Sari la conținut

Hâc acceleratie


Postări Recomandate

Salut,

 

Este vorba despre un Hornet 600, 2004. De ceva vreme am observat o oarecare intarziere mica la acceleratie si cand merg constant, nu merge liniar... face mici hâc-uri.

Anul trecut am schimbat chiuloasa in vara, am pus si bujii iridium acu vreo 8.000km. Pornirea este fara probleme si la rece, si la cald. Azi a pornit chiar fara şoc. Ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate trebuie curatate carburatoarele. si/sau sita de benzina? daca trage greu benzina.

Eu am patit la virago chiar cand l-am cumparat ca la ceva viteza aveam si eu hac-uri . Dar eu sunt incepator deci sa nu ma crezi pe cuvant. sa isi spuna parerea altii care or avut probleme la un motor asemanator.

La mine dupa ce l-am curatat nu a mai facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a pornit fara shoc, rece, asta sugereaza un amestec bogat .

Amestec care este benefic la pornire,dar devine defectuos cand motorul ajunge in temperatura optima de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a pornit fara shoc, rece, asta sugereaza un amestec bogat .

Amestec care este benefic la pornire,dar devine defectuos cand motorul ajunge in temperatura optima de functionare.

sau socul blocat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine la viteze mai mari are simptome ca si cum s-ar ineca, la mers constant, dar cand o accelerez, totul merge normal.

azi dimineata i-am facut si eu proba, a fost mai racoare si a pornit fara probleme fara soc.

astea toate denota un amestec prea bogat, asa-i?

acum o luna i-am curatat carburatorul, dar i-am pus surubul de amestec la fel cum l-am gasit. dar mi se pare ca si consuma cu un pic mai mult ca inainte, si asta poate fi de la amestecul mai bogat?

am vrut sa reglez avansul, dar nu por sa ajung acolo cu nici un fel de surubelnita, am citit ca trebe o cheie speciala. pot sa-mi fac o scula ceva, cu care sa ajung?

in ce sens trebuie sa invart ca sa il saracesc?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul acesta se poate deregla singur, peste iarna? Sau poate fi de cand a fost schimbata chiuloasa? De atunci nu a mai umblat nimeni la motor. Am schimbat doar uleiul si filtrul.

Editat de OutOfCtrl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal amestecul nu are cum sa se deregleze singur. Totusi, daca mobra e pe carburatie si suruburile de reglaj ale regimului de relanti si progresiune sint la vedere cineva se poate juca cu ele (normal ele au un arculet care le fixeaza ca o saiba tocmai ca sa nu se desurubeze, dar cine stie). O alta posibilitate e ca ceva mizerie din benzina sa se fi asezat pe unul din cuiele din carburator si acesta sa nu mai inchida, sau un plutitor sa se fi spart si sa se fi umplut cu benzina, tot daca ai carburatoare. Arunca un ochi si la bujii. Un motor care porneste fara socul tras la 20-25 de grade afaraare un amestec imbogatit binisor. Ar trebui sa se simta si la consum asta. Mobra face doar hâc sau din cand in cand si partz? :D

Editat de Tom Cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suruburile de amestec nu se deregleaza...motorul se uzeaza ...si proportional cu uzura se fac reglajele corespunzatoare...mie cel putin cea mai relevanta in cazul acesta mi se pare culoarea bujiei...dar hacurile astea suna a amestec prea bogat...nu face fum negru>?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile de amestec se deregleaza "singure" daca sunt la vedere iar vreun curios vrea se vada daca se invart usor (asa cum si la motocicleta mea butonul de faza scurta-lunga s-a rupt "singur"). Uzura motorului nu afecteaza amestecul livrat de carburator (raportul aer/benzina). Carburatorul dozeaza amestecul in functie de depresiunea generata de motor, in functie de cat aer trece prin carburator acesta livreaza benzina (in functie de reglajele sale, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura motorului nu afecteaza amestecul livrat de carburator (raportul aer/benzina). Carburatorul dozeaza amestecul in functie de depresiunea generata de motor, in functie de cat aer trece prin

bravo...stai jos..2..sa vi in toamna la corigenta...vezi ca in propozitiile tale sunt doua chestii care se contrazic..."depresiunea" sau vacuumul generat de motor nu e influentat de uzura motorului(ansamblu piston segmenti supape)?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vacuumul generat de motor este influentat de uzura acestuia si influenteaza cantitatea de amestec aspirata pentru o anumita deschidere a clapetei de acceleratie. Uzura motorului nu afecteaza dozajul pe care il da carburatorul, raportul benzina/aer, in sensul ca uzura motorului va duce la imbogatirea sau saracirea amestecului. Eu zic ca am dreptate... hâc! :D

Editat de Tom Cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant?

amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele?

am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vacuumul generat de motor este influentat de uzura acestuia si influenteaza cantitatea de amestec aspirata pentru o anumita deschidere a clapetei de acceleratie. Uzura motorului nu afecteaza dozajul pe care il da carburatorul, raportul benzina/aer, in sensul ca uzura motorului va duce la imbogatirea sau saracirea amestecului. Eu zic ca am dreptate... hâc! :D

 

compresia influenteaza amestecul...

 

cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant?

amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele?

am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade.

multumesc

 

scrie in manual. la unele se masoara nivelul cu carburatorul inversat, la altele cu un furtun transparent. amestecul pentru relanti si ~1/4 din acceleratie din suruburi, peste din ace. amestecul se verifica in lipsa se vreun fel de analizor de gaze cu un "plug chop" in mers (google is your friend), merge ceva mai greu dar nu imposibil la relanti. fiind monocilindru tu te-ai scos, desfaci incet-incet surubul de amestec la relanti pana creste turatia de tot, dupa aia il strangi 1/8 de tura. p.s. n-ai ce avans sa reglezi la dominator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum?

In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele.

La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia?

Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa?

P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l.

Multumesc



ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul?

 

post-72717-0-30005500-1378326072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum?

In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele.

La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia?

Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa?

P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l.

Multumesc

 

ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul?

ia un furtun ordinar transparent infige-l in mufa aia ridica-l pe langa carburator fara sa il gatuiesti si desfa surubelul pentru a lasa zeama sa iasa...unde se opreste in furtun benzina..acolo ti-e nivelul in camere,.,inainte de asta...citeste in manual care trebuie s aiti fie nivelul (de obicei e o formula de genul..6 mm above floating line)floating line fiind linia de pe pahar...trasezi cu ceva sau faci un semn mic si compari cu nivelul benzinei din furtun...got it?

 

Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum?

In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele.

La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia?

Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa?

P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l.

Multumesc

 

ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul?

fa modificarile astea pe rand..nu te apuca sa le faci toate odata...intai reglezi din surub,apoi nivel.apoi ace de dozaj...daca le faci toate odata si iese un k.k.t nu mai sti ce anume ai gresit...sau care modificare nu e buna..si o sa ajungi tot la metoda prin eliminare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un furtun ordinar transparent infige-l in mufa aia ridica-l pe langa carburator fara sa il gatuiesti si desfa surubelul pentru a lasa zeama sa iasa...unde se opreste in furtun benzina..acolo ti-e nivelul in camere,.,inainte de asta...citeste in manual care trebuie s aiti fie nivelul (de obicei e o formula de genul..6 mm above floating line)floating line fiind linia de pe pahar...trasezi cu ceva sau faci un semn mic si compari cu nivelul benzinei din furtun...got it?

- "mufa aia" e stutul acela de golire al carburatorului?

- in manual scrie: specification: 14 mm, nu zice ca above floating line, si mai zice ca masurat cu float level gauge. (dar cred ca de asta e, 14 mm, nu?)

- linia de pe pahar e locul de imbinare al capacului (paharului) cu corpul carburatorului?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci trebuie intors. asa trebuie? asa se masoara?

cum bag benzina in carburator, pe unde? sa stiu cata sa bag sau pana cand?

 

P.S. era buna culoarea la bujie, in poza din postul anterior? sau e prea bogat amestecul?

mersi

o zi faina

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...