konvict Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Yamaha mt 03 nu e nevoie de limitare si are 600 cmc. honda cbr 400 e destul de rara deoarece este model de japonia. La fel si Banditu' . Deci tu cauti modele sport sa inteleg? honda si banditu sunt japoneze, dar yamaha ce e ?? n-am prea inteles aluzia ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) mda. este model construit special pentru piata japoneza.... si sunt importate in europa, america etc. si se gasesc destul de greu piese pentru ele. acum sper ca ai inteles non-aluzia. Editat August 8, 2013 de eduard.94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casynike Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Ma stie careva sigur daca mere cu a2 limitata o Yamaha thundercat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Ma stie careva sigur daca mere cu a2 limitata o Yamaha thundercat ? Max Power 100 hp 72.9 kW @ 11500 rpm (rear tyre 91.0 hp @ 11500 rpm ) cred ca se poate. Editat August 8, 2013 de eduard.94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popik666 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Uită-te şi la Suzuki GS 500 (carenat si necarenat) : https://www.google.ro/search?q=suzuki+gs+500+e+de+vanzare&client=firefox-a&hs=wqO&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=E3EDUu3_IIKAPcmbgPgH&ved=0CDAQsAQ&biw=1152&bih=703 Honda CB 500 : https://www.google.ro/search?q=honda+cb+500&client=firefox-a&hs=pvO&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QnIDUvfLNsHVPM2dgaAJ&ved=0CDAQsAQ&biw=1152&bih=703 Kawasaki Er-5 : https://www.google.ro/search?q=kawasaki+er-5&client=firefox-a&hs=7G4&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bHIDUv7IMoiZO-vOgMAC&ved=0CDMQsAQ&biw=1152&bih=703 Toate s-ar încadra în cerinţele tale ( preţ ; Kw ; agaţă piz-de , mai puţine , dar agaţă ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 Bine zis. In plm, tre sa fie frumoasa ca sa atraga pizdet.........eu am luat A-ul la 27 de ani si am inceput pe un RF 400 si il am si acum. Sunt multumit, nu am nevoie de 300+, da pustii din ziua de azi vor magnet. Are in obor, si e mai ieftin, sau vorba lu glicerina, ia-ti hayabusa direct. nu mai sta pe ganduri. Nu am nevoie de 300+ Cand iesi cu ea sa iesi de drag ....sa iti place ...nu gata imi iau motor din 89 fuge 200 nu mai imi trebuie sa fie frumaosa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Nu am nevoie de 300+ Cand iesi cu ea sa iesi de drag ....sa iti place ...nu gata imi iau motor din 89 fuge 200 nu mai imi trebuie sa fie frumaosa Asa frumoase si loveble cum sunt ele, vitezanele au niste mici defecte pe care trebuie sa le stii: 1. O scapi, cazi, faci accident, indiferent de viteza, vei avea de reparat la ea mai mult decat la un naked ( cazatura la 80km/h cu naked - doar zgarieturi; impact la 30-40 km/h cu vitezana: janta spate stramba, semighidon rupt, carena pizdita etc ) 2. O sa o scapi, o sa cazi, accident probabil nu. De cesunt aproape sigur? Vitezanele sunt mult mai greu de controlat. 3. Consum. O vitezana cum vrei tu pana in 2000, adica veche, o sa iti ia 8-9 in oras ( vei merge turat, va mai creste consumul ) Alte motive ar mai fi, nu imi vin acum in cap, dar eu zic ca sunt suficiente pentru moment. Sa stii ca si un fazer e sexos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Vezi ca limita e 35kw nu 37 ca si eu dau de A2 sunt 3cp dar conteaza in talon cand te opreste garda , iti recomand sincer ceva care nu depaseste lim asta de 35kw sa nu iti mai bati capu cu RAR uitate la enduro ,supermoto sunt destule asta e sfatu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 pentru 2 ani de zile, sincer cred ca poti face un compromis si sa iei o mobra cu puterea aia din fabrica...nu de alta, dar la noi in tara e foarte greu cu omologarile de orice fel si costa foarte mult + ca e mai greu la vanzare...nu oricine e dispus sa cumpere te miri ce avion limitat asa tare. mergi la 2-3 scoli auto si vezi ce mobre au acolo pentru a2, vezi care iti place, eventual dupa ce faci scoala poti sa-i rogi frumos pe instructiori sa te lase sa dai o tura de pogon cu una, sa vezi cum iti vine eu unul recomand un gs500...sunt mobre bune, ieftine, manevrabile, arata ok si trag desul de bine dar nu toate se incadreaza...ceri prin mail o copie cu interiorul cartii si faci calculele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 "vreau ceva pe la maxim 1800" Clar,esti fara speranta..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Daca tot vrei sa ai constant pasagera pe sa iti sugerez sa te uiti la un chopper/cruiser. La 1800 gasesti o Viroaga sau un Shadow destul de misto, si daca ai noroc le iei si cu ceva accesorii ( coburi, etc. ) + comenzi avansate. Avantajul e ca nu-ti mai bati capu' cu limitarea plus ca o sa atragi destule fete cu un motor de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Asa frumoase si loveble cum sunt ele, vitezanele au niste mici defecte pe care trebuie sa le stii: 1. O scapi, cazi, faci accident, indiferent de viteza, vei avea de reparat la ea mai mult decat la un naked ( cazatura la 80km/h cu naked - doar zgarieturi; impact la 30-40 km/h cu vitezana: janta spate stramba, semighidon rupt, carena pizdita etc ) 2. O sa o scapi, o sa cazi, accident probabil nu. De cesunt aproape sigur? Vitezanele sunt mult mai greu de controlat. 3. Consum. O vitezana cum vrei tu pana in 2000, adica veche, o sa iti ia 8-9 in oras ( vei merge turat, va mai creste consumul ) Alte motive ar mai fi, nu imi vin acum in cap, dar eu zic ca sunt suficiente pentru moment. Sa stii ca si un fazer e sexos Adevarat. Si mai e si: 4. O sa faci "sala" pe o vitezana de la pozitia aplecata prin oras, ceea ce e nu e neaparat un lucru rau, mentine tonusul. Daca vrei vitezana rezerva-ti 2-3 sute de euro doar pentru reparatii si cheltuieli neasteptate in primele luni, altfel o sa agati pixde doar din fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Adevarat. Si mai e si: 4. O sa faci "sala" pe o vitezana de la pozitia aplecata prin oras, ceea ce e nu e neaparat un lucru rau, mentine tonusul. Eu, de exemplu, sunt mai scund si ma simt foarte bine pe vitezana. O prefer touringului Daca vrei vitezana rezerva-ti 2-3 sute de euro doar pentru reparatii si cheltuieli neasteptate in primele luni, altfel o sa agati pixde doar din fata blocului Tru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Nu exista in RO firma autorizata care sa limiteze motoarele. In Germania, da. Cauta acolo, ai 100% sanse sa-ti iei orice vitezana cu restrictie de putere, nu mai tulbura apele pe aici. Scoaterea limitarii nu e prea complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iontab Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Gandeste-te la GS 500F al meu. E un motor linistit, pentru incepatori, care iarta si sigur nu te va arunca in sant la prima smucitura. In plus, arata ca o vitezana veritabila si fata de alte modele poti sa il conduci cu A2 pentru ca are 32kW. Apropo, nu te gandi ca cei 32 kW sunt putini. Motorul asta, in functie de sofer, ia suta in ~ 7 sec, adica e mai rapida ca skoda mea de 140 cai si trage pana la 130 km/h fara probleme. Si eu am mers pe aspect si ti-o recomand ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Scoaterea limitarii nu e prea complicata. Depinde mult de model, la unele e chiar foarte complicat si scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eu nu inteleg de ce unii se cred ca au 3 "cohones" si isi iau motor de 7 mii de cmc si vor limitare? Si-asa in maxim 2 ani o schimbi. Exista si exceptii, insa regula e regula si trebuie respectata. Ia motor pana in 35 kw, mergi pe ea 1-2 ani si apoi iti iei mai mare. Sunt cazuri in care in 2 ani au schimbat categoria, nu mai vorbim ca sunt cazuri in care de la 4-500 cmc au sarit la peste mie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 ca sa scoata limititarea si sa nu mai fie nevoit sa iti bati capul cu vanzare/cumparare motoare. si in plus, nu multe motoare pana in 35 kw arata bine. poate modelele noi care arata mai bine, dar is mai inaccesibile ca pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eu nu inteleg de ce unii se cred ca au 3 "cohones" si isi iau motor de 7 mii de cmc si vor limitare? Si-asa in maxim 2 ani o schimbi. Exista si exceptii, insa regula e regula si trebuie respectata. Ia motor pana in 35 kw, mergi pe ea 1-2 ani si apoi iti iei mai mare. Sunt cazuri in care in 2 ani au schimbat categoria, nu mai vorbim ca sunt cazuri in care de la 4-500 cmc au sarit la peste mie ... mai sus este vorba de cum poti fenta legea , adica sa isi ia certificat si ulterior sa circule tot cu putere >35kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Pai .. nu-s prost, ca m-am prins. Dar astora le-as da spor de pedeapsa 1 an fata de de cat iau normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Nu e vorba de nici o fentare a legii. Ați înțeles aiurea. Apofundați! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Cel mai logic si mai normal, ar fi sa faci limitarea la un service, dupa care scoti de la service o hartie care spune puterea actuala a motorului si de te opreste domn' politzai ii arati hartia...nu cred ca ar putea sa iti zica nimic atata timp cat pe hartie sunt specificati caii actuali si caii vechi( impreuna cu seriile motorului pt autentificarea lui )...La R.A.R. nu cred ca este posibil sa iti modifice caii in talon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Garcea iti va ridica talonul si permisul si te va trimite la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.