Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Despre faza cu pricina,e clar si suta in mie vina lui Verst,nu exista dubii pentru ca aici e clar,se vede perfect mai ales din filmarea de sus,dar si de pe masinile lui Verst si Kimi.Draq,se vede perfect din pozele tale : Kimi drept,Verst stramb in el.A treia poza e graitoare.Ce cauta acolo??? OK, din ce zici tu, Verst trebuia sa nu clipeasca, sa mearga drept si sa il scoata doar pe Vettel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Caterinca maxima,Max vinovat in opinia unora!Eczperti cu opere literare complete! In bunul stil hateresc au pus eczpertii ochii pe Max,si dai si omoara,nenicutule! E vinovat si cand e nevinovat! Altii si mai experti i-l vad pe Hamilton,norocos,manelist si-l pupa in trei litere pe moartea pasiunii Vettel! Penibil si penibili! In afara de Lewis si Ricci restul sunt ori umbre de piloti,ori aspiranti,ori talente care au murit sau or sa moara sperante! Doi piloti buni are F1 la ora actuala!Atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Mai ales pe ploaie ( remember calificarile de la Monza ) Nu spune toată povestea diferența aia de peste o secundă. Este față de un Red Bull cu motor Renault într-o sesiune în care Ferrari au dat-o în bară cu setup-ul: se bazau că se usucă, Mercedes au mers pe full wet. Mai surprinzătoare a fost contraperformanța lui Bottas. A fost un tur foarte bun, dar să păstrăm proporțiile. Luisică nu-i nici Schumacher, nici Senna. Nici de bietu' Shumacher (am scris bine ?) nu prea imi placea ca si caracter dar era un geniu de pilotaj (constanta de +/- 0.1 sec pe tur, la varf !). Nu pot sa uit, cand era la Benetton, nu imi aduc aminte unde, era primul, si a ramas blocat intr-o trepta superioara, parca 5 si mai avea circa 30% din cursa si a terminat pe trei. La filmarile din masina, toata masina tremura cand lua viraje de tr. 3 cu tr. 5, singura disponibila !?! Scumacher, Montmeló, 1994. A făcut aproape jumătate de cursă cu treapta a 5-a. A trecut și pe la standuri fără să caleze motorul și fără să prăjească ambreiajul. A terminat pe 2. Hai să nu-l comparăm pe #godbless cu așa ceva. Mai mult, nu mi se pare că Schumacher a fost un pilot norocos - poate doar la Adelaide în '94. In afara de Lewis si Ricci restul sunt ori umbre de piloti,ori aspiranti,ori talente care au murit sau or sa moara sperante! Doi piloti buni are F1 la ora actuala!Atat! Bre, da' tu de ce stai să-ți uzezi tastele p-aci? Mergi dom'le la Bouiller, la Horner și Marchionne - eventual și la Lauda, și arde-le câte una peste ceafă. Poate așa ajung și ei să vadă cum stă treaba cu talentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 OK, din ce zici tu, Verst trebuia sa nu clipeasca, sa mearga drept si sa il scoata doar pe Vettel DA,Verst trebuia sa nu miste.Asa au facut toti pilotii buni cand au avut parte de ocazii din astea.Asa facea Alonso,asa a facut Kimi,asa facea Senna,Schumi,toti.Asta e the way.Stai pe loc. Verst trebuia sa nu miste,iar Vettel daca era profesor,DOAR il intimida,stilul Schumacher,Senna etc,adica venea langa el pana ii vedea ala si transpiratia de pe frunte in casca si atat,nu dadea in el !Asa ar fi trebuit sa faca un pilot.Una e sa intimidezi,si alta e sa dai ca boul.Cum ar fi dat Vettel (cred) daca Verst nu se clintea. Scumacher, Montmeló, 1994. A făcut aproape jumătate de cursă cu treapta a 5-a. A trecut și pe la standuri fără să caleze motorul și fără să prăjească ambreiajul. A terminat pe 2. Hai să nu-l comparăm pe #godbless cu așa ceva. Mai mult, nu mi se pare că Schumacher a fost un pilot norocos - poate doar la Adelaide în '94. Senna Interlagos,nu mai stiu ce an.,,masina blocata in a 6-a,la fel.A castigat decat.Gogai. Mai,nush,Hamilton nush daca e la nivelul alora,dar daca e fortat s-ar putea sa ajunga.Hai sa o spunem pe-a dreapta,putine hibe ii putem gasi ca pilot.Antipatic,etc,aia e altceva.Si Schumacher era antipatic.Dar ca pilot,repet,putine hibe. Si vorba lui "still i rise" pe fiecare zi/cursa face si mai bine.Nu ai ce sa zici,stiu nici eu nu sunt fan Ham,dar uite,ne cam inchide gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 (editat) Schumacher era antipatic pentru că era discret, muncitor, sec și fără milă/un nenorocit pe circuit. Hamilton este antipatic pentru că-i o balerină (n-am zis-o eu) infatuată și o divă disperată după atenție (și n-am zis nimic despre manele ) Schumacher era neiubit pentru că a dominat în mod plictisitor ani la rând într-o perioadă în care dezvoltarea era aproape liberă. Hamilton a câștigat titluri într-o perioadă în care dezvoltarea era înghețată iar el conducea cea mai bună mașină. Și acum nu că taica Felipe e material de campion mondial, dar în 2008 Luisică a luat titlul doar pentru că Ferrari a făcut (tot la Singapore) câcatul praf și pentru că Timo Glock la Interlagos. Hamilton n-a prea avut parte de mașini mediocre ca să vedem ce poate în pluton. A fost ținut în puf de când era țânc, iar în F1 a condus tot timpul pentru primele 2 sau 3 echipe. Mie nu prea-mi închide nimic Editat Septembrie 19, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 DA,Verst trebuia sa nu miste.Asa au facut toti pilotii buni cand au avut parte de ocazii din astea.Asa facea Alonso,asa a facut Kimi,asa facea Senna,Schumi,toti.Asta e the way.Stai pe loc. Verst trebuia sa nu miste,iar Vettel daca era profesor,DOAR il intimida,stilul Schumacher,Senna etc,adica venea langa el pana ii vedea ala si transpiratia de pe frunte in casca si atat,nu dadea in el !Asa ar fi trebuit sa faca un pilot.Una e sa intimidezi,si alta e sa dai ca boul.Cum ar fi dat Vettel (cred) daca Verst nu se clintea. Eu tot nu inteleg unde vrei sa ajungi. Vettel a provocat carambolul si tot Vettel il provoca chiar daca Max nu se misca. Pe scurt, tu ii imputi ca a inchis ochii atunci cand Vettel l-a flegmat in fata, in timp ce ar fi trebuit sa nu clipeasca. » Post actualizat in 19 Sep 2017 15:59 Hamilton a avut parte de masini bune, dar a si livrat atunci cand a fost cazul. F1 e sport de echipa, nu e atletism. Senna se zbatea de ceasul mortii sa treaca la Williams, iar Schumi a revenit la Mercedes ca sa se zbata in pluton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 MSC a revenit la Mercedes pentru că nu mai avea loc la Ferrari și pentru că-i era dor de F1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 MSC a revenit la Mercedes pentru că nu mai avea loc la Ferrari și pentru că-i era dor de F1 Am citit si eu povestea aia a despartirii. Foarte interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Schumacher era antipatic pentru că era discret, muncitor, sec și fără milă/un nenorocit pe circuit. Hamilton este antipatic pentru că-i o balerină (n-am zis-o eu) infatuată și o divă disperată după atenție (și n-am zis nimic despre manele ) Schumacher era neiubit pentru că a dominat în mod plictisitor ani la rând într-o perioadă în care dezvoltarea era aproape liberă. Hamilton a câștigat titluri într-o perioadă în care dezvoltarea era înghețată iar el conducea cea mai bună mașină. Și acum nu că taica Felipe e material de campion mondial, dar în 2008 Luisică a luat titlul doar pentru că Ferrari a făcut (tot la Singapore) câcatul praf și pentru că Timo Glock la Interlagos. Hamilton n-a prea avut parte de mașini mediocre ca să vedem ce poate în pluton. A fost ținut în puf de când era țânc, iar în F1 a condus tot timpul pentru primele 2 sau 3 echipe. Mie nu prea-mi închide nimic Perfect de acord cu tine,in afara de un lucru : Schumacher ce cacao de masina slaba a avut?Jordan?Nu era slaba,era gen Torro Rosso acum,o masina care iti poate arata valoarea.Kimi ce masina slaba a avut vreodata in viata lui? si nu mai zic de maestrul : Vettel ce masina slaba a avut?Sa nu zici ca RB era slab atunci ca ma dau cu capul de pereti. Toti campionii au avut parte de masini bune.E un prerogatiiv in F1 - pentru a deveni campion musai masina buna,nu se poate altfel.Poti avea un campion slab intr-o masina buna (Rosberg,dar mai ales Button),dar invers un pilot nu poate iesi campion intr-o masina slaba. Singurul care a avut parte de greu a fost Alonso la Minardi si jos palaria pentru ca iesea pe locurile 10-12 cu o masina de locul 20.In rest nu poti da argument ca Ham nu e bun faptul ca nu a avut niciodata parte de masini slabe.Sa speram totusi ca va avea Hamilton a avut parte de masini bune, dar a si livrat atunci cand a fost cazul. F1 e sport de echipa, nu e atletism. Senna se zbatea de ceasul mortii sa treaca la Williams, iar Schumi a revenit la Mercedes ca sa se zbata in pluton Foarte adevarat. Eu tot nu inteleg unde vrei sa ajungi. Vettel a provocat carambolul si tot Vettel il provoca chiar daca Max nu se misca. Pe scurt, tu ii imputi ca a inchis ochii atunci cand Vettel l-a flegmat in fata, in timp ce ar fi trebuit sa nu clipeasca. Nu prietene,Vettel nu a atins pe nimeni.Asta e ca aia cu pixelu albastru : crezi ce vezi sau ce iti spune Base? Daca te uiti vei vedea,si zic eu ca nu poti contesta asa ceva,ca maestrul Vettel nu a atins pe nimeni.La fel cum nu a atins pe nimeni nici maestrul Kimi.Si atunci cine a provocat accidentul?Numitul Max Verstappen. Care Max il condamna pe Kimi,daca ai uitat,nu pe Vettel.Kimi care mergea drept. Ce s-ar fi putut intampla...da,probabil s-ar fi lovit,dar nu s-a intamplat asta.S-a intamplat ca Max l-a acrosat pe Kimi care l-a acrosat pe Vettel si Alonso.Si asta e fact.Asta s-a intamplat. Daca vrei sa filosofam si sa vorbim despre autorul moral,e altceva.Ala da,e Vettel.Dar nu poti spune ca Vettel a provocat accidentul.Cine loveste ala provoaca accidente,nu cine intimideaza. Bataus e cel care da cu pumnul,nu cel care il scuipa sau il enerveaza » Post actualizat in 19 Sep 2017 18:53 Dezolare : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Hai zi ca Benettonul lui Schumi era comparabil cu Williamsul lui Hill! Era diferenta uriasa intre masini, si totusi neamtul reusea sa se impuna. Am mai zis de split screenurile alea si tu ai zis ca asa se piloteaza, violent. Dar eu ma refeream la o masina docila, care se pilota aproape ca la jocuri fara feedback in volan, vs una care abia putea fi strunita. Ce e drept ca atunci aportul pilotului era mai mare in ecuatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Nu prietene,Vettel nu a atins pe nimeni.Asta e ca aia cu pixelu albastru : crezi ce vezi sau ce iti spune Base? Daca te uiti vei vedea,si zic eu ca nu poti contesta asa ceva,ca maestrul Vettel nu a atins pe nimeni.La fel cum nu a atins pe nimeni nici maestrul Kimi.Si atunci cine a provocat accidentul? Ahaaa, acum inteleg, ai luat-o cu "tehnic vorbind ..." Ok, la propriu Max a atins primul , el e vinovat. La fel ca Schumi la Spa cand a intrat pe ploaie in Coulthard, intarziat cu un tur. Coulthard nu a atins pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Schumacher ce cacao de masina slaba a avut?Jordan? Exact. A 5-a sau a 6-a echipă a campionatului. Nu era codașă, dar în niciun caz o echipă abonată la puncte (care pe vremea aceea se acordau doar primilor 6 dacă mai ții minte). Și totuși, în cele 6 curse la care a participat, rookie-ul Schumacher a băgat mașina aia în puncte de 3 ori. În comparație, coechipierul lui, Andrea de Cesaris (care era în al 11-lea an de F1) a reușit 4 clasări în puncte de-a lungul întregului sezon (16 curse). Kimi ce masina slaba a avut vreodata in viata lui? Sauber. Tot echipă de pluton. A terminat pe locul 4 la constructori în acel sezon (2001), la 2 puncte în fața locului 5 (Jordan) și la 59 de puncte în spatele locului 3 (Williams BMW). Aș băga aici chiar și sezonul 2003 al lui Alonso, când Renault era a 4-a echipă din 10. Ca să nu zic despre sezonul 2001 de la Minardi. si nu mai zic de maestrul : Vettel ce masina slaba a avut? Și-a făcut ucenicia la Toro Rosso, o echipă de pluton în cel mai bun caz. În 2007, STR a terminat pe locul 8 din 11 la echipe (nu pun la socoteală descalificarea din campionat a cecelor de la McLaren). Rookie-ul Vettel a reușit un loc 4 cu acea mașină care folosea un motor Ferrari de client din sezonul precedent. Anul următor a reușit un pole, o victorie și 9 clasări în puncte cu aceeași echipă, care a terminat pe locul 6 la contructori, cu 39 de puncte - 35 dintre ele fiind aduse de către Vettel. Toti campionii au avut parte de masini bune.E un prerogatiiv in F1 - pentru a deveni campion musai masina buna,nu se poate altfel. Evident. Doar că majoritatea au început de jos - sau măcar din pluton. Au dovedit ce au avut de dovedit pe mașini slabe și au ajuns ulterior la echipe bune cu care au câștigat titluri. În contrast, Luisică a fost în puf de la 12 ani, de când a fost de facto pilot McLaren. Chiar Dennis (parcă) spunea că a făcut un experiment cu el. Să vadă dacă poate crește un pilot de F1 de mic. A avut parte de sprijin financiar, logistic și tehnic (se antrena cu piloții McLaren, vorbea cu inginerii echipei de F1, avea acces la simulatorul din Woking, etc.) în toate campionatele și formulele inferioare, a concurat tot timpul pentru echipe de top. Iar în F1... nu mai zic. Dezolare : Ce-și face omu cu mâna lui se numește labă. Sau gioco di mano, ragazzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 gioco di mano, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Ahaaa, acum inteleg, ai luat-o cu "tehnic vorbind ..." Ok, la propriu Max a atins primul , el e vinovat. La fel ca Schumi la Spa cand a intrat pe ploaie in Coulthard, intarziat cu un tur. Coulthard nu a atins pe nimeni Corect,nu? Pai FIA daca dadea pedeapsa,nu dadea pentru ca Vettel "l-a intimidat" pe micutz,dadea pentru ala care a dat,iti dai seama.Dar e normal totusi sa o lase asa,incident de cursa si gata.Mi se pare ca plata s-a facut pe loc la amandoi.In afara de saracul Kimi,de data asta el nu a avut nici o vina in afara de aceea de a fi plecat foarte bine de pe loc. Heheee.faza cu Coulthard-Schumi la Spa pe ploaie a fost memorabila...multa lume inca e de parere ca a fost cumva vina lui Coulthard.Eu nu.Cand mergi cu viteza mica efectiv pe marginea marginii circuitului cu blinkeru ala aprins pe spate,ce vina ai?Si vine ala in tine si iti rupe cwru...si dupa aia vrea sa te si bata.Ok,inteleg impulsul de atunci al lui Schumi,dar nush ce altceva ar fi putut sa faca Coulthard,vroia si el sa ajunga la boxe si s-a tras pe margine cat de mult a putut.Si pe partea ailalta inteleg ca Schumi nu l-a vazut datorita ploii,dar nu a fost nici o intentie acolo.Parerea mea.Oricum,chestii de demult. Evident. Doar că majoritatea au început de jos - sau măcar din pluton. Au dovedit ce au avut de dovedit pe mașini slabe și au ajuns ulterior la echipe bune cu care au câștigat titluri. În contrast, Luisică a fost în puf de la 12 ani, de când a fost de facto pilot McLaren. Chiar Dennis (parcă) spunea că a făcut un experiment cu el. Să vadă dacă poate crește un pilot de F1 de mic. A avut parte de sprijin financiar, logistic și tehnic (se antrena cu piloții McLaren, vorbea cu inginerii echipei de F1, avea acces la simulatorul din Woking, etc.) în toate campionatele și formulele inferioare, a concurat tot timpul pentru echipe de top. Iar în F1... nu mai zic. Da,uitasem de perioada Sauber a lui Kimi.Nu mai tin minte atatea.E adevarat,maj campionilor nu au inceput cu masini proaste,dar nici bune,si la fel de adevarat,Ham a venit direct pe o masina de top. Ok,a fost tinut in puf inca de mic,dar sunt de parere ca (cred ca pentru singura data in viata lui) Dennis a avut dreptate,a pus un pariu si l-a castigat.E pe punctul de a castiga al 4-lea titlu.Nu poti spune ca nu are skil.Da,nu prea a fost mare challenge in titlurile astea din 2014 incoace,singurul care l-a contrat a fost Rosberg,si insasi faptul ca Rosberg a castigat titlul anul trecut mi se pare o palma la adresa lui Ham,dar asta e. Sa nu uitam de cele 4 titluri mondiale ale lui Vettel obtinute tot asa,cam fara mare bataie de cap (cum Ham trebuie sa-i multumeasca in genunchi ing de la AMG care a inventat split-turbo,la fel Vettel lui Newey fara de care mitul Vettel IV ar fi fost inexistent).Si sa nu uitam de bataile si iata,esecurile pe care acesta le tot inregistreaza constant din 2014 incoace. Ideea de baza e ca intre cei 2 ca pilot cred ca Ham e net superior,iar ca om,facand abstractie de postarile pe tweetr etc si de lantisoarele de la gat si stilul vestimentar,cred ca la fel,e mai ok decat Vettel.Mai ales avand in vedere "conversatiile" radio din 2016-2017 ale acestuia. Ce-și face omu cu mâna lui se numește labă. Sau gioco di mano, ragazzi. Grande lavorro,grande lavorro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Kvyat out de la Torro Rosso, inlocuit de Pierre Gasly, juniorul RedBull. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Era cazul, de un an și jumătate stă la poartă la Toro Rosso. Cam nasol timing-ul însă, atât pentru Kvyat, cât și pentru el: are doar 6 curse ca să arate ce poate. Dacă nu impresionează s-ar putea să nu prindă sezonul 2018. La Williams e bătălie mare pe locul de lângă maestrul Stroll: Massa, Kubica și Di Resta. Lui Bouiller i-au crescut chestii între picioare după ce a scăpat de ciumă Honda: "I will not start to create false expectations or put hope in our fans that we cannot fulfil, but I believe that we will at least win a race [next year].” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Era cazul, de un an și jumătate stă la poartă la Toro Rosso. Cam nasol timing-ul însă, atât pentru Kvyat, cât și pentru el: are doar 6 curse ca să arate ce poate. Dacă nu impresionează s-ar putea să nu prindă sezonul 2018. La Williams e bătălie mare pe locul de lângă maestrul Stroll: Massa, Kubica și Di Resta. Lui Bouiller i-au crescut chestii între picioare după ce a scăpat de ciumă Honda: "I will not start to create false expectations or put hope in our fans that we cannot fulfil, but I believe that we will at least win a race [next year].” Sa se duca tare Kvyat.Gassly ala de cand tot lingea mainile lui Horner&Co pe la premii...sa vedem ce poate. La Williams...pe Massa il stim,sa se duca linistit sa isi creasca copiii ca e de ajuns,pe DiResta l-am vazut odata,nu mai e necesar.Kubica insa zic eu ca mai are cate ceva de aratat. Ha,mai traieste Boullier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Interesant: se pare că Gasly are la dispoziție doar două curse pentru a-și confirma talentul, nu șase. Kvyat revine după cele două curse asiatice (Malaysia-Japonia), la Austin. Cel puțin asta spune unul dintre sponsorii (ruși) ai STR. Iar Kubica (care-l are pe campionul mondial en titre drept manager, btw) recunoaște că șansele de a reveni la anul în F1 sunt destul de mici. Păcat. Se pare că taica Massa are încă sponsori grași mult talent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Interesant: se pare că Gasly are la dispoziție doar două curse pentru a-și confirma talentul, nu șase. Kvyat revine după cele două curse asiatice (Malaysia-Japonia), la Austin. Cel puțin asta spune unul dintre sponsorii (ruși) ai STR. Iar Kubica (care-l are pe campionul mondial en titre drept manager, btw) recunoaște că șansele de a reveni la anul în F1 sunt destul de mici. Păcat. Se pare că taica Massa are încă sponsori grași mult talent. M-as mira despre faza cu Gasly.Nu cred. Despre Kubica,da.Sa speram insa ca va reveni eu zic ca mai are multe de aratat.Plus ca se bucura de un foarte mare suport. Massa nu cred ca il vom mai vedea in 2018. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 M-as mira despre faza cu Gasly.Nu cred. E ceva adevăr acolo. Chiar Gasly a recunoscut că nu i s-a spus câte curse va face anul ăsta: “At the moment I don’t know how many races I’m going to do in F1. There is nothing confirmed. The team told me to focus on this weekend, I’ll try to do my best.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Baa, care ai montat scurgeri in Malaezia?? Dorele, tu esti maica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 trebuiau sa puna si ei o creanga cum fac la noi in gurile de canal deschise,dupa datina » Post actualizat in 29 Sep 2017 11:08Si Renault vrea sa faca o golaneala cum se facea demult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Wax asta ori e prost ori e idiot! Cum i-a inchis el trasa lui Palmer mergand cu 2 la ora in timp ce ala venea lansat... Il mai tin oare si la anu'? Talentu' pwlii, a sclipit de 2 ori si a dat cu bata in balta de nshpe ori. » Post actualizat in 30 Sep 2017 07:07 Le createur d'automobile cu cricul ca emblema tocmai si-a cumparat niste know how cu "budovski" ala, ca de gandit e greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Da,a fost cam prostie,am vazut si eu "Palmer m-a lovit".Imi place ca tot dau astia reluari cum se uita el frumusel in oglinda si dupa aia trage ca boul peste ala.Nu ca Palmer ar fi vreun model de pilot si nu atat accidentele astea ma enerveaza la el,cat tipetele si justificarile de copil mic cand face ceva prostesc.Imi amintesc de Vettel Talent are,fara discutie,e extrem de rapid,avand in vedere cat de rapid e Ricci pe un tur de circuit si Max de multe ori il bate,eu zic ca e in top 3 cei mai rapizi piloti din campionat.De facut insa face numa prostii.Problema in F1 e ca e bine sa fii agresiv,dar treaba e ca maj pilotilor sunt toti de aceeiasi parere,si atunci nu lasa nimeni de la el.Si el e over-agressive si mai ales ca tre sa sa stii cu cine si cand sa fii agresiv.Adica degeaba esti agresiv cu Massa de ex pt ca ala e bolovan si te va lovi.La fel,Perez si Ocon sunt si ei prea agresivi.Perez e asa de cand a intrat in F1,Ocon vad ca si el la fel.E,cand se intalnesc astia cu capete tari,nu cedeaza niciunul si iese prost.Si pe deasupra mai sunt fazele astea penibile cand isi taie calea unul altuia fara vreun motiv anume si fara sa castige ceva.Asta e lipsa de gandire adica nu s-au gandit "ce se intampla daca trag eu acum de volan,ok,ii tai calea lu ala,dar ala si daca ar vrea mai poate pune frana?" Ca si agresivitate,Alonso la fel e destul de agresiv,dar are si multa experienta si a invatat cand sa fie dominant si cand nu,Kimi la fel,cu mici exceptii,Bottas mi se pare elegant,la fel si Ham,Vettel in mod normal nu e agresiv,in maj cazurilor daca nu poate depasi sta in spatele respectivei masini pana se enerveaza dupa aia face o miscare disperata si de cele mai multe ori celalalt cedeaza ca sa nu se loveasca.Dupa aia probabil urla prin radio ca ala l-a incomodat Ricci nu e agresiv in depasiri,ala e parsiv,incearca sa adoarma adversarul sa ii dea impresia ca nu poate si dupa aia ori sa il prosteasca pe franare ori pe intrarea intr-o curba sa il ia prin surprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Bai, da Kimi avea combinezonul jegos (umarul drept cel puti) la interviu! Bine macar ca nu poarta alb ca mertzedesistii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.