johnny_laslo Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Va salut, Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ? Mersi. Editat Iulie 23, 2013 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Va salut, Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ? Mersi. Bateria? exact asa am patit eu acum 3 zile. Eu credeam ca e de la alimentare, dar nu. la mine a fot problema electrica. Un fir neizolat bine pe traseulul plusului. Pornea greu si cind pornea dupa 4-5 min murea. Daca incercam sa-i dau gaz , la fel, murea. Firul nefiind izolat bine ci doar un amrit de nod ( facut de fostul propietar), cind ii dadeam drumul firele se desprindeau ( mai ales de la vibratii) si murea motorul. Imi murea si in mers. Fost azi la mecanic si depistat problema ( din cauza nici bateria nu incarca normal), izolat firul si drum bun. Nu zic ca la tine e la fel, dar innainte de a da jos jumate de motor, verifica bateria si firele. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Va salut, Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ? Mersi. Da-i relantiul un pic mai sus. Un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iulie 23, 2013 Autor Share Postat Iulie 23, 2013 Kollar - relantiul e la 1300 rmp si sta acolo ok dupa 15 min deci nu stiu daca ar fi aia revered - ma gandeam la asta. bateria e noua si ea, de la rombat (am zis sa incerc...). e posibil sa fie nevoie de ceva completari la lichid + am o alarma montata, chinezeasca... poate si aia consuma aiurea cat timp sta motorul. verific bateria. apropo, sti cumva cat ar trebui sa fie valoarea cu motorul oprit/pornit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Kollar - relantiul e la 1300 rmp si sta acolo ok dupa 15 min deci nu stiu daca ar fi aia Pai la ce rpm zice cartea sa fie relantiul? La mine, de exemplu, zice 1350. Sta bine si la 1450 si la 1200. Dar la 1200 mai moare cand e frig afara. D-aia ziceam. Eu oricum nu-i bag de tot socul decat cand plec de pe loc. In felul asta la primul semafor e suficient de incalzit ca sa stea. Iarna dau relantiul pe la 1400 ca sa fiu sigur. Nu afecteaza negativ cu nimic. Editat Iulie 23, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Tensiunea la borne ar trebui sa fie undeva intre 12-13 Volti cu motorul oprit, iar cu motorul pornit undeva intre 13-14,6 Volti maxim. Daca tensiunea scade sub 12 V fara motor, ar trebui sa iti pui semne de intrebare in legatura cu bateria, sau sa iti "fure" curent alarma pe care o ai montata. Daca ai tensiunea in functionare peste 14.6, iti va fierbe bateria, si va trebui sa iti verifici releul de incarcare... Eu mi-am montat la bord un voltmetru aftermarket, pe care l-am conectat la bornele bateriei, cu un intrerupator pe firul de la plus, si pot verifica in orice moment tensiunea la baterie. Acelasi intrerupator imi actioneaza si alimentarea la priza de 12 Volti. In felul asta, imi dau seama daca este ceva in neregula. Editat Iulie 23, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iulie 23, 2013 Autor Share Postat Iulie 23, 2013 Ok, verific ambele chestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Va salut, Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ? Mersi. salut ceva specific gsx600f.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iulie 23, 2013 Autor Share Postat Iulie 23, 2013 asta am mai auzit de la cineva. totusi trebuie sa fie o problema undeva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Va salut, Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ? Mersi. Uleiul în niciun caz. Pare să fie mai degrabă pe alimentarea cu benzină sau bujiile decât de la încărcare. salut ceva specific gsx600f.................. Nu ai putea fi mai specific ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 am 2 prieteni care au motoare asemanatoare si dupa iarna cand le pornim ,aceeasi problema ... nu pornesc decat impinse...cam toti detinatori se vaita de ele...(greseala de orezari) in rest la gsx600f apa,paie,bataie..... motore tapene ..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 alimentarea cu benzina cred eu ca ar fi problema filtru infundat sau alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 alimentarea cu benzina cred eu ca ar fi problema filtru infundat sau alceva Si dupa ce se incalzeste motoru' dispare "infundatura"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Verifica ceva: 1. Dupa 3-4 zile de stat, deschide suruburile de golire din "bolurile" carburatoarelor. Vezi daca curge benzina din ele. 2. Filtrul de aer e perfect etans? burdufele dintre carcasa filtrului si carburatoare sunt etanse ? 3. Compresia la motor ai verificat-o vreo data ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) verifica jocul la supape alimentarea cu benzina cred eu ca ar fi problema filtru infundat sau alceva daca e infundat....ramane simptomul in continuare...lipsa putere....eu am patiti cu jocul la supape, 0 pe admisie, pornea al draq de greu.... spor, acum numai clantane o secunda, electromotorul si porneste Editat Iulie 24, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iulie 24, 2013 Autor Share Postat Iulie 24, 2013 Kollar - dupa vreo 15 minute de mers nu mai are probleme. daca merg apoi 30 de min cu ea si o las 7-8 ore sa stea, porneste mai usor decat daca o las 4-5 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 1. Dupa 3-4 zile de stat, deschide suruburile de golire din "bolurile" carburatoarelor. Vezi daca curge benzina din ele. Verifica ce a zis nervul mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.