Sari la conținut

Limitare RAR


Postări Recomandate

Yamaha mt 03 nu e nevoie de limitare si are 600 cmc. honda cbr 400 e destul de rara deoarece este model de japonia. La fel si Banditu' . Deci tu cauti modele sport sa inteleg?

honda si banditu sunt japoneze, dar yamaha ce e ?? n-am prea inteles aluzia ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. este model construit special pentru piata japoneza.... si sunt importate in europa, america etc. si se gasesc destul de greu piese pentru ele. acum sper ca ai inteles non-aluzia.

Editat de eduard.94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

Bine zis. In plm, tre sa fie frumoasa ca sa atraga pizdet.........eu am luat A-ul la 27 de ani si am inceput pe un RF 400 si il am si acum. Sunt multumit, nu am nevoie de 300+, da pustii din ziua de azi vor magnet. Are in obor, si e mai ieftin, sau vorba lu glicerina, ia-ti hayabusa direct. nu mai sta pe ganduri.

Nu am nevoie de 300+

Cand iesi cu ea sa iesi de drag ....sa iti place ...nu gata imi iau motor din 89 fuge 200 nu mai imi trebuie sa fie frumaosa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nevoie de 300+

Cand iesi cu ea sa iesi de drag ....sa iti place ...nu gata imi iau motor din 89 fuge 200 nu mai imi trebuie sa fie frumaosa

 

Asa frumoase si loveble cum sunt ele, vitezanele au niste mici defecte pe care trebuie sa le stii:

1. O scapi, cazi, faci accident, indiferent de viteza, vei avea de reparat la ea mai mult decat la un naked ( cazatura la 80km/h cu naked - doar zgarieturi; impact la 30-40 km/h cu vitezana: janta spate stramba, semighidon rupt, carena pizdita etc )

2. O sa o scapi, o sa cazi, accident probabil nu. De cesunt aproape sigur? Vitezanele sunt mult mai greu de controlat.

3. Consum. O vitezana cum vrei tu pana in 2000, adica veche, o sa iti ia 8-9 in oras ( vei merge turat, va mai creste consumul )

Alte motive ar mai fi, nu imi vin acum in cap, dar eu zic ca sunt suficiente pentru moment. Sa stii ca si un fazer e sexos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca limita e 35kw nu 37 ca si eu dau de A2 sunt 3cp dar conteaza in talon cand te opreste garda , iti recomand sincer ceva care nu depaseste lim asta de 35kw sa nu iti mai bati capu cu RAR uitate la enduro ,supermoto sunt destule asta e sfatu meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 2 ani de zile, sincer cred ca poti face un compromis si sa iei o mobra cu puterea aia din fabrica...nu de alta, dar la noi in tara e foarte greu cu omologarile de orice fel si costa foarte mult + ca e mai greu la vanzare...nu oricine e dispus sa cumpere te miri ce avion limitat asa tare.

 

mergi la 2-3 scoli auto si vezi ce mobre au acolo pentru a2, vezi care iti place, eventual dupa ce faci scoala poti sa-i rogi frumos pe instructiori sa te lase sa dai o tura de pogon cu una, sa vezi cum iti vine

 

 

eu unul recomand un gs500...sunt mobre bune, ieftine, manevrabile, arata ok si trag desul de bine dar nu toate se incadreaza...ceri prin mail o copie cu interiorul cartii si faci calculele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa ai constant pasagera pe sa iti sugerez sa te uiti la un chopper/cruiser. La 1800 gasesti o Viroaga sau un Shadow destul de misto, si daca ai noroc le iei si cu ceva accesorii ( coburi, etc. ) + comenzi avansate. Avantajul e ca nu-ti mai bati capu' cu limitarea plus ca o sa atragi destule fete cu un motor de genu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa frumoase si loveble cum sunt ele, vitezanele au niste mici defecte pe care trebuie sa le stii:

1. O scapi, cazi, faci accident, indiferent de viteza, vei avea de reparat la ea mai mult decat la un naked ( cazatura la 80km/h cu naked - doar zgarieturi; impact la 30-40 km/h cu vitezana: janta spate stramba, semighidon rupt, carena pizdita etc )

2. O sa o scapi, o sa cazi, accident probabil nu. De cesunt aproape sigur? Vitezanele sunt mult mai greu de controlat.

3. Consum. O vitezana cum vrei tu pana in 2000, adica veche, o sa iti ia 8-9 in oras ( vei merge turat, va mai creste consumul )

Alte motive ar mai fi, nu imi vin acum in cap, dar eu zic ca sunt suficiente pentru moment. Sa stii ca si un fazer e sexos

 

 

Adevarat.

 

Si mai e si: 4. O sa faci "sala" pe o vitezana de la pozitia aplecata prin oras, ceea ce e nu e neaparat un lucru rau, mentine tonusul.

 

Daca vrei vitezana rezerva-ti 2-3 sute de euro doar pentru reparatii si cheltuieli neasteptate in primele luni, altfel o sa agati pixde doar din fata blocului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Adevarat.

 

Si mai e si: 4. O sa faci "sala" pe o vitezana de la pozitia aplecata prin oras, ceea ce e nu e neaparat un lucru rau, mentine tonusul.

 

Eu, de exemplu, sunt mai scund si ma simt foarte bine pe vitezana. O prefer touringului

 

Daca vrei vitezana rezerva-ti 2-3 sute de euro doar pentru reparatii si cheltuieli neasteptate in primele luni, altfel o sa agati pixde doar din fata blocului :P

 

Tru!

:ok:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista in RO firma autorizata care sa limiteze motoarele. In Germania, da. Cauta acolo, ai 100% sanse sa-ti iei orice vitezana cu restrictie de putere, nu mai tulbura apele pe aici. Scoaterea limitarii nu e prea complicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Gandeste-te la GS 500F al meu. E un motor linistit, pentru incepatori, care iarta si sigur nu te va arunca in sant la prima smucitura.

In plus, arata ca o vitezana veritabila si fata de alte modele poti sa il conduci cu A2 pentru ca are 32kW.

Apropo, nu te gandi ca cei 32 kW sunt putini. Motorul asta, in functie de sofer, ia suta in ~ 7 sec, adica e mai rapida ca skoda mea de 140 cai si trage pana la 130 km/h fara probleme.

Si eu am mers pe aspect si ti-o recomand ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce unii se cred ca au 3 "cohones" si isi iau motor de 7 mii de cmc si vor limitare? Si-asa in maxim 2 ani o schimbi. Exista si exceptii, insa regula e regula si trebuie respectata.

Ia motor pana in 35 kw, mergi pe ea 1-2 ani si apoi iti iei mai mare. Sunt cazuri in care in 2 ani au schimbat categoria, nu mai vorbim ca sunt cazuri in care de la 4-500 cmc au sarit la peste mie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce unii se cred ca au 3 "cohones" si isi iau motor de 7 mii de cmc si vor limitare? Si-asa in maxim 2 ani o schimbi. Exista si exceptii, insa regula e regula si trebuie respectata.

Ia motor pana in 35 kw, mergi pe ea 1-2 ani si apoi iti iei mai mare. Sunt cazuri in care in 2 ani au schimbat categoria, nu mai vorbim ca sunt cazuri in care de la 4-500 cmc au sarit la peste mie ...

mai sus este vorba de cum poti fenta legea , adica sa isi ia certificat si ulterior sa circule tot cu putere >35kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai logic si mai normal, ar fi sa faci limitarea la un service, dupa care scoti de la service o hartie care spune puterea actuala a motorului si de te opreste domn' politzai ii arati hartia...nu cred ca ar putea sa iti zica nimic atata timp cat pe hartie sunt specificati caii actuali si caii vechi( impreuna cu seriile motorului pt autentificarea lui )...La R.A.R. nu cred ca este posibil sa iti modifice caii in talon ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...