Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

 

Uite o explicatie mai buna aici.

 

"We have looked into the standard [ECU] software, which obviously showed a problem in the way that some of our maps were not accepted when we go through that line of code for the overtake button." - Rémi Taffin, Renault's head of trackside engineering.

Avand in vedere ca ECU-ul este standard si nu a acceptat hartile, la baza (chiar daca nu exclusiv) este tot problema lor:

"When we go a normal way with a usual [steering wheel] selector on a driver map it was accepted. So obviously we have now for here a new software release that will be correcting this. In essence that was the problem."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Method ai urmarit cursa de 24H de la Le Mans de anul asta?

Da,iti dai seama ca pe sarite.Nu am prins ultimele 2 ore cand a abandonat Porsche.

Imi place foarte mult tehnologia masinilor,mai ales anul asta cand au fost 3 tipuri de hibride la LM1 : a fost Toyota cu hibrid cu motor benzina normal aspirat si kers (ceva in genul F1 din anii trecuti),Audi cu motor td hibrid cu kers,turbina electrica si motoare electrice pe rotile din fata si Porsche cu motor similar celor actuale din F1 cu motor turbo benzina cu mgu-h si mgu-k.

Bineinteles ca Audi erau mai rapide cu 3-5s/tur decat restul,dar asta e partea a doua...Oricum ar intoarce-o motorul diesel are randament mult mai mare vis-a-vis de cantitatea de combustibil consumata si deci va fi mai performant atunci cand intra in ecuatie si problema alimentarilor cum e cazul la Le Mans.

Imi place f mult Le Mans si incerc sa o urmaresc pe cat se poate in fiecare an.

 

Uite o explicatie mai buna aici.

 

"We have looked into the standard [ECU] software, which obviously showed a problem in the way that some of our maps were not accepted when we go through that line of code for the overtake button." - Rémi Taffin, Renault's head of trackside engineering.

Avand in vedere ca ECU-ul este standard si nu a acceptat hartile, la baza (chiar daca nu exclusiv) este tot problema lor:

"When we go a normal way with a usual [steering wheel] selector on a driver map it was accepted. So obviously we have now for here a new software release that will be correcting this. In essence that was the problem."

A,deci a mers bine pana cand apasand overtake a intrat maparea mai agresiva.

Si atunci le-a dat cu virgula.ECU nu a aceptat hartile.

Bine,dpdv al lui Horner asta e tot o problema Renault.La ceilalti dc merg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte foarte misto cursa, s-a rasturnat situatia liderilor la varf intruna.

Toyota a rupt in prima jumatate a cursei, inainte sa abandoneze, Audi era teoretic cea mai putin puternica masina, s-a vazut si in calificari.

Audi-ului care a terminat pe 2 au avut timp sa-i schimbe turbina si sa iasa la loc.

Foarte spectaculoasa si ideea in sine a curselor de anduranta insa comparand cu F1, ar trebui sa fie separatia clara, iar F1 sa fie sprint-race, nu bazat pe eficienta si race-management

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte foarte misto cursa, s-a rasturnat situatia liderilor la varf intruna.

Toyota a rupt in prima jumatate a cursei, inainte sa abandoneze, Audi era teoretic cea mai putin puternica masina, s-a vazut si in calificari.

Audi-ului care a terminat pe 2 au avut timp sa-i schimbe turbina si sa iasa la loc.

Foarte spectaculoasa si ideea in sine a curselor de anduranta insa comparand cu F1, ar trebui sa fie separatia clara, iar F1 sa fie sprint-race, nu bazat pe eficienta si race-management

Da,Toyota era pe treaba.Eh,poate la anul.

Bine,la F1 e foarte complicata situatia,nu ai cum sa-i lasi sa mearga pur si simplu,asta e o perspectiva foarte romantica ca sa zic asa.

Sunt atatia factori in joc,race management va fi tot timpul.Adica nu poti sa impiedici omul sa nu-si calculeze cursa.

Iar daca le dai combustibil nelimitat,strategiile se vor multiplica grav.

Iar pe partea ailalta constructorii fac presiuni pt motoare de noua generatie pt ca altfel nu are sens pt ei sa mai investeasca.Si atunci ajungi la treburile astea.

Dar,dupa cum am mai zis,chiar si in asemenea situatii un pilot competitiv va influenta foarte mult treaba si va avea rezultate.Pt ca el e cel care valorifica tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati adus in discutie cursa de anduranta, impart si eu clipul asta cu voi :)

 

Ce stil razna de pornit.Si ce sunet razna.

 

I-a dat drumul la kers din baterie si a mers pana a luat putina viteza dupa aia a cuplat a 2-a si i-a tras un jump start de dacie :D

Bine,kers,nush daca ii zic bine kers,acuma la f1 ala se numeste mgu-k,e motorul ala electric care e cuplat la volanta exact ca electromotorul dar din el pleaca si cardanul.Cand se pune frana,el e invartit de cardan,si cand se accel el ajuta la accel pt ca invarte si el cardanul,ajutand motorul benz.

Dar iata,poate pune in miscare masina singur-singurel.Bine,acum cred ca mere 3 min cu 30-40 kmh sau asa ceva,rolul lui e sa ajute nu sa mearga masina stil eco.

Vezi,avantajul kers-ului,nu mai ai nevoie de electromotor.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e similar cu sistemul de pe Mclaren P1. Si ala la fel, nu are electromotor. Motorul electric il roteste pe cel pe benzina ca sa porneasca... dar porneste de pe loc, ca orice alta masina, nu din mers asa ca in clip. Defapt si din mers se poate, ca si P1 are mod full electric (pe o distanta destul de mica) iar la trecerea pe benzina, porneste in mers.

» Post actualizat in 05 Jul 2014 10:17

Iata ca pe ploaie, monoposturile RedBull au reusit sa termine Practice 3 pe primele doua pozitii...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca pe ploaie, monoposturile RedBull au reusit sa termine Practice 3 pe primele doua pozitii...

Da,Silverstone e un circuit cu curbe care se leaga una de alta si care sunt de viteza foarte mare,pest 220.Deci prin urmare,RB fiind probabil masina cu cea mai mare apasare,va mere ff bine la Silverstone.

In Austria erau numai curbe stranse pe care nu era necesara apasarea si apoi linii drepte.Asta inseamna frane si motor.Ori la motor nu sta deloc bine RB,de aia nu au mers bine iar pe partea ailalta Williams,care are foarte putina apasare a rupt.

RB va mere bine pe circuitele cu curbe de viteza mare uite gen Silverstone,gen Spa,Suzuka,etc.

Si o va lua in mana pe "circuitele stop and go",unde tre sa franezi puternic iar apoi sa accel.

 

Ce a fost la calificari ca nu am inteles nimic?Ce draq a facut Hamilton de e in spate?Tre sa le descarc sa ma uit...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a fost la calificari ca nu am inteles nimic?Ce draq a facut Hamilton de e in spate?Tre sa le descarc sa ma uit...

 

Nu te obosi - a plouat cam ca la Assen, la MotoGP. Unii au ieșit la timp, alții (Ferrari și Williams) au ratat total momentul. Lewis s-a sincronizat prost cu momentul în care pista se usca pentru ca ploaia să reînceapă când s-a decis el să iasă din nou. Rosberg a rămas pe pistă încă un tur și s-a scos. În cursă șansa s-a decis să egalizeze puțin ghinioanele pe anul acesta. Lewis is back in business :D Foarte tare Bottas !

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vazut cursa intreaga, ci doar vreo 60% din ea. Imi pare bine ca Rosberg a avut probleme :D Nu e bine sa te bucuri de necazul altora, dar imi pare bine fiindca si Hamilton a avut destule necazuri in timp ce Rosberg castiga curse. Si chiar imi doresc ca cel mai bun sa castige, nu cel mai norocos.

 

N-am inteles cand a trecut Ricciardo de Vettel... probabil strategii diferite, nu stiu. Dar stiu ca la un momentdat Vettel era la vreo 10 secunde in fata, si abia tarziu am realizat schimbareaa...ca Ric era pe 3 in timp ce Vettel ii mirosea fumul unui Lotus (Maldonado?) si nu stia ce miroase asa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te obosi - a plouat cam ca la Assen, la MotoGP. Unii au ieșit la timp, alții (Ferrari și Williams) au ratat total momentul. Lewis s-a sincronizat prost cu momentul în care pista se usca pentru ca ploaia să reînceapă când s-a decis el să iasă din nou. Rosberg a rămas pe pistă încă un tur și s-a scos. În cursă șansa s-a decis să egalizeze puțin ghinioanele pe anul acesta. Lewis is back in business :D Foarte tare Bottas !

 

Lewis a gafat-o singur in calificari, a recunoscut-o personal. Era fix in fata lui Nico inainte de ultimul tur de calificare, avea toate cartile in mana. A abandonat ultima tentativa de tur cronometrat dupa primele 2 sectoare crezand ca "nu mai era nimic de scos in sectorul 3". A doua sedinta de calificari consecutiva in care si-o trage singur.

Bottas e un mare pilot in devenire. Rapid, constant si betivan. #suomipride

 

N-am vazut cursa intreaga, ci doar vreo 60% din ea. Imi pare bine ca Rosberg a avut probleme Nu e bine sa te bucuri de necazul altora, dar imi pare bine fiindca si Hamilton a avut destule necazuri in timp ce Rosberg castiga curse. Si chiar imi doresc ca cel mai bun sa castige, nu cel mai norocos.

 

N-am inteles cand a trecut Ricciardo de Vettel... probabil strategii diferite, nu stiu. Dar stiu ca la un momentdat Vettel era la vreo 10 secunde in fata, si abia tarziu am realizat schimbareaa...ca Ric era pe 3 in timp ce Vettel ii mirosea fumul unui Lotus (Maldonado?) si nu stia ce miroase asa.

 

Vettel a mers pe doua opriri, Ricci pe una. Intrebat dupa cursa daca strategia lui a fost gresita, a raspuns necaracteristic, sec si comic: "da".

 

[...] asked if he had any doubts that he would have won the race without his problem, Rosberg replied: “I'm very confident that I would have won the race, yeah.”

 

Ceea ce mă face să-mi doresc și mai tare să-l bată Lewis în Germania. Rău de tot.

 

In mod normal cu Hamilton plecat din prima linie (sau din pole), i-ar fi fost greu sa castige. Cu Hamilton plecat de pe 6 avea toate sansele.

 

Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot :D

 

Si eu. Nu e la fel de rapid ca Ham, dar Nico e mult mai destept si mai viclean. Iar Lewis, oricat de rapid e pe un singur tur, e un coclit. Nah c-am zis-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: a inteles cineva legalitatea ispasirii penalizarii lui Alonso? Din cate stiu eu, nu este legal sa te folosesti de o intrare planificata la standuri pentru a ispasi un stop-go. Logica unui stop-go este tocmai sa fi penalizat mai mult decat printr-un ride-through - ceea ce, in mod evident, nu a fost cazul. Sau daca primea ride-through se considera ca l-a efectuat in momentul in care ar fi intrat la standuri pentru o oprire normala? Ca sa nu mai spun despre faptul ca un pilot are 3 ture pentru a-si ispasi penalizarea, iar Alonso a intrat dupa vreo 10...

 

Îl cam prindea și fără să abandoneze Rosberg :)


De prins, poate. Desi pana in momentul in care a inceput Rosberg sa aiba probleme pe downshifts ecartul era destul de constant. De depasit ar fi fost altceva. Rosberg stie sa se apere, iar cu o masina echivalenta, i-ar fi fost foarte greu lui Lewis sa treaca de el.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in regulamentul din 2012 urmatoarele (dar nu stiu daca pentru 2014 s-a modificat)

 

More severe are the five- and ten-second time penalties (also commonly known as a stop-go penalties) where the driver must not only enter the pits, but must also stop for five/ten seconds at his pit before rejoining the race. During this time the driver’s team are not permitted to work on the car or change the car’s tyres.

In the case of all three penalties, a driver has three laps from the time his team is notified in which to enter the pits. Failure to do so may result in a black flag and the driver being excluded from the race.

 

Alonso asa a facut? A intrat dupa 10 tururi de la anuntarea penalizarii, iar atunci a schimbat si gumele?

 

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrat la mai bine de 10 ture (zic eu cu aproximatie, nu am urmarit exact) dupa ce informatia a fost impartasita cu audienta (a aparut pe ecranele noastre). Moment in care echipa era deja, cel mai probabil, informata. Si-a vazut omu' de cursa lui pana cand a intrat sa schimbe gumele, asa cum era planificat in strategie. A oprit in boxa Ferrari, mecanicii au asteptat ceea ce a parut a fi 5 secunde (durata stop-go-ului) inainte de a se apuca de umblat la masina. Bineinteles, nu asta e problema: toata lumea stie ca nu cele 5 secunde pe care le stai oprit sunt cu adevarat penalizante, ci trecrea pe aleea standurilor in sine. Alonso ar fi trebuit s-o faca de 2 ori: o data pentru penalizare, o data pentru intrarea planificata. Mi se pare destul de scandalos ca absolut nimeni nu a scris despre asta. Nu e niciun articol, nimic. What the f.uck?

 

Nu a fost singura aiureala din cursa: la al doilea start, pilotii au plecat in ordinea in care se aflau in momentul in care steagul rosu a fost aratat. Mi se pare complet eronat, in sensul in care in cazul opririi cursei (fie ca ea este reluata sau nu) se ia in considerare clasamentul din turul precedent fata de turul in care s-a produs incidentul. In cazul de fata, incidentul s-a produs in turul 1, la cateva viraje dupa start. Restartul ar fi trebuit deci logic sa se faca din pozitiile initiale de pe grila... Imi scapa ceva?

» Post actualizat in 07 Jul 2014 14:57

Acelasi lucru s-a intamplat in 1998 la Spa: turul 1, accident masiv cu multe masini implicate, dupa acul de par La Source (primul viraj). Steag rosu. Restart al cursei in functie de grila initiala. Ba mai mult, unii piloti implicati in accident au putet sa ia startul din nou, profitand de masina de rezerva.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat. Hai ca nu a aparut in presa despre asta, dar echipele rivale nu au vazut, sa faca o sesizare ceva la directorul de cursa? La motogp in Australia, anul trecut, Lin Jarvis s-a dus direct sa anunte ca Marquez n-a intrat la boxe in turul in care trebuia, imediat cum a vazut ca asta ramane pe circuit. In Formula 1 echipele nu sunt atente si la adversari?

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amuzant Vettel, cum se tot plangea de comportamentul lui Alonso. Oare chiar au uitat baietii astia cum aratau luptele pe circuit acum ceva ani? Si sper ca Raikkonen este ok dupa accidentul destul de violent pe care l-a avut.

 

Sebastian Vettel
“I got the call that I should respect track limits. I knew exactly that he was complaining in front, and then I started to do the same thing. I don’t know who won in terms of keeping the list! “Obviously for me it was easier to spot him when he went wide, rather than him seeing me. I’m not sure about the resolution of the Ferrari mirrors, but according to his complaints it must be awesome.”

 

Se pare ca Alonso a inceput. S-au plans amandoi ca niste copii, dar per total a fost un duel frumos de urmarit pentru noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...