CataDRC Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Salutare. Azi cand sa plec și eu la o plimbare am constatat ca motorul e mort. Mort in ideea în care pun contactul și nu se intampla nimic. Nici macar o urma de curent. Am legat bateria la bornele masinii...nimic. Am pus alta baterie....nimic. Am legat pe direct la bateria de la masina...nimic. Siguranței sunt ok. Daca ma puteti ajuta cu alte idei v-aș ramane recunoscător. Mentionez ca vineri am facut vreo 120km și totul a fost ok. Multumesc Editat August 11, 2013 de CataDRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 de unde esti prietene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Primul lucru care imi vine in cap e contactul,scoate mufele si verifica cu un multimetri sa inchida circuitul cand pui contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 verifica colierele conductoarelor care se prind pe bornele acumulatorului...deconecteaza si curata zona interioara foarte bine si verifica strangerea cu surub. Verifica siguranta principala, dar nu numai vizual, foloseste ohmmetru sau o lampa de control de 12 v. Nu omite si contactul cu cheie, conductoarele acestuia dar, si conductoarele care leaga acumulatorul de circuitul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat August 11, 2013 Autor Share Postat August 11, 2013 Timișoara. O sa incerc toate astea. E ciudat ca vineri a mers perfect si azi e mort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) esti in pana pe drum? nu cred. du-te prietene la un specialist........ca de-aia s-a inventat diviziunea muncii........ o sa-ti mearga o data, de doua ori...de tzaspe...dar daca nu te pricepi, si e clar ca nu daca n-ai facut pana acum ce ti-au spus "colegii", ai s-o bulesti odata de-o sa te coste chiar mai mult decat ai economisit tu pana atunci....... tu sa faci ce stii mai bine si da-le sa "mananca" si gura lor Editat August 11, 2013 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Szilard25 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Verifica intai de toate sigurantele, exact asa am patit eu saptamana trecuta si am avut una arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Siguranta de 30 amperi,este pe releul de pornire...primul obiect unde se duce borna de plus de la baterie. Verifica si masa generala,cablul de minus de la borna de minus la carterul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Siguranta de 30 amperi,este pe releul de pornire...primul obiect unde se duce borna de plus de la baterie. Verifica si masa generala,cablul de minus de la borna de minus la carterul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Vezi ca mai ai o siguranta de 30A. Urmareste firul rosu de la baterie. Firul ala gros care vine pe borna. O sa te duca la o galusca cilindrica de ii spune releu. Desfa toate cauciucele alea de acopera releul si acolo o sa gasesti o siguranta. O schimbi si o sa merga. Aia e siguranta generala. Totusi nu ar fi rau sa te duci la un specialist sa iti verifice instalatia. Poate sa nu fie nici o problema dar daca este totusi e bine sa o rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 esti in pana pe drum? nu cred. du-te prietene la un specialist........ca de-aia s-a inventat diviziunea muncii........ o sa-ti mearga o data, de doua ori...de tzaspe...dar daca nu te pricepi, si e clar ca nu daca n-ai facut pana acum ce ti-au spus "colegii", ai s-o bulesti odata de-o sa te coste chiar mai mult decat ai economisit tu pana atunci....... tu sa faci ce stii mai bine si da-le sa "mananca" si gura lor nu-l speria asa rau..acum a postat si probabil va verifica ce a primit de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Siguranta de 30 amperi,este pe releul de pornire...primul obiect unde se duce borna de plus de la baterie. Verifica si masa generala,cablul de minus de la borna de minus la carterul motorului. Subscriu la ce a scris TNG.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 mai bine il "sperii" acum decat sa uite sa puna vreo siguranta la placute, sa stranga vreun buson la baia de ulei, sa uite sa stranga vreun ax de roata si sa-si rupa gatul candva..... daca eu as face bani in alt fel, mai placut / mai usor......sa mor daca m-as murdari pe maini sa repar motocicleta......acum depinde si de "specialist"....si daca vrei ieftinaciune si nu casti ochii sau nu deschizi urechile.......tot acolo ajungi, la paguba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 FIRU NEGRU DE MASA SA FIE OK SI CUM AU ZIS SI COLEGII SIGURANTA PRINCIPALA DE LA RELEU DE PORNIRE BAFTA LA SURUBARIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat August 11, 2013 Autor Share Postat August 11, 2013 Am verificat siguranta de 30A ochiometric. Părea ok. O sa o și măsor maine sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 fara ,,ochiometric,,..poti sa ai surprize, verifica corect ! Asteptam rezultatul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 vezi ca ai si una de rezerva sa o verifici pe aia care e in circuit , nu pe cea de rezerva .. (cum am mai stiu caz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 Am rezolvat am lăsat pozițiile aprinse, s-a descărcat bateria, iar cand am legat-o la bateria de la masina cred ca am atins firele între ele și a pocnit siguranta principala....multumesc de sfaturi...si de critici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 cum s-a precizat mai sus, vezi ca ,,ochiometrul ,, da gres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.