Sari la conținut

Maxiscuter nou


Choixalacreme
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor,

Foarte greu sa gasesti informatii despre maxiscutere. Foarte greu sa gasesti acest topic, in fine.

Tot greu e sa aflu pareri deoarece sunt putine maxiscutere pe strada, majoritatea din ce vad aici mai vechi sau oricum iesite din fabricatia curenta.

 

Ideea e simpla: daca vrei sa iti iei un scuter nou si cauti utilizatori de maxiscutere de max 2-3 ani vechime, cum dai de ei ?

Nu am gasit pe nimeni cu X-MAX 250/400 (Yamaha) in bucuresti, cel putin

Nu am gasit pe nimeni cu Kymco Dink Street 300 sau similar, ( s-a adus 1 max 2 cred ..)

Nu am gasit pe nimeni cu Piaggio X10

 

Deci: daca aveti cunostinte ce calaresc un astfel de maxiscuter, astept cu interes parerile lor.

 

Multumesc,

A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce te intereseaza duar cele cu 2 - 3 ani vechime ???

 

Spre exemplu modelul meu de maxi s-a fabricat aproape neschimbat din 2001 pana in 2009. Si multe modele din 2011 - 2013 sunt de fapt facelift'uri ale unor modele 2004 - 2005...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o explicatie este ca nu are nimeni bani si chef sa-si ia maxiscuter nou, sa dea 3-7000 euro pe un scuter. toata lumea isi ia sh,cativa ani vechime si performante ok, pret mai mic de jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa fac urmatoarele aprecieri:

 

a - Tema nu este "de ce nou?". Fiecare face ceea ce crede el ca e mai bine cu o suma de bani, deci tema nou/vechi ( corecta dealtfel in principiu) nu trebuie dezvoltata in cazul meu.

Pot sa argumentez daca cineva va simti necesar.

b - balazsfi : nu ai merge cu un Burgman nou , daca s-ar putea? ( presupunand sa s-ar putea, nu intram in amanunte) . Ideea era sa discutam problemele ivite, dimensiunile, greutatea ... vizibilitatea.. relatia soferilor fata de tine pe scuter fata de cel de pe o motocicleta..

c - megamotoreta - gresit, chef DA, poate bani nu. Tocmai de asta am spus sa nu cadem in discutia banilor

d - robertd - de acord, exista si varianta "naked" de la firma X, Y, Z.

Dar la 4x ani cand pleci cu pantof din piele il vei strica. Vei trece peste o balta si te vei stropi. Tocmai de asta, cred, in alte tari, oamenii merg si cu maxiscuter .

Perfect de acord ca ma va duce si naked-ul la munca, dar in alte conditii. E alta alegerea la 20 ani si alta la 4x, 5x .. .

 

multumesc tuturor !



Si am uitat un lucru important: ABS.

Cati ati avut impresia ca v-a ajutat, cati nu ?

 

(Aici de exemplu e si unul din argumentele vechi / nou , scuter vechi cu ABS e probabil raritate)

 

Multumesc,

A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chioxalacreme,

 

Spune-ne ce-ti doresti de la un scuter, consum, putere, pozitie... ce faci cu el, oras, extern, mixt... Sa nu te astepti sa sara lumea, dom'le i-ati d'asta ca e asa si pe dincolo... Spune, vreau maxiscuter pentru bucuresti, casa-servici (de exemplu). Atunci discutam altfel. Si inca un aspect, am vazut scuter 2013 cu niste plastice de 2 lei, casante, cu miros de china..

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din 2007 pe maxi scuter. Inca il am ,un honda jazz de 250. Ca si ciclistica si performante pot sa spun ca si cele noi sunt la fel cu cele vechi. Cele noi sunt pe injectie, ceea ce pentru mine ar fi fost o mana cereasca

ABS am acum pe motor (de doi ani am renuntat la maxi, ocazional il mai folosesc) si e o chestie faina sa il ai, te scoate din necaz. La scuter am reusit odata sa blochez roata fata, dar nu s-a intamplat nimic, am lasat frana la timp. In acel caz mi-ar fi prins bine un ABS.

 

Daca doresti sa testezi ceva nou, poti sa te orientezi dupa ceva din aceeasi clasa, sau un model anterior. Mai sus se spunea si sunt perfect de acord, si scuterul meu s-a produs din 2001-2007, iar succesorul dpdv mecanic este 90% acelasi lucru. A primit alt motor, dar alte noutati nu sunt.

 

Cele noi au un design mai atragator si acum majoritatea sunt cu injectie. Poate mai putem vorbi si de un pic de modularitate, mai multe spatii de depozitare sau spatii mai biine gandite.

 

Liviu

 

Completez cu ceva f important, cu maxi simti orice denivelare de pe asfalt. Rotile mici nu le prea ajuta. In schimb saua aceea face toti banii. Poate pe tourere mai stai la fel de comod.

Editat de liviu_m2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am uitat un lucru important: ABS.

Cati ati avut impresia ca v-a ajutat, cati nu ?

 

Daca motoreta avea ABS, azi n-as fi belit-o. :hurt:

Bine... eroarea EU am comis-o, dar in situatia mea, ABS-ul m-ar fi "scos", mi-ar fi corectat greseala.

Eu inca n-am moto, imi voi cumpara toamna asta, iar ABS-ul era printre preferinte. Dar de astazi, pentru mine, ABS-ul este printre necesitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

liviu_m2002 - multumesc, corect, cele noi au si injectie ( DECI INCA UN PLUS)

Ciclistica de acord, aici nu vad ce poti reinventa.

 

balazsfi - intrebare buna, am spus si mai sus o parte din aspecte; le detaliez:

75% mersi in oras la servici. restul afara.

am peste 40 ani, merg la servici unde majoritatea au pantaloni de stofa :-) deci nu ma pot murdari pe haine zilnic

 

Si in nici un caz nu astept sa sara lumea, eu am intrebat mai ales legat de problemele ivite, dimensiunile, greutatea ... vizibilitatea..

mai ales ca acum 20 ani cand mergeam eu pe 2 roti nu erau atatea masini !

 

PS daca ai vazut un scuter 2013 cu plastice de 2 lei, poti sa ne spui. Eu sigur nu te voi judeca, dimpotriva, iti multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

intrebare buna, am spus si mai sus o parte din aspecte; le detaliez: 75% mersi in oras la servici. restul afara. am peste 40 ani, merg la servici unde majoritatea au pantaloni de stofa :-) deci nu ma pot murdari pe haine zilnic

Incearca un Burgman 400 model dupa 2007, are injectie, este usurel, centru de greutate jos, prestanta, si retine are "cea mai confortabila suspensie spate, o bijuterie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. sfat.

Nu cunosc pe nimeni care sa posede, deci mai astept. Nu stiu daca cele noi au ABS.( la cel vechi, parca ciuciu)

 

Am citit si aceste review-uri ( plus multe altele)

http://www.scooter-station.com/Suzuki-AN-400-Burgman-2007.html

 

 

gant+.gif gant-.gif
  • comportement général
  • prise en main
  • motorisation
  • aspects pratiques
  • pas d’ABS ni intégral
  • vide-poche sans fermeture à clef
  • flou en courbe
  • bulle


http://www.saramotors.ro/scooter-%7C-burgman/an-400-a.html

 

citez:

Lungime maxima: 2.270 mm
Latime maxima: 760 mm
Inaltime maxima: 1.385 mm
Inaltime sa: 710 mm
Ampatament: 1.585 mm
Greutate la plin: 222 kg

Prea greu , as afirma. Saua prea joasa.

6990 euro = prea scump

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Foarte greu (... ...).

Foarte greu sa (... ...).

Tot greu e sa aflu (... ...)

sunt putine maxiscutere pe strada, majoritatea din ce vad aici mai vechi sau oricum iesite din fabricatia curenta.

 

Ideea e simpla: daca vrei sa iti iei un scuter nou si cauti utilizatori de maxiscutere de max 2-3 ani vechime, cum dai de ei ?

 

Prea greu (... ...).

Saua prea (... ...).

 

(xxx euro..) = prea scump

Vezi tu, esti un om prea complicat si tipicar si nu stiu daca asta este bine in stresul asta cotidian in care ne-nvartim.. :)

Sunt foarte multe fraze pe care le incepi cu "foarte" si "prea" ca sa reusesti sa-ti gasesti alinare sau raspunsurile pe aici..

..+ ca sunt foarte multi care au ceea ce cauti tu dar nu intra pe forumuri, nu-i intereseaza!

 

Ce-ti ramane de facut atunci?

Cauti review-uri pe net..

 

Am citit si aceste review-uri ( plus multe altele)

http://www.scooter-station.com/Suzuki-AN-400-Burgman-2007.html

..dar nici astea nu te satisfac..

Realizezi ce probleme ai?

 

PS: Util ar fi daca ai pune si niste filtre:

-De pret, cam cit ai dori sa cheltuiesti (+ / - )

-De greutate.

-De consum.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, doctore. Stiu cum sunt (pune si perfectionist, ), totusi m-ai facut sa zambesc. Pentru ca a nu cauta informatia a ajuns sa fie "ok" iar a o cauta a ajuns sa fie echivalent cu "am probleme"

Tu cum ai proceda doctore cand nu ai decat review-urile la indemana?

 

Acum, sa trecem la ale noastre: asa cum am spus, nu costul este primordial ci altele: siguranta, protectia, vizibilitatea, comfortul.

Vreau sa nu gresesc deci, si ce iau sa fie un "X" care sa fie nu doar nou ( asta inseamna ABS, eventual ci sa asigure un mers in conditii declarate mai sus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Fara suparare, ai mai mers vreodata cu ceva pe doua roti ? Ca vad ca prea importante iti sunt sistemele abs,dtc si mai stiu eu ce. Pai nu stiu la ce te referi cand spui vizibilitate.?! Eu nu prea am vizibilitate pe mobra, dar intentionez s-o dau la schimb plus o mica diferenta pentru un belaz :)

Rog colegii sa ma ajute cu vreo informatie,link, orice e bine venit.

Va multumesc, :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de unde... nu am mers, habar nu am ... m-ai prins !!

 

In fine , chiar sii daca nu as fi mers, nu sunt necesare sau macar UTILE ? Ca nu vad unde imi e de ajutor raspunsul tau.

La vizibilitate am sa repet: cum sunt vazuti. OBSERVATI in trafic cei pe scuter comparativ cu motociceta, de catre soferii de masina ?

 

PS In general, imi cer scuze ca pun intrebari. asa sunt eu, complicat, cineva sa roage moderatorii sa nu mai permita intrebari decat de la cei cu peste 100000 km deja efectuati pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Asa se observa. Si nu am scris ce am scris cu gand rau, ci pur si simplu.

Crezi ca cei pe motociclete chiar sunt atat de bine vazuti in trafic ?!

Pe scuter sunt cel mai bine vazut, ca nu merge mai mult de 45 km/h :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se observa. Si nu am scris ce am scris cu gand rau, ci pur si simplu.

Crezi ca cei pe motociclete chiar sunt atat de bine vazuti in trafic ?!

Pe scuter sunt cel mai bine vazut, ca nu merge mai mult de 45 km/h :P

 

Ok. important e ca discutia sa fie un utila.

PS nu ti-am aflat opinia, sunt importante sau nu pe moto sistemele de care am pomenit - ABS , ESR, ETC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Pai bineinteles ca sunt importante, insa nu am mers cu o motocicleta echipata cu unul din sistemele mai sus precizate. Urmatoarea motocicleta pe care o voi cumpara, nu este obligatoriu sa aiba asa ceva. ABS ul ajuta, poate chiar f mult, insa nu cred ca as avea nevoie de el. Repet, nu am mers cu asa ceva, deci pana nu incerc nu ma pronunt !

Si sa mai fac o gluma, nu am auzit inca de acel sistem, nici macar montat pe masina, de ETC e vorba :crack:

Bafta domnule,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg care este ideea topicului. daca ai nevoie de maxiscuter bun pt oras,poti sa-ti iei unul bun si gata. te urci pe el, vezi cum stai in sa,cum atingi cu picioarele pamantul la semafor, si il cumperi sau nu. in rest, vorbarie goala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg care este ideea topicului. daca ai nevoie de maxiscuter bun pt oras,poti sa-ti iei unul bun si gata. te urci pe el, vezi cum stai in sa,cum atingi cu picioarele pamantul la semafor, si il cumperi sau nu. in rest, vorbarie goala...

 

Zi asa frate, acum mi-e mult mai clar. :-)

 

Nu e branza sa o cumperi dupa acelasi principiu - o gust la raft imi place o iau.

 

Seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi asa frate, acum mi-e mult mai clar. :-)

 

Nu e branza sa o cumperi dupa acelasi principiu - o gust la raft imi place o iau.

 

Seara buna.

ba fix asa e, mai ales daca o vrei de noua.

in oras iti faci treaba cu un 125-150, hai 250. dupa 250 incepe sa ia in greutate inutil. daca nu te deranjeaza sa te plimbi acei 25% cu viteze de 80-100, chiar n-are rost sa iei ceva mai mare.

avand in vedere ca o sa-l folosesti in oras, uita-te si la alte aspecte de genul:

- dimensiunea rotilor - cu roti de 12-13" simti mai nasol gropile decat cu roti mari de 16" (cum are scarabeo de exemplu). asta vine totusi cu un pret: daca ai roti mici, ai loc in portbagaj, daca ai roti mari, trebuie topcase.

- bracajul - e important sa vireze cat mai mult, s-o poti intoarce in spatii inguste

- podeaua plata - da, pozitia e fix ca pe buda si la ture lungi (mai ales daca esti inalt) devine incomoda, dar te poti trezi uneori ca trebuie sa cari chestii care nu incap sub sa sau in topcase.

nu stiu cum o fi scuter cu ABS, ca n-am avut placerea sa-ncerc, iar astia de la BMW nu binevoiesc sa aduca scutere la test ride days, insa CBS-ul face toti banii. din punctul meu de vedere, ABS-ul e optional, CBS-ul e musai.

 

din categoria jucarii scumpe pentru plimbari in oras, m-am dat la MAN cu Honda PCX125. mi-a placut maxim. cu "pedala la fund" a prins 100 la ora, demaraj decent pentru cilindreea ei, un sistem de start-stop interesant, foarte manevrabila. sora ei de 150 cred ca e ideala pt oras.

dezavantaje:

- spatiu de depozitare mic de tot; cred ca daca pui 2 PET-uri de pepsi la 2,5 nu mai poti inchide portbagajul

- "parbrizul" nu protejeaza deloc. in oras nu-i problema, dar la drum lung cred ca-i enervant

 

legat de vizibilitate, poti sa calaresti farul din Alexandria si tot vor exista prosti care nu te vad, sau care te ignora. deci partea cu vizibilitatea poti sa ti-o stergi de pe lista.

 

so, sfatul final, mergi pe la dealeri si apuca-te de test-ride. daca te orientezi catre ceva SH mai intra pe forum sa mai ceri pareri. daca-i noua si e japoneza, taiwaneza sau italianca, pe langa renume si fiabilitate are si garantie, deci n-ai dureri de cap.

 

Baaaaaai , n-o fi Șoimul ? Ca mi-e dor de el !

nu-i soimul, parca nu-i stilul lui de scris si soimul avea boala pe PCX.

colegu' vrea utilaje pe care soimu' nu le-ar folosi in oras din cauza consumului exagerat de carburant.

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...