liviu_m2002 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Trebuie sa mentionam ca CBS-ul este un sistem de franare ce combina ambele frane, adica daca ai tras de frana spate, o sa franeze spatele (100%) si fata putin (30%). Ca sa te convingi trebuie sa te pui pe mai multe si sa faci ture. La 40 de ani eu m-as vedea pe un Birgman 650 (tata maxi scuterelor). Cu ala poti sa mergi si distante lungi.... nu stiu cum o fi scuter cu ABS, ca n-am avut placerea sa-ncerc, iar astia de la BMW nu binevoiesc sa aduca scutere la test ride days, insa CBS-ul face toti banii. din punctul meu de vedere, ABS-ul e optional, CBS-ul e musai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 (editat) Trotinetist - Salut, si mersi pt sfaturi. Raman de alta parere ca nu e ca la branza, dar nu mai conteaza. Spune-mi ceva: vad ca ai "Moto: Grand Dink 250". In putine cuvinte, multumit de calitatea tawaneza? PS: CBS = ? P.P.S. Test ride doar pe X-MAX 250 Yamaha, restul imi arata fotografii din catalog. Editat August 21, 2013 de Choixalacreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanix Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 PS: CBS = ? A scris Liviu mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Parerea mea: Foarte mult oras, foarte putin afara - maxim 250 cmc. E mai usor, consuma mai putin, e mai practic. Vrei sa mai si iesi, sa poti face o depasire mai ca lumea, croaziera lejera la 110-120 km/h - 400-500 cmc. Dar e mai greoi in oras, consuma mai mult. E mai scump de cumparat. Tot ce e peste 500 si tot ce e foarte luxos, mare, dotat = fita. Adica misto de mers, de avut, dar costa mult si nu renteaza. Consuma destul de mult, au peste 250 kg. Acum, modele pe care am mers: La 250 cmc, XMax foarte misto, dar cam scump, poate i-ar trebui un pic mai mult confort. Ce m-a uimit in categoria asta - SYM joymax 250. Costa 3.400 euro nou (ma rog, atata costa acum 3-4 ani), e super confortabil, lejer, manevrabil, trage decent. M-am distrat cu unul pe Cheia de numa-numa. Dar acum nu cred ca mai exista importator oficial pentru SYM. Am inteles ca este si destul de fiabil. Raport pret/performante-calitate imbatabil. Indiferent de cilindree, tot ce inseamna Vespa = bani pentru brand. Misto daca esti hipster si vrei sa te etalezi, nu asa misto daca te intereseaza sa obtii un produs cat mai bun la bani cat mai putini. Nu zic ca ar fi proaste, ca nu sunt, chiar deloc. Dar nu merita asa multi bani (peste 5.000 de euro un scuter de 250) Burgman 400 - spatios, practic, economic, confortabil, merge si la drum lung linistit. Dar destul de greu, lung, nu incape in spatii inguste, suspensiile slabute. Daca gasesti la pret bun, merita. Malaguti Madison 400 - am avut asa ceva un an, pana mi l-au subtilizat niste baieti. Foarte fiabil, desi nu m-as fi asteptat, tragea bine, frumos pe viraje, dar inconfortabil pe denivelari, greutate mare pe spate. Se gasesc la preturi foarte mici acum. Yamaha TMax - foarte tare din toate punctele de vedere, dar scump, nu foarte practic (spatiu mic sub sa si la picioare). Rupi virajele in doua (adica lasi vitezane in urma pe serpentine daca cel de la ghidon nu stie foarte bine ce face), acceleratii misto, frane la fel, suspensii bune (motorul pe cadru, nu pe bascula). Dar consuma destul de mult si costa mult, chiar si SH vechi de 10 ani. Fiabil. BMW C 600 Sport/C 650 GT - suprem. Trage de rupe (60 CP), cuplu zdravan, protectie la vant, consum relativ OK, confort, spatiu, suspensii, frane - tot tacamul. Dar incep de la 11.000 nou si au aparut in 2012. Deci really fucking expensive. Si e, totusi, un maxiscuter. Cu 11.000 de euro poti sa-ti iei 2-3 motociclete misto. Foarte tari din multe puncte de vedere sunt Hondele din gama SH (nu second hand, asa se cheama modelul). SH 150 mi se pare ideal, consuma foarte putin, trage OK, super echilibrat, usor, are roti mari, se inclina ca o motocicleta (ca feeling). Dar nu ai spatiu sub sa si nu cred ca se gaseste foarte ieftin. De fapt nu cred ca se prea gaseste in Romania. SH 300 e si mai misto daca vrei power, dar e mai mare si mai greu. Chiar si asa, e foarte misto. Dar iti trebuie topcase. Daca mergi numai in oras, un 125 e o idee buna. Consuma infim (mai putin decat un 50 in doi timpi, de cele mai multe ori), se strecoara pe oriunde si tine lejer un 70-80 pe bulevard. Ieftin de cumparat, de intretinut. P.S. ABS si/sau CBS sunt utile, dar nu indispensabile, dupa parerea mea. Adica da, se poate bloca destul de usor fata, mai ales la anumite modele si mai ales daca ai pasager (multa greutate pe spate, putina pe fata => aderenta slaba), dar cu putina atentie nu e o problema. Nu am simtit niciodata foarte acut nevoia de ABS la scutere sau maxiscutere (si am mers si iarna destul de mult). Daca ai cat de cat experienta pe moto si gasesti o afacere buna la un scuter fara ABS, eu zic ca poti sa profiti linistit. Editat August 21, 2013 de kriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Spune-mi ceva: vad ca ai "Moto: Grand Dink 250". In putine cuvinte, multumit de calitatea tawaneza? Da, Kymco Power ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Parerea mea: ..... Ok, iti multumesc pentru raspunsuri. - X-Max 250 e una din optiuni. Ref. comfort, ce anume nu este ok la el? - SYM : da, prin alte tari vad ca lumea il lauda ( la fel si Kymco) , aici nu e f. cunoscut cred. - SH-urile, am mers cu unul, e ok ( se gaseste unul la Honda Bucuresti) , despre lipsa de spatiu depozitare, perfect adevarat. toate bune , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ok, iti multumesc pentru raspunsuri. - X-Max 250 e una din optiuni. Ref. comfort, ce anume nu este ok la el? - SYM : da, prin alte tari vad ca lumea il lauda ( la fel si Kymco) , aici nu e f. cunoscut cred. - SH-urile, am mers cu unul, e ok ( se gaseste unul la Honda Bucuresti) , despre lipsa de spatiu depozitare, perfect adevarat. toate bune , La X-Max 250 sunt suspensiile cam ferme. Un pic prea sportive pentru genul asta de vehicul. Dar nu sunt groaznice, doar o idee prea tari. Sym este chiar concurent direct cu Kymco. Joymax-ul ala mi s-a parut ca isi merita banii, indiscutabil. SH-urile sunt si foarte, foarte rezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Personal detin un Aprilia Sportcity de 200, f multe modificari aduse de la firma Malossi, e accesorizat ( parbriz mic, parbriz mare ), pled pentru picioare pt anotimpul rece, topcase GIVI, rotile sunt pe 16, an de fabricatie 2007, in prezent am 34.000 km cu el de oras + drumuri in afara, in oras cu variator standard consum actualmente 3%, cu variator sport se duce in 4.2%, topspeed undeva la 140 cand e setat cu role mai grele ( scade acceleratia, creste topspeed-ul ). Pana in momentul de fata nu am investit in el decat in consumabile si o pompa de apa, in rest, nici un alt cost suplimentar. Se comporta f bine pe viraje, e super ok pentru oras, te duci elegant cu 130 pana la mare ( legal pe autostrada ) sau pana la munte, destul de incapator spatiul sub sa, rezervor de 9L, pretul cred ca este undeva la 5k+ ca si nou, second se gaseste in jur de 2k euro. Am mers si cu Honda PCX 125, acceleratie bunicica, topspeed decent, spatiu mic de depozitare + roti mici ( instabilitate + nesiguranta ) dar pretul de nou este foarte in regula pentru o Honda de 125 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanix Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) Ce m-a uimit in categoria asta - SYM joymax 250. Costa 3.400 euro nou (ma rog, atata costa acum 3-4 ani), e super confortabil, lejer, manevrabil, trage decent. M-am distrat cu unul pe Cheia de numa-numa. Dar acum nu cred ca mai exista importator oficial pentru SYM. Am inteles ca este si destul de fiabil. Raport pret/performante-calitate imbatabil. Exista importator. Click aici. Daca ti-a placut Joymax-ul, incearca si MaxSym 400, e belea rau de tot Editat August 22, 2013 de bogdanix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 ma bag un pic in discutie dupa ~50.000 pe scuter in bucale se amestecat treburile ( mai sus s a rezumat bine difereta de "clase" ) scutere de "oras" , hai sa zic , Bucale,. max 150cmc. ce i peste e alta mancare de peste. hondele SH, Dylan, Phanteon, etc , 125 - 150 sunt exceptional de fiabile si consum decent ( 2 - 3 % depinde de cum ii dai ). la alte branduri se aplica acceasi regula, motoarea mici, dimensiuni ok pt trafic tampit ( cu un Burgman nu te " strecori " cand se sta bara la bara). pentru " afara" tot ce trece de 250 e motocicleta in toate regula ( consumuri, dimensiuni etc ) . daca nu se poate cu abs nu i bai, dar macar CBS sa aiba ( fff util in oras cand se franeaza mult iar disstributia de mase la scutere e mai in favoarea" spatelui"), daca se poate disc pe spate si mai bine se gasesc scule decente de la 500 e in sus doar sa cauti atent deja cand vorbim de peste 1500 trebuie sa fie tipla. toti vanzatorii pe care i am vizitat deunazi au adaos de peste 100 % sau daca n au, atunci sunt nepriceputi . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 ma bag un pic in discutie dupa ~50.000 pe scuter in bucale se amestecat treburile ( mai sus s a rezumat bine difereta de "clase" ) scutere de "oras" , hai sa zic , Bucale,. max 150cmc. ce i peste e alta mancare de peste. hondele SH, Dylan, Phanteon, etc , 125 - 150 sunt exceptional de fiabile si consum decent ( 2 - 3 % depinde de cum ii dai ). la alte branduri se aplica acceasi regula, motoarea mici, dimensiuni ok pt trafic tampit ( cu un Burgman nu te " strecori " cand se sta bara la bara). pentru " afara" tot ce trece de 250 e motocicleta in toate regula ( consumuri, dimensiuni etc ) . daca nu se poate cu abs nu i bai, dar macar CBS sa aiba ( fff util in oras cand se franeaza mult iar disstributia de mase la scutere e mai in favoarea" spatelui"), daca se poate disc pe spate si mai bine se gasesc scule decente de la 500 e in sus doar sa cauti atent deja cand vorbim de peste 1500 trebuie sa fie tipla. toti vanzatorii pe care i am vizitat deunazi au adaos de peste 100 % sau daca n au, atunci sunt nepriceputi . bafta foxule, omu' vrea musai nou, desi, asa cum ai zis si tu, la 1500 iti iei scuter de oras tzipla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 imi cer scuze, am postat aiurea. acum am vazut unde am scris am avut senzatia ca era vorba de "sfaturi" de alegere scuter. scuze inca odata, sa se stearga /mute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) Am vazut ca o scris unu mai sus, mai mult conteaza sa aiva CBS decat ABS, ma intreb si eu, vreunu care recomanda ABS-ul pe doua roti a mers cu asa ceva, sau crede ca e "ca la masina".....mie mi se pare ca daca franezi pe pietris/udeala/gheata tot pe jos ajungi......nu prea ii vad utilitatea... Editat August 22, 2013 de racetyres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 ABS-UL E MAI sofisticat, mai scump etc e ff util, o singura data daca s-a "Activat" te ai scos.. cbs-ul ( cu toate variantele lui cu diverse denumiri, eu am zis de CBS-ul honda dar toti producatorii au asa ceva acm modern )e fain pt ca mobra franeaza cu ambele roti odata, si pentru cei mia putin " rossi" e aur curat. personal am mers si pe cbs simplu si pe cbs + abs. merita fiecare banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Am vazut ca o scris unu mai sus, mai mult conteaza sa aiva CBS decat ABS, ma intreb si eu, vreunu care recomanda ABS-ul pe doua roti a mers cu asa ceva, sau crede ca e "ca la masina".....mie mi se pare ca daca franezi pe pietris/udeala/gheata tot pe jos ajungi......nu prea ii vad utilitatea... Ba da, e util. Macar in comparate cu lipsa lui: http://www.youtube.com/watch?v=2BTVwL0GvBk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 o ultima idee cine s a dat cu bmw , paralever sau cum se cheama aia, - cand se franeaza tare, mobra se simte ca si cum " e trasa" in jos si in spate. nu " in fata" ca la sistemul clasic. senzatia de decelerare si de stabilitate e foarte ok. cam asta face cbs ul la scuterele astea - personal am senzatia ca sunt pe o motocicleta din alta clasa, pur si simplu se " lipesc" de asfalt ca sa fac o comparatie - gs 1200 2013 , honda varadero, honda XX, honda 954, scuter honda phanteon , burgman executive 650 - toate franate" grav" - pe primul loc, gs ul 2013, pe locul 2 SCUTERUL HONDA PHANTEON, apoi varadero( desi are si abs ), apoi XX-ul , 954 si ultimul ( si nu e subiectiva impresina) 650 ul de la suzuki, burgman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 imi cer scuze, am postat aiurea. acum am vazut undee am scris am avut senzatia ca era vorba de "sfaturi" de alegere scuter. scuze inca odata, sa se stearga /mute Nu e cazul, sunt sfaturi utile. Mult mai bune ca alte interventii la misto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Am vazut ca o scris unu mai sus, mai mult conteaza sa aiva CBS decat ABS, ma intreb si eu, vreunu care recomanda ABS-ul pe doua roti a mers cu asa ceva, sau crede ca e "ca la masina".....mie mi se pare ca daca franezi pe pietris/udeala/gheata tot pe jos ajungi......nu prea ii vad utilitatea... Pai tocmai aia e utilitatea: ca NU ajungi pe jos, pe orice ai frana. Sigur, daca franezi pe gheata, ABS-ul iti ia franele cu totul nu le mai lasa sa se cupleze, ca simte ca aluneca imediat ce incearca. Dar in general e foarte, foarte util, daca vrei neaparat sa nu te imprastii pe franare. Daca vrei stoppie sau derapaje, da, iti strica joaca. Sau daca vrei neaparat sa inveti sa franezi cat mai bine, te invata lenes, ceea ce nu e grozav. Dar este foarte util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 FOXBAT, offtopic, cand ai reusit 50000 in buc pe scuter, ai batatorit ceva dorsalul:-) Doi ontopic, nu cred ca mai exista 100% la nimeni, maxim ce am negociat a fost 10-15%, la Yamaha 5% cu greu. Deci zi unde e 100% maine dim sunt la usa lor cu cardul... glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 da, in vreo 5 ani stai ca poate am explicat eu eronat - scuterele second care se vand acum la noi sunt duble ca pret ( ex - honda dylan 125, 2003, ~ 800 e + acte!!, ) , fata de cat fac intr adevar. dupa ce am luat si eu la sapat netul am realizat ca marginea e cam mare la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 4, 2013 Autor Share Postat Septembrie 4, 2013 Punctual, un scurt update: am nevoie de o informatie Kymco Dink Street 300i ( acelasi lucru cu Downtown 300i ABS, denumirea difera functie de continent) http://www.kymco.ro/ro/produse/Dinkstreet-300i-ABS.jsp Ma intereseaza daca cunoasteti vre-un posesor . Am nevoie de cateva informatii, si eventual sa urc in sa. (La importator nu se aduce decat la comanda) Toate bune, A, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--kymco-downtown%20-din-2011-537646.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 6, 2013 Autor Share Postat Septembrie 6, 2013 Mersi, megamoto . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 Problem solved. Burgman 400. Case closed. Ne vedem pe topicul corespunzator. Numai bine, A. Incearca un Burgman 400 model dupa 2007, are injectie, este usurel, centru de greutate jos, prestanta, si retine are "cea mai confortabila suspensie spate, o bijuterie" Ma uitam in urma, multam :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.