Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Știu că probabil este doar PR stunt (adică bullshit) și că Mercedes sunt de fapt în față dar: Lewis Hamilton: Ferrari is favourite for F1 2017 based on testing. Nu i-am mai auzit să spună că ar fi devansați de cineva din 2014 încoace.

 

Probabil ca s-au gandit ca nu are Arrivabene suficienta presiune pe spinare. :crack: Au mai apasat si ei un pic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil ca s-au gandit ca nu are Arrivabene suficienta presiune pe spinare. :crack: Au mai apasat si ei un pic

 

Evident. A încercat el să nu dea declarații presei ca să scape echipa de presiune, dar îl ajută băieții de la Mercedes :D

 

Todt zice că nu se pune problema să se revină la motoare V10 sau V12 în F1. El, principalul avocat FIA al motoarelor de mașini de tuns iarba.

 

“I’m sure if you said, ‘let’s go back to engines from ten years ago’, many manufacturers would not support such a move. I’m convinced a minimum of three out of four would leave.” - și care ar fi ăia care s-ar bucura și nu ar pleca, eh? Băeții de la Maranello cumva? ^_^

 

Hülkenberg: “In the previous winter test, the degradation was always so huge on tyres and now they allow you to push quite hard, which is double the fun. You can push and they’re pretty quick.”

 

Bouiller - de ce problemele PU-ul afectează în mod direct dezvoltarea șasiului. TL;DNR: McLaren sunt în cîcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident. A încercat el să nu dea declarații presei ca să scape echipa de presiune, dar îl ajută băieții de la Mercedes

Nush ce sa zic.Nush daca e vrajeala sau pur si simplu e chiar asa.

Le e frica?Normal ca le e frica.Adica draq sunt singura amenintare.Si au mers bine in teste.RB e cloaked deocamdata dar pe RB ii va dezavantaja puterea semnificativ mai mica a motorului.Ferrari se speculeaza ca e mai mica ,dar e acolo.

eu spun ca e normal sa fie ingrijorati AMG.Acum daca forma buna din teste se va traduce in performanta,asta e alta poveste.

 

“I’m sure if you said, ‘let’s go back to engines from ten years ago’, many manufacturers would not support such a move. I’m convinced a minimum of three out of four would leave.” - și care ar fi ăia care s-ar bucura și nu ar pleca, eh? Băeții de la Maranello cumva? ^_^

Todt are dreptate.

Nu are nici un sens pentru constructori,dupa ce au investit x-spe sute de meleoane in aceste 1.6hibride sa treaca la 3.0V10 aspirate ca suna fain.

Cred ca numa Ferrari va ramane.Si probabil 1 sau 2 motoristi ce vor furniza motoare in regim de client fara sa bage bani in dezvoltare,gen cum era Cosworth.Si pe de alta parte,sa dezvolti ce la acele motoare???

Se poate rezolva sunetul,repet,tureleeeeee

Ia sa se ridice pe la 18 mii si sa lase wastegate-ul in aer sa vedem cum suna?Crazy.

Asta inseamna micsorarea fiabilitatii.Oricum nu respecta regulile pe fiab,s-a vazut anul trecut,au luat avans si cand au vazut ca sunt slabi la o cursa sau au un quali compromis,au schimbat tot.Deci e o manevra,un subterfugiu pentru ocolirea fiabilitatii,care nu a fost atinsa de-a lungul anului.Sa-i lase sa schimbe la fiec weekend motorul zic eu.Adica acelasi motor pe tot weekendul,dar dupa aia la urmatorul poti veni fresh.Si atunci sa vezi cum se ridica baietii in ture.

 

Hülkenberg: “In the previous winter test, the degradation was always so huge on tyres and now they allow you to push quite hard, which is double the fun. You can push and they’re pretty quick.”

THANK GOD !

:ok:

 

Self degrading tyres si DRS sunt cele mai proaste dume date de Bernie.Iata cum o prostie repetata indeajuns devine lege.OMFG !

Mai lipsea sa dea cu apa pe circuit inainte de start sa fie interesant.

 

Bouiller - de ce problemele PU-ul afectează în mod direct dezvoltarea șasiului. TL;DNR: McLaren sunt în cîcat.

Deh,e logic.

La ce performante si ce marje au acolo,si la ce sus e stacheta,masina aia nu poate fi performanta decat daca totul lucra la unison.

Marea Honda.

Sa vada si colegii de pe forumul de pe motogp sa ia aminte atunci cand mai lauda Honda si pe japonezi.

 

large.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfonso are toata increderea in inginerii Honda : “We have only one problem: that is the power unit. There is no reliability and there is no power. I think we are 30 km/h down on every straight."

:lol:

 

Are dreptate.

Insa in iarna cand a fost abordat (in mod sigur) de catre Totto,el nuu,ca vrea sa devina campion cu McLaren-Honda.Deci i-a fost intinsa o mana de ajutor dupa prostia de a trece la ei si nu a profitat de ea.

Eh,mai Alonso,cu tot regretul,poftim ! Devino campion cu astia sa te vedem.Mare scamator ai fi !

 

Ma depaseste aerodinamica aceea.Ce se intampla anul asta e deja rocket science parca mai mult decat anul trecut.Da,am inteles ca au facut o mare smecherie ca au ridica prizele de aer radiatoare sus si au lasat aerul ce mere printre bratele suspensiei sa se duca pe farash mai bine.O fi.Oricum,ce au facut,s-ar parea ca au facut bine.

 

Incep golanelile :

- Vettel 1.19.0 pe ultras da cica face coasting pe linia dreapta.Cica Ferrari-ul e cu 0.7s mai slow pe ultimul sector decat era ieri si se preconizeaza ca ar putea face relaxat pe la 1.18.Reporterii de la fata locului spun ca se aude ca ridica din gaz pe linia dreapta.Bagabont Vettel asta.

- Ham 1.20.0 pe supersoft.

A pus ultras si a dat 1.19.35.

 

Timpii nu cred ca se pot compara ca astia fac golaneli,nu se arata.Probabil Vettel a primit directive clare sa nu arate timpul,in sensul ca sa mearga blana pe curbe,dar pe linia dreapta sa ridice,unde se poate calcula de catre echipa.Si Ham probabil face la fel,nu mere 100% pe toata durata turului.Deasemenea cant de gaz poate face diferente.

 

McLaren-ul se strica din 3 in 3 tururi.Oare la al catelea motor sunt Honda?Oare si-o fi dat seama seful ala de la ce le crapa motoarele?Sau le schimba pana dau de unul bun?:crack:

Pacat de piloti...si Alonso si baiatul ala Vandoorne sunt deosebiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O declarație mai fără bullshit despre ierarhie, de la Vettel:

 

We are still probably a little bit behind [Mercedes] so a lot of stuff to do and a lot of boxes to be ticked and then Melbourne we will see. The car is much better than last year because the nature of the formula has changed but so far I think things are making sense but it's still early days. If you look at the amount of laps Mercedes has done, if you look at historically how slow they were going in the test, how much they were able to ramp it up for the races they are the ones to beat, for us.

 

Deci da: Mercedes nu mai domină atât de autoritar, Ferrari se poate bate pentru victorii dar cel mai probabil nu și pentru titlu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se cam împute treaba între Honda și McLaren. Bouiller și acum Alonso sunt din ce în ce mai elocvenți în presă despre dezamăgirea față de motorul japonez. După 2 ani au rămas cu aceleași probleme recurente: lipsă de putere și lipsă de fiabilitate. Situația este aproape absurdă pentru Honda: dacă McLaren renunță până la urmă la parteneriat, vor fi în situația jenantă de a oferi un motor de F1 pe care nicio echipă să nu-l vrea.

 

Revenind la testele de la Barcelona și la timpi în sine, probabil că Ferrari și Mercedes sunt capabili să scoată un 1:18 low în configurație de quali, poate chiar 1:17 high. Pole-ul de anul trecut (Hamilton) a fost de 1:22.000.


» Post actualizat in 09 Mar 2017 17:40

C6ZR8DRXMAAnjMu.jpg


» Post actualizat in 09 Mar 2017 17:42

C6YpnwHXQAEliQz.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O declarație mai fără bullshit despre ierarhie, de la Vettel:

 

We are still probably a little bit behind [Mercedes] so a lot of stuff to do and a lot of boxes to be ticked and then Melbourne we will see. The car is much better than last year because the nature of the formula has changed but so far I think things are making sense but it's still early days. If you look at the amount of laps Mercedes has done, if you look at historically how slow they were going in the test, how much they were able to ramp it up for the races they are the ones to beat, for us.

 

Deci da: Mercedes nu mai domină atât de autoritar, Ferrari se poate bate pentru victorii dar cel mai probabil nu și pentru titlu

Pai iti dai seama ca AMG e vioara intai.

Si normal ca primul pas e sa te bati pentru victorii.De titlu mai vedem.

Adica draq,tot e un mare pas in fata pentru ca din 2014 incoace s-a batut doar AMG cu AMG pentru victorii.Acum speram sa intre Ferrari pe fir.

 

'Onda-i 'onda, si-n ziua de Paste!

Desigur,desigur :D

 

Da, se cam împute treaba între Honda și McLaren. Bouiller și acum Alonso sunt din ce în ce mai elocvenți în presă despre dezamăgirea față de motorul japonez. După 2 ani au rămas cu aceleași probleme recurente: lipsă de putere și lipsă de fiabilitate. Situația este aproape absurdă pentru Honda: dacă McLaren renunță până la urmă la parteneriat, vor fi în situația jenantă de a oferi un motor de F1 pe care nicio echipă să nu-l vrea.

Ceea ce e hardcore,dupa cum ai spus tu,e ca nu au absolut nici o portita de scapare.Honda sunt trapped.

Daca se retrag va fi rusinea pe ei de nu o vor spala in 15 ape,daca continua the shit hits the fan,iar sa ofere motor in regim de client cum era Cosworth mai demult,vorba ta,nici macar Sauber sau mai stiu eu cine nu vor vrea asa o ragalie de motor.

Iar daca McLaren rupe contractul e si mai rau.

:lol:

 

Dar,dupa cum spunea si colegul mai sus "Honda'i Honda".

Dupa cum am spus,nu am nici o parere de rau pt nimeni de acolo,mai ales cei de la McLaren.Pacat insa de Boullier care e un om capabil,si de piloti care sunt foarte buni.

 

Ultima zi de teste azi?

» Post actualizat in 10 Mar 2017 10:53

Text tweets aici.

Renault's merg bine,cred ca sunt la vreo sec/tur in spate.Dar oricum onorabil.

 

Aveti o singura varianta sa ghiciti cine s-a oprit azi pe circuit si l-au luat cu farashul.(Hint - e o masina portocalie cu un pilot spaniol :lol: )

 

Si Verstappen facu o aroganta : 1.19.491 pe supersofts. :wow:

» Post actualizat in 10 Mar 2017 10:55

Edit : cel cu masina portocalie a iesit a doua oara si a mers cateva minute dupa care iar red flag.Oare cine s-o fi oprit pe pista DIN NOU???

Surpriza : tot masina portocalie.

OMFG !!!

» Post actualizat in 10 Mar 2017 13:21

Raikonnen 1.18.634 pe ssofts

 

Deci...as spune ca e de bine.

 

Si asa ca o paranteza,e cu 3.5s mai rapid fata de timpul de quali al lui Ham din 2016 care e 1.22.000.

Si as spune ca acesta e ritm de cursa nu de quali.

Daca calculam fata de timpul de cursa care e de 1.27...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Interesant. Kimi a făcut să sară dopul 1:18 pe SS. Vettel probabil a încetinit bine ieri pe US ca să scoată peste 1:19.

 

...Dar tot Mercedes va fi în pole la Melbourne :)

 

Încă două săptămâni de acalmie și încep sezoanele competiționale. În tandem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Dar tot Mercedes va fi în pole la Melbourne

 

Încă două săptămâni de acalmie și încep sezoanele competiționale. În tandem.

Si eu spun la fel.Bine,Australia e atipica,nu ne vom putea lua dupa Australia.Dar vedem dupa Sepang.Fingers crossed.

 

E aiurea ca sunt pe 26 martie amandoua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Și nici la Sepang dacă vine musonul :)

 

Imaginea cea mai clară va veni la prima cursă europeană, la Barcelona. Dar măcar până atunci vom vedea dacă Mercedes domină la fel de autoritar ca anii trecuți, sau dacă Ferrari și eventual RedBull sunt mai aproape.

 

Între timp, un articol interesant despre blown axle, al cărui scop este de a genera un fel de "capac" peste roțile față, așa cum o făceau chestiile astea pe vremuri:

 

1066677d1364402873-hybrid-honda-civic-my

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi

 

Da am citit si eu.No matter,e de bine,numa sa vina sponsorii sa aiba si ei de mancat o pita.

Eu sunt pentru - sa le faca si in picatzele daca iese banu.

:ok:

 

Si noua McLaren Honda :

17265274_1498750890144007_74296919128026

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nico Hülkenberg: Now you finally understand why I left Force India ^_^

 

Marko mai pune și el niște presiune pe băeții în roșu:

 

"Ferrari is very strong and reliable as well. That's the difference to last year. What worries me somewhat is I know Vettel very well. He provocatively lifted on his fastest lap on the start and finish straight. Everybody could tell. And if you do something like this, then your self-confidence and the knowledge about having a lot more in the car is huge."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nico Hülkenberg: Now you finally understand why I left Force India ^_^

 

Marko mai pune și el niște presiune pe băeții în roșu:

 

"Ferrari is very strong and reliable as well. That's the difference to last year. What worries me somewhat is I know Vettel very well. He provocatively lifted on his fastest lap on the start and finish straight. Everybody could tell. And if you do something like this, then your self-confidence and the knowledge about having a lot more in the car is huge."

Funny Hulk :bounce:

 

Marko iar vorbeste 3 la leu.

Vettel nu e un mic Schumacher,Vettel a fost sfatuit in prealabil sa ridice pe linia dreapta ca acolo se poate calcula timpul.Deci Ferrari stia foarte clar ce timp/tur au chiar si daca merea Vettel cu 60kmh pe linia dreapta.Si atunci logic ca nu le-a dat un etalon al fastest times concurentilor ca nu ar fi avut nici un rost,nu ar fi avut decat dezavantaje.

Nu e vorba de self-confidence aici,e vorba de un artificiu studiat pentru a deruta competitia.Si repet,nu cred ca e vorba de o smechereala de a lui Vettel,a zis el ca e smecher "lasa ma ca nu le dau la gugustiuci mura-n gura,pe linia dreapta mi-a venit mie impulsul sa nu dau blana".Nu,cred ca a fost indicatie de team.Si punct.

Self-confidence,auzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E groasă gluma la McLaren: se pare că i-au contactat pe cei de la Mercedes pentru a primi eventual motoarele alocate inițial celor de la Manor. Cu alte cuvinte ar putea să schimbe motoristul chiar în timpul acestui sezon.

:lol:

Marea Honda....daca McLaren ii abandoneaza,efectiv vor fi scosi pe usa din spate a F1.Asta dupa ce au bagat o gramada de bani in treaba asta.Si nu mai zic de prestigiu...iata ce inseamna sa vii cu solutii tehnice invechite,sa nu le recunosti pe cele bune si sa persisti in prostie.Incapabilitate una peste alta,ce sa mai spunem.

Sunetul motorului Honda e weird rau,multi jurnalisti au remarcat treaba asta,ai impresia ca se rupe motorul pe retrogradare :

 

Ma gandesc ca vor sta juma de sezon cu ei,dupa aia daca Honda e muci cum a fost si pana acum,vor incerca sa se rupa.Numa ca sunt contracte care probabil sunt facute beton si nush cum va scapa McLaren din ele.Dar e adevarat ca nici McLaren nu isi poate permite sa fie ultima clasata etc ca moare in picioare da faliment tinandu-se de mana cu Honda.Adica suntem prieteni pana la un punct.Daca prietenia cu tine ma omoara...Contractele pot fi anulate in instanta pana la urma.

Mai ales ca au un sasiu care spun ei ca ar putea castiga curse,mai ales cu pilotii aia....pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ca la blown diffuser suna,dar nu ii banuiesc de bagabonteli din astea ca sunt prea slabi.

Deci e weird rau de tot motorul,alea sunt wastegate-urile cred...

Dar zici ca se rupe cand da inferioara.Iar ca speed...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...