Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca glumesti. Sa iei o mobra direct de pe pista de competitie si sa zici ca te plimbi cu ea mi se pare o idee mai creatza decat ala cu R1 in jurul lumii.

 

WR250R-ul spre deosebire de WR250F si de R1 e facuta sa te plimbi cu ea, inclusiv in jurul lumii.

 

De ce nu si RMZ, CRF, SX, KX sau alti bolizi de motocross?

 

Pt ca ore de functionare.

 

Ai vazut ca R-ul e mai ieftin decat F-ul si d-aia?

 

» Post actualizat in 29 Jan 2015 08:12

» Post actualizat in 28 Jan 2015 21:52

Pentru un WR250R, pretul in dolari este 6990$. In Euro, nu stiu, dar probabil tot pe acolo. Cat ar mai costa un rezervor, rack, scut, etc? Cu 1000-1500 de euro, o faci avion. Oricum iesi mult mai ieftin, decat cu un CCM stock. Iar daca nu faci mofturi si te pricepi, iti manufacturezi singur unele accesorii. Cat despre ABS, eu nu ii vad utilitatea pe o asemenea motoreta. Insa asta este o chestiune de filosofie si, in ultima instanta, de gust pe care nu are sens sa dezbatem aici.

 

Ai uitat fairing-ul. Iar eu am uitat luminile si multe alte maruntisuri.

Nu mai vorbesc de diferenta de calitate intre componente. Astia de la CCM au folosit numai componente de top.

Pe langa asta e diferenta de putere si cuplu intre cele2. Si din ce spun posesorii, WRR-ul ar avea nevoie de ceva putere si cuplu in plus.

 

Mie pretul pt CCM mi se pare fair. Asta nu inseamna ca nu e mare, dar e corect pt ceea ce ofera.

 

Daca as vrea sa cârtesc as zice ca are doar 5 trepte, ca motorul ala nu e cea mai fericita solutie. Ca are un consum cam mare [lipsa autonomie] fata de rotaxul de 650 de ex.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR250R-ul spre deosebire de WR250F si de R1 e facuta sa te plimbi cu ea, inclusiv in jurul lumii.

 

 

Pt ca ore de functionare.

 

 

» Post actualizat in 29 Jan 2015 08:12

 

Ai uitat fairing-ul. Iar eu am uitat luminile si multe alte maruntisuri.

Nu mai vorbesc de diferenta de calitate intre componente. Astia de la CCM au folosit numai componente de top.

Pe langa asta e diferenta de putere si cuplu intre cele2. Si din ce spun posesorii, WRR-ul ar avea nevoie de ceva putere si cuplu in plus.

 

Mie pretul pt CCM mi se pare fair. Asta nu inseamna ca nu e mare, dar e corect pt ceea ce ofera.

 

Daca as vrea sa cârtesc as zice ca are doar 5 trepte, ca motorul ala nu e cea mai fericita solutie. Ca are un consum cam mare [lipsa autonomie] fata de rotaxul de 650 de ex.

Hmm.. la 7300 euro, un WR 250R, e mult. Dar din ce am citit si WR-ul este construit din componente de top. De aici si diferenta mare de pret intre el si modelele concurente (KLX250S si CRF 250L.

 

Da, diferenta de CP este un argument in favoarea CCM, dar nu stiu ce sa zic cu motorul ala.. mai trebuie asteptat niste ani, sa vedem cum se comporta pe termen lung. Pentru un adventure, fiabilitatea mi se pare o conditie sine qua non.

 

Pretul ala de 8000 de lire este la motocicleta stock. Intra aici: http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VMoZSWisXqE , da click pe ORDER FORM si descarci lista cu preturile accesoriilor. Fa o lista cu ce te-ar interesa si vezi cam cat ar ajunge pretul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.. la 7300 euro, un WR 250R, e mult. Dar din ce am citit si WR-ul este construit din componente de top. De aici si diferenta mare de pret intre el si modelele concurente (KLX250S si CRF 250L.

 

La 7300 euro deja CCM-ul nu mai pare asa de scump nu ? Componente de top OEM, adica exact in comparatie cu Honda si Kawa, CCM-ul insa are componente premium sau top end. Practic nu prea exista nimic mai bun.

Da, diferenta de CP este un argument in favoarea CCM, dar nu stiu ce sa zic cu motorul ala.. mai trebuie asteptat niste ani, sa vedem cum se comporta pe termen lung. Pentru un adventure, fiabilitatea mi se pare o conditie sine qua non.

 

Motorul ala exista deja de câtiva ani. Nu e facut ieri. Rapoarte despre fiabilitate sunt pe net. Nu cred ca asta e problema lui, ci mai degraba faptul ca e facut pt alt fel de mobra.

 

Pretul ala de 8000 de lire este la motocicleta stock. Intra aici: http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VMoZSWisXqE , da click pe ORDER FORM si descarci lista cu preturile accesoriilor. Fa o lista cu ce te-ar interesa si vezi cam cat ar ajunge pretul final.

 

M-am uitat pe site-ul ala. Marea majoritate a accesoriilor sunt pt mine inutile. Cred ca daca mi-as lua mobra aia, as pune de la accesorii doar mansoanele incalzite ca necesitate si parbrizul reglabil mai mult de fite [a se citi frica]. Pana la urma acolo vad nspe variante de bagaje, cauciuc de pus in scarite, priza de gps [asta e necesara dar deja o am, sau o pot lua de aici probabil mai ieftin], kit de coborare suspensie si alte prostii.

» Post actualizat in 29 Jan 2015 12:44

L.E.

 

Mai e canistra aia, sa-i zicem tool tube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.., cu mult picant! :)

Oricat as studia problema, chiar si cu acest ccm, tot 690 locul 1, xchallenge pa 2 si pacat ca nu se mai face, insa probabil din acest motiv devine cel mai accesibil ;)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu mult picant! :)

Clar! :)

 

Tine totusi mult de increderea pe care o au oamenii in anumite firme consacrate deja si experienta relativ restransa a celor de la ccm, chiar daca ceva review-uri am vazut ca sunt. Si nu e chiar o firma obscura. Chestiile astea cu pretul maricel (chiar daca e justificat), probabil ca arunca pe primul loc cum e cazul tau, un ktm. Sincer sa fiu, probabil as alege la fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa este. Cu fairing, accesorizare, se duce tot pe acolo... Mai exista insa varianta SH.

 

Tigly zice ca pt a ajunge sa fie cam ce e acest CCM pe el l-a costat 15000 euro. Bineinteles, ca la cei 15k primesti in plus un motor care a fost conceput pt schimbul de ulei la Km si nu la ore, care are 3 segmenti si nu 2, probabil si piston cu fusta lunga [desi nu sunt sigur de asta] si nu in ultimul rand, semnificativ mai multa putere, toatea astea cu singurul minus, [pe langa diferenta de bani] la greutate, care este mai mare.

 

Ce bun ar fi un WRR 450 Adventure... :D

 

Cred ca daca ar aparea ar fi o revelatie. Plecand de la configuratia actualului WRR de 250 ar fi multe de facut la el, dar cumva cred ca ar fi mai simplu pt ca le poti face in timp. Si sincer nu stiu daca as simti diferenta intre suspensiile de pe CCM vs alea de pe WRR.

Eu asteptam 390-ul de la KTM, [propulsorul ala de 375 se pare ca e farte reusit] dar se pare ca nu mai vine. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Cred ca daca ar aparea ar fi o revelatie. Plecand de la configuratia actualului WRR de 250 ar fi multe de facut la el, dar cumva cred ca ar fi mai simplu pt ca le poti face in timp.

Nu ar trebui sa plece de la actualul WRR 250. Ei au motocicleta de rally, pe care ar putea sa o foloseasca ca baza pentru un adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari !

 

interesanta moto.

oare daca are 130kg, ce bagaj maxim ai putea sa pui pe ea sa pleci in juru lumii ?

130kg+ 75kg pilot (m-am dat exemplu pe mine imbracat full) + 6-8kg panierele + 5kg alte accesorii (lumini, parbriz, bashplate, crashbar etc.) + 40kg bagajele (cort,patura,bucataria,apa,un kit de scule, pistol :), etc...) = ~270kg more or less.

 

oare cum influenteaza aceasta greutate comportamentul motocicletei (enduro-touring) ?

 

nu-i umpic cam sub-nutrita ? sau tocmai asta e si cazul

la aceasta greutate, face cat teneroaica de 1200 la gol.... are rost comparatia "cine ajunge primu" sau "ce-ar fi mai bun?".

 

pentru mine, ceva nu e in regula cu aceasta moto, dar arata de parca ar fi perfecta pt. jurul lumii

 

PS. treceti peste defectele mele, va rog !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura problema in calculul tau, lasand la o parte necesitatile si stilul de impachetare/bagaje al fiecaruia(eu as folosi genti textile in locul celor 6-8kg), este includerea riderului in greutatea mobrei, adica Tenereul tau se cam plimba solo si iti incarca eventual ceva poze pe facebook, ca doar tu platesti distractia. :)

» Post actualizat in 02 Feb 2015 18:27

Mai exact cu mobra asta incarcata poti avea un 180-190kg gata de drum, incarcata si cu plinul facut. In schimb Tenereul 1200 cu alte 100kg peste, abia daca are neste benzina in rezervor.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As adauga, ca cine isi cumpara o astfel de motocicleta, nu isi ia la el 40kg de bagaje + greutatea traistelor in sine.

 

Despre subnutrita nu stiu ce sa zic, mi-ar fi placut sa aiba ceva mai multi caluti [desi DRZ-urile s-au descurcat cu aceiasi cai multi ani de zile iar KLR-urile sunt si mai subnutrite], dar sunt convins ca nu asta e problema, testerii si userii, spun ca are viteza de croaziera 120km/h, iar in afara asfaltului, nu caii putere sunt problema.

 

In alta ordine de idei, exista un oarecare dubiu, in legatura cu aptitudinile acestei mobre, pentru calatorii de tip RTW, RTC. Principala problema este motorul, care a fost creat pt racing/endureala si nu pt mers in jurul lumii. Intervalele de service au fost mult marite, fata de cele initiale pe care le specifica BMW, insa exista o oarecare neincredere, justificata de altfel in noile specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

So, fuck EU....Australia, Canada, probabil Africa. Germania n-are decat sa vina sa se intereseze, oricum nu avem timp. :) Asta apropo de piata noastra de adventure. Cu exceptia Romaniei probabil, motociclismul este in proportie de 90% asfalt.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa.

Unul din primii clienti a fost un austriac. Faptul ca nu au inca dealeri nu inseamna fuck EU. E o chestie mai dificila sa devii dealer pt CCM.

Iar Africa, pai cred ca aia de se plimba pe acolo sunt 90% EU, 7% Africa de Sud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna unul din primii clienti? Adica 1. :)

E normal sa existe si doritori prin EU, eu ma refeream la interesul CCM in EU, care din interviu inteleg ca nu e. Omul spune clar ca nu si-a pus problema Germaniei si Austriei avand invedere ca piata lui e in alta parte.......

Da, la Africa de sud ma gandeam.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord cu tine. Daca nuera piata lui in EU nu se chinuia atât de mult sa o scoata "UE legislation compliant", chestie care din câte am inteles eu le-a cam mâncat sufletul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna unul din primii clienti? Adica 1. :)

E normal sa existe si doritori prin EU, eu ma refeream la interesul CCM in EU, care din interviu inteleg ca nu e. Omul spune clar ca nu si-a pus problema Germaniei si Austriei avand invedere ca piata lui e in alta parte.......

Da, la Africa de sud ma gandeam.

EU nu se reduce doar la Germania si Austria. Tarile cu miscari moto foarte puternice, in EU, inclusiv pentru zona enduro si adventure sunt: Franta, Spania, Italia, Belgia, Olanda, Marea Britanie. Astea reprezinta piata lor in EU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...