Error Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Acuma seara am incercat sa pornesc mobra, fiind nepornita de 1 zi. Pun contactul, trag socul la maxim si apas butonul de start observand instant ca nu se intampla nimic, dau drumul la buton si apas iar, mai tare, invarte odata scurt si se opreste ca si cum as fi lasat butonul sau taiat curentul, apas a treia oara si observ cum becurile din bord se slabesc ca si cum ar invarti dar nu invartea deloc si a 4-a oara cum am atins butonul, a invartit si pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Precizez ca bateria e noua, nu e chinezarie, si cu acest eveniment am observat ca butonul de start e desenat claxonul, pozitia lui fiind normal pe dreapta, dar cred ca a fost inlocuit, cel original fiind pierdut sau rupt. Ce pot sa fac, de unde sa incep sa investighez sa nu mai patesc asta? P.S. Dupa ce am lasato sa mearga ~ 15 minute am oprito si repornito de 10 ori fara sa mai patesc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Schimba-ti anvelopele, sunt varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Schimba-ti anvelopele, sunt varza. Anvelopa spate e noua iar cea din fatza mai merge sezonul asta, stiu am observat si eu ca in imagine se vede ca si cum ar fi "cheala" dar nu e, acum a ajuns uzura la semnele alea si dot-ul e '11 ce sa fac daca eu nu am nikoane sa fac poze... Asteptam alte raspunsuri ca de +1 is satul si io.... Editat Iulie 29, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Schimba-ti anvelopele, sunt varza. D-aia nu i-a pornit motoreta colegului, din cauza la gume ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 sa n-ai vreun consumator ceva care-ti rupe bateria cand sta chiar si nepornita sau un contact imperfect pe starter sau switch kill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) DAca mai patesti asa, ia incearca un strap intre capetele de pe releul de pornire. E posibil sa aiba ala firele slabite. Mi s-a intamplat. Alta treaba, tot legata de firul de la releul asta, cel care duce la electromotor. Alta chestie electromotorul, e bine sa il cureti. Eu m-am minunat asa de tare de ce diferenta a facut operatiunea, incat l-am dat jos si la cealalta mobra sa il curat. Asta (logic) in cazul in care nu e bateria sau scurt la butonul ala (avea mazga inauntru), am intalnit caz. Editat Iulie 30, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soro Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Macar cea de pe fata schimb-o si nu vei mai avea probleme cu nici un buton de acum inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 sa n-ai vreun consumator ceva care-ti rupe bateria cand sta chiar si nepornita sau un contact imperfect pe starter sau switch kill Singurul consumator posibil cu contactul luat poate fi alarma care nu o folosesc, problema e ca invarte calumea cand invarte si cand nu, degeaba am apasat butonul... DAca mai patesti asa, ia incearca un strap intre capetele de pe releul de pornire. E posibil sa aiba ala firele slabite. Mi s-a intamplat. Alta treaba, tot legata de firul de la releul asta, cel care duce la electromotor. Alta chestie electromotorul, e bine sa il cureti. Eu m-am minunat asa de tare de ce diferenta a facut operatiunea, incat l-am dat jos si la cealalta mobra sa il curat. Asta (logic) in cazul in care nu e bateria sau scurt la butonul ala (avea mazga inauntru), am intalnit caz. Trebuie sa vad azi, cred ca incep de la buton si merg pe la releul de pornire si pana la electromotor, cu butonul ma descurc, releul ala nu stiu pe unde ar putea fi... Macar cea de pe fata schimb-o si nu vei mai avea probleme cu nici un buton de acum inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Electromotorul e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Electromotorul e problema. Sper sa nu fie asa, si eu de asta ma tem... Am desfacut butonul de start mai inainte si am observat ca era destula mizerie intre contactori, am curatat zona bine de tot cu WD40 si am sters cu o carpa uscata dupa, montat tot inapoi si vad ca porneste ok, nu mai a facut figuri, oricum doar aseara a facut si sper sa fi rezolvat si sa nu mai faca. Parca m-as uita si la mufele acelui releu de pornire daca as sti unde este situat... P.S. Desfacand comenzile dreapta pentru a ajunge la butonul de start am observat ca am 2 cabluri de acceleratie, wtf... care e treaba cu 2 cabluri ? Editat Iulie 30, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Tur/retur Unu trage, unu impinge Urmaresti firul ce duce de la borna + de la baterie, sau firul ce duce de la electromotor. Ambele se opresc pe releul ala. il ai sub sa probabil. Chiar daca e electromotorul, mare paguba nu e. Se serviseaza usor. Dar de obicei are nevoie doar de o curatare, nu e mare inginerie nici asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 Tur/retur Unu trage, unu impinge Urmaresti firul ce duce de la borna + de la baterie, sau firul ce duce de la electromotor. Ambele se opresc pe releul ala. il ai sub sa probabil. Chiar daca e electromotorul, mare paguba nu e. Se serviseaza usor. Dar de obicei are nevoie doar de o curatare, nu e mare inginerie nici asta. Mersi de lamurire. Am gasit mai multe relee pe care le-am luat pe rand si verificat/curatat. Sper sa fie ok. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 cand iti mai face asa , suie-te pe ea si in timp ce tii apasat butonul de invartit , tranteste-te tare in şa . daca atunci iti invarte , inseamna ca electromotorul are carbunii uzati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Si cu oole cum ramane? Le trantesti tare?Gizzz! E suficient sa bagi in viteza si sa tragi ambreiajul, dupa care sa impingi usor motorulinainte si sa dai drumul la ambreiaj, ca sa se invarta putin volanta/electromotorul inalta pozitie. Daca dupa asta nu te dor oole si porneste motorul, e clar. Electromotorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 cand iti mai face asa , suie-te pe ea si in timp ce tii apasat butonul de invartit , tranteste-te tare in şa . daca atunci iti invarte , inseamna ca electromotorul are carbunii uzati . Sper sa nu mai imi faca, de cand am curatat butonul de start nu am mai avut probleme, sper sa nici nu mai am, daca mai face o sa desfac electromotorul ca altceva nu are ce sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Si cu oole cum ramane? Le trantesti tare?Gizzz! E suficient sa bagi in viteza si sa tragi ambreiajul, dupa care sa impingi usor motorulinainte si sa dai drumul la ambreiaj, ca sa se invarta putin volanta/electromotorul inalta pozitie. Daca dupa asta nu te dor oole si porneste motorul, e clar. Electromotorul! nu te contrazic , dar cred ca ce zic eu e ceva , ce zici tu e altceva ce zici tu se intampla cand e coroana (soarele ) uzata in acea sectiune , si/sau bendixul ..si atunci cand invarti un pic motorul , se suceste in alta pozitie in care prinde sau ma insel , si se pot verifica si carbunii asa ? cu toate ca ma indoiesc sincer :-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Si eu m-am chinuit 1 zi sa pornesc motoru si problema era chipu de la cheie.Facea zgomot dar nu pornea era foarte enervant ca nu imi dadeam seama ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Sper sa nu mai imi faca, de cand am curatat butonul de start nu am mai avut probleme, sper sa nici nu mai am, daca mai face o sa desfac electromotorul ca altceva nu are ce sa fie. verifica si cablul de la releul de pornire pana la electromotor daca o sa-ti mai faca. nu de putine ori e imbatranit si/sau oxidat si cu rezistenta mare. am patit-o de 2 ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wheelie Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Asa am patit si eu la un gixxer din 99' ... invartea odata , de 2 ori si pe urma murea ... am cumparat baterie noua si aceeasi problema pana am desfacut electromotorul si acolo am constatat ca unul dintre cei 4 carbuni nu facea contact .. verifica releul de pornire si daac totul este ok demonteaza electromotorul si vezi ce si cum .. posibil sa fie si carbunii , posibil sa ai un contact imperfect ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 2, 2013 Autor Share Postat August 2, 2013 (editat) nu te contrazic , dar cred ca ce zic eu e ceva , ce zici tu e altceva ce zici tu se intampla cand e coroana (soarele ) uzata in acea sectiune , si/sau bendixul ..si atunci cand invarti un pic motorul , se suceste in alta pozitie in care prinde sau ma insel , si se pot verifica si carbunii asa ? cu toate ca ma indoiesc sincer :-/ Si eu m-am chinuit 1 zi sa pornesc motoru si problema era chipu de la cheie.Facea zgomot dar nu pornea era foarte enervant ca nu imi dadeam seama ce are. verifica si cablul de la releul de pornire pana la electromotor daca o sa-ti mai faca. nu de putine ori e imbatranit si/sau oxidat si cu rezistenta mare. am patit-o de 2 ori... Asa am patit si eu la un gixxer din 99' ... invartea odata , de 2 ori si pe urma murea ... am cumparat baterie noua si aceeasi problema pana am desfacut electromotorul si acolo am constatat ca unul dintre cei 4 carbuni nu facea contact .. verifica releul de pornire si daac totul este ok demonteaza electromotorul si vezi ce si cum .. posibil sa fie si carbunii , posibil sa ai un contact imperfect ... Am gasit adevarata problema acum 20 de minute. O sa incerc sa va povestesc pe scurt... Dupa ce am facut plinul pentru ca eram pe rezerva am mutat fara sa ma uit robinetul pe ON(cel putin asa am crezut), cand eu defapt l-am pus pe OFF. Dupa ~1Km incetinesc si trag ambreiajul sa ma intorc si POC moare motorul. Dau scurt la automat si vad ca invarte dar nu da semne sa porneasca, imi sare instant gandul la robinet... Il verific si vad ca e pe OFF, il pun pe ON si dau la automat, invarte cat invarte si nu porneste, dupa 3-4 chei imi face exact ca acum cateva seri cand a aparut problema, doar ca acum facea de cateori apasam butonul tot la fel, foarte rar o si invartea, deja imi calculam cat ma vor costa reparatiile am crezut ca sa bulit de tot, asta pana cand a venit un prieten si mi-a dat curent si culmea porneste la sfert de cheie fara sa mai faca nici o figura, concluzie: bateria este P@... Sper sa nu mai raman fara benzina in carburi anul asta ca la anul primeste o baterie noua... Asfalt uscat! Editat August 2, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) recomand sa verifici incarcarea cati volti are.....daca are sub 14-15....e nasol. am avut o problema identica,era sa cumpar a doua baterie in 6 luni,dar am constatat ca era statorul dus.....dupa ce initial era suspectat magnetoul/releele. Editat August 4, 2013 de Darkthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 (editat) In weekend am fost plecat intr-o mini-excursie de cateva sute de km si am observat ca dupa ce se infierbanta bine motorul daca merg cu el in orice treapta si il tin sub 2.500rpm cand vreau sa demarez incepe sa intrerupa puternic si da in nas, oricat as trage de acceleratie, intrerupe urat si moare. A trebuit de fiecare data sa trag ambreiajul si sa ii dau gas in gol, sa o turez de 2-3 ori si sa dau drumul la ambreiaj usor sa nu mai scada sub 3.000rpm. Tin sa precizez ca trage de rupe asfaltul in rest, nu consuma ulei, porneste usor, a fost foarte intretinut... Editat August 6, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cand o pornesti la rece o ia cu socul tras sau merge si fara? Cand iei o motoreta, trebuie facuta imedit revizia si verificate componentele care pot fi deteriorate sau care sunt decalibrate, asta daca nu iti prezinta proprietarul dovezi ca s-au facut deja. Parerea mea e ca sunt carburile ametite. PS: nu tu voiai odata TDM? imi pare cunoscut nikname-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 (editat) Cand o pornesti la rece o ia cu socul tras sau merge si fara? Cand iei o motoreta, trebuie facuta imedit revizia si verificate componentele care pot fi deteriorate sau care sunt decalibrate, asta daca nu iti prezinta proprietarul dovezi ca s-au facut deja. Parerea mea e ca sunt carburile ametite. PS: nu tu voiai odata TDM? imi pare cunoscut nikname-ul. Doar dimineata la prima pornire ii trag socul la maxim si in 2 secunde dupa ce a pornit il imping inapoi, porneste f usor atat la rece cat si la cald. Am programare in data de 16 la mecanic pt o revizie totala, din istoricul mobrei reiese ca primavara lui 2011 a fost facuta ultimadata in Italia o revizie totala, dar ca de atunci nu prea a circulat... Mobra are 42.000km reali si a primit absolut toate schimburile la timp, deci nu cred ca are rost sa ma gandesc la supape sau alte cele grave... Cand am explicat mai inainte simtomele mecanicului si el a zis ca tinde sa creada ca din cauza carburilor face asa dar a zis si ca e posibil sa fie pompa, oricum pana nu vede nu are cum sa stie prin tel. Da, eu vroiam TDM dar ce am gasit sa imi convina imi depasea cu mult bugetul si ce se incadra in buget nu mi-a convenit... Editat August 6, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) concluzie: bateria este P@... Sper sa nu mai raman fara benzina in carburi anul asta ca la anul primeste o baterie noua... Asfalt uscat! Precizez ca bateria e noua, nu e chinezarie, pana la urma e sau nu e noua? Editat August 6, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.