Sari la conținut

Pornire grea


Postări Recomandate

Va salut,

 

Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ?

 

Mersi.

Editat de johnny_laslo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ?

 

Mersi.

Bateria? exact asa am patit eu acum 3 zile. Eu credeam ca e de la alimentare, dar nu. la mine a fot problema electrica. Un fir neizolat bine pe traseulul plusului. Pornea greu si cind pornea dupa 4-5 min murea. Daca incercam sa-i dau gaz , la fel, murea. Firul nefiind izolat bine ci doar un amrit de nod ( facut de fostul propietar), cind ii dadeam drumul firele se desprindeau ( mai ales de la vibratii) si murea motorul. Imi murea si in mers. Fost azi la mecanic si depistat problema ( din cauza nici bateria nu incarca normal), izolat firul si drum bun.

Nu zic ca la tine e la fel, dar innainte de a da jos jumate de motor, verifica bateria si firele.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ?

 

Mersi.

Da-i relantiul un pic mai sus. Un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollar - relantiul e la 1300 rmp si sta acolo ok dupa 15 min deci nu stiu daca ar fi aia

 

 

revered - ma gandeam la asta. bateria e noua si ea, de la rombat (am zis sa incerc...). e posibil sa fie nevoie de ceva completari la lichid + am o alarma montata, chinezeasca... poate si aia consuma aiurea cat timp sta motorul. verific bateria. apropo, sti cumva cat ar trebui sa fie valoarea cu motorul oprit/pornit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollar - relantiul e la 1300 rmp si sta acolo ok dupa 15 min deci nu stiu daca ar fi aia

Pai la ce rpm zice cartea sa fie relantiul? La mine, de exemplu, zice 1350. Sta bine si la 1450 si la 1200. Dar la 1200 mai moare cand e frig afara. D-aia ziceam.

Eu oricum nu-i bag de tot socul decat cand plec de pe loc. In felul asta la primul semafor e suficient de incalzit ca sa stea. Iarna dau relantiul pe la 1400 ca sa fiu sigur. Nu afecteaza negativ cu nimic.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea la borne ar trebui sa fie undeva intre 12-13 Volti cu motorul oprit, iar cu motorul pornit undeva intre 13-14,6 Volti maxim. Daca tensiunea scade sub 12 V fara motor, ar trebui sa iti pui semne de intrebare in legatura cu bateria, sau sa iti "fure" curent alarma pe care o ai montata. Daca ai tensiunea in functionare peste 14.6, iti va fierbe bateria, si va trebui sa iti verifici releul de incarcare...

Eu mi-am montat la bord un voltmetru aftermarket, pe care l-am conectat la bornele bateriei, cu un intrerupator pe firul de la plus, si pot verifica in orice moment tensiunea la baterie. Acelasi intrerupator imi actioneaza si alimentarea la priza de 12 Volti.

In felul asta, imi dau seama daca este ceva in neregula.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ?

 

Mersi.

salut ceva specific gsx600f..................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o mica problema. Daca las motorul nepornit vreo 4-5 zile, porneste foarte greu. Azi dimineata am stat ceva vreme pana a pornit. Cand apas butonul de pornire invarte dar nu porneste foarte usor. Trebuie sa va mai spun ca se intampla se se mai si opreasca motorul in primele 10-15 minute daca nu e incalzit bine - dupa ce inchid socul. Carburatoarele au fost curatate, rezervorul la fel, bujiile sunt schimbate si uleiul e nou (putin cam gros 20W40). Oare e din cauza uleiului ?

 

Mersi.

Uleiul în niciun caz. Pare să fie mai degrabă pe alimentarea cu benzină sau bujiile decât de la încărcare.

 

salut ceva specific gsx600f..................

Nu ai putea fi mai specific ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 2 prieteni care au motoare asemanatoare si dupa iarna cand le pornim ,aceeasi problema ...

nu pornesc decat impinse...cam toti detinatori se vaita de ele...(greseala de orezari) :crack:

in rest la gsx600f apa,paie,bataie..... motore tapene ..bafta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica ceva:

 

1. Dupa 3-4 zile de stat, deschide suruburile de golire din "bolurile" carburatoarelor. Vezi daca curge benzina din ele.

2. Filtrul de aer e perfect etans? burdufele dintre carcasa filtrului si carburatoare sunt etanse ?

3. Compresia la motor ai verificat-o vreo data ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica jocul la supape



alimentarea cu benzina cred eu ca ar fi problema filtru infundat sau alceva

daca e infundat....ramane simptomul in continuare...lipsa putere....eu am patiti cu jocul la supape, 0 pe admisie, pornea al draq de greu....

spor, acum numai clantane o secunda, electromotorul si porneste

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Dupa 3-4 zile de stat, deschide suruburile de golire din "bolurile" carburatoarelor. Vezi daca curge benzina din ele.

 

Verifica ce a zis nervul mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...