victor_wts Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Salut Cine stie daca este adevarata povestea? Si daca poate da mai multe detalii. Aceasta limitare de 10Nm sa fie data doar din cursa acceleratiei si din acel fir dus la masa? http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-performance-mods-section/46722-fz6-s-fazer-78-hp-98-hp-re-set.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 da, e adevarata! ce detalii mai vrei? totul e descris acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat August 16, 2013 Autor Share Postat August 16, 2013 Ce face firul ala la masa aia vreu sa stiu exact. Zic ei acolo ca daca ai 78 ai pinul 6 la masa. Trebuie anulat pinul 6 si pus 2 la masa sau direct 2 la masa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ca sa limitezi un motor, eu unul, stiu 2 metode: sa pui o limitare mecanica (piedica) ca sa nu se deschida clapetele pana la capat sau a doua, sa pui niste saibe mari pe contuctele de aer ce intra in carburatoare/corpul cu injectoare. Personal, am vazut ambele implementari. Ce as face in locul tau, e sa indoi prima piedica si sa vad daca merge altfel motorul. Daca nu se intampla nimic, fa-ti cont pe forumul ala si da-i un mesaj la rus, intreaba-l daca e sigura treaba cu pinul 2. Daca o mai incercat careva, sau de unde are el informatia aia. Daca trebuie intr-adevar sa faci inginerii la pinul 2, ca sa il legi la masa, poti pune o lita subtire din el, in mufa, pana la un alt pin care e deja masa (ai nevoie de diagrama electrica pentru asta). In felul asta, nu lasi urme cum ca ai fi umblat pe acolo si poti sa revii la forma initiala fara mare efort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Degeaba bagi gaz mai mult daca nu dai si avansul la aprindere mai mare. E clar ca trebuie modificat avansul electronic din CDI, faza cu pinii aia e cam incerta, eu unul nu m-as baga sa pun pini la masa din CDI decat dupa ce stiu exact ce si cum. Cred ca sfatul lui Dan e bun, cu facutul contului, dar totodata tre sa cauti si in alta parte informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Cu avansul nu cred ca trebuie sa iti faci griji, de aia ai TPS-ul acolo. Daca, clapeta se deschide mai mult, implicit si TPS-ul face acelasi lucru. Treaba cu pinul pus la masa poate sa aiba a face cu ceva harta presetata in EEPROM, si cu pinul ala numa comuti pe ce ai tu nevoie, fiind ca un fel de jumper. Pentru mine, asa ar face sens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 lasa ma ca stie el de la ij de avans.... =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 lasa ma ca stie el de la ij de avans.... =))) ce-i ala avans? prima rata pe care o platesti cand iti cumperi ij pe datorie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ce-i ala avans? prima rata pe care o platesti cand iti cumperi ij pe datorie? da. plus un bidon de doi litri de vin de la tara... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ba ce dusi santeti..am ras de numa.,..)))Ij..)))))))))))hahahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 pai nu vezi ce scrie omul acolo? )))) mai avea putin si spunea sa-i schimbe platina dracului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ai ajuns cu ea in 10000rpm in treapta a 6 de viteza si aveai nevoie de power sau e o chestie pe psihic. Adica ala are 100hp si eu nu. Sunt de parere ca atunci cand mergi cu mobra numai in limitare este cazul sa o schimbi,nu sa o modifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat August 16, 2013 Autor Share Postat August 16, 2013 Eram doar curios daca este adevarata traba si pe mine ma intereseaza mai mult surplusul de cuplu decat caii putere. Nu am ajuns la 10000 in a 6 a ca nu am avut unde azi aveam 13000 in a 5 a si 223Km deci a facut treaba scoaterea acelei piedici i a marit topspeedul pt ca pana acum in a 6 a se limita la 220. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ba !!esti tare...de la 220 la 223...intr-adevar piedica era de vina....daca te mai bate vantu si din spate o sa ai finalmente 230...nu mai modifica nimic...stau pregatit cand bate briza din spate...si da-i shpan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 aia-i bariera sonica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat August 18, 2013 Autor Share Postat August 18, 2013 Bai la caterinca si sunteti primii dar solutii tehnice puteti da vreunul???? Strict de dragul evolutiei si a discutiei. Vedeti ca sunt o gramada de topicuri de facut caretinca. Voi astia desteptii. ba !!esti tare...de la 220 la 223...intr-adevar piedica era de vina....daca te mai bate vantu si din spate o sa ai finalmente 230...nu mai modifica nimic...stau pregatit cand bate briza din spate...si da-i shpan... BA asta nu e IJ!!!!!! asta are 6 trepte ce sa vezi.......... Din pacate simtul umorului va lipseste cu desavarsire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 un catalog cu coduri originale si imagimi "explodate" te poate lamuri care piese difera functie de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 ba !!esti tare...de la 220 la 223...intr-adevar piedica era de vina....daca te mai bate vantu si din spate o sa ai finalmente 230...nu mai modifica nimic...stau pregatit cand bate briza din spate...si da-i shpan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.