OutOfCtrl Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salut, Este vorba despre un Hornet 600, 2004. De ceva vreme am observat o oarecare intarziere mica la acceleratie si cand merg constant, nu merge liniar... face mici hâc-uri. Anul trecut am schimbat chiuloasa in vara, am pus si bujii iridium acu vreo 8.000km. Pornirea este fara probleme si la rece, si la cald. Azi a pornit chiar fara şoc. Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newbbie Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 poate trebuie curatate carburatoarele. si/sau sita de benzina? daca trage greu benzina. Eu am patit la virago chiar cand l-am cumparat ca la ceva viteza aveam si eu hac-uri . Dar eu sunt incepator deci sa nu ma crezi pe cuvant. sa isi spuna parerea altii care or avut probleme la un motor asemanator. La mine dupa ce l-am curatat nu a mai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Pipe bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Daca a pornit fara shoc, rece, asta sugereaza un amestec bogat . Amestec care este benefic la pornire,dar devine defectuos cand motorul ajunge in temperatura optima de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 o curatare,reglare, sincronizare te scapa de acele neplaceri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Daca a pornit fara shoc, rece, asta sugereaza un amestec bogat . Amestec care este benefic la pornire,dar devine defectuos cand motorul ajunge in temperatura optima de functionare. sau socul blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 si la mine la viteze mai mari are simptome ca si cum s-ar ineca, la mers constant, dar cand o accelerez, totul merge normal. azi dimineata i-am facut si eu proba, a fost mai racoare si a pornit fara probleme fara soc. astea toate denota un amestec prea bogat, asa-i? acum o luna i-am curatat carburatorul, dar i-am pus surubul de amestec la fel cum l-am gasit. dar mi se pare ca si consuma cu un pic mai mult ca inainte, si asta poate fi de la amestecul mai bogat? am vrut sa reglez avansul, dar nu por sa ajung acolo cu nici un fel de surubelnita, am citit ca trebe o cheie speciala. pot sa-mi fac o scula ceva, cu care sa ajung? in ce sens trebuie sa invart ca sa il saracesc? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Amestecul acesta se poate deregla singur, peste iarna? Sau poate fi de cand a fost schimbata chiuloasa? De atunci nu a mai umblat nimeni la motor. Am schimbat doar uleiul si filtrul. Editat Iulie 29, 2013 de OutOfCtrl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) In mod normal amestecul nu are cum sa se deregleze singur. Totusi, daca mobra e pe carburatie si suruburile de reglaj ale regimului de relanti si progresiune sint la vedere cineva se poate juca cu ele (normal ele au un arculet care le fixeaza ca o saiba tocmai ca sa nu se desurubeze, dar cine stie). O alta posibilitate e ca ceva mizerie din benzina sa se fi asezat pe unul din cuiele din carburator si acesta sa nu mai inchida, sau un plutitor sa se fi spart si sa se fi umplut cu benzina, tot daca ai carburatoare. Arunca un ochi si la bujii. Un motor care porneste fara socul tras la 20-25 de grade afaraare un amestec imbogatit binisor. Ar trebui sa se simta si la consum asta. Mobra face doar hâc sau din cand in cand si partz? Editat Iulie 29, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 suruburile de amestec nu se deregleaza...motorul se uzeaza ...si proportional cu uzura se fac reglajele corespunzatoare...mie cel putin cea mai relevanta in cazul acesta mi se pare culoarea bujiei...dar hacurile astea suna a amestec prea bogat...nu face fum negru>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Suruburile de amestec se deregleaza "singure" daca sunt la vedere iar vreun curios vrea se vada daca se invart usor (asa cum si la motocicleta mea butonul de faza scurta-lunga s-a rupt "singur"). Uzura motorului nu afecteaza amestecul livrat de carburator (raportul aer/benzina). Carburatorul dozeaza amestecul in functie de depresiunea generata de motor, in functie de cat aer trece prin carburator acesta livreaza benzina (in functie de reglajele sale, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Uzura motorului nu afecteaza amestecul livrat de carburator (raportul aer/benzina). Carburatorul dozeaza amestecul in functie de depresiunea generata de motor, in functie de cat aer trece prin bravo...stai jos..2..sa vi in toamna la corigenta...vezi ca in propozitiile tale sunt doua chestii care se contrazic..."depresiunea" sau vacuumul generat de motor nu e influentat de uzura motorului(ansamblu piston segmenti supape)?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Vacuumul generat de motor este influentat de uzura acestuia si influenteaza cantitatea de amestec aspirata pentru o anumita deschidere a clapetei de acceleratie. Uzura motorului nu afecteaza dozajul pe care il da carburatorul, raportul benzina/aer, in sensul ca uzura motorului va duce la imbogatirea sau saracirea amestecului. Eu zic ca am dreptate... hâc! Editat Iulie 30, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 vad ca sunt nevoit sa te las repetent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant? amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele? am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Vacuumul generat de motor este influentat de uzura acestuia si influenteaza cantitatea de amestec aspirata pentru o anumita deschidere a clapetei de acceleratie. Uzura motorului nu afecteaza dozajul pe care il da carburatorul, raportul benzina/aer, in sensul ca uzura motorului va duce la imbogatirea sau saracirea amestecului. Eu zic ca am dreptate... hâc! compresia influenteaza amestecul... cum se poate verifica si regla nivelul in camera de nivel constant? amestecul daca e prea bogat, se regleaza de la surubul de afara de amestec, sau din ridicarea/coborarea cuiului de la jiglorul principal de mers in sarcina, sau din ambele? am verificat bujia, si este neagra, doar varful limbii aceea e cafeniu, deci ar fi usor cam bogat, nu? spuneam ca si porneste fara soc dimineata la 15 grade. multumesc scrie in manual. la unele se masoara nivelul cu carburatorul inversat, la altele cu un furtun transparent. amestecul pentru relanti si ~1/4 din acceleratie din suruburi, peste din ace. amestecul se verifica in lipsa se vreun fel de analizor de gaze cu un "plug chop" in mers (google is your friend), merge ceva mai greu dar nu imposibil la relanti. fiind monocilindru tu te-ai scos, desfaci incet-incet surubul de amestec la relanti pana creste turatia de tot, dupa aia il strangi 1/8 de tura. p.s. n-ai ce avans sa reglezi la dominator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum? In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele. La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia? Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa? P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l. Multumesc ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 instrumentu' vietii e inlocuit de furtun, daca te uiti in pozele din manual o sa vezi ca e de fapt un cilindru amarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum? In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele. La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia? Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa? P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l. Multumesc ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul? ia un furtun ordinar transparent infige-l in mufa aia ridica-l pe langa carburator fara sa il gatuiesti si desfa surubelul pentru a lasa zeama sa iasa...unde se opreste in furtun benzina..acolo ti-e nivelul in camere,.,inainte de asta...citeste in manual care trebuie s aiti fie nivelul (de obicei e o formula de genul..6 mm above floating line)floating line fiind linia de pe pahar...trasezi cu ceva sau faci un semn mic si compari cu nivelul benzinei din furtun...got it? Am inteles ca se verifica cu furtun transparent, dar cum? In manualul meu sspune despre un instrument special pentru verificarea nivelului, care trebuie sa dea 14 mm in cazul mobrei mele. La culoarea bujiei http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm&h=972&w=728&sz=89&tbnid=ZiZr6VoeCxZdxM:&tbnh=85&tbnw=64&prev=/search%3Fq%3Dspark%2Bplug%2Bcolours%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=spark+plug+colours&usg=__EkEaIDzw3s8-GmlumTzSVYQ2e_U=&docid=rpjXWDVFaYskDM&sa=X&ei=IXcIUqyQBujw4QSZjYD4DA&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=349#imgdii=ZiZr6VoeCxZdxM%3A%3BovwrHMF_g17KwM%3BZiZr6VoeCxZdxM%3A (a patra de sus "too cold", doar asa am reusit sa pun poza) spune ca e prea rece sau amestec prea bogat. Ar trebui sa schimb bujia? Ce am de gand sa fac este sa verific bujia din nou dupa schimbul filtrului de aer (poate sunt schimbari), reglarea surubului de amestec, apoi coborarea acului din carburator (mutarea saibei cu o treapta mai sus, nu?). E bine asa? P.S. toate astea le fac din cauza ca dupa curatirea carburatorului a crescut consumul cu 0.5 l, ceea ce la mobra mea e semnificativ, inainte consuma 3.0 l. Multumesc ce parere aveti despre culoarea asta la bujie? e corect amestecul? fa modificarile astea pe rand..nu te apuca sa le faci toate odata...intai reglezi din surub,apoi nivel.apoi ace de dozaj...daca le faci toate odata si iese un k.k.t nu mai sti ce anume ai gresit...sau care modificare nu e buna..si o sa ajungi tot la metoda prin eliminare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 ia un furtun ordinar transparent infige-l in mufa aia ridica-l pe langa carburator fara sa il gatuiesti si desfa surubelul pentru a lasa zeama sa iasa...unde se opreste in furtun benzina..acolo ti-e nivelul in camere,.,inainte de asta...citeste in manual care trebuie s aiti fie nivelul (de obicei e o formula de genul..6 mm above floating line)floating line fiind linia de pe pahar...trasezi cu ceva sau faci un semn mic si compari cu nivelul benzinei din furtun...got it? - "mufa aia" e stutul acela de golire al carburatorului? - in manual scrie: specification: 14 mm, nu zice ca above floating line, si mai zice ca masurat cu float level gauge. (dar cred ca de asta e, 14 mm, nu?) - linia de pe pahar e locul de imbinare al capacului (paharului) cu corpul carburatorului? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 da..stutul de golire este...deci nu se face cu furtun...se face cu carburatorul intors...si paharul desfacut..astfel incat sa ai doar plutitorul...in mod normal treaba asta se face cu scula asta din imagine...ia o rigla metalica gradata..si pune-o pe langa plutitor uitandu-te cat mai precis cat de sus e plutitorul...comparand cu valoarea data in manual... https://www.google.com/search?gs_rn=26&gs_ri=psy-ab&tok=IVvX9cAUhQO7z6XScrFavA&pq=site:motociclism.ro+incarcare+baterie&cp=13&gs_id=2p5&xhr=t&q=float+level+gauge&pws=0&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.Yms&biw=1280&bih=603&um=1&ie=UTF-8&hl=ro&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=yxgoUqCJNofDtQa49oCQCg#facrc=_&imgdii=4zn09biBXbnz9M%3A%3BdY7TiRVywH9yCM%3B4zn09biBXbnz9M%3A&imgrc=4zn09biBXbnz9M%3A%3BnNKsmvtNDivELM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mxsouth.com%252Fthumbnails%252F4180-135.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mxsouth.com%252Fpitposse%252Fpit-posse-engine-related-tools-float-level-gauge.htm%3B349%3B294 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 (editat) deci trebuie intors. asa trebuie? asa se masoara? cum bag benzina in carburator, pe unde? sa stiu cata sa bag sau pana cand? P.S. era buna culoarea la bujie, in poza din postul anterior? sau e prea bogat amestecul? mersi o zi faina Editat Septembrie 8, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Ai mai jos 2 metode de reglare a nivelului: cu furtun transparent sau cu, carb. invers masurand cu linia gradata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.