva sa mi regleze carb, dupa asta acel cineva m-a sfatuit sa-i iau si o bujie noua. Asta am si facut dar in zadar. Merge lafel de naspa. Dupa ceva vreme fiind sfatuit de majoritatea prietenilor cu motoare am desfacut setu sa verific pistonul si segmentii deoarece scapa compresie in draci. Intr-adevar pistonu era inegrit nu numai in cap ci si pe megine chiar in partea de jos a segmentilor. Dupa aceasta am decis sa i schimb segmentii, dar sfatuit de unii si altii am hotarat sa schimb iar setul complet (parea cam uzat). De aceasta data am luat un set ceva mai scump si mai calitativ, eu ferm convins k aceasta avea sa fie problema. Setul l am montat acum doua 5 zile (i am facut rodajul k totul sa fie ok). Azi am iesit putin la drum dar am ramas prost surprins vazand ca nu s a schimbat nimic la mersul motocucletei Recapituland va cer ajutorul pentru a rezolva aceasta problema stresanta. Deci in treptele 5-6 abia o duc in 9000 rpm iar la cea mai mica rampa lesina-scade in turatii. Si treapta a 4 a face putin. Please help me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Setul nou e tot de 80? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Setul e original sau iar o ciupengărie? E posibil să fie mici diferenţe de dimensiuni, cilindru mai lung sau pistonul mai scurt şi atunci raportul de compresie e mai mic, de aici poate rezulta un motor mai "leşinat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Setul nou e tot de 80? Verifica uleiul de transmisie daca e in parametri lasa-l acolo, daca are spuma galbuie ti-a crapat si mai jos de cilindru si iti scapa compresie in carter sau este pompa de apa.Daca tot ai umblat la carburator n-ar fi o idee rea sa verifici si muzicuta cand o pui la o sursa de lumina n-ar trebui ca lumina sa patrunda printre lamele.Bafta Editat Iulie 15, 2013 de mixpix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Deschid un nou topic deoarece n-am gasit unul corespunzator in care sa postez. Este vorba de un Aprilia rs50/80cc. Ptoblema cu acest "motor" este ca nu mai trage lafel cum tragea odata. Ca sa fiu explicit si sa intelegeti mai bine de unde ar putea proveni problema o sa va scriu un mini film al celor intamplate. Sezonul trecut mergea destul de frumos (nu avram probleme), asta iarna a trebuit sa i schimb locul de hibernat din unele motive, afara erau cam vreo -3°c. Fara sa-mi dau seama am pornit o ca sa iy schimb locul (am rulat cam vreo 200 m si drept urmare mi-a crapat cilindrul avand apa inghetata in el. Evident dupa ce s a topit toata apa a curs prin crapaturi. L am lasat asa pana la sosirea primaverii, pana cand mi am luat un set complet nou (chinezesc). Dupa montarea setului nu a vrut sa porneasca neam. Am crezut k poate e vreo un jigler infundat. Am desfacut carbu, l am curatat, etc (se pare k il cam dereglasem aer/benzina). Aceiasi problema. Pana la urma s a dovedit a fi bateria. Am luat baterie noua de 8 ah (tip gel) si supet a pornit f bine. Dar problema e ca de atunci nush ce are de nu trage lafel k asta vara (prindeam si 120 km/h cu ea, acum abia ajung la 90 la vale). Am dus-o la cineva sa mi regleze carb, dupa asta acel cineva m-a sfatuit sa-i iau si o bujie noua. Asta am si facut dar in zadar. Merge lafel de naspa. Dupa ceva vreme fiind sfatuit de majoritatea prietenilor cu motoare am desfacut setu sa verific pistonul si segmentii deoarece scapa compresie in draci. Intr-adevar pistonu era inegrit nu numai in cap ci si pe megine chiar in partea de jos a segmentilor. Dupa aceasta am decis sa i schimb segmentii, dar sfatuit de unii si altii am hotarat sa schimb iar setul complet (parea cam uzat). De aceasta data am luat un set ceva mai scump si mai calitativ, eu ferm convins k aceasta avea sa fie problema. Setul l am montat acum doua 5 zile (i am facut rodajul k totul sa fie ok). Azi am iesit putin la drum dar am ramas prost surprins vazand ca nu s a schimbat nimic la mersul motocucletei Recapituland va cer ajutorul pentru a rezolva aceasta problema stresanta. Deci in treptele 5-6 abia o duc in 9000 rpm iar la cea mai mica rampa lesina-scade in turatii. Si treapta a 4 a face putin. Please help me! Asa va trebuie ca va aruncati banii pe seturi motor chinezesti si pe toate porcariile, pana nu ii pui set original nu te astepta la nici o schimbare, poti deschide topic ori de cate ori schimbi setul. Si camasa ti-a crapat NU pentru ca l-ai pornit azi-iarna ci pentru ca l-ai lasat doar cu apa in el fara antigel, a inghetat, si-a marit volumul si POC surpriza!!! P.S. Seturile nu sunt ieftine, ceva mai scump sau pe categorii, sunt originale si stifturi. Original este undeva la 150 de euro+++ Setul e original sau iar o ciupengărie? E posibil să fie mici diferenţe de dimensiuni, cilindru mai lung sau pistonul mai scurt şi atunci raportul de compresie e mai mic, de aici poate rezulta un motor mai "leşinat". Iti dai seama ca e stift din moment ce zice, citez: "[...]De aceasta data am luat un set ceva mai scump si mai calitativ[...]" Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Verifica uleiul de transmisie daca e in parametri lasa-l acolo, daca are spuma galbuie ti-a crapat si mai jos de cilindru si iti scapa compresie in carter sau este pompa de apa.Daca tot ai umblat la carburator n-ar fi o idee rea sa verifici si muzicuta cand o pui la o sursa de lumina n-ar trebui ca lumina sa patrunda printre lamele.BaftaMai jos de cilindru nu este crapat, iar uleiul de transmisie este in parametrii normali. Legat de muzicuta n am ce sa zic. Ultima oara knd am verificat-o era oK, nu stiu acum cum o fi. O sa verific si te voi anunta. Asa va trebuie ca va aruncati banii pe seturi motor chinezesti si pe toate porcariile, pana nu ii pui set original nu te astepta la nici o schimbare, poti deschide topic ori de cate ori schimbi setul. Si camasa ti-a crapat NU pentru ca l-ai pornit azi-iarna ci pentru ca l-ai lasat doar cu apa in el fara antigel, a inghetat, si-a marit volumul si POC surpriza!!! P.S. Seturile nu sunt ieftine, ceva mai scump sau pe categorii, sunt originale si stifturi. Original este undeva la 150 de euro+++ Iti dai seama ca e stift din moment ce zice, citez: "[...]De aceasta data am luat un set ceva mai scump si mai calitativ[...]" Man e treaba ce impresie iti faci despre set. Am specificat k primu set era chinezesc la 180 ron n ai prerentii Asfalt uscat! Asa va trebuie ca va aruncati banii pe seturi motor chinezesti si pe toate porcariile, pana nu ii pui set original nu te astepta la nici o schimbare, poti deschide topic ori de cate ori schimbi setul. Si camasa ti-a crapat NU pentru ca l-ai pornit azi-iarna ci pentru ca l-ai lasat doar cu apa in el fara antigel, a inghetat, si-a marit volumul si POC surpriza!!! P.S. Seturile nu sunt ieftine, ceva mai scump sau pe categorii, sunt originale si stifturi. Original este undeva la 150 de euro+++ Iti dai seama ca e stift din moment ce zice, citez: "[...]De aceasta data am luat un set ceva mai scump si mai calitativ[...]" Asfalt uscat! Legat de setul nou este R4Racing si m a costat 450 ron. Nu cred k este chiar asa shtift precum pretinzi tu. Si am cerut ajutor in acest topic nu criticari din partea unora. Thanks inca odata tuturor celor care incearca sa mi dea o mana de ajutor. Verifica uleiul de transmisie daca e in parametri lasa-l acolo, daca are spuma galbuie ti-a crapat si mai jos de cilindru si iti scapa compresie in carter sau este pompa de apa.Daca tot ai umblat la carburator n-ar fi o idee rea sa verifici si muzicuta cand o pui la o sursa de lumina n-ar trebui ca lumina sa patrunda printre lamele.BaftaImi spui te rog cum pot verifica pompa de apa. Eu am scos furtul care vine dinspre radiator spre pompa si knd i am dat cheie a inceput sa dea apa afara. Presupun k este ok nu? Totusi eu tind sa cred ca este de la carb. Knd accelerez foarte usor nu mi lesina in treptele superioare, pana la o limita, mai exact in turatii de peste 10k sau pana da lafel de cea mai mica rampa. Iar atunci knd lesina parca imi taie benzina, se aude de parca ar ramane fara gaz (exact acelasi sunet ca cel care se aude knd in mers se termina benzina. Dar in aceasta situatie knd lesina daca iau mana de pe acceleratie si incep sa accelerez usor isi revine... Nush ce sa mai zic. Cam astea sunt starile. Iar legat de set, chiar daca era chinezarie asa cum a fost primu, daca era montat corect si facut rodaju la el, tot trebuia sa duca o sapt macar... Doua seturi noi si aceiasi simptoma nu cred k ar mai putea fi setu. Mai ales k actualul este mai calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Mai jos de cilindru nu este crapat, iar uleiul de transmisie este in parametrii normali. Legat de muzicuta n am ce sa zic. Ultima oara knd am verificat-o era oK, nu stiu acum cum o fi. O sa verific si te voi anunta. Legat de setul nou este R4Racing si m a costat 450 ron. Nu cred k este chiar asa shtift precum pretinzi tu. Si am cerut ajutor in acest topic nu criticari din partea unora. Thanks inca odata tuturor celor care incearca sa mi dea o mana de ajutor. Imi spui te rog cum pot verifica pompa de apa. Eu am scos furtul care vine dinspre radiator spre pompa si knd i am dat cheie a inceput sa dea apa afara. Presupun k este ok nu? este ok cand nu patrunde in uleiul de transmisie.Sa verifici muzicuta.Poti muta siguranta de pe cuiul de dozaj cu o pozitie in jos.Ar mai fi o problema , daca toba rapoartele transmisiei si carburatorul au fost configurate pentru 80cc.Bujia ce culoare are?Totusi e un motoras de 50cc iar viteza de 90 mi se pare decenta pentru o configuratie de 50cc. Editat Iulie 15, 2013 de mixpix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Dacă nu vine destulă benzină prin robinet ar trebui să tragă bine apoi să "dea în nas", verifică filtrul de aer să fie curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Legat de setul nou este R4Racing si m a costat 450 ron. Nu cred k este chiar asa shtift precum pretinzi tu. Si am cerut ajutor in acest topic nu criticari din partea unora. Thanks inca odata tuturor celor care incearca sa mi dea o mana de ajutor. Ce ti-am scris eu nu sunt "criticari", incercam sa iti explic diferenta dintre original si fake-uri. Pentru scutere la noi in Romania 95% din piesele care le gasesti de vanzare NU sunt originale, sunt niste copii. Vorbesc in cunostinta de cauza, am multi prieteni la mine pe strada cu scutere care au incercat 100 de mii de seturi si mai scumpe si mai ieftine si "4Racing" si "4Drifting" ... Degeaba, pana nu pui de la masa de acasa nu poti cere mare lucru, sunt motorashe mici care sunt in asa fel proiectate sa dezvolte o putere mai mare decat ar fi normal, si logic ca e vorba de microni cand vine vorba de masuratori la cilindu / piston etc, foarte putin daca difera "setul" cumparat de la magazinul din colt, motorashul ala nu mai are cum sa isi faca treaba. Trebuia sa gandesti logic, daca motorul a mers calumea, a tras etc si cand i-ai schimbat setul POC, nu mai trage... Oare ce poate fi? Hai sa ii dereglam carburatorul si restul reglajelor la care avem acces... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Error1132 Atunci dc setul care a crapat mergea f bn si culmea era tot chinezarie ??? Nu zic k NU. Ai si u dreptate cu seturile ieftine, cunosc si eu destule cazuri... Mixpix Bujia este de culoare cenusie. (parametrii normali) Iar in legatura cu cuiul de dozaj are 4 trepte iar acum este la treapta 2 de sus in jos. Inainte sa mut pe treapta 2 era pe 3 si aceiasi probl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Eu zic sa ii dai un set original de 80cc si am impresia ca nu vei mai avea nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 18, 2013 Autor Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Bujia este noua (rece), lafel si filtru de aer (sport)In legatura cu reglajul de aer/benzina al carbului, normal il tineam la 2,5 ture aer si 1,5 gaz. Cu aceste reglaje la relanti knd ambalam dintr-o data se ineca su dadea sa se opreasca. I-am mai dat cateva ture la aer si nu se mai ineaca knd ambalez dintr-o data.Maine o sa verific din nou muzicuta. Dacă nu vine destulă benzină prin robinet ar trebui să tragă bine apoi să "dea în nas", verifică filtrul de aer să fie curat. Cam asta e simptoma man, dar filtru de aer estr curat, l am schimbat si pe ala, inclusiv filtru de benzina... Setul nou e tot de 80? da, e tot de 80. Verifica uleiul de transmisie daca e in parametri lasa-l acolo, daca are spuma galbuie ti-a crapat si mai jos de cilindru si iti scapa compresie in carter sau este pompa de apa.Daca tot ai umblat la carburator n-ar fi o idee rea sa verifici si muzicuta cand o pui la o sursa de lumina n-ar trebui ca lumina sa patrunda printre lamele.Bafta Azi am reusit sa ma uit putin la ea. In legatura cu muzicuta , ce sa zic, pare ok. Deci nu patrunde lumina printre lamele. Dar sa zic asa o chestie care am observat-o mai de demult, chiar de pe vremea knd mergea ok, flansa de admisie care vine de la carb spre muzicuta este cam crapata pe exterior (crapaturi mici si dese) dar pe interior nu are crapaturi. Deci treaba asta am sesizat-o de pe vremea knd mergea ok. este ok cand nu patrunde in uleiul de transmisie.Sa verifici muzicuta.Poti muta siguranta de pe cuiul de dozaj cu o pozitie in jos.Ar mai fi o problema , daca toba rapoartele transmisiei si carburatorul au fost configurate pentru 80cc.Bujia ce culoare are?Totusi e un motoras de 50cc iar viteza de 90 mi se pare decenta pentru o configuratie de 50cc. Si deci sa inteleg k asa cum am ”verificat eu pompa de apa” lucreaza nu? Daca n ar lucra nu si ar mai face racirea... Dacă nu vine destulă benzină prin robinet ar trebui să tragă bine apoi să "dea în nas", verifică filtrul de aer să fie curat. Deci cum ziceam, filtru de aer este nou (1luna). Ce mai poate crea aceste simptome? App, mi am adus aminte de ceva si poate sper sa aiba legatura cu mersul greoi si sa stie cineva vreo rezolvare. De ceva timp imi tremura motorul intre picioare. Prima oara mi a facut acum aprox 2 luni, in acea zi imi tremura ca toti dracii, parca aveam un picamar intre picioare. Nu mi-a facut decat cateva zile asa (dar nu mereu / cateodata). Apoi in timp a disparut acea trepidadie dar a lasat o amprenta care se cunoaste si in prezent. Acum imi tremura ceva mai usor dar se simte si in mansoane si in scarite... etc. Ce parere aveti despre asta? Dacă nu vine destulă benzină prin robinet ar trebui să tragă bine apoi să "dea în nas", verifică filtrul de aer să fie curat. Tu te referi la robinetul de la rezervor nu? Daca da aici vreau sa mentionez ceva. In momentul knd scot furtunasul care vine de la rezervor la filtru de benzina (scot capatu dinspre filtru) si dau drumu la robinet ca sa recoltez benzina intr-un vas abia mai țârâie benzina pe acel furtunas. Crezi k asta ar putea fi problema? La o adica abia reusesc sa umplu un bidon de 0.5L. Astept parerile si indicatiile voastre si VA MULTUMESC inca odata! Editat Iulie 18, 2013 de nokian89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 tot nu ai raspuns la ce modificari are mopedul.s-ar putea sa nu fie compatibile cu setul de 50/chinezarie 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 18, 2013 Autor Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Mixpix ti am raspuns mai sus. Setul nou este tot de 80. Knd am cumparat paraitoarea avea set tot 80 si mergea 110-120 km/h. Nu ma intereseaza neaparat sa ating iar performantele astea, tot ce ma intereseaza e sa pot rula si eu k omu in treptele 5-6. Revin cu cateva noutati. Astazi am avut putin timp de ea si am reusit sa fac urmatoarele: - Am dat rezervoru jos, l am spalat foarte bine, am spalat sita de la rezervor, am desfacut robinetul si l am curatat; - Filtru de benzina (cel nou care era montat pana astazi este un pic mai mare), l am instalat pe cel vechi considerand ca poate fi si acesta o problema (cel vechi nu este murdar); - Am curatat foarte bine carburatorul; - Am verificat muzicuta (parametrii normali) - Dupa curatarea carburatorului l am reglat la reglajele standard (mai exact 2.5 ture aer si 1.5 ture benzina), cului pontou l-am lasat la treapta 2 de sus in jos (are 4 trepte/nivele). La relanti toarce normal cu aceste reglaje dar stand la relanti knd vreau sa ambalez dintr-o data da sa se inece (la relanti cu socu tras nu mai da sa se inece knd ambalez dintr-o data), de aici poate se deduce ceva, eu unu nu pot sa-mi dau seama care este explicatia. Dupa toate cele de mai sus am iesit sa dau o tura si am ramas placut surprins k s-a schimbat ceva, mai exact in treptele 1, 2 si 3 parca este mai fasneatza si se tureaza un pic mai mult (ajunge la 10-10,5k rpm, inainte la 9k se ineca/parca ramanea fara gaz), dar in treptele superioare nu s-a schimbat nimic. Dupa aceasta tura am zis sa mai verific inca odata uleiul de transmisie. Am desfacut busonul de alimentare cu ulei, am dat o cheie si se vede uleiul in timp ce toarce motorul (ulei de culoare ciocolatie / ciocolata topita); Am mai completat aprox 100 ml ulei, dupa care am inchis busonul si i am dat iar o cheie. M am trezit cu cam aceiasi cantitate de ulei pe jos pe ciment (dar de culoare ciocolatie). Are cumva vreo gura pentru surplus (desi nu prea cred) sau uleiul din motor se scurge pur si simplu pe undeva? M am uitat la busonul pentru golire si este la locul lui strans; Nu am reusit sa mi dau seama pe unde a reusit sa curga acel ulei. Ori nu mai are deloc ulei in cutie si knd am pus l a dat si pe ala afara ori are vreo un surplus. Editat Iulie 18, 2013 de nokian89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Este un tub , care cred ca la tine nu mai este , poate l-ai pierdut undeva in partea din spate ...dreapta .Este mascat de janta de la cauciucul din spate , este un fel de surub din plastic infiletat in zona grupului din spate un fel de aerisire a grupului (cind mergi se creeaza o anumita presiune de vapori de ulei de la barbotaj ) , cred ca a iesit pe acolo ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 Este un tub , care cred ca la tine nu mai este , poate l-ai pierdut undeva in partea din spate ...dreapta .Este mascat de janta de la cauciucul din spate , este un fel de surub din plastic infiletat in zona grupului din spate un fel de aerisire a grupului (cind mergi se creeaza o anumita presiune de vapori de ulei de la barbotaj ) , cred ca a iesit pe acolo ..... In zona in care zici tu k ar trebui sa fie acel tub nu am nimic si nici urma k ar lipsi ceva de pe acolo. Undeva prin apropiere dar putin mai in dreapta si dedesupt se afla busonul de golire mai exact un surub de 13 (este strans la maxim). Nimeni nimic? Alte pareri, idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Mixpix ti am raspuns mai sus. Setul nou este tot de 80. Knd am cumparat paraitoarea avea set tot 80 si mergea 110-120 km/h. Nu ma intereseaza neaparat sa ating iar performantele astea, tot ce ma intereseaza e sa pot rula si eu k omu in treptele 5-6. Revin cu cateva noutati. Astazi am avut putin timp de ea si am reusit sa fac urmatoarele: - Am dat rezervoru jos, l am spalat foarte bine, am spalat sita de la rezervor, am desfacut robinetul si l am curatat; - Filtru de benzina (cel nou care era montat pana astazi este un pic mai mare), l am instalat pe cel vechi considerand ca poate fi si acesta o problema (cel vechi nu este murdar); - Am curatat foarte bine carburatorul; - Am verificat muzicuta (parametrii normali) - Dupa curatarea carburatorului l am reglat la reglajele standard (mai exact 2.5 ture aer si 1.5 ture benzina), cului pontou l-am lasat la treapta 2 de sus in jos (are 4 trepte/nivele). La relanti toarce normal cu aceste reglaje dar stand la relanti knd vreau sa ambalez dintr-o data da sa se inece (la relanti cu socu tras nu mai da sa se inece knd ambalez dintr-o data), de aici poate se deduce ceva, eu unu nu pot sa-mi dau seama care este explicatia. Dupa toate cele de mai sus am iesit sa dau o tura si am ramas placut surprins k s-a schimbat ceva, mai exact in treptele 1, 2 si 3 parca este mai fasneatza si se tureaza un pic mai mult (ajunge la 10-10,5k rpm, inainte la 9k se ineca/parca ramanea fara gaz), dar in treptele superioare nu s-a schimbat nimic. Dupa aceasta tura am zis sa mai verific inca odata uleiul de transmisie. Am desfacut busonul de alimentare cu ulei, am dat o cheie si se vede uleiul in timp ce toarce motorul (ulei de culoare ciocolatie / ciocolata topita); Am mai completat aprox 100 ml ulei, dupa care am inchis busonul si i am dat iar o cheie. M am trezit cu cam aceiasi cantitate de ulei pe jos pe ciment (dar de culoare ciocolatie). Are cumva vreo gura pentru surplus (desi nu prea cred) sau uleiul din motor se scurge pur si simplu pe undeva? M am uitat la busonul pentru golire si este la locul lui strans; Nu am reusit sa mi dau seama pe unde a reusit sa curga acel ulei. Ori nu mai are deloc ulei in cutie si knd am pus l a dat si pe ala afara ori are vreo un surplus. Ti-am zis in vreo 3 raanduri da nu m-ai inteles .Toba este stock sau tuning?Carburatorul este de 12mm(stock sau mai mare) ar merge maxim 16-17mm/kit de 50, altceva, raportul transmisiei stock ar fi 13/47.(pinion fata 13 dinti, spate 47)asta ar explica de ce nu urca mai mult in ture in treapta 6.daca in treptele mici se tureaza la maxim iar in a5a si a6a semnificativ mai putin transmisia ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 20, 2013 Autor Share Postat Iulie 20, 2013 Ti-am zis in vreo 3 raanduri da nu m-ai inteles .Toba este stock sau tuning?Carburatorul este de 12mm(stock sau mai mare) ar merge maxim 16-17mm/kit de 50, altceva, raportul transmisiei stock ar fi 13/47.(pinion fata 13 dinti, spate 47)asta ar explica de ce nu urca mai mult in ture in treapta 6.daca in treptele mici se tureaza la maxim iar in a5a si a6a semnificativ mai putin transmisia ar fi. Toba nu este stock, transmisia este 13 cu 47, carb de 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 ai putea incerca cu o toba stock dar cu set de 50 nu o sa se duca mai tare de 90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 Oameni buni exista posibilitatea sa faca asa din cauza faptului k uleiul din cutie este peste masura? Am golit uleiul si am scos 1 litru. Am pus inapoi 800 ml. Nu am reusit sa dau o tura inca... Am gasit PROBLEMA! Imi baga apa in motor. Ce trebuie facut acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Trebuie sa schimbi semeringurile de la popma de apa. Daca tot desfaci motorul, ar fi bine sa schimbi toate semeringurile. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 sau garnitura de chiuloasa ! probabil ai rezolvat problema de atunci dar si asta era o cauza aviz urmatorilor patitori ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat August 3, 2013 Autor Share Postat August 3, 2013 Am desfacut pompa. Am verificat semeringurile si sunt ok. S-a dovedit sa fie garnitura la chiuloasa (cea de pe mijloc, din jurul pistonului). Am pus garnitura veche pe care o aveam cu putin silicon rosu. Am facut o proba si se pare k merge bine. Problema e k nush cat o sa duca asa... App am golit tot uleiu si am pus nou sae75w90 800ml. O sa il golesc iar peste cateva sute de km si sper sa scot tot 800ml pentru k dupa ce am pus apa la racire full si m am plimbat putin a fost nevoie sa mai completez cu apa. Sper sa nu fi bagat iar apa sau probabil trebuia completat ca nu s a aerisit bine. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Dupa ce desfaci motorul se scurge tot lichidul de racire asa e normal ! te duci si iti iei un set de garnituri noi ( 30 de lei ) ! Apoi iti montezi garniturile noi ( ai grija sa nu fie ceva si in chiuloasa sa intre si pe acolo apa.... Pornesti motoreta ! Pui intr-un bidon 1 l apa 1 l antigel ( pentru motoare de aluminiu ) ! Apoi amesteci si torni in bidon cu motorul pornit ! Daca mai ai nevoie apoi si nu s-a umplut completezi cu apa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miron robert Postat Mai 29, 2020 Share Postat Mai 29, 2020 Salut am o intrebare am unscuter de 80 cc 4 t si nu de tras trage,cand aceleres sa plec de pe loc are o vana in ell de mai sa nu te arunce de pe el da in merss nu merge asa de tare si nustiu de ce,merg cu 40 da si am in bord 80 puteti sa ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.