Jump to content
Sign in to follow this  
wtf?

Despre SuperBike-uri

Sa alegem  

188 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Urmaresc cu interes rubrica "Curse interne si MotoGP" unde de multe ori datorita pasiunii asupra curselor pe 2 roti se dezvolta discutii privind sportivele ZX10-R, GSXR, R1, 1000RR, RSV4, S1000RR, Panigale. Nu voi baga in discutie MV Augusta.

 

Si discutii s-au tot purtat, diferente intre modele, intre maxim 3 din ele.

Scopul topicului este acela de a afla cat mai multe asemanari/deosebiri intre fiecare din ele fara sa neglijam vreun model.

 

Pana in 2009, din ce am observat eu(probabil sa ma insel) majoritatea baietilor din RoSBK mergeau pe Suzuki, alti nu s-au inteles cu modelul ca cica ar fi prea brutala in ture joase, risc de pierdere a aderentei.

 

Prin oras cel putin in Bucuresti, vad o droaie de R1 model dupa 2004, ce face motoreta asta asa special in afara faptului ca arata foarte bine ? Si nu sunt subiectiv deloc, chiar intentionez sa fie urmatoarea motoreta pentru mine, dar intreb pentru ca nu stiu. Din postarile lui JAGI am inteles ca ar trage liniar, omu e si fan R1 iar eu il inteleg, dar trebuie sa fie mai mult de atat.

Yamaha scoate modelul 2009 de care eu nu stiu nimic decat ca sunetul motorului nu mai seamana cu cel din anii 2004-2008, merge ciudat si suna a V.

 

Pe premisa ca Honda-i Honda si wtf, parese ca 1000RR-ul (dupa 2005) nu mai face fata de mult in regim de curse.

Comparand numarul lor, vad mai multe R1 dupa 2004 decat 1000RR, ce-i drept nu sunt asa aratoase ca R1.

Hopa ca Honda scoate in 2008 o motoreta pornache ca estetica, dar cica si asta ar avea bube la mecanica. Parca unul din baietii de pe forum vinde un astfel de model, cu bascula race Rizoma, care-i diferenta dintre una stock si asta race ? E mai usoara ?

 

Apoi prin 2009 ar apare necazu de la BMW, S1000RR, si toata lumea si-l cumpara, prin RoSBK ma refer, ca nu-i chiar o motoreta accesibila ca pret, c-ar fi plin Bucurestiul de ele, arata bine ca estetica exceptand desenul farurilor care seamana cu un om beat manga care nu intelege nimic, fuge de rupe pamantul etc.

Si tot colegul Jagi spunea ca ar avea probleme cu electronica dracia asta, deci care-i spilul ?

 

Kawasaki ZX10R (2011) cica ar fi o motoreta potenta, arata bine din punctul meu de vedere dar lumea tot prefera R1, 1000RR sau S1000RR, de ce ?

Se merge pe ideea "oh pai a avut x kawasaki ma, si pisa ulei pe colo" sau "nu e buna aia ma", adica e chestie de mentalitate inaintea ratiunii ?

Daca as avea banii necesari, cel mai sigur modelul asta l-as cumpara, in ochii mei pare cea mai badass dintre toate iar ca performate pare sa stea destul de bine, oricum n-as fi eu in stare sa ii dau limitele.

 

Panigale e doar frumoasa, motoreta de terasa.

 

RSV4, a dracu ascutitoare e si frumoasa, iar in SBK fuge de rupe pamantul, rezultate bune, asa ca ma intreb in sinea mea, de ce nu e bataie pe ea cum e pe S1000RR, R1, honda ?

E cum e ? Prea scumpa n-are cum sa fie, la capitolul asta S1000RR face aroganta suprema.

E italianca si d`aia nu ne luam ?

E teama de "necunoscut" ?

Edited by adidas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am zis niciodata ca ar avea pb cu electronica, BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca la noi umbla vorba ca motoreta si nevasta nu se imprumuta si unii fac o mandrie din asta, se ajunge ca dupa 6-7 ani sa fi detinut si condus 3-4 modele de motorete, apoi lumea se cam lasa de motociclism.

Dar de comentat, comenteaza furibund din auzite.

 

Pentru a face diferentele de sutimi de secunda intre modele de superbike trebuie sa fii in stare sa tragi tu sa le simti acele limite. Iar problema.

 

Asa ca noi ramanem sa ne luam superbike-uri dupa ce zice lumea pe forumuri,dupa design sau daca in timp am devenit fan-boy-ul vreunei marci detinute.

Cam asa merge treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am zis niciodata ca ar avea pb cu electronica, BMW.

Eh, lasa ca am citit eu un post de curand, in topicul vanzarii unui S1000RR, dar ai editat, in fine.

Oricum n-ai inteles ideea topicului asta.

 

Avand in vedere ca la noi umbla vorba ca motoreta si nevasta nu se imprumuta si unii fac o mandrie din asta, se ajunge ca dupa 6-7 ani sa fi detinut si condus 3-4 modele de motorete, apoi lumea se cam lasa de motociclism.

Dar de comentat, comenteaza furibund din auzite.

 

Pentru a face diferentele de sutimi de secunda intre modele de superbike trebuie sa fii in stare sa tragi tu sa le simti acele limite. Iar problema.

 

Asa ca noi ramanem sa ne luam superbike-uri dupa ce zice lumea pe forumuri,dupa design sau daca in timp am devenit fan-boy-ul vreunei marci detinute.

Cam asa merge treaba.

Deduc din ce spui tu ca ar fi chestie de mentalitate.

Tare mi-e ca daca si-ar lua unul din RoSBK un RSV4 care are rezultate foarte bune deja pe o alta motoreta, si face ravagii apoi cu RSV-ul, sa vezi dupa ce se muta iar lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deduc din ce spui tu ca ar fi chestie de mentalitate.

Tare mi-e ca daca si-ar lua unul din RoSBK un RSV4 care are rezultate foarte bune deja pe o alta motoreta, si face ravagii apoi cu RSV-ul, sa vezi dupa ce se muta iar lumea.

Tin sa te contrazic aici putin......au fost,sunt si vor fi baieti care au rsv4....si se bat pt locul 3 la general(sst) si uite ca nu toata lumea fuge sa dea iama la o Aprilia.Sunt ferm convins ca este o motocicleta extraordinara(nu am incercat una)....dar daca te uiti mai atent MIstode merge pe un suzuki k9 sau k10 nu stiu sigur.....aici este vorba de multe chestii.....sigur conteaza si parerea altora care au mers mult pe acele modele despre acr5e vorbesti tu....dar baietii acre au ales kawasaki in detrimentul bmw-ului( si nu sunt putini) au spus ca se bucura de alegerea facuta.....si sa nu uitam de banii cheltuiti pe intretinere si service-are.

 

Si Panigale nu e chiar pt terasa....au fost baieti pe hungaro care mergea racheta......si avea asa ceva.....si nu unu...cred ca e vorba si de gust...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am votat R1 2004-8 ....iar din punctul meu de vedere Rn19 (2007-2008)is the real deal ! Ii mult revizuit fata de rn12... cadru mai rigid ,bascula redimensionata,frane mai bune, suspensia fata regandita.Tinuta de drum ,la limita ,e mai buna la RN19...rezultatul ?opreste mai bine,ia curbele mai bine ,iese din curbe mai bine..

2007le are slipery clutch 2006 nu .

La capitolul putere nu sunt diferente mari intre rn12, rn19 si rn22(2009 +) desi solutiile constructive ale propulsoarelor difera destul de mult ! (5sup/cil vs 4sup/cil vs aprindere inversata- asa numitul big bang ,la rn22)...se spune ca rn 22 trage mai grav "de jos " dar sa nu uitam ca are transmisia finala mai scurta (foaie +2 parca)...in ture mari rn19 isi intra in drepturi,e un adevarat SCREAMER :) se spune ca la capitolul putere ar avea un avantaj chiar si fata de rn22...

Despre modele modele pre-rn12 nu merita sa vorbim ...

iar despre Yamaha vs restul lumii NU MA BAG :)

Sa ne spuna CMD cum sta treaba la Suzuki iar Cesar la Honda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa va spun eu de suzuki ca dintre toate enumerate de wtf ,suzuki,honda,yamaha sunt in coada ...

au facut legea candva ...acum ceilalti producatori au investit mai mult,au scos cateva modele revolutionare si o tot tin asa "pe trend" ,BRAVO LOR

eu nu as alege alta motocicleta decat suzuki 05-06 dintre motocicletele pana`n 2008 ,dupa aceea le-au ingreunat foarte mult ,le-au pus catalizatoare peste catalizatoare sa iasa normele E calumea , le-au gatuit...imi pare rau ca suzuki nu a tinut pasul cu concurenta insa asta e treaba ,suzuki sta prost cu franele pana`n 2011 pe toate modelele scoase ,varza totala,in toate review`urile am vazut ca modelele suzuki sunt recomandante pt persoanele cu o statura mai mica ,au sheaua la 810 si foarte foarte confortabile

daca vorbim despre electronica suzuki a fost in fata 22ror pana sa apara bmw`ul ,indicator de treapta,moduri de putere,nu gasesc articolul unde am citit ca cei de la bmw au luat ca baza cadrul de k5 si bascula de r6 si a iesit ceva extraordinar

nu ma vad pe alta motocicleta de la suzuki decat pe k5-k6 sau pe una dupa 2011 cu franele schimbate

dintre modelele noi : rsv4 ,imi place aprilia ca e mica,compacta,putere mare,frane belea, electronica foarte buna ,tc foarte intuitiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topicul asta e parca din melodia Innei, 3 destepti discuta despre ultimul .... model de SBK, dar nu au mers in viata lor pe el.In ROSBK exista de peste un an un RSV4, merge SST pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am votat R1 2004-8 ....iar din punctul meu de vedere Rn19 (2007-2008)is the real deal ! Ii mult revizuit fata de rn12... cadru mai rigid ,bascula redimensionata,frane mai bune, suspensia fata regandita.Tinuta de drum ,la limita ,e mai buna la RN19...rezultatul ?opreste mai bine,ia curbele mai bine ,iese din curbe mai bine..

2007le are slipery clutch 2006 nu .

La capitolul putere nu sunt diferente mari intre rn12, rn19 si rn22(2009 +) desi solutiile constructive ale propulsoarelor difera destul de mult ! (5sup/cil vs 4sup/cil vs aprindere inversata- asa numitul big bang ,la rn22)...se spune ca rn 22 trage mai grav "de jos " dar sa nu uitam ca are transmisia finala mai scurta (foaie +2 parca)...in ture mari rn19 isi intra in drepturi,e un adevarat SCREAMER :) se spune ca la capitolul putere ar avea un avantaj chiar si fata de rn22...

Despre modele modele pre-rn12 nu merita sa vorbim ...

iar despre Yamaha vs restul lumii NU MA BAG :)

Sa ne spuna CMD cum sta treaba la Suzuki iar Cesar la Honda :D

CMD-ul a fost corect privind Suzuki.

Mai ramane cineva sa apere Honda cu "Honda face drege etc"

Tin sa te contrazic aici putin......au fost,sunt si vor fi baieti care au rsv4....si se bat pt locul 3 la general(sst) si uite ca nu toata lumea fuge sa dea iama la o Aprilia.Sunt ferm convins ca este o motocicleta extraordinara(nu am incercat una)....dar daca te uiti mai atent MIstode merge pe un suzuki k9 sau k10 nu stiu sigur.....aici este vorba de multe chestii.....sigur conteaza si parerea altora care au mers mult pe acele modele despre acr5e vorbesti tu....dar baietii acre au ales kawasaki in detrimentul bmw-ului( si nu sunt putini) au spus ca se bucura de alegerea facuta.....si sa nu uitam de banii cheltuiti pe intretinere si service-are.

 

Si Panigale nu e chiar pt terasa....au fost baieti pe hungaro care mergea racheta......si avea asa ceva.....si nu unu...cred ca e vorba si de gust...

Panigale in cazul meu nu se categoriseste in functie de gust ci mai mult de performante iar spre rusinea mea, ce am scris in primul post, pur si simplu ducati nu imi inspira performata si increderea celorlalte, deci eu spun nu Ducati nu Panigale.

 

Mistode a mers pe GSXR, apoi s-a mutat la BMW cand a aparut, apoi s-a intors la GSXR, motivele el le stie si probabil mai sunt cativa baieti cum ar fi art si jagi si nicu, care umbla in zona RoSBK.

 

 

Topicul asta e parca din melodia Innei, 3 destepti discuta despre ultimul .... model de SBK, dar nu au mers in viata lor pe el.In ROSBK exista de peste un an un RSV4, merge SST pe el.

N-ar fi mai bine daca ai mers tu pe el sa iti dai cu parerea, aici nu se cearta nimeni, pur si simplu dezbatem punctele forte/slabe ale modelelor in cauza, de la tine ma asteptam sa ajuti mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De un an exista si al 2-lea RSV4, pilotul a avut inainte un CBR1000RR 2008 cu care mergea mult mai rapid decit cu Aprilia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, votul meu merge la Ninja 2011+ ca nu pot vota, la egalitate cu S1000RR momentan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa dezbatem, daca cei ce merg la nivel inalt, NU posteaza aici!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De un an exista si al 2-lea RSV4, pilotul a avut inainte un CBR1000RR 2008 cu care mergea mult mai rapid decit cu Aprilia.

Am adus vorba de RSV4 din WSBK, vazand ca se descurca bine acolo asa ca de ce sa nu o comparam cu celelalte.

Oricum amandoi stim ca nu poti merge la fel de repede cu 2 producatori mai ales dupa ce ai mers o perioada lunga pe un model si apoi faci trecerea in cazul nostru la RSV4 sa ai pretentii de cel putin la fel.

De la voi am invatat ca setup-ul se gaseste greu, mai e si feeling-ul pilotului asupra motoretei.

 

.si sa nu uitam de banii cheltuiti pe intretinere si service-are.

La BMW te referi nu ?

Ce costuri sa fie? Adica nu vad de ce ar fi mai mari decat la o motoreta normala, asta nu suporta 7100 sau 300V + un filtru MAN sau whatever ?

Sau sunt alte cheltuieli care eu nu le stiu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea. Si un cuzinet de BMW costa doar vreo 22 euro, unul de japo nu depaseste 8 euro, si sint doar vreo 18 cuzineti pe vibrochen. Deaia zic, Ina are dreptate cu versurile alea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:funny: Nu mai fi asa anti man....ca nu toata lumea stie....de aia se intreaba se discuta.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand majoritatea dintre noi nu pot vedea potentialul motocicletei pe strada,asa ca parerea respectivului va fi strict la comportamentul stradal,iar un superbike il poti gusta pe deplin doar pe pista.

Fiecare isi alege motorul dupa $,nevoi,si apoi model.

Dar vb de ce ofera piata tind sa cred ca Rsv si S1000RR ofera extra fata de restul,iar daca o iei pt pista si ai bani grei iti iei ce ti se potriveste.

Ca parere personala eu prefer una pe care ma simt in armonie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru initiator: de ce nu ai bagat in discutie MV Agusta? Chiar daca nu e prezenta pe "toate gardurile" nu pot spune ca e o motoreta slaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am bagat MW Augusta in discutie pentru ca nu-i o motoreta uzuala, am preferat sa discutam despre cele care agita "apele".

In ce competitie alearga Augusta ? MotoGP nu, SBK nu, STK1000 nu, in BSB nu stiu daca o fi.

Putem discuta, adu argumente, puncte forte/slabe etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF, ce-ai facut cu ZX-6-le? De nu mai ai mobra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am dat din nevoia de 4 roti pe o perioada scurta, acum urmaresc sa trec la 1000, cred ca am avut un motiv ascuns cand am facut topicul asta :D

Oricum te sun cand va fi momentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vinde un HP4 cu 4000km, sub 15 000euro, aici in RO. Mizilic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu vrei sa iti iei Aprilia apoi sa nu asculti de nimeni.........sau Mz sau Java sau IJ ..iti iei ce vrei tu....nu baga in seama 2 3 4 nebuni (si eu) care iti zic ca aia-i mai buna sau aia sau nu stiu care.....eu de exemplu am mers mai bine pe un zx6 decat pe un zx10(pe hungaro) si nu ai fi zis:)))) bine daca aveam IJ rupeam fasul la toti:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi permit niciun S1000RR, dara mite unul cu km facuti in weekend, practic noua.

Opriunile mele sunt R1 dupa 2004 intr-un buget probabil pana in 5000 euro, imi place ca estetica arata bine + ca stiu ca pot apela la tine in ceea ce priveste starea tehnica, setup si alte dracii care eu nu le stiu, asta iar e un factor ce ma impinge tot ma mult spre Yamaha.

As cumpara maine zx10r 2011 daca as avea banii si evident as renunta la yamaha.

 

In functie de buget:

1. R1 2004+

2. Honda 2008+

3. ZX10R 2011+



Daca tu vrei sa iti iei Aprilia apoi sa nu asculti de nimeni.........sau Mz sau Java sau IJ ..iti iei ce vrei tu....nu baga in seama 2 3 4 nebuni (si eu) care iti zic ca aia-i mai buna sau aia sau nu stiu care.....eu de exemplu am mers mai bine pe un zx6 decat pe un zx10(pe hungaro) si nu ai fi zis:)))) bine daca aveam IJ rupeam fasul la toti:))

:)) tu ai pacalit motoreta aia din vorbe sa mearga glontz, lasa ca stiu eu te-am citit !



Nicu e tradator, a votat BMW :crack:

Edited by wtf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ora actuala nu exista pomana mai mare decat mobra lu' Andrei. E cu cel putin 3000 euro mai ieftina decat orice mobra din Germania, la HP4 ma refer.

 

Personal am mers cu diverZe mobre, dar numai pe strada. De 1000 RR 2012 am fost f dezamagit, de R1 2012 f incantat iar la ghidonul lu' Panigale...MMMMMMM.

 

R1 mi-a parut mobra cea mai ok pentru uzul zilnic combinat cu cate o pista din cand in cand (piSta, cu S , da? :crack: ).

 

Astept ziua cand Honda va scoate un alt model(cu totul nou) de 1000 RR. actualul este o Dacia cu facelift intre celelalte concurente.

 

In privinta achizitionarii unui R1 2004...Bafta maxima, sunt sanse mari sa nu gasesti usor una care sa mearga, cel putin la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care andrei? enescu?

Edited by art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...